Maarja, het is wel je droomvrouw dus voor jou wel spannendquote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:08 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Zo spannend is het nietVanavond weer sporten met leuke vrouw die net weer vrijgezel is. Dus je moet ook niet te hard van stapel lopen nadat iemand een maand geleden dr relatie na 5 jaar heeft verbroken he
Rebound!1quote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:08 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Zo spannend is het nietVanavond weer sporten met leuke vrouw die net weer vrijgezel is. Dus je moet ook niet te hard van stapel lopen nadat iemand een maand geleden dr relatie na 5 jaar heeft verbroken he
Geen kids hopelijkquote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:08 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Oei.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:08 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Voor ze vraagt of ze gewoon mee mag kijken bedoel je, hoop ik? Anders zit je sowieso verkeerd.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:04 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Overigens een duivels dilemma...
Hoeveel dagen kan je achter elkaar je scharrel/vriendin afwijzen voor ze onraad ruikt, en hoe snel heeft ze door dat je alleen op maandag zin hebt.
Het is te hopen dat Kelderman zelf ook pannenkoeken op heeft.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:18 schreef Dale__Cooper het volgende:
Als dit een voorteken van de kracht van Sunweb is, gaan ze weer flink schroeien.
Maar neem alsnog aan dat je de kappersafspraak afgezegd hebt.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:22 schreef Mansjester het volgende:
Bedankt voor jullie berichten jongens, wat een warm bad vol Casanova's is WLR toch
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:25 schreef franklop het volgende:
[..]
Maar neem alsnog aan dat je de kappersafspraak afgezegd hebt.
Sowieso, per se voor een afspraak je haar vers geknipt moeten hebben, dan kom je op zo'n lieftallige dame toch enorm over als iemand die een beetje wanhopig en zonder zelfvertrouwen is en het dus maar op zo'n manier goed probeert te maken?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:25 schreef franklop het volgende:
[..]
Maar neem alsnog aan dat je de kappersafspraak afgezegd hebt.
Dan zijn ze al begonnen aan de Stelvio.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:56 schreef Mansjester het volgende:
Verplaatst naar 2 uur. Hopelijk heb ik de goede keuze gemaakt
Wielrennen > Vrouw. Dat sowieso.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Sowieso, per se voor een afspraak je haar vers geknipt moeten hebben, dan kom je op zo'n lieftallige dame toch enorm over als iemand die een beetje wanhopig en zonder zelfvertrouwen is en het dus maar op zo'n manier goed probeert te maken?
Er zijn ook vrouwen die het waarderen dat je je best doet om verzorgd over te komenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Sowieso, per se voor een afspraak je haar vers geknipt moeten hebben, dan kom je op zo'n lieftallige dame toch enorm over als iemand die een beetje wanhopig en zonder zelfvertrouwen is en het dus maar op zo'n manier goed probeert te maken?Ik snap dat dategedoe allemaal niet hoor, ingewikkeld allemaal
Desalniettemin wens ik hem veel plezier natuurlijk
Nee, je staat niet 1-0 achter.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:30 schreef Rudicio het volgende:
[..]
Er zijn ook vrouwen die het waarderen dat je je best doet om verzorgd over te komen
Je zit dan nog lang niet in het broekje maar je staat wel alvast met 1-0 voor
Wielrennen kijken met vrouw, dan wielrennen kijken zonder vrouw en pas ruim daaronder geen wielrennen kijken omdat vrouw.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:29 schreef franklop het volgende:
[..]
Wielrennen > Vrouw. Dat sowieso.
Ik moet gewoon werken en dat is een legitieme reden het te missen (al kijk ik zo nu en dan streampje), maar perse naar de kapper willen vind ik kul!
Daarom moet je een vrouw zoeken die van wielrennen houdt.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:29 schreef franklop het volgende:
[..]
Wielrennen > Vrouw. Dat sowieso.
Ik moet gewoon werken en dat is een legitieme reden het te missen (al kijk ik zo nu en dan streampje), maar perse naar de kapper willen vind ik kul!
Zorg jij er nou maar voor dat je Braziliaanse vriendin niet meer op alle sites de status Single heeft, dan praten we verder!!quote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Sowieso, per se voor een afspraak je haar vers geknipt moeten hebben, dan kom je op zo'n lieftallige dame toch enorm over als iemand die een beetje wanhopig en zonder zelfvertrouwen is en het dus maar op zo'n manier goed probeert te maken?Ik snap dat dategedoe allemaal niet hoor, ingewikkeld allemaal
Desalniettemin wens ik hem veel plezier natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |