SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Dat zijn sowieso allemaal boeven.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ridouan Taghi assurantiekantoor, ja of nee?
Ik vond het al wonderlijk dat je het een snackbar noemde.quote:
Correct.quote:
die zit daar ook beneden :pquote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:27 schreef Budapestenaar het volgende:
Het is een patatkraam. Maar wel lekkere patat
Snackbar en Frituur is toch hetzelfde?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vond het al wonderlijk dat je het een snackbar noemde.
Fietsbandjes Bal, fietsbandjesquote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die zit daar ook beneden :p
en een cubanita ook.
veel eten
Halfvolle tractorbanden.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Fietsbandjes Bal, fietsbandjes
je moet ook weer 4 trappen omhoog :pquote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Fietsbandjes Bal, fietsbandjes
Ik zie zuiderlingen het niet zo vaak gebruiken.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Snackbar en Frituur is toch hetzelfde?
Frieteboeët klinkt weer zo platquote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zie zuiderlingen het niet zo vaak gebruiken.
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je moet ook weer 4 trappen omhoog :p
Hebben we al een link gehad van dit stulpje?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:34 schreef bitterbal het volgende:
eeeen je hebt eigen parkeerplek onder het winkelcentrum staat er.
Ik heb 2 auto'squote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:34 schreef bitterbal het volgende:
Is dit die in Schiedam met die koeien?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:34 schreef bitterbal het volgende:
Iedere dag vier nieuwe banden kopenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:34 schreef bitterbal het volgende:
jaquote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hebben we al een link gehad van dit stulpje?
jaquote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is dit die in Schiedam met die koeien?
Ik ben er ook niet zo stuk van. Maar dat komt vooral door de styling: gekozen kleuren en soort meubels en zo. En het is een beetje raar dat er een lijk in je woonkamer hangt te bungelenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
javiel niet zo n de smaak
https://www.funda.nl/koop(...)351-broersvest-31-d/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |