abonnement Unibet Coolblue
  Moderator donderdag 22 oktober 2020 @ 22:52:05 #26
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195797270
quote:
10s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 22:50 schreef 2thmx het volgende:

[..]

'Dit heeft hij nooit verklaard'.
- 'Jawel hoor, kijk maar hier: *link*'
'Is niet onder ede, telt niet, LALALALLA *vingers in oren*'

Bijzondere manier van discussiëren, wel.

Overigens zal'ie het binnenkort ook wel onder ede (moeten) gaan verklaren, aangezien hij onderdeel van het onderzoek is geworden :).
Welk onderzoek, precies?
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Moderator donderdag 22 oktober 2020 @ 22:53:02 #27
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195797296
quote:
7s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 22:51 schreef 2thmx het volgende:

[..]

De TT van dit topic, Einstein. Die bevatte '#LOCKHIMUP', net als één van de TT's uit de Trump-reeks, en dat is -- oh, het toeval -- hier weggehaald.
Dat is helemaal geen toeval, als het een onzin TT is wijzigen wij hem. Was overigens geen actie van mij.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  donderdag 22 oktober 2020 @ 22:53:15 #28
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_195797301
Komt door control en bias.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  Moderator donderdag 22 oktober 2020 @ 22:54:12 #29
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195797325
quote:
2s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 22:53 schreef dellipder het volgende:
Komt door control en bias.
Het is de Matrix niet, hoor :D
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_195797329
quote:
7s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 22:51 schreef 2thmx het volgende:

[..]

De TT van dit topic, Einstein. Die bevatte '#LOCKHIMUP', net als één van de TT's uit de Trump-reeks, en dat is -- oh, het toeval -- hier weggehaald.
Ja. Net als die onzin TT bij het laatste Trumptopic. Als je klachten hebt ga je maar naar fb.
  donderdag 22 oktober 2020 @ 22:55:09 #31
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_195797346
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_195797348
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 22:52 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Welk onderzoek, precies?
quote:
This afternoon I received a request from the Senate Committee on Homeland Security and Government Affairs and the Senate Committee on Finance requesting all documents relating to my business affairs with the Biden family as well as various foreign entities and individuals. I have extensive relevant records and communications and I intend to produce those items to both Committees in the immediate future.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_195797350
Ja, leuk allemaal beste @Dejannn, maar je maakt je precies schuldig aan waar ik mee begon: " Echter is er een bepaalde club mensen die kwaliteitsmedia vooral langs deze lijn definiëren" en deze lijn is de lijn van het hebben van enige bias = partijdig clubblaadje, wat domweg gelul is.

Verder sla je hele stukken van wat ik zei over.

Dit, plus de staat van dit topic nu, plus dat ik weinig zin heb, nodigt niet bepaald uit om nu direct te reageren.
Misschien later. Wel bedankt voor je reactie.
  donderdag 22 oktober 2020 @ 22:56:12 #34
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_195797363
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  donderdag 22 oktober 2020 @ 22:57:03 #35
267352 Belabor
Why stay? Explore!
pi_195797382
quote:
Begint weer met "it is unclear". In de sub-kop, nog wel.

Het is allemaal "what-ifs". Maar het is natuurlijk allemaal deel van een puzzel die in elkaar begint te vallen, toch?
pi_195797395
quote:
7s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 22:49 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Dit is dus zo'n voorbeeld van politiek gekleurde journalistiek. Nu wordt deze hele situatie in een 'template narrative' gedrukt om als uitkomst te krijgen: Allemaal een strategie, Trump gemeen! Dit ook:
[..]

Sadistic exploitation nog wel, toe maar :') _O-.

En dit artikel wordt dan gepubliceerd door The Atlantic, die om te beginnen al niet objectief zijn. En de vorige werkgever van Foer was The New Republic ook al zo'n objectieve outlet. Maar nee, dit stuk (dus uit een zeer Democratische hoek) zal wel eventjes eerlijk vertellen 'waar het echt om gaat' met betrekking tot Hunter Biden. Ja hoor.
[..]

De linkse media zijn met meer, dus die hoek is veel groter. Maar FoxNews is net zo verkeerd, want wat is het resultaat van een half uurtje Tucker Carlson? Ook nog meer polarisatie. Wel heb ik een idee dat sommige rechtse media meer open zijn over hun politieke bias. Als je bijvoorbeeld de DailyWire bekijkt hebben die gewoon op hun site staan:
[..]

Terwijl veel (centrum-) linkse media beweren ‘objectief’ en ‘factual’ te zijn. Dat is gewoon het bedriegen van de lezer.
[..]

Ik zal niet willen beweren dat The Hill een ‘kwaliteitsmedium’ is. Maar wél dat ze een politiek vrij neutrale outlet zijn. Dat vind ik zeer positief. Ik denk dat elke media outlet wel her en der zijn discutabele mensen in dienst heeft gehad of flatertjes begaan (inhakende op je stuk omtrent John Solomon). Momenteel zijn er volgens mij een mooie mix van linksgeoriënteerde en rechts-georiënteerde mensen in dienst bij The Hill en dat zal de content ten goede komen. Dat ze nieuws ‘kopiëren’ van andere site vind wel een wat opmerkelijk argument, want dat doen bijna alle sites toch? Zo’n NYT komt met het bericht over zijn Trump zijn taxes en vervolgens gaat het ook door alle media outlets. Dat is onderdeel van het spelletje.
[..]

Geen bias dus. Geen politieke voorkeur. En dat zie ik graag in media terug.
Het gaat natuurlijk al mis bij een opiniestuk journalistiek noemen. Dat maakt de rest van je post gelijk overbodig.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_195797413
quote:
17s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 22:49 schreef Fugue het volgende:

[..]

Volgens mij wordt dat genoeg gedaan hier. Als jullie het maar netjes houden
Klopt, als dat het niveau is dat men wil, dan ben ik ook niet te beroerd om een handje te helpen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Moderator donderdag 22 oktober 2020 @ 22:59:01 #38
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195797422
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 22:57 schreef Monolith het volgende:

[..]

Het gaat natuurlijk al mis bij een opiniestuk journalistiek noemen. Dat maakt de rest van je post gelijk overbodig.
Blijkbaar leren ze tegenwoordig op school niet meer het verschil tussen opinies en journalistieke artikelen.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  donderdag 22 oktober 2020 @ 22:59:13 #39
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_195797429
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 22:57 schreef Belabor het volgende:

[..]

Begint weer met "it is unclear". In de sub-kop, nog wel.

Het is allemaal "what-ifs". Maar het is natuurlijk allemaal deel van een puzzel die in elkaar begint te vallen, toch?
Zie je in dat artikel de afbeelding van de subpoena niet? Als dit het geval is zou ik wat meer licht gebruiken.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_195797446
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 22:59 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Blijkbaar leren ze tegenwoordig op school niet meer het verschil tussen opinies en journalistieke artikelen.
Jawel, daar werd ik net nog op gewezen door hem in de vorige van de reeks.
  Moderator donderdag 22 oktober 2020 @ 23:00:34 #41
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195797459
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 22:59 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Jawel, daar werd ik net nog op gewezen door hem.
Oh. Tja..
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  donderdag 22 oktober 2020 @ 23:01:21 #42
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195797473
Ik ben benieuwd hoeveel mensen hier een als journalistiek verhuld opiniestuk kunnen herkennen...
pi_195797495
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 22:58 schreef Monolith het volgende:

[..]

Klopt, als dat het niveau is dat men wil, dan ben ik ook niet te beroerd om een handje te helpen.
Nee nee, jullie gaan nu maar weer lief met elkaar spelen
pi_195797512
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 23:00 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Oh. Tja..
Maar ik wil een beetje af van dat wij vs zij en dat heen en weer zure gedoe of zuigende gedoe.

Je hebt hier mensen van alle leeftijden met allerhande ervaring met politiek van links tot rechts en zo te zien van allerhande opleidingsniveaus. Dus de aanname dat iemand hier iets hetzelfde leest als de goegemeente (wat ik in dit bericht dan maar even beschouw als standaard POL'ers) is niet iets wat op gaat.

Als ik terugdenk aan mezelf 20 jaar terug was ik ook politiek geïnteresseerd maar zei ik echt de gekste dingen als ik daar aan terugdenk en was ik ook een stuk ontvankelijker voor vage theorietjes enzo, omdat ik gewoon de bagage niet had.

Maar mss een beetje suf of naïef van me.
pi_195797569
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 23:03 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Maar ik wil een beetje af van dat wij vs zij en dat heen en weer zure gedoe of zuigende gedoe.

Je hebt hier mensen van alle leeftijden met allerhande ervaring met politiek van links tot rechts en zo te zien van allerhande opleidingsniveaus. Dus de aanname dat iemand hier iets hetzelfde leest als de goegemeente (wat ik in dit bericht dan maar even beschouw als standaard POL'ers) is niet iets wat op gaat.

Als ik terugdenk aan mezelf 20 jaar terug was ik ook politiek geïnteresseerd maar zei ik echt de gekste dingen als ik daar aan terugdenk en was ik ook een stuk ontvankelijker voor vage theorietjes enzo, omdat ik gewoon de bagage niet had.
Nou ja, je ziet feitelijk dat er hier een paar hyperactieve Trump fanboys rondstuiteren waardoor het gros van de users geen zin heeft om een bijdrage te leveren. Van inhoudelijke discussie is op die manier ook geen sprake.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_195797610
twitter


twitter


Ah, een miljoenenlening. Dat geeft de Chinezen zowaar blijvende invloed op de Biden-familie, zoals terecht opgemerkt door Breitbart:

quote:
“In a way, this would give CEFC greater leverage over the Biden family than simply giving them a gift or bribe because if they were dissatisfied with what the Bidens were doing they could ask for their money back,” Schweizer told Breitbart News when asked about the arrangement upon the public release of Bobulinski’s emails.

https://www.breitbart.com(...)e-loan-biden-family/
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
  donderdag 22 oktober 2020 @ 23:16:00 #47
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195797683
Dat hele Biden gebeuren is wel een zeer omvangrijke hoax. Gelukkig vindt de "uiterst betrouwbare" NPR dit een enorme tijdverspilling voor het volk.

Onderzoeksjournalistiek, op Project Veritas na, is dood. NYT, WaPo, NPR, etc, allemaal opiniemakers.
pi_195797685
quote:
2s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 23:10 schreef 2thmx het volgende:
[ twitter ]

[ twitter ]

Ah, een miljoenenlening. Dat geeft de Chinezen zowaar blijvende invloed op de Biden-familie, zoals terecht opgemerkt door Breitbart:
[..]

Oei, dus die milJARdenlening van Trump bij Deutsche Bank is een gigantisch risico?
pi_195797705
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 23:07 schreef Monolith het volgende:

[..]

Nou ja, je ziet feitelijk dat er hier een paar hyperactieve Trump fanboys rondstuiteren waardoor het gros van de users geen zin heeft om een bijdrage te leveren. Van inhoudelijke discussie is op die manier ook geen sprake.
Ja, ik voegde er ook een zin aan toe, dus misschien is het wat naïef van me. Maar bv. een Dejannn lijkt wel geinteresseerd in discussie, of _I.

De standaard Trumpkliek lijken me hier Ensiferum, Sjemmert, dellipder,epicbeardman en Chivaz. Van deze groep wisselt het vrij sterk tussen persoon en tijd hoe open men staat voor discussie, zoals ik het ervaar. Het is doorgaans meer het zenden van informatie in plaats van het argumenteren over dingen plus dat de trollfactor te hoog is, wat voor meelezers vast niet interessant is.

Als je een redelijke vraag stelt komt er praktisch nooit wat terug, wat wel wat teleurstelt. Of dat als je ze wijst op de tergende hypocrisie van hun zogenaamde standpunten.

Dan heb je ook nog halve zolen die ineens een topic binnen dringen en doen alsof ze alles van alles weten, terwijl de aanwezigen zich bijna dagelijks ermee bezig houden.

Ik heb zo geen oplossing, afgezien van negeren van wie je als halve zool of niet de moeite waard ziet.
pi_195797759
Weer kappen nu met die persoonlijke aanvallen. De debates gaan er nog bijna beschaafder aan toe.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')