SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
Lijkt me toch riskantquote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:38 schreef wimderon het volgende:
Met dit verschil zou ik inmiddels toch overwegen om Hindley te laten wachten.
Dan had Hart die vlakke km’s zelf moeten rijden en had Hindley lekker Hart het werk kunnen laten doen.quote:
Je weet het effect pas als ze er niet staanquote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:41 schreef Mansjester het volgende:
Die mannetjes die altijd gebaren van " doe rustig aan, remmen"
Heb nog geen renner gezien die daar iets mee heeft gedaan
Wel het risico dat Kelderman volledig kraakt en Hindley niet (genoeg) weg kan rijden.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Lijkt me toch riskant
Eventueel kan Hindley wel wegrijden van Tao op slotklim
En zonder Hindley in steun verliest ie 5 minuten?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:42 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wel het risico dat Kelderman volledig kraakt en Hindley niet (genoeg) weg kan rijden.
Met Hindley in steun verliest Kelderman hier 1,5 minuut ofzo, dan staat hij nog steeds in pole position.
Ik benijd ze niet (de ploegleiders die de beslissing moeten maken)quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:42 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wel het risico dat Kelderman volledig kraakt en Hindley niet (genoeg) weg kan rijden.
Met Hindley in steun verliest Kelderman hier 1,5 minuut ofzo, dan staat hij nog steeds in pole position.
Dalen durft hij wel maar het gaat wel eens mis. Maar goed dat was een aflopende band, meer pech dan stuurkunst.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:41 schreef Dale__Cooper het volgende:
Het valt mij overigens alleszins mee hoe Wilco daalt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |