Nee hij wilde wel mee doen, ze hebben nu al een paar keer achter elkaar gerend en gaan steeds dichter bij elkaar liggen.quote:
Die op de trap is de grootste mopperdoos 😂 Maar ze vind hem ook waanzinnig interessant.quote:Op zaterdag 28 november 2020 19:06 schreef lily het volgende:
Leuk zeg![]()
Altijd spannend hoe de anderen reageren.
Die op de trap![]()
Hij doet het super! Is inmiddels dikke maatjes met Cooper die op zijn beurt helemaal een soort vaderrol aan het vervullen isquote:Op zaterdag 12 december 2020 20:16 schreef F_r het volgende:
Hoe gaat het met rexxar nu?
[ afbeelding ]
![]()
Ja, ik heb zelfs al een nieuwe kat geadopteerd uit Griekenland! Maar dat is geen Coon (eerder een Egeische kat, maar absoluut geen ras, że is van de straat gered...). Ze is wel lekker fluffy en heel lief.quote:
Leuk! Veel plezier en geluk met de nieuwe huisgenoten, ik kijk uit naar de foto's! ❤️quote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:42 schreef F_r het volgende:
Veel plezier en geluk met je nieuwe huisgenoot. Wel foto's posten hè![]()
In ons nieuwe huis komen er 2 coons bij. Ook herplaatsers Ik ben benieuwd.
Ja, we hebben zo geboft dat ze zo goed klikken. Ze zijn echt zo schattig samenquote:Op zaterdag 2 januari 2021 23:18 schreef Ewelina het volgende:
Oooooo wat ontzettend schattig senesta! ❤️❤️❤️
Drapaki Rufi is echt heel erg goed, duurzaam en ontzettend mooi maar ook erg duur.quote:Op donderdag 7 januari 2021 23:00 schreef Pap89 het volgende:
Wij hebben een nieuwe krabpaal nodig.
Voor 1 poly maine coon en 2 ragdolls.
Iemand tips/ervaringen voor goede websites/merken?
Wat een matchquote:Op zaterdag 2 januari 2021 23:10 schreef senesta het volgende:
Oeh ook benieuwd naar foto's!
Crosspost van fototopic maar kan het niet laten en ze zijn maar even klein nietwaar
Cooper is zo blij met zijn nieuwe kleine vriendje, die hebben elkaar wel gevonden geloof ik. De dames vinden hem maar irritant![]()
Cooper is 4 jaar.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:16 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Wat een matchhoe oud is de witte kat?
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 12:23 schreef lily het volgende:
Ik had een paar weken geleden ook een grote krabton gekocht.
Was niet bepaald een succes.
Neergezet, Maine Coon wilde erop springen, het hele ding kiepert om, pal bovenop haar.
Krabton dus weer teruggestuurd.
Heel mooi!!quote:Op zaterdag 9 januari 2021 18:18 schreef Pap89 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze besteld, wel een nier moeten verkopen 🥲
Dan in wit/beige corduroy en walnootkleurig hout.
Nog ff een week of 2-3 geduld hebben.
Paal zelf is 27 doorsnee en 2,20 hoog
Die hebben wij ook idd.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 18:22 schreef Pap89 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wij hebben deze krabton, die krijgt onze maine coon van zo’n 9kilo niet omver
Katten en dozen hè? 🤣quote:Op dinsdag 12 januari 2021 11:13 schreef F_r het volgende:
[ afbeelding ]
Hij koos vandaag het kleinste doosje.
Vanwege de verhuizing hebben we veel dozen. Dus elke dag een andere.
Vooral bij deze. Gisteren hadden de kinderen een dozenchallenge voor hem. Hij bleef alleen stug in de hema doos liggen.quote:
Cooper en Loes zijn hier de dozen liefhebbers. Rexxar eet ze graag dus laat ze niet meer zo lang staan meer.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 13:25 schreef F_r het volgende:
[..]
Vooral bij deze. Gisteren hadden de kinderen een dozenchallenge voor hem. Hij bleef alleen stug in de hema doos liggen.
Geen idee over vochtigheid eerlijk gezegd. Ik denk eerder dat het iets met voeding te maken heeft maar de hypoallgenic van royal canin lijkt geen verbetering te geven. Het zit ook alleen rond zijn koppie, oren en nek, klassieke voedingsallergie plekken. Ik heb nu anallergenic besteld, speciale druppels om de huid te versterken en hij zit nu aan medicijnen om de jeuk aan te pakken. Hoop maar dat dat de truc is.quote:Op woensdag 13 januari 2021 07:08 schreef F_r het volgende:
Wat naar van de plekjes
Is jullie huis qua vochtigheid heel laag? Dat geeft vaak een droge huid.
Oh wat sneuquote:Op zondag 17 januari 2021 18:35 schreef F_r het volgende:
Ons oudje is doof. Ik vond al een tijdje dat hij niet reageerde als ik hem riep. Maar hij hoort volgens mij echt niks meer.
Wellicht went hij er wat meer aan en kun je de kinderen een beetje uitleggen waarom hij schrikt?quote:Op zondag 17 januari 2021 19:09 schreef F_r het volgende:
Hopelijk helpt het nieuwe voer en de druppels. Wat zegt de fokker ervan? Meestal is het een witte kat probleem.
Ik vond al een poosje dat hij zo hard mauwde. Ja duh dat had Rossi ook toen hij doof werd.
Ik denk niet dat hij er echt last van heeft maar hij schrikt nu wel van de kinderen want hij hoort ze niet aankomen.
Arm beestje een verhuizing, nieuwe huisgenootjes en doof zijn.
Het is dat hij niet met de kat van mijn ouders kan anders had ik overwogen hem daar te laten na onze verhuizing al kan ik hem eigenlijk helemaal niet missen mijn mooie rooie
Ik leg het de kinderen idd uit maar ja hij ligt zo schattig en ze willen hem dan aaien.quote:Op zondag 17 januari 2021 19:16 schreef senesta het volgende:
[..]
Wellicht went hij er wat meer aan en kun je de kinderen een beetje uitleggen waarom hij schrikt?
Zijn de nieuwe huisgenootjes er al? Kan hij het daar wel goed mee vinden?
Ik ben er echt kapot van. Ons vermoeden is dat er niet genoeg op hem gelet is en dat hij niet op tijd zijn injectie heeft gehad om de narcose op te heffen. Maar goed, dat is gevoel en niet hard te maken. Feit blijft dat de tijdlijn heel vreemd is of dat ze wel heel lang hebben gewacht met ons bellen.quote:Op zondag 28 februari 2021 11:46 schreef lily het volgende:
Heh? Nee. Wat erg, senesta.
Hoe kan dat nu?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |