En wat doe je om de milieu-schade van al het rijden te beperken?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 09:43 schreef Filosoofert het volgende:
Ik rij ongeveer 1500km per maand (privé auto).
Is niet minder geworden
Klinkt als run flatsquote:Op donderdag 12 november 2020 07:24 schreef JF_ het volgende:
[..]
Mijn vorige auto had dat al na een paar dagen. Veel gewicht op de vooras en banden met relatief harde wang, conti sportcontact of zo. Overgestapt op michelin en nooit meer problemen gehad.
Tot mijn huidige auto weer op sportcontacts werd afgeleverd... Minder gewicht, hogere spanning, en toch na twee weekjes stilstaan is de eerste kilometer geen pretje. Zodra ze op zijn gaat er echt weer Michelin onder.
Waar ga je heen dan na je werk?quote:
Maar je gaat dan eerst op de fiets naar je werk en daarna naar boerengat?quote:
Met m'n auto naar werkquote:Op vrijdag 13 november 2020 11:02 schreef daNpy het volgende:
[..]
Maar je gaat dan eerst op de fiets naar je werk en daarna naar boerengat?
Haterigggquote:Op vrijdag 13 november 2020 11:19 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Bijna niet meer; van 7 dagen in de week (ca. 300 km per week) naar hoogstens 1 dag in de week (boodschappen e.d., 10 km/week).
Mijn auto blijft dan wel altijd staan op de plek waar ik hem dus voor het laatst geparkeerd heb. Dat kan wel eens nadelig voor mijn buren zijn (bij hen voor de deur). Maar ik ga niet voor die paar meter mijn auto starten om deze te verplaatsen...
quote:Op dinsdag 10 november 2020 15:49 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:
[..]
Rijd je ook naar je werk met de auto? Of rijd je alleen na je werk?
Er is een verschil tussen NA en NAAR.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |