abonnement Unibet Coolblue
pi_196023189
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 14:15 schreef RetepV het volgende:

[..]

Je leest niet goed. Bij meer dan de helft van de posts die ik hier lees staat dat ze vele maanden later nog steeds heel snel moe zijn.

Ik heb geen COVID19 gehad, maar wel een longontsteking gehad. 10 dagen koorts, het was echt niet leuk. Maar ik was na 2 maanden wel weer een beetje op conditie, dat ik op mijn werk weer 8 verdiepingen de trap op kon.

Als ik dan lees dat mensen die COVID19 hebben gehad na 7 maanden nog steeds moe worden als ze de trap op lopen, dan is COVID19 wel een heel stuk ernstiger dan een longontsteking.

Ik lees hier ook een aantal mensen bij wie de symptomen niet zo erg waren, maar die vele maanden later nog steeds snel moe zijn.

Dus die symptomen, die op 'een griepje' lijken, die doen er helemaal niet zo toe. Want de langetermijngevolgen zijn blijkbaar veel erger dan een griepje, zelfs veel erger dan bij een longontsteking.

Zelfs wanneer je milde symptomen hebt gehad, kun je blijkbaar toch problemen krijgen die een half jaar of langer doorgaan. Dat zijn zaken die dus levensveranderend zijn. Want als je afhankelijk bent van werk waar je energie in moet steken (bouw, sport, whatever), dan kan het je dus je baan kosten. En wie zal je nog aannemen wanneer je amper de trap op kan lopen? Dan kan het dus gebeuren dat je ineens de rest van je leven in de WAO moet zitten en van een schijntje moet rondkomen. Zie dan nog maar eens je huis af te betalen of je kinderen naar een goede school te sturen...
Zou graag een onderzoek willen zien van hoeveel van die lange termijn problemen toe te schrijven zijn aan covid of toch wat anders.

Ik heb verder ook niks vernomen van evt. bouwvakkers die maanden lang niet kunnen werken, dus ik neem nu aan dat het uitzonderingen zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door Jed1Gam op 03-11-2020 15:58:16 ]
  dinsdag 3 november 2020 @ 22:42:55 #77
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_196034548
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 00:18 schreef eragon2890 het volgende:

[..]

Waarom ga je tegen de WHO, Fauci, Osterhaus, Heesterbeek, van Dissel, Kikkert, Vossen, Koopmans, Bonten, Kluytmans, Gommers, en zowat elke andere expert in dit land in met zo'n pessimistische voorspelling?

(en ja je kan er vast één vinden ergens die dat roept, maar meesten roep eind volgend jaar of eerder)
Wat is normaal? Het virus zal niet in 1 klap verdwijnen. Luchtvaart zal niet in 3 maanden herstellen. Toerisme blijft nog lang moeilijk. De schade die reeds is aangericht zal niet zomaar hersteld zijn als de maatregelen opgeheven worden. Daarnaast zijn er denk ik blijvende veranderingen. Thuiswerken, geen handen geven, etc.
2000 light years from home
pi_196036000
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 november 2020 22:42 schreef Merkie het volgende:

[..]

Wat is normaal? Het virus zal niet in 1 klap verdwijnen. Luchtvaart zal niet in 3 maanden herstellen. Toerisme blijft nog lang moeilijk. De schade die reeds is aangericht zal niet zomaar hersteld zijn als de maatregelen opgeheven worden. Daarnaast zijn er denk ik blijvende veranderingen. Thuiswerken, geen handen geven, etc.
Dan hadden we het over twee verschillende dingen dus, normaal bedoelde ik (en dat bedoelen die experts ook als ze dat zeggen, het zijn geen economen), dat de maatregelen opgeheven zijn en mensen weer gewoon mogen KIEZEN wat ze willen doen. Dat ik weer gewoon op vakantie naar Japan mag als ik wil, dat een theater weer gewoon een zaal mag vallen, een voetbalwedstrijd voor een gevuld stadion mag worden gehoudem, kroeg vol mag, groot festival door mag gaan etc.

Thuiswerken zal zeker wel blijven, in mengvorm. 2-3 dagen per week thuis, 2-3 dagen kantoor voor sociaal contact.

Sommige mensen zullen alleen thuis wilen blijven werken - architectuur gaat gigantisch beinvloed worden, maar ook geografie. Huizen *MOETEN* vanaf nu fijn zijn als WERKPLEK, daarnaast, geografie dus omdat niet iedereen meer dichtbij kantoor hoeft te wonen, dus suburbs/randprovincies zullen snel populairder worden.

Zakelijke congressen meer online. Zakenvluchten zijn als markt denk ik echt grotendeels naar de kloten hierdoor, permanent.

Handen schudden... meh, ik hoor van bijna al m'n klanten dat ze het missen, en meeste psychologen/experts verwachten dat het terugkomt. Zelf zal het me jeuken. Zoals ik al vaker zeg hier though, zodra het weer mag op events ga ik weer huggies geven aan iedereen op cons die wilt - en al m'n vrienden missen het ook gigantisch. Zal dus heel erg verschillen tussen personen, en in context. Maar goed, "normaal" betekent voor mij niét dat iedereen het weer wilt doen, maar dat áls mensen willen begroeten met een hand, áls ik en andere weebs op con hugs willen doen, dat het weer mag. Dat verwacht men eind volgend jaar/begin 2022. Van Gucht zei het ook weer op een nationale persco gisteren of vandaag - dit jaar met kerst niet iedereen knuffelen, volgend jaar kan je het dubbel inhalen. Dát bedoelen ik en die experts. Thuiswerken, architectuur, steden, vliegverkeer, natuurlijk gaat dit een invloed hebben op ALLES - maar dat bedoelt men niet. Men bedoelt dat we dan waarschijnlijk onze Vrijheid terughebben van de maatregelen/regels.

Een andere verandering trouwens, hopelijk is, meer samenwerking en minder marktwerking in de zorg.

Betere VR voor games/events etc.

Misschien worden mondkapjes wel hip voor somige mensen - je hebt ze nu al met custom RGB animaties, in 2022 leuk op de dansvloer!

Meer zekerheid voor ZZP'ers? Minder nulurencontracten? Digitaal onderwijs altijd deel van de universiteit? Digitale doktersbezoeken of oogmetingen enzo? Super handig!

Gigantische wetenschappelijke ontwikkelingen op gebied van vaccinplatforms, medicijnen, you name it.

Nog meer internationaal verbonden wereld JUIST OMDAT alles nu online gaat, wat het nóg makkelijker maakt om nu op een event met mensen te "zijn" van over de hele wereld?

Mijn god de lijst is eindeloos.

Etc. Maar "normaal" hier betekent "maatregelen weg".
#WeesGeenWhales
pi_196036815
Ik heb naar mijn weten geen corona en heb me ook nog niet laten testen, maar soms vraag ik het me toch af of ik toch wel heb gehad. Eigenlijk zijn mijn klachten vanaf maart dit jaar begonnen.

In maart 3 weken last gehad van mijn buik en darmen en maag. Telkens zuurbranden, telkens diarree, misselijk gevoel zonder gelukkig over te moeten geven en heel moe. 2 keer naar huisarts geweest en die zei na een tijdje ook dat het een dikke darm infectie kon zijn. Even later een ontlasting onderzoek waar niks uitkwam en eigenlijk toen ik daar op aan het wachten was verdwenen de klachten ineens. Sindsdien geen last meer gehad van dat.

Maar het gekke is 1 a 2 weken later kreeg ik toch weer andere vage kleine klachten. Telkens een kriebel in mijn keel die soms heel erg aanwezig was dat ik dacht dat ik moest overgeven, luchtwegen/slokdarm alsof er mieren lopen en mijn ademhaling is toch anders geworden en soms merk ik een klein beetje benauwdheid. Deze dingen zijn ook niet meer weggegaan sinds maart (heb eind vorig jaar wel 3 weken gehoest en mijn stem was weg, maar normaal zijn zulke dingen bij mij met een week weg). Ben destijds in mei of juni 1 keer naar de huisarts nog geweest en die had me Antagel voorgeschreven, maar dat heeft niet geholpen want dat is puur als je heel erg last heb van maagzuur. Nu ook telkens een droge keel en schrapen.

Begin toch bang te worden dat ik het wellicht heb of een keer heb opgelopen en dit toch nog steeds klachten blijft geven (want nogmaals heb weleens vaker een kriebelhoest of wat dan ook, maar dat is 9 van de 10x met een week weg). Misschien toch maar weer keer naar de huisarts want ik weet niet of testen zin heeft als ik het bijvoorbeeld al langer had gehad. Ik snap dat dit niks is vergeleken met andere, maar vind het toch wel vervelend om al zolang last te hebben van die vage klachten.
  woensdag 4 november 2020 @ 00:27:05 #80
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_196036860
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 00:24 schreef AdVictoriamN7 het volgende:
die vage klachten.
Bingo
pi_196042914
quote:
7s.gif Op woensdag 4 november 2020 00:27 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Bingo
^Dit.
En zoek een andere huisarts, wat een nalatigheid om je niet gelijk al in maart/april te laten testen op Corona, en zelfs in mei/juni viel het kwartje niet. Het hoeft geen Corona te zijn (al noem je toch echt wel vrij veel Corona symptomen), maar je huisarts had hierin pro-actiever mogen zijn en je moeten laten testen.
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
  woensdag 4 november 2020 @ 08:39:35 #82
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_196043785
Wat ik me afvraag is of iedereen die hier besmet is geweest weet waarom hij of zij het heeft gekregen. Nam iedereen een loopje met de regels en zijn ze langer dan 15 minuten in de nabijheid van anderen geweest, wasten ze hun handen wel regelmatig of hielden ze zich zo goed en kwaad aan de regels. Lijkt me interessante info ivm de verspreiding.
To BG or not to BG!
pi_196044365
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 00:24 schreef AdVictoriamN7 het volgende:
diverse klachten
Zou de eerste keer ook iets normaals kunnen zijn. Je 2de klachten komen wel heel erg overeen met Covid-19
pi_196044429
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 07:44 schreef KillerBee4ever het volgende:.
En zoek een andere huisarts, wat een nalatigheid om je niet gelijk al in maart/april te laten testen op Corona
Toen was eigenlijk testen alleen mogelijk met een ziekenhuis opname. Tijden waren toen iets anders.
Testen was eigenlijk onmogelijk.

Advies was toen gewoon thuisblijven, tenzij het echt niet meer gaat.
pi_196044475
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 09:10 schreef Rolfieo het volgende:

[..]

Toen was eigenlijk testen alleen mogelijk met een ziekenhuis opname. Tijden waren toen iets anders.
Testen was eigenlijk onmogelijk.

Advies was toen gewoon thuisblijven, tenzij het echt niet meer gaat.
Je hebt gelijk, dit is ook zo.
Er hadden wel op z'n minst een paar alarmbellen bij de huisarts mogen afgaan, blijf ik wel van mening.
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
pi_196049897
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 08:39 schreef oppiedoppie het volgende:
Wat ik me afvraag is of iedereen die hier besmet is geweest weet waarom hij of zij het heeft gekregen. Nam iedereen een loopje met de regels en zijn ze langer dan 15 minuten in de nabijheid van anderen geweest, wasten ze hun handen wel regelmatig of hielden ze zich zo goed en kwaad aan de regels. Lijkt me interessante info ivm de verspreiding.
Ik acht de kans dat ik het heb aanwezig (ga zo testen) en ik hou me gewoon vanaf het begin aan de maatregelen zo goed dat lukt. Afstand, ook op trappen, niets en niemand aanraken, continu handen wassen (maar dat deed ik sowieso altijd al).

Oké, ik heb een paar keer vrienden geknuffeld in het begin maar dat is nu ook afgelopen.

Verder 1 a indien hoognodig 2 keer per week naar studie en na heel lang vrijdag met mijn zussen afgesproken. De jongste werkt in de supermarkt en spreekt wel gewoon af met vriendinnen en alles dus het zal dan van haar wel vandaan komen. Ik heb een slok uit haar glas wijn genomen en we hebben dezelfde flessen aangeraakt maar dat was het verder wel. :')

Ben overigens wel echt met de klok mee lamlendiger aan het worden. Begon gisteravond vaag en vannacht overal pijn.
pi_196050241
Las ook iets over paarse tenen, maar ik heb dus al drie dagen op beider knieën paarse jeukende vlekken die ik niet kon plaatsen. :')
pi_196050560
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 07:44 schreef KillerBee4ever het volgende:

[..]

^Dit.
En zoek een andere huisarts, wat een nalatigheid om je niet gelijk al in maart/april te laten testen op Corona, en zelfs in mei/juni viel het kwartje niet. Het hoeft geen Corona te zijn (al noem je toch echt wel vrij veel Corona symptomen), maar je huisarts had hierin pro-actiever mogen zijn en je moeten laten testen.
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 09:07 schreef Rolfieo het volgende:

[..]

Zou de eerste keer ook iets normaals kunnen zijn. Je 2de klachten komen wel heel erg overeen met Covid-19
Thanks voor alle berichten.

Helaas is een andere huisarts hier vinden haast onmogelijk. Alles zit hier in de buurt bomvol. Want je moet wel een huisarts vinden die jouw postcodegebied doet. Ik was er inderdaad al mee bezig, omdat bij de praktijk hier sowieso teveel doorloop is. Telkens weer een nieuwe huisarts en die dan weer na een tijdje weg is en dan weer een nieuwe.

De huisarts heeft destijds wel steeds gevraagd of ik koorts, keelpijn, hoesten etc had, maar dat had ik nog niet (en nog steeds niet want het is meer die kriebel in keel en luchtwegen/slokdarm, soms een klein beetje benauwde ademhaling). En inderdaad testen mocht toen nog niet zo makkelijk. Dat was echt per Juni dat het kon, maar toen dacht ik er nog niet aan en dacht ik dat het vanzelf wel weer weg ging. En eigenlijk ben ik ook niet iemand die voor zulke klachtjes meteen weer naar de huisarts ga, maarja na 8 maanden nog steeds niet weg dat is ook maar vaag. Het klinkt misschien erger dan het is, maar ik vind het gewoon zo vaag dat het dit keer maar niet wegtrekt. Ik hoop van harte dat ik dit niet heel mijn leven blijf houden want soms denk ik dat weleens dat het gewoon chronisch blijft.
pi_196051549
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 08:02 schreef Twinkle20 het volgende:
Maar ben ik van mening dat we hier om een land compleet plat moeten gooien? Nee. Afstand houden en wat meer de handen wassen, daar kan ik mee leven. Maar al het andere niet.
We gooien het land ook niet plat om Corona, maar om capaciteitsgebrek in de zorg. Als er bij wijze van spreke 50.000 IC bedden zijn en 200k reguliere bedden dan hadden we waarschijnlijk 0 maatregelen gehad.

Wat men nog wel eens lijkt te vergeten is dat geen van de maatregelen als doel hebben om besmettingen an sich te voorkomen. Het doel is 'flatten the curve', zodat de zorg niet in de problemen komt.

Ook met deze maatregelen is het - zolang er geen vaccin is - niet ondenkbaar dat uiteindelijk iedereen Corona een keer zal krijgen.

quote:
1s.gif Op zondag 1 november 2020 17:00 schreef Merkie het volgende:
Wat is veel? Oversterfte dit jaar is al 4x zo hoog als de ergste griepgolf ooit (2018). Maar laten we verder gewoon alle maatregelen vieren, dan zal het vast beter gaan. Stuitend.
Dit is wel selectief denken. Want die griepgolf in 2018 was dus ook 'super erg' voor die tijd. Maar toen hebben we geen maatregelen genomen. We accepteren al decennia dat 't griepseizoen soms erger is dan anders. Waarom is het nu stuitend dat we graag maatregelen willen versoepelen, maar is het niet stuitend dat we in 2018 geen maatregelen namen?
pi_196053024
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 14:37 schreef ReedsGeregistreerd het volgende:

Dit is wel selectief denken. Want die griepgolf in 2018 was dus ook 'super erg' voor die tijd. Maar toen hebben we geen maatregelen genomen. We accepteren al decennia dat 't griepseizoen soms erger is dan anders. Waarom is het nu stuitend dat we graag maatregelen willen versoepelen, maar is het niet stuitend dat we in 2018 geen maatregelen namen?
Ik kan me niet herinneren dat in 2018 zoveel mensen ziek thuiszaten.
ROBODEMONS..................|:(
  woensdag 4 november 2020 @ 22:49:47 #91
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_196062710
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 14:37 schreef ReedsGeregistreerd het volgende:

[..]

We gooien het land ook niet plat om Corona, maar om capaciteitsgebrek in de zorg. Als er bij wijze van spreke 50.000 IC bedden zijn en 200k reguliere bedden dan hadden we waarschijnlijk 0 maatregelen gehad.

Wat men nog wel eens lijkt te vergeten is dat geen van de maatregelen als doel hebben om besmettingen an sich te voorkomen. Het doel is 'flatten the curve', zodat de zorg niet in de problemen komt.

Ook met deze maatregelen is het - zolang er geen vaccin is - niet ondenkbaar dat uiteindelijk iedereen Corona een keer zal krijgen.
[..]

Dit is wel selectief denken. Want die griepgolf in 2018 was dus ook 'super erg' voor die tijd. Maar toen hebben we geen maatregelen genomen. We accepteren al decennia dat 't griepseizoen soms erger is dan anders. Waarom is het nu stuitend dat we graag maatregelen willen versoepelen, maar is het niet stuitend dat we in 2018 geen maatregelen namen?
Omdat de ernst van de situatie met maatregelen vele malen groter is dan de situatie in 2018 zonder maatregelen.
2000 light years from home
pi_196065219
quote:
1s.gif Op woensdag 4 november 2020 22:49 schreef Merkie het volgende:

[..]

Omdat de ernst van de situatie met maatregelen vele malen groter is dan de situatie in 2018 zonder maatregelen.
Heel zwart-wit gezien en puur vanuit economisch/maatschappelijk oogpunt, heb je uiteraard een punt.
Wat jij echter niet beseft / niet weet, is hoe het er daadwerkelijk in ziekenhuizen aan toe gaat (ik werk er), je zou eens een dagje, nee, een paar uurtjes zou al genoeg zijn, mee moeten kijken op verpleegafdelingen en ICU.

Als je de schrijnende situatie ziet, van zowel patienten als ziekenhuis medewerkers, denk ik dat je de maatregelen waarvoor gekozen is, dan wel beter gaat begrijpen. Als ziekenhuis medewerker vind ik de maatregelen zelfs nog mild, maar dit is mijn mening gebaseerd op wat ik weet.
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
  donderdag 5 november 2020 @ 17:27:56 #93
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_196076214
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 05:00 schreef KillerBee4ever het volgende:

[..]

Heel zwart-wit gezien en puur vanuit economisch/maatschappelijk oogpunt, heb je uiteraard een punt.
Wat jij echter niet beseft / niet weet, is hoe het er daadwerkelijk in ziekenhuizen aan toe gaat (ik werk er), je zou eens een dagje, nee, een paar uurtjes zou al genoeg zijn, mee moeten kijken op verpleegafdelingen en ICU.

Als je de schrijnende situatie ziet, van zowel patienten als ziekenhuis medewerkers, denk ik dat je de maatregelen waarvoor gekozen is, dan wel beter gaat begrijpen. Als ziekenhuis medewerker vind ik de maatregelen zelfs nog mild, maar dit is mijn mening gebaseerd op wat ik weet.
Ik ben het met je eens juist. Denk dat je mijn post niet goed begrijpt.
2000 light years from home
pi_196076268
Ga morgen toch nog maar weer even naar de huisarts voor de zekerheid (maarja die zal wel stress zeggen). Lees dat heel veel mensen die corona hebben gehad ook deze klachten nog maandenlang hebben die ik noemde waaronder deze die ik nu ook 2x heb gehad. Sinds gisteren ook weer ineens.

Ineens uit het niets een spanning in je keel en heel de dag door een misselijk gevoel zonder over te moeten geven. Krijg daardoor bijna niks door mijn keel. Vind het sowieso super vaag allemaal dat ik sinds dit jaar allemaal vage klachten heb. Dan ga je toch denken aan corona, omdat ik tot vorig jaar helemaal niet zoveel last had van klachten.

Vandaar dat ik toch steeds meer en meer zit te denken dat ik het toch ergens een keer dit jaar heb opgepikt en dit gewoon klachten zijn die weggaan en weer terug komen. In ieder geval heel vervelend.
pi_196165305
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 17:36 schreef hoechst het volgende:

[..]

Ja sorry ik doe het ook niet express..
Ik ken niemand die het heeft en ook niet via via zelfs.

En alles wat ik op de tv zie is bij uitstek al nep.

Dus ik ben helaas niet overtuigd.
Dus eigenlijk zeg je... ik ben dom want ik denk niet, ik hou bewust mijn ogen dicht dan is het er niet. Doen kinderen van 3 jaar ook! Ik heb Covid en ben herstellende, extreem vermoeid en probeer ondanks dat de draad weer op te pakken. Mijn hemel, wat een zombies heb je op de wereld en jij bent er eentje van -O-
:(
pi_196165484
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 09:36 schreef aries4656 het volgende:

[..]

Dus eigenlijk zeg je... ik ben dom want ik denk niet, ik hou bewust mijn ogen dicht dan is het er niet. Doen kinderen van 3 jaar ook! Ik heb Covid en ben herstellende, extreem vermoeid en probeer ondanks dat de draad weer op te pakken. Mijn hemel, wat een zombies heb je op de wereld en jij bent er eentje van -O-
:(
Je bent juist dom door wanneer je dingen gelooft waarvan bewijsmateriaal alleen op de tv te vinden valt..
pi_196165850
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 09:49 schreef hoechst het volgende:

[..]

Je bent juist dom door wanneer je dingen gelooft waarvan bewijsmateriaal alleen op de tv te vinden valt..
Ik heb Covid-19..owjaa...dat is natuurlijk gewoon een griepje... die benauwdheid is fake, die koorts, die de thermometer aangeeft is fake, alle verschijnselen die ik heb, zijn natuurlijk allemaal fake, alleen omdat jij ze niet wilt zien, omdat het jou nog niet is overkomen. Joh, ga met lego spelen en ga weer gauw in je eigen bubbel onder je steen liggen. of je komt bij mij in het ziekenhuis werken op de Covid afdeling. Hopende dat je zelf niet besmet wordt.
  dinsdag 10 november 2020 @ 10:33:17 #98
307331 aloa
Steeds harder, steeds sneller
pi_196166045
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 09:49 schreef hoechst het volgende:

[..]

Je bent juist dom door wanneer je dingen gelooft waarvan bewijsmateriaal alleen op de tv te vinden valt..
Troll?

Ik zal het maar serieus nemen.
94257 - 478969
In my dreams I'm dying all the time
pi_196166516
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 08:02 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik vind het jammer dat griep nu weg wordt gezet als iets heel kleins. Ook van een goede griep kun je flink ziek zijn en lang naweeen hebben. Het is niet voor niets dat je het goed moet uitzieken, nu en in het verleden. Te snel weer aan het werk etc. Kan er voor zorgen dat het als een boemerang weer terug komt.

We doen nu net alsof een griep niks is. Als we dit topic vorig jaar rond deze periode hadden geopend, toen nog amper iemand over corona had gehoord, en we hadden de vraag gesteld of iemand echt wel eens een goede griep heeft gehad, dan hadden we ongeveer hetzelfde terug gelezen.
Waarschijnlijk omdat mensen griep en verkoudheid door elkaar halen.
Mensen roepen al snel dat ze griep hebben, terwijl het vaak om een heftige verkoudheid gaat.
ROBODEMONS..................|:(
pi_196167913
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 17:36 schreef hoechst het volgende:

[..]

Ja sorry ik doe het ook niet express..
Ik ken niemand die het heeft en ook niet via via zelfs.

En alles wat ik op de tv zie is bij uitstek al nep.

Dus ik ben helaas niet overtuigd.
Wat doe je hier dan?
Dit topic gaat over wie Covid19 heeft (gehad) en bijhorende ervaringen, niet over jouw ontkenning van de ziekte.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')