SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 22:12 schreef IJsdraakje het volgende:
Dan heb ik liever een frikandel geloof ik.
Bevroren of ontdooidquote:Op donderdag 22 oktober 2020 22:12 schreef IJsdraakje het volgende:
Dan heb ik liever een frikandel geloof ik.
Had er eens eentje in een vakantiehuisje maar twee keer gebruik is denk ik niet genoeg om er wat van te merken.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 22:14 schreef bitterbal het volgende:
heeft iemand van jullie welles onder een sunshower gestaan?
Voel je iets? Is het net zoals een zonnebank?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 22:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Had er eens eentje in een vakantiehuisje maar twee keer gebruik is denk ik niet genoeg om er wat van te merken.
Ik heb nog nooit onder een zonnebank gelegenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 22:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Voel je iets? Is het net zoals een zonnebank?
ah oke. Dat huis van gisteren had er 1. vroeg mij af of het veel toevoegdquote:Op donderdag 22 oktober 2020 22:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit onder een zonnebank gelegenmaar er stonden echt allemaal waarschuwingen in die handleiding. Hij ging ook vanzelf weer vrij snel uit.
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 22:14 schreef Lospedrosa het volgende:
Loopt super soepel deze verkoop.![]()
V&A / [TK] Pioneer MVH-S100UB RDS/AUX/USB/Autoradio
In de winter misschien wel.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 22:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah oke. Dat huis van gisteren had er 1. vroeg mij af of het veel toevoegd
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 22:14 schreef Lospedrosa het volgende:
dat is net zoals met die marktolaats gekkiesquote:Op donderdag 22 oktober 2020 22:24 schreef Toekito het volgende:
[..]wat is dit dan....jezus christus.
Ja lang geleden in een huisje, lekker man in de winter. Had ook sauna, na een lange winterwsndeling.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 22:14 schreef bitterbal het volgende:
heeft iemand van jullie welles onder een sunshower gestaan?
ja joh, die berichten af en toe op de beste social ofzo is echt om te gieren. En voor mij de reden spullen eerder weg te flikkeren dan op MP te zetten.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 22:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat is net zoals met die marktplaats gekkies
k had een keer een samsung tablet op marktplaatst gezet. naief ook mijn telefoonnummer.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 22:27 schreef Toekito het volgende:
[..]
ja joh, die berichten af en toe op de beste social ofzo is echt om te gieren. En voor mij de reden spullen eerder weg te flikkeren dan op MP te zetten.
Nu ook weer met Baantjer boeken op zo'n FB groep. Eerst hoor je niets na prive-bericht en dan een huilverhaal. Dan niet hoor.
Wauwquote:Op donderdag 22 oktober 2020 22:14 schreef Lospedrosa het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |