abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † dinsdag 21 januari 2003 @ 18:12:38 #1
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_8031391
...in haar mandje liggen?

Ik heb al verschillende kattenmanden aangeschaft, ik dacht dat beest er een plezier mee te doen, maar ze wil er eigenlijk helemaal niet in liggen. In plaats daarvan gaat ze wel altijd in kartonnen dozen liggen. Ik hoef maar een schoenendoos ergens neer te zetten en ze ligt er in. Maar waarom nou wel in een lelijke doos en niet in die prachtige mand?

Toevallig ligt ze op de bovenste foto wel in haar mandje, maar dat was meteen ook de eerste en de laatste keer, toen ik 'm net had aangeschaft. Natuurlijk is ze wel nieuwsgierig en bereid het één keertje te proberen.

[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 12-02-2003 15:40]

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_8031478
Mja zo hadden wij ook een mandje aangeschaft voor onze poes...ze wilde daar jaren niet inliggen en nou ineens ligt ze er toch regelmatig in...het heeft dus imo geen echte reden, maar misschien dat ie over een tijdje wel wil...
  dinsdag 21 januari 2003 @ 18:18:31 #3
39741 dJ-Zcore
Groenvoorziening.
pi_8031520
ik heb jaren geleden zo'n schoen lig geval voor m'n kat gekocht en hij ging er echt nooit inliggen en nu dat hij er eigenlijk beetje te groot voor is dan propt hij zich er telkens in...
Wie zijn eigen tuintje wiedt, ziet 't onkruid van een ander niet.
pi_8031559
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 18:12 schreef Cynix ® het volgende:

Ik heb al verschillende kattenmanden aangeschaft, ik dacht dat beest er een plezier mee te doen, maar ze wil er eigenlijk helemaal niet in liggen. In plaats daarvan gaat ze wel altijd in kartonnen dozen liggen. Ik hoef maar een schoenendoos ergens neer te zetten en ze ligt er in. Maar waarom nou wel in een lelijke doos en niet in die prachtige mand?

[afbeelding]

[afbeelding]

Toevallig ligt ze op de bovenste foto wel in haar mandje, maar dat was meteen ook de eerste en de laatste keer, toen ik 'm net had aangeschaft. Natuurlijk is ze wel nieuwsgierig en bereid het één keertje te proberen.

tering dat lijkt de mijne wel hehe (kwa uiterlijk)

en mij is opgevallen dat zij liever op harde oppervlakken ligt, misschien heeft die van jou daar ook last van.

pi_8031638
De kat van mijn ouders had dat ook, maar die heeft nu een mandje dat aan de kachel hangt en dat is wel weer goed .
Gapen werkt aanstekelijk weet je!
  dinsdag 21 januari 2003 @ 18:24:08 #6
39741 dJ-Zcore
Groenvoorziening.
pi_8031657
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 18:23 schreef chip_h het volgende:
De kat van mijn ouders had dat ook, maar die heeft nu een mandje dat aan de kachel hangt en dat is wel weer goed .
die van mij gebruikt dat alleen in de zomer als de zon er goed opschijnt...
Wie zijn eigen tuintje wiedt, ziet 't onkruid van een ander niet.
  dinsdag 21 januari 2003 @ 18:27:29 #7
34313 glossy
trotse mama van esmee
pi_8031727
die katten van mij willen ook niet in een mandje ,heb wel is bij felix een slaapkussen voor ze besteld ,nou snurken deden ze er niet op ,dat ding lag maar in een hoekje,ze gaan liever op mijn flicedeken liggen of op bed of in een veelste klein doosje,maar een mandje nou denk maar niet dat ze er in gaan ,ze kijken je aan of ze zeggen willen van "je denk toch niet dat ik daar in ga slapen,lig veel liever bij jou op bed"
pi_8031766
Ik denk dat die kat gaat flippen van al die kleurtjes. Daarom verkiest hij de kartonnen doos boven de prachtige mand.
I want to be what I was when I started to be what I am now.
pi_8031780
  • In de wasmand
  • in een papieren tas
  • op kartonnen dozen
  • op de armleuning van de bank
  • in de wasdroger
  • op de deurmat

Maar NOOIT in 't mandje!!

dinsdag 21 januari 2003 @ 18:31:52 #10
43649 Minisuisse
Dennis is lekker
pi_8031819
Leg gewoon de mand op de plaats van de doos en dan gaat ie in de mand liggen... tenminste onze kat haha hmmm komt misschien ook omdat onze kat niet helemaal lekker bij zn kop is maartoch je kan et altijd proberen...
U kent mij waarschijnlijk van de romans..
pi_8031853
Katten hebben meestal geen vaste slaapplaats maar liggen wel graag lekker warm. Zet dat mandje maar eens tegen de verwarming. (desnoods met een doos er in )
Some weasel took the cork out of my lunch...
pi_8031865
Wiske lag altijd in haar rieten mandje, maar alleen met een gedragen tshirt van mijn jongste zoon erin
Als ik dat eruit wilde halen, of een schoon kussentje erin, werd het mandje gemeden als de pest

Maar het geurtje van Frank vond ze echt heeeerlijk

pi_8031903
Soms liggen ze tijden niet in het mandje en net als ik besluit dat ik het ding naar de zolder gooi liggen ze er wel weer in!
Soms ook nog alletwee tegelijk.... en het is echt maar net groot genoeg voor 1 kat (wel een heel lief gezicht trouwens).
  dinsdag 21 januari 2003 @ 18:37:04 #14
25310 Chup
wat ik doe? ik ontdek
pi_8031940
Wat is het nut van een duur mandje aanschaffen als je kat in een kartonnen doos wil liggen? Het enige antwoord dat ik daar op kan bedenken is dat de eigenaar liever een mandje wil hebben dan een doos. En de eigenaar kan zomaar bedenken wat die kat lekkerder vind? Nee, je kunt niet voor een ander denken en die kat laat duidelijk zien dat hij een kartonnen doos wil. Zou jij blij zijn als iemand jou een spijkerbed zou geven omdat hij denkt dat het er mooier uitziet maar jij vind je bed lekkerder? Geef die kat gewoon een kartonnen doos. Hij is er blij mee...
mijn wereld is jouw wereld
  dinsdag 21 januari 2003 @ 18:39:21 #15
30759 Huitzilopochtli
FASCIST AGAINST RACISM
pi_8031982
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 18:12 schreef Cynix ® het volgende:

[afbeelding]

[afbeelding]

Waarschijnlijk heeft je kat ooit een nare ervaring met een mand gehad. Mijn cavia wil ook nooit meer op mijn schoot zitten, nadat haar pootje een keer tussen mijn broekrits bleef steken.
[b]OFF THE BEATEN PATH I REIGN[/b]In the beaten slut I came
  dinsdag 21 januari 2003 @ 18:42:18 #16
19242 yavanna
Results may vary.
pi_8032063
Katten doen het erom

Mijn katten hebben ook nooit in mandjes willen liggen, de hond
daarin tegen wel

Veel katten lijken van die hangmatjes die je tegen de verwarming kunt hangen, intressanter ( lees :warmer ) te vinden....

~Cheer up, the worst is yet to come.~
pi_8032560
Wat een lieffie, Cynix.

Een gedragen t-shirt of trui erin leggen en bij de verwarming zetten.
Katten zoeken toch meestal zélf een plekje uit, maar jouw geurtje vinden ze lekker vertrouwd.

Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  dinsdag 21 januari 2003 @ 19:14:22 #18
18875 BDisOKE
Spend some quality time...
pi_8032629
Sja die van ons gaan ook overal liggen, in de mand van Duplo (onze hond) bevalt ook uitstekend!
Ze liggen eigenlijk bijna overal...
Maar het verschilt ook heel erg per kat, we hebben er twee.
En de een ligt graag in het kattenmandje en de ander liever op de bank of in de hondemand....

dus.. gewoon neerzetten dat ding!
Komt vanzelf... of niet

with a demon of mine...
BDisOKE.nl mijn werk
Mijn games...
  dinsdag 21 januari 2003 @ 19:20:06 #19
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_8032750
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 19:10 schreef CartWOman het volgende:
Wat een lieffie, Cynix.

Katten zoeken toch meestal zélf een plekje uit, maar jouw geurtje vinden ze lekker vertrouwd.

Je weet nou wat je met je gedragen onderbroeken moet doen, dus, Cynix.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_8032945
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 19:20 schreef golfer het volgende:

[..]

Je weet nou wat je met je gedragen onderbroeken moet doen, dus, Cynix.

Ik neem aan dat 'ie z'n kat nog wel even wil houden...
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_8033024
Katten gaan nooit lang op een zelfde plek liggen, dus misschien dat hij er daarom niet vaak inzit. Belangrijker is de locatie van de mand. Leg de mand midden op tafel en let op: hij gaat er in
  † In Memoriam † dinsdag 21 januari 2003 @ 20:42:38 #22
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_8034369
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 19:10 schreef CartWOman het volgende:
Wat een lieffie, Cynix.
Thnx, dat ís ze ook hoor.
quote:
Ze wil inderdaad meestal wel op een (gedragen) trui liggen. Rare beesten, die katten.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
pi_8034411
Onze kat slaapt het liefst op de pc of in de boekenkast.
En hij heeft ook een hardstikke mooi mandje.
  † In Memoriam † dinsdag 21 januari 2003 @ 23:21:34 #24
7074 moussy
kuttekop
pi_8038188
Valeriaan druppeltjes er indoen te koop bij de dierenwinkel
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_8044545
Mijn kat heeft een tassentic.
Als er ergens een tas ligt gaat zij er op liggen. Hoe klein de tas ook is.
Ik heb overigens ook een tassentic dus er slingert altijd wel ergens een tas rond.
  † In Memoriam † woensdag 22 januari 2003 @ 15:19:31 #26
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_8048355
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 18:39 schreef Huitzilopochtli het volgende:
Waarschijnlijk heeft je kat ooit een nare ervaring met een mand gehad. Mijn cavia wil ook nooit meer op mijn schoot zitten, nadat haar pootje een keer tussen mijn broekrits bleef steken.
Nee, deze niet hoor. Ik heb haar al vanaf dat ze een week of 7-8 was.
pi_8062216
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 15:19 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Nee, deze niet hoor. Ik heb haar al vanaf dat ze een week of 7-8 was.

probeer zo'n verwarmings hangmat eens .. die katten van ons liggen graag op stoelen en jawel in dozen al is het een schoenendoos ze gaan er in liggen .
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
  donderdag 23 januari 2003 @ 21:25:32 #28
34204 Sulley
Monsters Inc.
pi_8075444
Je moet in het mandje wat lokstof doen. Daarin zit kattenkruid of valeriaan daar zijn ze dol op. Ik had met mijn kat ook dat probleem en nu lijkt het of er lijm in dat mandje zit. Je kan het gewoon bij de dierenspeciaalzaak kopen.

"We Scare Because We Care"
  donderdag 23 januari 2003 @ 23:13:57 #29
36343 Anzjie
Jump..Jump..
pi_8077772
Gewoon supereigenwijs zijn ze...Koopt het baasje een mooi mandje..
Ik had de helemaal versleten stof van de favo klimkrabpaal, helemaal opnieuw bekleed met mooi nieuw lekker warm zacht stofje sindsdien (vond mijn vorige poezebeest) het geen lekker plekje meer.
Misschien ligt het aan de geur van iets nieuws??
  zondag 26 januari 2003 @ 14:52:51 #30
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_8116163
het is algemeen bekend dat katten nooit doen wat je wilt
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
  woensdag 29 januari 2003 @ 00:47:08 #31
12039 TumTum
Heeft er zin in
pi_8166759
ik koop nooit meer iets voor mn katten, op voer na.

Die klotebeesten vinden nik goed wat je doet, wat je ook koopt, wat j ook meeneemt, het is nooit goed voor meneer en mevrouw.

Z doen het maar lekker met de bank en de stoel. dan hoef ik geen lelijke mandjes in huis te zetten, die dingen zien er toch 9 van de 10 keer niet uit.

"Does it worry you that you don't talk any kind of sense? "
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')