Dat hebben ze wel aardig om zeep geholpen met die uitbreidingen.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 22:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Eindtoernooien vind ik wel geinig nog
De leukste wedstrijd die ik dit seizoen gezien heb, is denk ik Ajax - Vitesse.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 22:27 schreef Mani89 het volgende:
Is voetbal eigenlijk ooit leuk om naar te kijken? Vraag ik mij zomaar af.
Ja eigenlijk kun je de kwalificatie ook wel laten zitten bijnaquote:Op donderdag 22 oktober 2020 22:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat hebben ze wel aardig om zeep geholpen met die uitbreidingen.
Ik ben tegen die nieuwe opzet en vlaggetjesvolk.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 22:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Eindtoernooien vind ik wel geinig nog
Dat kan je volgens mij gewoon kiezen. Tenmisnte, had ik bij GET-BAR zaterdag.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 22:28 schreef RipCity het volgende:
[..]
Is het Met of zonder geluid. Dat maakt het verschil om te kijken of niet.
Hij voelde wat.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 22:29 schreef Tagliano het volgende:
Götze schijnt bij FOX te hebben gezegd dat hij geen spierblessure heeft maar rust kreeg
Kiezen voor stadiongeluid? Zegmaar op dezelfde manier als je Engels commentaar kan kiezenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 22:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat kan je volgens mij gewoon kiezen. Tenmisnte, had ik bij GET-BAR zaterdag.
Nou, ik wilde zaterdag eigenlijk naar Engels commentaar schakelen omdat ik Ziggo-commentaar doodmoe ben en toen kreeg ik alleen Commentaar-geluid.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 22:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Kiezen voor stadiongeluid? Zegmaar op dezelfde manier als je Engels commentaar kan kiezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |