DIe kuipers zal en moet ook elke dag in de media komen. Maakt niet uit waarmee.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:17 schreef Jor_Dii het volgende:
"Tsunami aan opnames"
http://nos.nl/l/2353329
Wow, een tsunami aan opnamesquote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:17 schreef Jor_Dii het volgende:
"Tsunami aan opnames"
Ja de ouders leven de regels niet na. Dat bedoelde ik.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:18 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ahh ok. Ja precies die bij Desto, daar werkt ze
En ja, die regels naleven blijft een ding. Zij zegt dan juist dat het bij hun andersom is, dat vrij veel ouders het niet altijd even nauw nemen met de regels en dat ze regelmatig ouders heeft moeten manen om buiten te wachten en afstand te houden etc.
Natuurlijk is dat voorbarig, maar geduld hebben is lastig voor sommigen.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:15 schreef wpor het volgende:
[..]
Is het niet wat voorbarig? Er zijn nog geen 2 weken voorbij.
Die hyperbolen zijn altijd zo irritant bij de persconferenties.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:18 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Wow, een tsunami aan opnamesTijd om de mammoettanker te keren, het virus met de hamer aan te pakken, de sneltrein een stoptrein te maken.
Nounou.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:17 schreef Jor_Dii het volgende:
"Tsunami aan opnames"
Ja, dat is inderdaad een grap. Mijn vrouw zit bij zo'n bootcamp groepje. Je mag dus met maximaal 4 mensen buiten tegelijk in een groepje, maar mag wel meerdere groepjes hebben. Ze mogen nu dus gewoon 10 groepjes van 4 maken en naast elkaar trainen, maar het mag niet één groepje zijn.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:54 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Je mag poolen, snookeren, sportschool met 30 man, sportschool groep fitness met 30 man, maar in de buitenlucht met je voetbalteam trainen mag niet
Natuurlijk. Mensen willen en kunnen best een paar weken of zelfs 2-3 maanden hun complete sociale leven op slot gooien in dienst van de samenleving, maar daar zit wel een houdbaarheid aan en die lijkt voor steeds grotere groepen te zijn verstreken.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:05 schreef wpor het volgende:
[..]
Nou ik niet hoor. Het verschil met maart/april is dag en nacht.
Prachtig toch. We hebben regels maar we kunnen ze buigen zonder dat ze breken!quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:21 schreef chratnox het volgende:
Ze mogen nu dus gewoon 10 groepjes van 4 maken en naast elkaar trainen, maar het mag niet één groepje zijn.
De grap is, met de oude regels mocht dat niet, want dan waren het er gewoon max 30.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:23 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Prachtig toch. We hebben regels maar we kunnen ze buigen zonder dat ze breken!
We hebben overlopende ziekenhuizen.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:24 schreef EnterToets het volgende:
Ik vraag me steeds meer af waarom we niet meer richting een samenleving gaan waarbij we corona accepteren, ipv het 100% proberen te bestrijden. Hoe moet dit dan gaan, dat de we de komende jaren als getallen weer stijgen elke keer in en uit lock downs gaan? Dat is toch geen doen?
Het lijkt mij veel beter om veel meer te gaan denken, hoe kunnen we ermee samen leven. Bijvoorbeeld als je een avondje uit gaat of naar een festival, je even bij de deur een sneltest doet.
Die Kuipers is wel degene die met een te klein en overwerkt team de shit moet oplossen die het te laat ingrijpen van de overheid en een volkje dat het nog niet helemaal snapt, op moet zien te lossen. Dus misschien is het wel zeer noodzakelijk dat hij af en toe zijn kop laat zien om te vertellen hoe het ervoor staat.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:18 schreef Gunner het volgende:
[..]
DIe kuipers zal en moet ook elke dag in de media komen. Maakt niet uit waarmee.
Af en toe ja. Maar moet je daarvoor drie keer in de week (bij wijze van) bij Jinek en op1 aanschuiven als je beter je rust kan pakken in je drukke en belangrijke baan.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:26 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Die Kuipers is wel degene die met een te klein en overwerkt team de shit moet oplossen die het te laat ingrijpen van de overheid en een volkje dat het nog niet helemaal snapt, op moet zien te lossen. Dus misschien is het wel zeer noodzakelijk dat hij af en toe zijn kop laat zien om te vertellen hoe het ervoor staat.
Ook daar zijn andere antwoorden op. Punt blijft dat we dit niet jaren lang kunnen blijven doen. Het virus is er, en het blijft er. Er moet een plan komen voor de toekomst die corona accepteert ipv bestreid.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:25 schreef _serial_ het volgende:
[..]
We hebben overlopende ziekenhuizen.
Ben ik helemaal met je eens hoor.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:27 schreef EnterToets het volgende:
[..]
Ook daar zijn andere antwoorden op. Punt blijft dat we dit niet jaren lang kunnen blijven doen. Het virus is er, en het blijft er.
Het is naar mijn idee goed dat Kuipers zich één keer per week laat zien, maar degene die de hele week 'zn kop' zou moeten laten zien de Hugo de Jonge als de 'coronaminister'. Kuipers draagt niet de eindverantwoordelijkheid.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:26 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Die Kuipers is wel degene die met een te klein en overwerkt team de shit moet oplossen die het te laat ingrijpen van de overheid en een volkje dat het nog niet helemaal snapt, op moet zien te lossen. Dus misschien is het wel zeer noodzakelijk dat hij af en toe zijn kop laat zien om te vertellen hoe het ervoor staat.
Oh, ik houd dit wel jaren vol hoor. Mocht dat nodig zijn.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:27 schreef EnterToets het volgende:
[..]
Ook daar zijn andere antwoorden op. Punt blijft dat we dit niet jaren lang kunnen blijven doen. Het virus is er, en het blijft er. Er moet een plan komen voor de toekomst die corona accepteert ipv bestreid.
Die is met reces. Net als in de zomer.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:28 schreef chratnox het volgende:
[..]
Het is naar mijn idee goed dat Kuipers zich één keer per week laat zien, maar degene die de hele week 'zn kop' zou moeten laten zien de Hugo de Jonge als de 'coronaminister'. Kuipers draagt niet de eindverantwoordelijkheid.
Sowieso zijn ze een beetje doorgeslagen met alle experts bij de talkshows.
Oke, maar daar ben jij een uitzondering in dan. Dit is geen menselijk gedrag om jaren binnen te zitten.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:28 schreef capricia het volgende:
[..]
Oh, ik houd dit wel jaren vol hoor. Mocht dat nodig zijn.
Maar dat denk ik niet.
Nee hoor, wij, mijn vrouw en ik, houden het ook prima vol.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:29 schreef EnterToets het volgende:
[..]
Oke, maar daar ben jij een uitzondering in dan. Dit is geen menselijk gedrag.
Vind ik ook, bij talkshows doen ze gewoon wat kijkcijfers oplevert, en blijkbaar levert dit kijkcijfers op. Tja :pquote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:28 schreef chratnox het volgende:
[..]
Het is naar mijn idee goed dat Kuipers zich één keer per week laat zien, maar degene die de hele week 'zn kop' zou moeten laten zien de Hugo de Jonge als de 'coronaminister'. Kuipers draagt niet de eindverantwoordelijkheid.
Sowieso zijn ze een beetje doorgeslagen met alle experts bij de talkshows.
Top!quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:30 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee hoor, wij, mijn vrouw en ik, houden het ook prima vol.
Denk het niet.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:29 schreef EnterToets het volgende:
[..]
Oke, maar daar ben jij een uitzondering in dan.
Dus jij denkt dat de meerderheid van de mensheid het prima vind om jaren binnen te zitten? Bijzonder.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |