Sivasspor moet Turkije redden.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 22:24 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier is het 3-3.
Het is al drie dagen dodelijk saai. Ik wil de Premier League terug.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 22:23 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind dit een dodelijk saai avondje voetbal.
Goed gekozen ouwe reus.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 22:24 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier is het 3-3.
Binnenkort alweer interlandaids toch?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 22:24 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Het is al drie dagen dodelijk saai. Ik wil de Premier League terug.
Ik heb vooral geen zin in de Clásico-hype.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 22:24 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Het is al drie dagen dodelijk saai. Ik wil de Premier League terug.
Na 8 november.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 22:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Binnenkort alweer interlandaids toch?
Helaas wel. De selecties worden binnenkort weer bekend gemaakt.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 22:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Binnenkort alweer interlandaids toch?
Woensdag alweer de pre-selectie. Zit je er net lekker in, krijg je dit soort gedoe weer.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 22:26 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Helaas wel. De selecties worden binnenkort weer bekend gemaakt.
Wel een fijn tijdstip vind ik.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 22:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb vooral geen zin in de Clásico-hype.
Ajax speelt dan hé. Ik kijk die pot dus 's nachts terug, zeker met WINTERTIJDquote:
Dit zag ik net ja, erg matig.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 22:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ajax speelt dan hé. Ik kijk die pot dus 's nachts terug, zeker met WINTERTIJD
Morgen ook nog eens twee zprintetappez. Man begraven, man cremeren, man had alzheimer.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 22:27 schreef Mani89 het volgende:
Dit soort wedstrijden zijn een misdaad tegen de menselijkheid.
Tite komt morgen al met de Braziliaantjes.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 22:26 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Woensdag alweer de pre-selectie. Zit je er net lekker in, krijg je dit soort gedoe weer.
Afschaffen.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 22:27 schreef Tagliano het volgende:
Stelling: al het interlandvoetbal zou in een periode na het seizoen plaats moeten vinden
Is het Met of zonder geluid. Dat maakt het verschil om te kijken of niet.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 22:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb vooral geen zin in de Clásico-hype.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |