Hoe kom je aan die informatie over promo's en die rulebreakers enzo ?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:29 schreef iScream. het volgende:
[..]
Ik bewaar mn packs tot morgen, wel benieuwd wat die Rulebreakers zijn.. Al verwacht ik een of andere vage promo waarbij verdedigers ineens 90 shooting ofzo hebben
Zou al gebroken zijn tegen dit team bij het laadschermquote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:57 schreef jorienvdherik het volgende:
Hier Werner uit een spelerskeuze
Ik heb nu 100 chem, en in game heb ik dit staan
[ afbeelding ]
Vaak zijn dit soort creditcardkids juist niet zo goed in game.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:40 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Zou al gebroken zijn tegen dit team bij het laadscherm
Ik dacht die komt nu met een 20k team, maar dit is bijna net zo meta johquote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:53 schreef Saekerhett het volgende:
Mijn team:
[ afbeelding ]
In-game speel ik 4-3-2-1.
Tja, wat kan ik zeggen... Gomez, Lucas, Ramos, Mendy, Rashford, Sissoko allemaal untradeable gepackt (veel uit de Foundation SBC's, paar DR rewards), had daarnaast ook nog een keer Rashford tradeable gepackt en uiteraard verkocht. Beetje spelen, beetje handelen, beetje SBC's doen en dan heb je dit vrij gemakkelijk bij elkaar. Beetje packluck hielp welquote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:55 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik dacht die komt nu met een 20k team, maar dit is bijna net zo meta joh
Dat is wel heel lucky, ja.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:57 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Tja, wat kan ik zeggen... Gomez, Lucas, Ramos, Mendy, Rashford, Sissoko allemaal untradeable gepackt (veel uit de Foundation SBC's, paar DR rewards), had daarnaast ook nog een keer Rashford tradeable gepackt en uiteraard verkocht. Beetje spelen, beetje handelen, beetje SBC's doen en dan heb je dit vrij gemakkelijk bij elkaar. Beetje packluck hielp wel
Nou iedereen met 2.000+ rival points heeft een heel goed team dus of ik het daar mee eens ben...quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:54 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Vaak zijn dit soort creditcardkids juist niet zo goed in game.
Ook genoeg met minder points die dit soort teams hebben kan ik je vertellen.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:22 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nou iedereen met 2.000+ rival points heeft een heel goed team dus of ik het daar mee eens ben...
Mbappe EN Werner. Ziek snelle aanval.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:57 schreef jorienvdherik het volgende:
Hier Werner uit een spelerskeuze
Ik heb nu 100 chem, en in game heb ik dit staan
[ afbeelding ]
Meerdere teams met meerdere icons en neymar of mbappe vernederd in de WL maar de pot erna verliezen van een zuurpruim met promes in de spitsquote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:54 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Vaak zijn dit soort creditcardkids juist niet zo goed in game.
Promes is mijn favo spits dit jaarquote:Op donderdag 22 oktober 2020 17:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Meerdere teams met meerdere icons en neymar of mbappe vernederd in de WL maar de pot erna verliezen van een zuurpruim met promes in de spits
Rodrigo Moreno nog steeds.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 17:43 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Promes is mijn favo spits dit jaar
Promessi altijd bij mij op de bank.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 17:43 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Promes is mijn favo spits dit jaar
Ja, maar dan speel je ook wel tegen mensen die niet om kunnen gaan met die spelers. Als je tegen echt betere spelers speelt en je ziet Neymar en zijn vrienden dan ben je 90 minuten lang bezig om die bal proberen af te pakken.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 19:33 schreef Dopekoe het volgende:
Ook in divisie 7 en 8 kom je icons tegen en mbappes en werners en meestal overloop ik ze zonder dat ik ook maar een sweaty speler voorin heb lopen
If bardhi is echt veruit m'n beste speler, 20 wedstrijden, 18 goals en 22 assists
Ik vermaak mij gelukkig prima in de lagere divisies, totaal geen druk van het moeten presteren en ik hoef ook echt niet te promoveren dus dat soort spelers ga ik vast niet tegen komen.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 20:03 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ja, maar dan speel je ook wel tegen mensen die niet om kunnen gaan met die spelers. Als je tegen echt betere spelers speelt en je ziet Neymar en zijn vrienden dan ben je 90 minuten lang bezig om die bal proberen af te pakken.
Sommigen zijn zo ziek goed in dat dribbelen. Echt bizar en heel irritant
Dit jaar is het ook zeer verstandig om je wedstrijden uit te spelen, want ook al sta je 5-0 achter in de rust en je maakt nog één of twee goaltjes in de tweede helft, krijg je toch nog wat punten. En de rewards zijn gebaseerd op 30 wedstrijden. En soms heb je, zoals in jouw geval, een mega comeback, wat ook lekker is.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 23:46 schreef Dopekoe het volgende:
Ik heb elke wedstrijd nog uitgespeeld vanuit mijn kant gezien, zelf waar ik met de rust op 5 - 0 achterstand stond en daarna alsnog met 5-6 gewonnen omdat die andere alleen maar rare dingen ging doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |