quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:31 schreef Guppy het volgende:
Nog 18 0 zegels tot m'n eerste volle spaarkaart
Wat lief! Dank je wel!quote:
Geregeld!quote:Op donderdag 22 oktober 2020 17:36 schreef Guppy het volgende:
Lieve mede-Fok!kers,
Binnenkort gaan wij verhuizen naar een nieuw huis met een inductie-kookplaat. Dat betekent het einde voor mijn gasstel-pannen. Nu valt dit toevallig samen met de pannen-spaar-actie van de AH, dus dat komt super mooi uit!
Als je niks met je zegels doet, zou ik ze dan mogen hebben? We willen graag een compleet nieuwe pannenset sparen (wanneer mogelijk), maar daar zijn VEEL zegels voor nodig... Dus alle hulp is welkom!
En het kan ook nog helemaal Corona-proof, via de app. Dus ook geen gedoe met postzegels en zo
Alvast bedankt!!
Wil je me helpen met sparen?
KLIK
Wat fijn, dank je wel!!quote:Op donderdag 29 oktober 2020 09:48 schreef Kyran het volgende:
[..]
Geregeld!
+30!
Zullen de komende tijd nog wel meer krijgen aangezien wij wekelijks bij AH bestellen, zal ze af en toe jou kant opsturen
Supertof, ik ben blij met alle beetjesquote:Op zondag 1 november 2020 18:22 schreef Fugue het volgende:
Je hebt er weer wat. Onder het mom van alle kleine beetjes helpen
Zoek je van AH de digitale variant, of de fysieke zegels?quote:Op maandag 2 november 2020 07:52 schreef F_r het volgende:
Ik zoek er ook nog. Ivm verhuizing moet ik over op inductie. Jumbo zegels zijn ook welkom.
Ik heb wel Jumbo zegels voor je, alleen zijn dat geen digitale zegels (weet niet eens of je ze digitaal kan sparen)quote:Op maandag 2 november 2020 07:52 schreef F_r het volgende:
Ik zoek er ook nog. Ivm verhuizing moet ik over op inductie. Jumbo zegels zijn ook welkom.
quote:Op maandag 2 november 2020 09:52 schreef Sharuun01 het volgende:
[..]
Ik heb wel Jumbo zegels voor je, alleen zijn dat geen digitale zegels (weet niet eens of je ze digitaal kan sparen)
Laat maar weten of je ze wil en waar ik ze heen kan sturen.
Allebei. Ik spaar zelf digitaal maar mijn omgeving spaart fysiekquote:Op maandag 2 november 2020 09:42 schreef Viv het volgende:
[..]
Zoek je van AH de digitale variant, of de fysieke zegels?
(Voor Jumbo-zegels kun je beter een apart topic openen.)
Misschien hebben zij fysieke AH-zegels voor je:quote:Op maandag 2 november 2020 09:55 schreef F_r het volgende:
Allebei. Ik spaar zelf digitaal maar mijn omgeving spaart fysiek
quote:Op zondag 1 november 2020 18:09 schreef Cod_player het volgende:
Mocht iemand interesse hebben, ik heb fysieke zegels. Nu pas een stuk of 14, maar tzt vast nog wel meer.
Voor het ontvangen van digitale AH-zegels kun je zo'n linkje aanmaken zoals @Guppy in de OP heeft. Hopelijk worden er genoeg digitale AH-zegels gespaard om jullie allebei te voorzien!quote:Op zondag 1 november 2020 20:56 schreef Guppy het volgende:
Ik heb trouwens ook fysieke zegels (na de storing van vorige week). Die kun je kennelijk niet om laten zetten naar digitale zegels, dus als iemand die wil hebben? Het zijn er 12 geloof ik
Ik heb analoge AH zegels liggen! DM maar waar ze heen moetenquote:Op maandag 2 november 2020 09:55 schreef F_r het volgende:
[..]
[..]
Allebei. Ik spaar zelf digitaal maar mijn omgeving spaart fysiek
Top!quote:Op vrijdag 6 november 2020 13:48 schreef Guppy het volgende:
Ik heb inmiddels bijna 3 kaarten volsuperfijn!
Als het goed is 48 erbij!quote:Op vrijdag 6 november 2020 13:48 schreef Guppy het volgende:
Ik heb inmiddels bijna 3 kaarten volsuperfijn!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |