abonnement Unibet Coolblue
pi_198283668
Wat ontzettend verdrietig. :{

En arme Cooper ;(

Sterkte senesta :*
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
  Moderator dinsdag 2 maart 2021 @ 13:02:11 #102
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_198283986
Dank jullie wel allemaal. Rexxar is vanmorgen gecremeerd en we hebben inmiddels een mooie urn voor hem besteld.

De eigenaar van de dierenarts praktijk belde ons zondag middag nog dat ze een paar dagen weg was geweest en pas was ingelicht. Ze wilden de crematiekosten wel op zich nemen en deze week een gesprek.

Ik ben helemaal niet toe aan een normaal gesprek, ben nog zo emotioneel en boos en alles .. We hebben gezegd dat wel te willen maar pas over minimaal 2 a 3 weken. Ik heb zoveel vragen.. krijg waarschijnlijk geen antwoorden waar ik iets mee kan maar dan heb ik ze wel gesteld.

We enorm veel steun gehad aan de fokkers, hee erg dankbaar voor. Was ook voor hen niet niets.

Nu is het zo stil in huis, Cooper is helemaal uit zijn doen ;(
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_198284094
Hebben ze enig idee wat de oorzaak geweest is?
  Moderator dinsdag 2 maart 2021 @ 13:26:05 #104
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_198284270
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 13:09 schreef F_r het volgende:
Hebben ze enig idee wat de oorzaak geweest is?
Volgens hen is hij in het uitslaapdeel gewoon gestopt met ademen. Meer weten ze niet.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_198344310
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 13:26 schreef senesta het volgende:

[..]

Volgens hen is hij in het uitslaapdeel gewoon gestopt met ademen. Meer weten ze niet.
daar ga je ook nooit meer achterkomen.
Nu zijn maine coons en narcose altijd tricky. Nu is narcose nooit goed natuurlijk maar voor een coon schijnen er nog wat meer haken en ogen aan te zitten. Hoe en wat weet ik niet meer precies dat vertelde ze bij Fire die echt dagen lang vooral sliep en niet echt wakker was. Combinatie van hun grote en gewicht en hoeveel narcose wat dan nodig is.

Maar ja hier hebben jullie helemaal niks aan want hij komt er niet mee terug.

Nogmaals heel veel sterkte hoe is het nu met cooper?
pi_198464281
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 13:26 schreef senesta het volgende:

[..]

Volgens hen is hij in het uitslaapdeel gewoon gestopt met ademen. Meer weten ze niet.
Buh. Sterkte. :{
Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
  Moderator zaterdag 13 maart 2021 @ 13:18:46 #107
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_198476594
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 20:45 schreef F_r het volgende:

[..]

daar ga je ook nooit meer achterkomen.
Nu zijn maine coons en narcose altijd tricky. Nu is narcose nooit goed natuurlijk maar voor een coon schijnen er nog wat meer haken en ogen aan te zitten. Hoe en wat weet ik niet meer precies dat vertelde ze bij Fire die echt dagen lang vooral sliep en niet echt wakker was. Combinatie van hun grote en gewicht en hoeveel narcose wat dan nodig is.

Maar ja hier hebben jullie helemaal niks aan want hij komt er niet mee terug.

Nogmaals heel veel sterkte hoe is het nu met cooper?
Cooper vind het heel lastig, mist Rexxar heel erg. De eerste tijd veel roepen, zoeken, uitdagen en achter zich kijken. Nu is hij vooral aanhankelijk, komt veel bij mij op schoot en slaapt ‘s nachts nu ook bij me omdat hij de boel bij elkaar brult.

En hij is de dames weer aan het klieren.

We gaan ook wel weer kijken voor een vriendje voor hem, vind het zo sneu. Maar ook wel dubbel, ben zelf best heel angstig om weer een kitten te kopen. Dit was echt een dreun hoor en voel me ook nog steeds zo enorm klote, en al die “ had ik maar’s ...” ;(

quote:
9s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 16:51 schreef Janetje het volgende:

[..]

Buh. Sterkte. :{
Dank je wel :*
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_198846066

3 op een rij 2x mc 1x iets dubieus
  Moderator zondag 4 april 2021 @ 13:39:57 #109
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_198848438
quote:
0s.gif Op zondag 4 april 2021 11:16 schreef F_r het volgende:
[ afbeelding ]
3 op een rij 2x mc 1x iets dubieus
O+ Ziet er gezellig uit! Mannen zijn toch wat makkelijker met dichtbij elkaar slapen hè? Mijn dames zijn veel afstandelijker, behalve naar ons dan.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_198849186
quote:
0s.gif Op zondag 4 april 2021 13:39 schreef senesta het volgende:

[..]

O+ Ziet er gezellig uit! Mannen zijn toch wat makkelijker met dichtbij elkaar slapen hè? Mijn dames zijn veel afstandelijker, behalve naar ons dan.
Nou hier zit ook weken overheen. En ons bange ding had ik er zelf neergelegd om te kammen. En dat vindt hij fijn dus hij bleef even liggen.
  Moderator zondag 4 april 2021 @ 15:48:41 #111
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_198850663
Hij heeft dezelfde blik als Dodge vaak had, dat was ook zo’n held op sokken :D
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_198851509
De voorste is geen maine coon Maar wel ontzettend bang
  Moderator zondag 4 april 2021 @ 16:36:23 #113
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_198851568
quote:
0s.gif Op zondag 4 april 2021 16:31 schreef F_r het volgende:
De voorste is geen maine coon Maar wel ontzettend bang
Sneu dan hè? Hoe oud is hij? Wellicht dat dat nog minder zal worden hoor
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_198851734
quote:
0s.gif Op zondag 4 april 2021 16:36 schreef senesta het volgende:

[..]

Sneu dan hè? Hoe oud is hij? Wellicht dat dat nog minder zal worden hoor
Bijna 3
  Moderator zondag 4 april 2021 @ 17:40:46 #115
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_198852440
quote:
0s.gif Op zondag 4 april 2021 16:48 schreef F_r het volgende:

[..]

Bijna 3
Ah nog heel jong. Word vast nog beter O+
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_198878336

Hij ziet er niet zo goed uit. Spint de hele tijd heel hard.
Vanmiddag kan ik naar de da
  Moderator dinsdag 6 april 2021 @ 16:38:30 #117
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_198883181
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 12:01 schreef F_r het volgende:
[ afbeelding ]
Hij ziet er niet zo goed uit. Spint de hele tijd heel hard.
Vanmiddag kan ik naar de da
Oh dat ziet er idd niet goed uit. Succes! Hoop dat het meevalt.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  Jubileum moderator dinsdag 6 april 2021 @ 17:11:07 #118
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_198883811
Succes F_r, dat ziet er idd niet lekker uit..
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_198885665
Hij leeft nog.
Morgen moet ik hem wegbrengen voor een echo van zijn buik. We weten dus nog niks helaas.
  Moderator dinsdag 6 april 2021 @ 18:56:35 #120
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_198885717
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 18:53 schreef F_r het volgende:
Hij leeft nog.
Morgen moet ik hem wegbrengen voor een echo van zijn buik. We weten dus nog niks helaas.
Arme man! Heeft hij verder nog iets meegekregen of gehad om zich wat beter te voelen? Ik duim dat het meevalt morgen en dat hij zich snel beter voelt.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_198886072
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 18:56 schreef senesta het volgende:

[..]

Arme man! Heeft hij verder nog iets meegekregen of gehad om zich wat beter te voelen? Ik duim dat het meevalt morgen en dat hij zich snel beter voelt.
Helemaal niks.
Hij is nu bij ons in het nieuwe huis de andere zit nog in het huis van mijn ouders. Nu kan ik hem beter in de gaten houden.
Hij was ook ruim een kilo afgevallen dat is natuurlijk veel
  Moderator dinsdag 6 april 2021 @ 19:37:57 #122
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_198886592
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 19:15 schreef F_r het volgende:

[..]

Helemaal niks.
Hij is nu bij ons in het nieuwe huis de andere zit nog in het huis van mijn ouders. Nu kan ik hem beter in de gaten houden.
Hij was ook ruim een kilo afgevallen dat is natuurlijk veel
Ai een kilo is idd heel veel. ET is ook best afgevallen eigenlijk sinds Dodge er niet meer is ;( Ze heeft de afgelopen maanden ook oorontsteking gehad en een blaasontsteking. Ik denk toch ook wat stress in de groep hoor. Hoop dat ze ook weer wat aankomt nu, dat is vervelend als ze ouder worden he? Zo eng als ze een keer ziek worden.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_198886652
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 19:37 schreef senesta het volgende:

[..]

Ai een kilo is idd heel veel. ET is ook best afgevallen eigenlijk sinds Dodge er niet meer is ;( Ze heeft de afgelopen maanden ook oorontsteking gehad en een blaasontsteking. Ik denk toch ook wat stress in de groep hoor. Hoop dat ze ook weer wat aankomt nu, dat is vervelend als ze ouder worden he? Zo eng als ze een keer ziek worden.
Ze leveren natuurlijk in op spiermassa maar hij wilde zelfs zijn liquidstaafje niet. Dat zegt wel iets.
pi_198902471
Onze kat leeft nog. Hij bleek ontstoken wortels te hebben van de tanden en kiezen die 10 jaar geleden getrokken zijn.
  Jubileum moderator woensdag 7 april 2021 @ 19:00:43 #125
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_198903035
Agos, en nu antibiotica en dan moet hij weer kunnen eten?
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_198903816
quote:
1s.gif Op woensdag 7 april 2021 19:00 schreef Lois het volgende:
Agos, en nu antibiotica en dan moet hij weer kunnen eten?
Idd. Nu had hij al bijna geen tanden meer. Hij had alleen nog wat mini tandjes. En ik denk nu niks meer. Ik verwacht dat hij snel weer gaat eten deed hij de vorige keer ook.
pi_198914441
Maine Coon topic O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je hem al op kunnen halen @F_r? En wat heb jij veel coons :o O+

[ Bericht 6% gewijzigd door tpopml op 08-04-2021 19:11:30 ]
pi_198914867
quote:
1s.gif Op donderdag 8 april 2021 12:54 schreef tpopml het volgende:
Maine Coon topic O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je hem al op kunnen halen @:F_r? En wat heb jij veel coons :o O+
Hij is thuis.
Ik heb nog maar een coon. De grijze is van mijn ouders.
  Moderator donderdag 8 april 2021 @ 14:59:50 #129
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_198916072
quote:
1s.gif Op donderdag 8 april 2021 12:54 schreef tpopml het volgende:
Maine Coon topic O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je hem al op kunnen halen @:F_r? En wat heb jij veel coons :o O+
Wat een leukerds! O+
Wat verdrietig van het katertje, wij zijn ook een paar weken terug een katertje van een half jaar verloren, vreselijk ;(

quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 19:37 schreef F_r het volgende:

[..]

Idd. Nu had hij al bijna geen tanden meer. Hij had alleen nog wat mini tandjes. En ik denk nu niks meer. Ik verwacht dat hij snel weer gaat eten deed hij de vorige keer ook.
Hoe gaat het vandaag? Eet hij alweer wat? Vind hij hills a/d niet lekker?
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_198918531
quote:
1s.gif Op donderdag 8 april 2021 12:54 schreef tpopml het volgende:
Maine Coon topic O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je hem al op kunnen halen @:F_r? En wat heb jij veel coons :o O+
Ik kan je foto's niet zien
pi_198919719
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 17:55 schreef F_r het volgende:

[..]

Ik kan je foto's niet zien
Nu wel als het goed is!

En die opmerking over veel coons was bedoeld voor @senesta! Foutje.

Ach wat sneu, ik las het zojuist terug. Waar een rotverhaal. Ik mis Moogle (=overleden aan FIP) nog wel eens, het was zo'n lieverd en onafscheidelijk met Puck. De twee dames gaan redelijk samen, maar nu we aan de grond wonen en ze veel meer zicht hebben op andere katten (we houden ze binnen), is er voor het eerst regelmatig onenigheid. Jammer wel :'(
pi_198920683
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 19:16 schreef tpopml het volgende:

[..]

Nu wel als het goed is!

En die opmerking over veel coons was bedoeld voor @:senesta! Foutje.

Ach wat sneu, ik las het zojuist terug. Waar een rotverhaal. Ik mis Moogle (=overleden aan FIP) nog wel eens, het was zo'n lieverd en onafscheidelijk met Puck. De twee dames gaan redelijk samen, maar nu we aan de grond wonen en ze veel meer zicht hebben op andere katten (we houden ze binnen), is er voor het eerst regelmatig onenigheid. Jammer wel :'(
Nu wel.
Ze zijn prachtig wij hebben er meestal 3 gehad en binnenkort ook weer. Ik blijf dol op het ras al vind ik een ragdoll ook mooi.
pi_198921293
Hoe is een ragdoll qua gedrag? En wanneer komen de nieuwe aanwinsten?
pi_198921500
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 20:19 schreef tpopml het volgende:
Hoe is een ragdoll qua gedrag? En wanneer komen de nieuwe aanwinsten?
Mijn dochter noemt ze een hangkat. Ze laten zich hangen als een pop als je ze optilt.

De aanwinsten komen als onze tuin katproof is.
  Moderator dinsdag 13 april 2021 @ 11:16:03 #135
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_198983798
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 13:24 schreef F_r het volgende:

[..]

Hij is thuis.
Ik heb nog maar een coon. De grijze is van mijn ouders.
Hoe gaat het nu met je mannetje?
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_198984045
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 11:16 schreef senesta het volgende:

[..]

Hoe gaat het nu met je mannetje?
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 11:16 schreef senesta het volgende:

[..]

Hoe gaat het nu met je mannetje?
Still alive. Hij weegt alweer boven de 6 kilo. Hij is niet zo groot dus dit is prima. Morgen op controle en dan gaat hij van het weekend weer naar mijn ouders. Hij mist hier duidelijk een maatje en hij mag de tuin niet in. Hij wordt ook wel een oude zeur en hij zeurt heel vaak om een liquidstaafje of hij gaat ineens mauwen.

Zijn dag ziet er zo uit :Z :z :O oh ik ben wakker even eten en zeuren om iets lekker.
Oh een doosje hier heb ik nog niet in gelegen vandaag volgens mij :O :z :Z
Oh ik ben weer wakker eten en drinken kijken of ik naar buiten kan. Nog en even zeuren
Oh een reismandje *O* :O :z :Z
enz enz
  Moderator dinsdag 13 april 2021 @ 12:19:03 #137
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_198984742
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 11:35 schreef F_r het volgende:

[..]


[..]

Still alive. Hij weegt alweer boven de 6 kilo. Hij is niet zo groot dus dit is prima. Morgen op controle en dan gaat hij van het weekend weer naar mijn ouders. Hij mist hier duidelijk een maatje en hij mag de tuin niet in. Hij wordt ook wel een oude zeur en hij zeurt heel vaak om een liquidstaafje of hij gaat ineens mauwen.

Zijn dag ziet er zo uit :Z :z :O oh ik ben wakker even eten en zeuren om iets lekker.
Oh een doosje hier heb ik nog niet in gelegen vandaag volgens mij :O :z :Z
Oh ik ben weer wakker eten en drinken kijken of ik naar buiten kan. Nog en even zeuren
Oh een reismandje *O* :O :z :Z
enz enz
Klinkt als oudere kat ja 🤣

Ik heb morgen afspraak bij een nieuwe dierenarts. We gaan met ET voor een seniorencheck. Ik vind dat ze wat magertjes word. Kan heel goed gevolg zijn van stress in huis afgelopen tijd hoor maar wil zeker weten dat het niet niertjes of schildklier of zo is.

Ondanks alles vind ik overstappen toch vervelend hoor. Moet je toch weer naar een nieuw iemand met je beestjes, iemand die je helemaal niet kent.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_198985628
Dat is ook vervelend ergens opnieuw beginnen.
pi_199007978

:z :Z
Da tevreden ab is klaar nog even pijnstilling geven en kijken of hij blijft eten. Hij is weer bijna op gewicht.

Wanneer gaan jullie naar de nieuwe da @senesta ?
  Moderator donderdag 15 april 2021 @ 20:20:33 #140
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_199018087
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 21:50 schreef F_r het volgende:
[ afbeelding ]
:z :Z
Da tevreden ab is klaar nog even pijnstilling geven en kijken of hij blijft eten. Hij is weer bijna op gewicht.

Wanneer gaan jullie naar de nieuwe da @:senesta ?
We zijn gisteren geweest. Zag er veelbelovend uit, aardige mensen maar het is toch weer wennen hoor.
ET heeft haar seniorencheck gehad en dat was allemaal prima. Ze word volgende maand 13 dus fijn om te weten dat niertjes, lever, suiker, etc helemaal in orde zijn.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_199040563




Nog niet eerder gepost hier, maar dit is mijn mooie coontje Yuna, geboren maart 2020.
pi_199040810
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 april 2021 14:35 schreef Duiker64 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Nog niet eerder gepost hier, maar dit is mijn mooie coontje Yuna, geboren maart 2020.
gaaf beestje :7
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  Moderator zaterdag 17 april 2021 @ 15:09:39 #143
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_199041101
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 april 2021 14:35 schreef Duiker64 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Nog niet eerder gepost hier, maar dit is mijn mooie coontje Yuna, geboren maart 2020.
Knapperd hoor!

Wij gaan als alles goed gaat over een week of twee a drie kijken bij een klein coon mannetje. Als de klik er is (en dat verwacht ik wel hoor!) dan mag hij eind juni bij ons de boel op stelten komen zetten. Het is wellicht wat snel na het overlijden van Rexxar maar Cooper is zo enorm alleen dat we niet te lang wilden wachten. Nou hopen dat de regels snel wat versoepelt worden zodat we samen met dochterlief kunnen gaan kijken, hoewel ik er een hard hoofd in krijg als ik de laatste besmettings cijfers zie :{
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_199041575
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 april 2021 15:09 schreef senesta het volgende:

[..]

Knapperd hoor!

Wij gaan als alles goed gaat over een week of twee a drie kijken bij een klein coon mannetje. Als de klik er is (en dat verwacht ik wel hoor!) dan mag hij eind juni bij ons de boel op stelten komen zetten. Het is wellicht wat snel na het overlijden van Rexxar maar Cooper is zo enorm alleen dat we niet te lang wilden wachten. Nou hopen dat de regels snel wat versoepelt worden zodat we samen met dochterlief kunnen gaan kijken, hoewel ik er een hard hoofd in krijg als ik de laatste besmettings cijfers zie :{
hopelijk lukt het over een paar weken. Zo leuk weer een kitten in huis. Ik had vorig jaar januari na 16 jaar afscheid moeten nemen van mijn vorige maine coon. Zo verdrietig. Was echt van plan zeker een jaar geen nieuwe te zoeken. Maar toen kwam de lockdown....en elke dag thuiswerken en wat is een mooier moment om er veel tijd aan te kunnen besteden. Dus in juni betrad Yuna hier het huis en heb er geen tel spijt van. Zo druk en leuk weer (helaas ook wel ten koste van wat behang en stoelen). Ze wordt elke maand weer een beetje mooier ook.
  Moderator zaterdag 17 april 2021 @ 16:21:08 #145
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_199042001
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 april 2021 15:36 schreef Duiker64 het volgende:

[..]

hopelijk lukt het over een paar weken. Zo leuk weer een kitten in huis. Ik had vorig jaar januari na 16 jaar afscheid moeten nemen van mijn vorige maine coon. Zo verdrietig. Was echt van plan zeker een jaar geen nieuwe te zoeken. Maar toen kwam de lockdown....en elke dag thuiswerken en wat is een mooier moment om er veel tijd aan te kunnen besteden. Dus in juni betrad Yuna hier het huis en heb er geen tel spijt van. Zo druk en leuk weer (helaas ook wel ten koste van wat behang en stoelen). Ze wordt elke maand weer een beetje mooier ook.
Wij zijn in februari een kitten (Rexxar) van een half jaar kwijt geraakt, verhaal staat iets terug in het topic nog wel. Bij een routine onderzoek bij de dierenarts niet meer wakker geworden uit de narcose. We hadden dus pas net weer een kitten in huis. Cooper was zo enorm blij met zijn vriendje en het gaf zoveel leven in huis weer.. Dus we missen hem en de reuring in huis allemaal enorm.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_199042900
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 april 2021 16:21 schreef senesta het volgende:
ar) van een half jaar kwijt geraakt, verhaal staat iets terug in het topic nog wel. Bij een routine onderzoek bij de dierenarts
ik las het verhaal over Rexxar net. Zo triest. Hopelijk snel een nieuw vriendje voor Cooper.
pi_199121449
@Duiker64 Wat een beaut is Yuna :) Naam geinspireerd door Final Fantasy? <3

Altijd jammer van het meubilair. Broer en zus deden dat bij ons bijna niet (behalve af en toe even de bank als krabpaal proberen te gebruiken, maar dat was redelijk bestrijdbaar), maar toen we daarna nog een kitten namen... Poeh... Die heeft me het bloed onder de nagels vandaan gehaald door aan het behang in ons oude huis te krabben zeg. Heb er nog trauma's van.
pi_199131190
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 april 2021 10:27 schreef tpopml het volgende:
bruiken, maar dat was redelijk bestrijdbaar), maar toen we daarna nog een kitten namen... Poeh... Die heeft me het bloed onder de nagels vandaan gehaald door aan het behang in
Nee Yuna is niet vernoemd vanuit Final Fantasy :) Gewoon een mooie naam gezocht.
Ze is nog niet gesteriliseerd en komt nog niet buiten. Ik hoop dat het slopen wat minder wordt als ze ook naar buiten kan. Ik wil dat net als bij mijn vorige kat wel beperken tot de momenten dat ik thuis ben en haar in de gaten kan houden en 's nachts gewoon binnen houden. Maar je moet het soms maar accepteren dat je huis niet meer helemaal mooi in tact blijft met poezels.
pi_199136425
Nee, dat is ook zo hoor. Hier komen ze trouwens allebei niet buiten, maar dat komt ook omdat ik geen zin heb om onze tuin dicht te timmeren, hier in de wijk spookverhalen zijn rond gegaan met poezenmishandeling. Wat doen de anderen: mogen de poezen naar buiten? en heb je dan een kattenluikje met een chip?
  Moderator zaterdag 24 april 2021 @ 13:34:42 #150
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_199136505
Mijn katten komen niet buiten, we hebben de tuin afgezet dus ze kunnen lekker in de tuin maar niet weg. Moet er ook echt niet aan denken.

Volgende week gaan we bij een prachtig kitten kijken, ben heel benieuwd.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')