abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201410605
Ik heb ook nooit tandjes gevonden! :o hoe zie je dat ze aan het wisselen zijn?

Wij hebben echt twee uitersten qua vachtverzorging, de een heeft nooit een klitje en bij de ander vervilt de klit al als je er naar kijkt. Hebben jullie tips?
  Moderator zaterdag 18 september 2021 @ 15:26:12 #252
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_201414137
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 september 2021 10:08 schreef tpopml het volgende:
Ik heb ook nooit tandjes gevonden! :o hoe zie je dat ze aan het wisselen zijn?

Wij hebben echt twee uitersten qua vachtverzorging, de een heeft nooit een klitje en bij de ander vervilt de klit al als je er naar kijkt. Hebben jullie tips?
Ik weet welke periode het is en merkte ook dat hij af en toe wat kwijlde en meer op dingen aan het bijten was, vorige weekend zag ik ineens dubbele hoektandjes en die waren maandags al gewisseld. Volgens de fokker nu eigenlijk alleen de kiezen nog.

En nee hij mag niet op tafel :')
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_201414767
Die derde foto! En die laatste is echt charming met een dikke middelvinger naar je niet op tafel regel!

En wat interessant die dubbele hoektand zo te zien!
pi_201417689
Ah senes O+ Wat is hij al groot.
Niet op de tafel yeah right denken ze hier.
pi_201417698

Check die achterpoot.
  Moderator dinsdag 21 december 2021 @ 20:54:29 #256
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_202743172
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 september 2021 20:37 schreef F_r het volgende:
[ afbeelding ]
Check die achterpoot.
:D Helemaal gemist :D
  Moderator dinsdag 21 december 2021 @ 20:55:13 #257
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_202743191
Crosspost O+

Mac is inmiddels 8 maanden en hij doet het super O+

Hulp met inpakken :')

pi_202743963

Ik kreeg ook hulp
pi_202744790

Fire we missen hem nog erg.
  Moderator dinsdag 21 december 2021 @ 22:41:20 #260
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_202746201
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 21:48 schreef F_r het volgende:
[ afbeelding ]
Fire we missen hem nog erg.
Dat snap ik heel erg goed, zo moeilijk als je ze moet missen ;(
Ze zijn zo bijzonder.
pi_202894649
Een Maine Coon topic O+

Gister Rebel opgehaald O+
Poes, 15 weekjes, black silver tabby tortie

Verliefd O+
pi_202895523
Oh O+ O+
Wat een grote oren al
  Moderator woensdag 29 december 2021 @ 17:16:14 #263
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_202900766
quote:
0s.gif Op woensdag 29 december 2021 13:39 schreef Mazikeen het volgende:
Een Maine Coon topic O+

Gister Rebel opgehaald O+
Poes, 15 weekjes, black silver tabby tortie

[ afbeelding ]

Verliefd O+
Oh genieten! O+ Wat een knapperd!
  Moderator woensdag 29 december 2021 @ 17:32:31 #264
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_202901179
Mac had een bontspeeltje in zijn kerstpakketje en die viel duidelijk in de smaak O+

Cooper heeft heel lang problemen gehad met zijn huid, hij krabte zich steeds helemaal open en we konden er maar niet achter komen waardoor. We hebben hypoallergenic geprobeerd, anallergenic, prednison, Sporimune, allerlei zalfjes, pipetjes, uitgebreid bloedbeeld, allergietesten... en er kwam nergens iets uit. We zijn uiteindelijk 4 jaar met hem bezig waarvan het laatste jaar echt erg was. Tot ik een ander voer ging proberen na aanbevelingen op internet gelezen te hebben ( Virbac Dermato) en tot mijn grote vreugde gaat het super! Ik ga nog niet zeggen dat het helemaal over is maar sinds halverwege oktober een blij coontje, geen plekken meer en een prachtige platte vacht en ook het overmatig verharen is over! Hij is nu relaxed, pakt hier wat zeldzame zonnestraaltjes mee.

Loes, inmiddels 11 jaar gaat super. Vorig jaar is ze flink ziek geweest door giardia maar na een periode van veel medicijnen, veel stomen, katten wassen, extreem schoonmaken lijkt ze weer helemaal de oude O+

En ET mijn 13 jarige moppie. Naarmate ze ouder word lijkt ze steeds vaker een opvlamming te hebben van haar chronische nies. Vies oogje, soms wat snotterig en keelpijn maar we trekken haar er nog steeds steeds doorheen. Hoop dat ze nog heel wat jaartjes bij ons mag blijven want ik ben nog steeds zo enorm verliefd op deze grote knuffelkont O+

Ik heb voor de katjes trouwens ook een tabby tijger hengel gekocht en die is een dik succes! Voor de grotere kat hebben ze een speciale black edition. Aanrader!
pi_202907842

Kerstversiering
  Moderator zondag 10 april 2022 @ 12:21:59 #266
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_204392452
quote:
0s.gif Op maandag 30 augustus 2021 17:27 schreef senesta het volgende:

[..]
Misschien wel :D Maar dat is pas over een 1,5 jaar of langer nog hoor 😉
Hmm nou ja..

Dat is dus wat eerder :P

Meet onze Hurrican of bij ons straks Cane O+
Nu 5,5 week oud.

pi_204392525
Aah, leuk zeg O+
Toffe naam ook! (Cane)
  Moderator zondag 10 april 2022 @ 12:56:57 #268
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_204392767
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2022 12:29 schreef lily het volgende:
Aah, leuk zeg O+
Toffe naam ook! (Cane)
Dank je wel O+
We zijn weer helemaal hyped :D
  Jubileum moderator zondag 10 april 2022 @ 18:45:01 #269
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_204396677
Wat cute! O+
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  FOK!mycroftheld donderdag 19 mei 2022 @ 21:47:10 #270
128465 Wrapster
pi_204805009
Ik schop het topic even omhoog, ik hoop namelijk iemand te vinden die één van onze coons over zou willen nemen.

We zoeken een nieuw plekje voor onze Shibari omdat het helaas niet goed samengaat met onze andere katten. We hebben naast twee maine coons ook nog een huis tuin en keuken kat en het gaat vooral daarmee niet goed samen, iets wat veel stres oplevert.

We hebben al veel geprobeerd maar het is het niet gelukt om hier verandering in te brengen, we vinden het daarom beter om een andere plek voor hem te zoeken waar hijzelf ook beter in zijn vel zit.. We zoeken iemand die ervaring heeft met coons, vandaar dat ik het hier post.

Shibari is drie jaar, erg lief en kan ook prima samen met kinderen. Met onze andere coon gaat hij prima samen maar speelt soms een beetje ruig. Hij is gecastreerd, gechipt en heeft de nodige inentingen gehad.

Indien je interesse hebt en meer wilt weten stuur gerust een PM.
  Manager PR/Moderator vrijdag 20 mei 2022 @ 01:08:18 #271
269689 crew  Viv
pi_204806555
quote:
17s.gif Op donderdag 19 mei 2022 21:47 schreef bondage het volgende:
Ik schop het topic even omhoog, ik hoop namelijk iemand te vinden die één van onze coons over zou willen nemen.

We zoeken een nieuw plekje voor onze Shibari omdat het helaas niet goed samengaat met onze andere katten. We hebben naast twee maine coons ook nog een huis tuin en keuken kat en het gaat vooral daarmee niet goed samen, iets wat veel stres oplevert.

We hebben al veel geprobeerd maar het is het niet gelukt om hier verandering in te brengen, we vinden het daarom beter om een andere plek voor hem te zoeken waar hijzelf ook beter in zijn vel zit.. We zoeken iemand die ervaring heeft met coons, vandaar dat ik het hier post.

Shibari is drie jaar, erg lief en kan ook prima samen met kinderen. Met onze andere coon gaat hij prima samen maar speelt soms een beetje ruig. Hij is gecastreerd, gechipt en heeft de nodige inentingen gehad.

[ afbeelding ]

Indien je interesse hebt en meer wilt weten stuur gerust een PM.
Wat jammer als dat nodig is. :*

Wij hebben onze Coons als herplaatsers gekregen, via de website van de rasclub. En is hij geboren in een cattery? Die hebben vaak ook wel een netwerk hiervoor (of ze nemen 'm graag terug). :)

Ik heb op zich wel interesse (ziet er lief uit! O+ ) als hij goed samen zou gaan met een bijna 16-jarige Coon*, maar wij wonen inmiddels in Zweden. :o Die van ons hebben de reis heel goed doorstaan, maar dat kan natuurlijk ook een boel stress geven.

We hadden een broer en zus uit hetzelfde nestje, bij ons komen wonen toen ze 5 jaar waren. Vorige maand is de zus overleden. ;(

[ Bericht 3% gewijzigd door Viv op 20-05-2022 01:17:24 ]
  FOK!mycroftheld vrijdag 20 mei 2022 @ 08:25:46 #272
128465 Wrapster
pi_204807038
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 01:08 schreef Viv het volgende:

[..]
Wat jammer als dat nodig is. :*

Wij hebben onze Coons als herplaatsers gekregen, via de website van de rasclub. En is hij geboren in een cattery? Die hebben vaak ook wel een netwerk hiervoor (of ze nemen 'm graag terug). :)

Ik heb op zich wel interesse (ziet er lief uit! O+ ) als hij goed samen zou gaan met een bijna 16-jarige Coon*, maar wij wonen inmiddels in Zweden. :o Die van ons hebben de reis heel goed doorstaan, maar dat kan natuurlijk ook een boel stress geven.

We hadden een broer en zus uit hetzelfde nestje, bij ons komen wonen toen ze 5 jaar waren. Vorige maand is de zus overleden. ;(
Het is erg pijnlijk maar uiteindelijk wel beter voor hem. We gunnen hem een fijn leven, hij is immers nog betrekkelijk jong en hopelijk maakt dat het wat minder ingrijpend.

Shibari is geboren in een cattery en alles is volgens het boekje gegaan. Stamboom en paspoort (dierenarts) zijn beschikbaar. Helaas is degene waar hij vandaan komt ermee gestopt en kan helaas niets meer voor ons betekenen, Dat is namelijk waar we het als eerste hebben geprobeerd en adviezen hierover hebben ingewonnen.

Ik denk dat het prima samengaat met een wat oudere coon, hij heeft sowieso een maatje nodig die hem zo nu en dan op zijn plek zet als hij bijvoorbeeld te enthousiast aan het spelen is.
  Manager PR/Moderator vrijdag 20 mei 2022 @ 09:03:09 #273
269689 crew  Viv
pi_204807292
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 08:25 schreef bondage het volgende:

Ik denk dat het prima samengaat met een wat oudere coon, hij heeft sowieso een maatje nodig die hem zo nu en dan op zijn plek zet als hij bijvoorbeeld te enthousiast aan het spelen is.
Shibari zou het wel heel bont moeten maken, wil onze Kyran hem corrigeren. :') Hij heeft bijna oneindig veel geduld (ook met kleine kinderen), het is echt zo'n goedzak, een held op sokken. O+
  Manager PR/Moderator vrijdag 20 mei 2022 @ 10:11:47 #274
269689 crew  Viv
pi_204807826
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 08:25 schreef bondage het volgende:

Shibari is geboren in een cattery en alles is volgens het boekje gegaan. Stamboom en paspoort (dierenarts) zijn beschikbaar. Helaas is degene waar hij vandaan komt ermee gestopt en kan helaas niets meer voor ons betekenen, Dat is namelijk waar we het als eerste hebben geprobeerd en adviezen hierover hebben ingewonnen.
De vrouw waar onze Coons vandaan komen heeft een cattery, doet mee aan Maine Coon shows én heeft een winkel in benodigdheden voor catteries en huisdieren. Die kent dus zo'n beetje iedereen in het wereldje. :+ Als je wil, kan ik jullie wel in contact brengen met elkaar? :)
pi_204817454
quote:
0s.gif Op woensdag 29 december 2021 13:39 schreef Mazikeen het volgende:

[ afbeelding ]

Verliefd O+
rebel bijna 35 weekjes, nu 5,2 kilo.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')