SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het beste adres voor al uw primeurs!
Mss eens snappen hoe wielrennen werkt?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 16:04 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Daar reed hij langzamer dan de 3 vooraan, maar wel enorm constant. In de afdaling verloor hij niks en daarna is het opeens helemaal klaar en wordt hij door 2 mindere klimmers van de Stelvio opeens voorbij geknald?
Ohja er doen ook nog sprinters meequote:Op donderdag 22 oktober 2020 16:08 schreef Madhouse11 het volgende:
Ben benieuwd naar het verhaal van Wilco. Maar ook naar dat van de sprinters die nog ergens rondpeddelen.
Fijn dat jij dat allemaal wel snapt, dhr bianconeri!quote:Op donderdag 22 oktober 2020 16:10 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Mss eens snappen hoe wielrennen werkt?
Dan snap je dat dat niet gek is.
Ik had het Kruijswijk ook wel gegund.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 16:08 schreef Bill_Hillie het volgende:
Ik heb het zelden een renner zo erg gegund als Wilco Kelderman.
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 16:10 schreef Ericr het volgende:
Adne Sondraal op de 10km deelde nog minder vreemd in
Hij is in quarantaine en twittert met Zonneveld, dus denk het wel.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 16:11 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik had het Kruijswijk ook wel gegund.
Zou hij nu kijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |