Wel veel minder, we hebben de griepprik, verspreid niet zo snel, geen expansionele groei.quote:Op zondag 1 november 2020 18:06 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Er gaan ook mensen dood aan de griep... die kunnen hier ook niet meer posten
geluk of ongeluk. Er is niet altijd een logische verklaring voor te vinden.quote:Op zondag 1 november 2020 17:13 schreef gustavo.woltmann het volgende:
Familie had een beetje droge hoest, hoge temperatuur gedurende 3 dagen en het was voorbij. Ik ben benieuwd waarom jonge mensen die er gezond uitzien op de IC belanden. Misschien vanwege roken?
- Gustavo Woltmann
Het ligt ook zeer waarschijnlijk aan de hoeveelheid virus waarmee iemand wordt besmet.quote:Op zondag 1 november 2020 18:35 schreef Rolfieo het volgende:
[..]
geluk of ongeluk. Er is niet altijd een logische verklaring voor te vinden.
Waarom verliezen sommige hun reuk en smaak en andere niet?
Waarom genezen sommige eigenlijk niet, waardoor ze maanden klachten houden.
Waarom krijgen sommige een terugval en anderen niet?
Het virus is nog heel nieuw en we weten nog maar heel weinig over Covid-19.
Rokers kwamen relatief gezien toch juist minder op IC's?quote:Op zondag 1 november 2020 17:13 schreef gustavo.woltmann het volgende:
Familie had een beetje droge hoest, hoge temperatuur gedurende 3 dagen en het was voorbij. Ik ben benieuwd waarom jonge mensen die er gezond uitzien op de IC belanden. Misschien vanwege roken?
- Gustavo Woltmann
Zeg ik dat ergens?quote:Op zondag 1 november 2020 18:33 schreef Rolfieo het volgende:
[..]
Wel veel minder, we hebben de griepprik, verspreid niet zo snel, geen expansionele groei.
En de laatste lockdown kan ik mij niet herinneren van de griep.
Dus nee, griep is niet te vergelijken met Covid-19
Het gaat niet direct om de sterfte cijfers. Maar om de zorg niet vast te laten lopen. Daar draait de lockdown voornamelijk om.quote:Op zondag 1 november 2020 19:55 schreef OscarMopperkont het volgende:
De lockdowns zijn ook overdreven. Het sterftecijfer staat niet in verhouding met de maatregelen. Dit moet gewoon een ziekte worden waar we mee moeten leren leven. Een vaccin gaat de oplossing echt niet zijn.
Iets te zwaar, geen onderliggend lijden, 45 jaar oud destijds (inmiddels 46) Normaal gesproken een energieke fitte man.quote:Op zondag 1 november 2020 18:08 schreef Drxx het volgende:
[..]
Had hij overgewicht of ander onderliggend lijden?
Dat heeft iedereen, zelfs mijn hondt slaapt constant. Dat is elk jaar zo, winterslaap.quote:Op maandag 2 november 2020 00:07 schreef Piger het volgende:
Eigenlijk nergens last van gehad. 1 of 2 dagen flinke spierpijn zou eventueel covid gerelateerd kunnen zijn.
Is al paar weken terug.
Maar heb nu wel regelmatig dat ik plotseling super moe ben. Echt heel erg moeite moet doen om ogen open te houden. Herkent iemand dat? Is voor mij wel iets wat ik niet herken van normaal.
Ik hoop dat je niet gaat zitten piepen als je het wel krijgt, met alle gevolgen van dien, maar ik vermoed dat je dan in geen velden of wegen te bekennen bent.quote:Op zondag 1 november 2020 17:36 schreef hoechst het volgende:
[..]
Ja sorry ik doe het ook niet express..
Ik ken niemand die het heeft en ook niet via via zelfs.
En alles wat ik op de tv zie is bij uitstek al nep.
Dus ik ben helaas niet overtuigd.
ja, dat lees ik veel. rare vermoeidheid hoort er zeker bij. ik had het ook, in het begin viel ik 7 keer per dag in slaap.quote:Op maandag 2 november 2020 00:07 schreef Piger het volgende:
Eigenlijk nergens last van gehad. 1 of 2 dagen flinke spierpijn zou eventueel covid gerelateerd kunnen zijn.
Is al paar weken terug.
Maar heb nu wel regelmatig dat ik plotseling super moe ben. Echt heel erg moeite moet doen om ogen open te houden. Herkent iemand dat? Is voor mij wel iets wat ik niet herken van normaal.
Heb ik ook gehad, maanden last van gehad zelfs. Hoor ik ook van meerdere.quote:Op maandag 2 november 2020 00:07 schreef Piger het volgende:
Het is al vaker gezegt, maar wellicht even een bloedmeting laten doen om te zien of je wel voldoende vitamines hebt.quote:Op maandag 2 november 2020 00:07 schreef Piger het volgende:
Is al paar weken terug.
Waarom ga je tegen de WHO, Fauci, Osterhaus, Heesterbeek, van Dissel, Kikkert, Vossen, Koopmans, Bonten, Kluytmans, Gommers, en zowat elke andere expert in dit land in met zo'n pessimistische voorspelling?quote:Op zondag 1 november 2020 17:01 schreef Merkie het volgende:
[..]
Pas in 2024 zal het weer enigszins normaal zijn gok ik.
Omdat die niet allemaal ook gaan testen als ze geen klachten krijgen?quote:Op dinsdag 3 november 2020 10:47 schreef Zana het volgende:
Wat ik mij afvraag, kunnen jullie achteraf zeggen waar en wanneer jullie besmet werden? Ik vind het zo gek dat leden uit hetzelfde huishouden het soms niet allemaal krijgen...
Ik ben eigenlijk ook wel nieuwsgierig waar men denkt besmet te zijn geraakt.quote:Op dinsdag 3 november 2020 10:47 schreef Zana het volgende:
Wat ik mij afvraag, kunnen jullie achteraf zeggen waar en wanneer jullie besmet werden? Ik vind het zo gek dat leden uit hetzelfde huishouden het soms niet allemaal krijgen...
Ik zou het niet weten. Ik heb geprobeerd me zoveel mogelijk aan de regels te houden, maar toch opgelopen.quote:Op dinsdag 3 november 2020 10:47 schreef Zana het volgende:
Ja, ik weet het wel. Ik heb het via mijn vriendin gekregen die het van haar huisgenoot heeft gekregen.quote:Op dinsdag 3 november 2020 10:47 schreef Zana het volgende:
Je leest niet goed. Bij meer dan de helft van de posts die ik hier lees staat dat ze vele maanden later nog steeds heel snel moe zijn.quote:Op zondag 1 november 2020 16:56 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Ik lees hier over het algemeen verhalen met lichte verschijnselen. Een week op bed liggen met koorts versta ik onder licht, of rillen, spierpijn of een maand lang moeten hoesten.
Dat er uitzonderingen zijn geloof ik best, maar als je door griep een longontsteking krijgt kan je er ook nog lang last van hebben achteraf.
Jongen... Het kan de overheid geen reet schelen of je dood gaat of niet. Het leven zal gewoon doorgaan wanneer jij dood bent. Die maatregelen zijn er niet om burgers tegen de ziekte beschermen, maar om de zorg te beschermen.quote:Op zondag 1 november 2020 19:55 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
De lockdowns zijn ook overdreven. Het sterftecijfer staat niet in verhouding met de maatregelen. Dit moet gewoon een ziekte worden waar we mee moeten leren leven. Een vaccin gaat de oplossing echt niet zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |