Ik heb al verschillende kattenmanden aangeschaft, ik dacht dat beest er een plezier mee te doen, maar ze wil er eigenlijk helemaal niet in liggen. In plaats daarvan gaat ze wel altijd in kartonnen dozen liggen. Ik hoef maar een schoenendoos ergens neer te zetten en ze ligt er in. Maar waarom nou wel in een lelijke doos en niet in die prachtige mand?
Toevallig ligt ze op de bovenste foto wel in haar mandje, maar dat was meteen ook de eerste en de laatste keer, toen ik 'm net had aangeschaft. Natuurlijk is ze wel nieuwsgierig en bereid het één keertje te proberen.
[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 12-02-2003 15:40]
quote:tering dat lijkt de mijne wel hehe (kwa uiterlijk)
Op dinsdag 21 januari 2003 18:12 schreef Cynix ® het volgende:
...in haar mandje liggen?Ik heb al verschillende kattenmanden aangeschaft, ik dacht dat beest er een plezier mee te doen, maar ze wil er eigenlijk helemaal niet in liggen. In plaats daarvan gaat ze wel altijd in kartonnen dozen liggen. Ik hoef maar een schoenendoos ergens neer te zetten en ze ligt er in. Maar waarom nou wel in een lelijke doos en niet in die prachtige mand?
Toevallig ligt ze op de bovenste foto wel in haar mandje, maar dat was meteen ook de eerste en de laatste keer, toen ik 'm net had aangeschaft. Natuurlijk is ze wel nieuwsgierig en bereid het één keertje te proberen.
en mij is opgevallen dat zij liever op harde oppervlakken ligt, misschien heeft die van jou daar ook last van.
quote:die van mij gebruikt dat alleen in de zomer als de zon er goed opschijnt...
Op dinsdag 21 januari 2003 18:23 schreef chip_h het volgende:
De kat van mijn ouders had dat ook, maar die heeft nu een mandje dat aan de kachel hangt en dat is wel weer goed.
Maar NOOIT in 't mandje!!
Maar het geurtje van Frank vond ze echt heeeerlijk
quote:Waarschijnlijk heeft je kat ooit een nare ervaring met een mand gehad. Mijn cavia wil ook nooit meer op mijn schoot zitten, nadat haar pootje een keer tussen mijn broekrits bleef steken.
Op dinsdag 21 januari 2003 18:12 schreef Cynix ® het volgende:
...in haar mandje liggen?Ik heb al verschillende kattenmanden aangeschaft, ik dacht dat beest er een plezier mee te doen, maar ze wil er eigenlijk helemaal niet in liggen. In plaats daarvan gaat ze wel altijd in kartonnen dozen liggen. Ik hoef maar een schoenendoos ergens neer te zetten en ze ligt er in. Maar waarom nou wel in een lelijke doos en niet in die prachtige mand?
Mijn katten hebben ook nooit in mandjes willen liggen, de hond
daarin tegen wel
Veel katten lijken van die hangmatjes die je tegen de verwarming kunt hangen, intressanter ( lees :warmer ) te vinden....
Een gedragen t-shirt of trui erin leggen en bij de verwarming zetten.
Katten zoeken toch meestal zélf een plekje uit, maar jouw geurtje vinden ze lekker vertrouwd.
dus.. gewoon neerzetten dat ding!
Komt vanzelf... of niet
quote:Je weet nou wat je met je gedragen onderbroeken moet doen, dus, Cynix.
Op dinsdag 21 januari 2003 19:10 schreef CartWOman het volgende:
Wat een lieffie, Cynix.Een gedragen t-shirt of trui erin leggen en bij de verwarming zetten.
Katten zoeken toch meestal zélf een plekje uit, maar jouw geurtje vinden ze lekker vertrouwd.
quote:Ik neem aan dat 'ie z'n kat nog wel even wil houden...
Op dinsdag 21 januari 2003 19:20 schreef golfer het volgende:[..]
Je weet nou wat je met je gedragen onderbroeken moet doen, dus, Cynix.
quote:Thnx, dat ís ze ook hoor.
Op dinsdag 21 januari 2003 19:10 schreef CartWOman het volgende:
Wat een lieffie, Cynix.
quote:Ze wil inderdaad meestal wel op een (gedragen) trui liggen. Rare beesten, die katten.
Een gedragen t-shirt of trui erin leggen en bij de verwarming zetten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |