De sterspelers van Villarreal liggen er drie weken uitquote:Op donderdag 22 oktober 2020 21:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Veel plezier makker. Het zal beter aan te gluren zijn dan Feyenoord.
Flopshowquote:Op donderdag 22 oktober 2020 21:01 schreef Slobeend het volgende:
Je kunt Haps, Conteh en Narsingh op linksbuiten zetten maar Dick kiest voor Diemers.
Is het niet gewoon een 4-4-2 variant?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 21:01 schreef Slobeend het volgende:
Je kunt Haps, Conteh en Narsingh op linksbuiten zetten maar Dick kiest voor Diemers.
Ik denk nu telkens dat Slavia Praag speelt.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 21:02 schreef Erasmus het volgende:
Witte broeken aids tegen een team in het blauw.
Dat de UEFA de tyfus kan geniete.
Jij bent niet de enigequote:Op donderdag 22 oktober 2020 21:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk nu telkens dat Slavia Praag speelt.
Ik ga wat anders doen.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 21:05 schreef El-Stinho het volgende:
Oei, Feyenoord moet zelf het spel maken.
Daarom zetten ze die naam ook op het shirt. Naamsbekendheid is al bij 1 persoon minimaal toegenomen merk ik.quote:
Je bent wel echt een mokerdebiel als je denkt dat RTL7 Slavia Praag gaat uitzenden.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 21:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk nu telkens dat Slavia Praag speelt.
Ik kijk FOX Sports 2.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 21:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Je bent wel echt een mokerdebiel als je denkt dat RTL7 Slavia Praag gaat uitzenden.
Play offs tegen Midsieland zijn nog live uitgezonden onlangs Hans.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 21:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Je bent wel echt een mokerdebiel als je denkt dat RTL7 Slavia Praag gaat uitzenden.
Dit ook zonder var.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 21:07 schreef Caland het volgende:
Dat was met de var een penalty geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |