Die van mij kijkt niet mee, maar laat mij wel gewoon kijkenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:32 schreef Aguero het volgende:
[..]
Daarom moet je een vrouw zoeken die van wielrennen houdt.
Met nadruk op het dikgedrukte wat je ze wilt geven zekerquote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat was La Chouffe, dat moeten de vrouwen niet. Ik kan hele goeie cocktails maken.
Ik ben geen ervaren drinker sorry, 3 La Chouffes is genoeg voor deze jongen.quote:
Dat was drugs.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:35 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wat zou Slob gisteren gedronken hebben? Hahaha.
Dat hoop je dan he.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:35 schreef Max23 het volgende:
[..]
Met nadruk op het dikgedrukte wat je ze wilt geven zeker
Die van mij had de achterlijke pushnotificaties van de NOS niet uitgeschakeld en had de uitslag van RvV dus al gezien (zonder te kunnen kijken), erg jammer, want dit was wel fantastisch geweest om zonder spoilers te zienquote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:35 schreef franklop het volgende:
[..]
Die van mij kijkt niet mee, maar laat mij wel gewoon kijken
Al was ze zondag wel een enthousiaste meekijker bij de RVV
Bij @Slobeend is het alijd witte kerst.quote:
Wie er wint maakt me niet eens zoveel uit, als er maar iemand een iconische strijd levert hierquote:
Oh, dat zou ik ook wel voelen hoor.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ben geen ervaren drinker sorry, 3 La Chouffes is genoeg voor deze jongen.
Wat een prachtvrouw.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:35 schreef JohnDDD het volgende:
Ik heb een vriendin die mij gewoon graag tevreden houdt. Als ik wielrennen of snooker kijk, weet ze dat er nou eenmaal geen mogelijkheid is om mij daarvan af te houden. Daarom kijkt ze ook maar gewoon mee. Ze kijkt bijvoorbeeld graag naar de lul van Wout van Aert die van links naar rechts wipt op het zadel als hij het peloton op een lint sleurt of naar Ronnie O'Sullivan. Ze wist niets van snooker voorafgaand aan het WK Snooker van afgelopen augustus maar was heel blij na afloop dat ze die unieke 147 van John Higgins heeft gezien en dat ze Ronnie zijn 6e titel heeft zien winnen. Ze wist ook niets van wielrennen maar heeft samen met mij met open mond naar die slottijdrit in de Tour zitten kijken. Ze houdt me gewoon graag tevreden, en doet denk ik heel goed alsof het haar allemaal iets interesseert! En dan zet ze ook nog koffie voor me als ik zit te kijken
HE'S CALLED THE ROCKET!quote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat een prachtvrouw.
Alleen wel min min voor jou voor het snooker.
Wil je een keer op date met mij Momo?quote:
Min min? Alleen omdat ik van snooker houd? Is een mooie sport man.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat een prachtvrouw.
Alleen wel min min voor jou voor het snooker.
Mooi.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:35 schreef JohnDDD het volgende:
Ik heb een vriendin die mij gewoon graag tevreden houdt. Als ik wielrennen of snooker kijk, weet ze dat er nou eenmaal geen mogelijkheid is om mij daarvan af te houden. Daarom kijkt ze ook maar gewoon mee. Ze kijkt bijvoorbeeld graag naar de lul van Wout van Aert die van links naar rechts wipt op het zadel als hij het peloton op een lint sleurt of naar Ronnie O'Sullivan. Ze wist niets van snooker voorafgaand aan het WK Snooker van afgelopen augustus maar was heel blij na afloop dat ze die unieke 147 van John Higgins heeft gezien en dat ze Ronnie zijn 6e titel heeft zien winnen. Ze wist ook niets van wielrennen maar heeft samen met mij met open mond naar die slottijdrit in de Tour zitten kijken. Ze houdt me gewoon graag tevreden, en doet denk ik heel goed alsof het haar allemaal iets interesseert! En dan zet ze ook nog koffie voor me als ik zit te kijken
Maar hij grijpt misquote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:41 schreef Bill_Hillie het volgende:
Vandaag doet Kelderman een definitieve greep naar de macht. Beseffen jullie wel dat er historie wordt geschreven vandaag?
Sport?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:41 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Min min? Alleen omdat ik van snooker houd? Is een mooie sport man.
Je hebt het hoogste bereikt!quote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:42 schreef Pino112 het volgende:
Mijn vriendin post ook gewoon in WLR.
Zit jij dan ook boven en zij onder en gaan jullie dan op elkaar reageren?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:42 schreef Pino112 het volgende:
Mijn vriendin post ook gewoon in WLR.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |