Qua voorsprong was er amper druk. Natuurlijk wil je bedreigingen voor je klassement zoveel mogelijk blijven volgen maar Kruijswijk had Nibali ook wat ruimte kunnen geven. Hij had bijna 5 minuten voorsprong op Nibali. Mocht hij aangekomen zijn met het groepje Majka,Uran en Valverde was daar bijna 3 minuten van over gebleven.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 10:01 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Kruijswijk stond wel onder iets meer druk.
Dat wordt dus voor Wilco.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 10:26 schreef Dale__Cooper het volgende:
1. Hindley
2. Hart
3. NIbali
Volgens onze vrienden van de RAI.
Zijn die wel helemaal goed bij hun eikel?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 10:26 schreef Dale__Cooper het volgende:
1. Hindley
2. Hart
3. NIbali
Volgens onze vrienden van de RAI.
Steven zat niet met overschot en ik verwacht dat Kelderman dat wel heeft.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 10:12 schreef Ericr het volgende:
[..]
Qua voorsprong was er amper druk. Natuurlijk wil je bedreigingen voor je klassement zoveel mogelijk blijven volgen maar Kruijswijk had Nibali ook wat ruimte kunnen geven. Hij had bijna 5 minuten voorsprong op Nibali. Mocht hij aangekomen zijn met het groepje Majka,Uran en Valverde was daar bijna 3 minuten van over gebleven.
Kelderman heeft overigens ook die luxe positie mocht Almeida vandaag kraken. Het gat naar de rest is groot genoeg om niet overal op te springen.
Hoezo? lijkt mij redelijk realistisch.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 10:30 schreef Rudicio het volgende:
[..]
Zijn die wel helemaal goed bij hun eikel?
Twee beste klimmers en hun favoriet.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 10:30 schreef Rudicio het volgende:
[..]
Zijn die wel helemaal goed bij hun eikel?
Mwa, vond ik wel van Steven. Op de Agnello was hij de enige die niet in de problemen kwam op de beklimming.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 10:39 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Steven zat niet met overschot en ik verwacht dat Kelderman dat wel heeft.
In ieder geval genoeg om te winnen.
Belangrijk verschil is dat Kruijswijk een veel minder team dan Kelderman nu heeft.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 09:49 schreef Ericr het volgende:
[..]
Dat ging Kruijswijk ook 4 jaar terug.
Mocht Kelderman roze pakken vandaag is er wel het voordeel dat Sestriere op en dan vooral af amper een risco vorm t.o.v. de rit zoals origineel gepland was.
Vandaag moet je toeslaan. Daarna kan je zaterdag op brede overzichtelijke wegen de boel prima bij elkaar houden of in ieder geval zonder al teveel risico's de schade beperkt houden als iemand het toch op zijn heupen krijgt.
Battaglin was de beste klimmer lol.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 10:42 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Belangrijk verschil is dat Kruijswijk een veel minder team dan Kelderman nu heeft.
Ze gaan er dus vanuit dat Kelderman er volledig doorheen zakt. Ik vind dat onrealistischquote:Op donderdag 22 oktober 2020 10:40 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Hoezo? lijkt mij redelijk realistisch.
En nooit in de problemen geweest (zonder koprol).quote:Op donderdag 22 oktober 2020 10:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Battaglin was de beste klimmer lol.
Die heeft ook weer een mooie transfer gemaaktquote:Op donderdag 22 oktober 2020 10:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij kan ook vierde worden achter deze drie.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 10:45 schreef Rudicio het volgende:
[..]
Ze gaan er dus vanuit dat Kelderman er volledig doorheen zakt. Ik vind dat onrealistisch
Heel bijzonder dat Primoz vergeten was zijn klimmersbenen mee te nemen die Giro.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 10:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Waarom reed hij dan in de sneeuw?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 10:49 schreef Aguero het volgende:
[..]
Heel bijzonder dat Primoz vergeten was zijn klimmersbenen mee te nemen die Giro.
Kruijswijk reed zelf trouwens soeverein rond, hij ging ging de Giro winnen, gegarandeerd. Ik ben nergens ooit zo zeker van geweest.
Welke sneeuw?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 10:51 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Waarom reed hij dan in de sneeuw?
Wat heeft Ben gesnoept op de rustdag?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 10:51 schreef Mani89 het volgende:
After 7.5 km, 5 riders have a small lead
95 GUERREIRO Ruben (EF1)
126 HOLMES Matthew (LTS)
144 RUBIO Einer Augusto (MOV)
154 O’CONNOR Ben (NTT)
204 DOMBROWSKI Joe (UAD)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |