SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Vakman pur sang
Ik zie je de laatste paar posts alleen maar jammeren dat CL iets zou moeten toegeven.quote:
Oh zo bedoelde ik het niet.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zie je de laatste paar posts alleen maar jammeren dat CL iets zou moeten toegeven.
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:58 schreef LTVDK het volgende:
Ik las dat het over moeilijk doen gaat, dat is mijn specialiteit
Doe eens moeilijk danquote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:58 schreef LTVDK het volgende:
Ik las dat het over moeilijk doen gaat, dat is mijn specialiteit
pardon?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:34 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben naīef en ga er vanuit dat ze weten dat hier toch niks te halen valt.
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
god. als hij een koffer moet kopen. Mensen kopen makkelijker een huis in een klote wijk hooor
Oh ja.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
god. als hij een koffer moet kopen. Mensen kopen makkelijker een huis in een klote wijk hooor
En als man niet?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:59 schreef Lospedrosa het volgende:
Een inbreker tegenkomen is wel angstig voor een vrouw alleen.
Zou me anders ook niet bepaald op mijn gemak voelen bij dat idee.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:59 schreef Lospedrosa het volgende:
Een inbreker tegenkomen is wel angstig voor een vrouw alleen.
Ik denk dat ik hem woest zou aanvallen. Maar dat is ook niet handig misschien.
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou denken jullie hij lult, maar heb op mijn 15e een vreemde junk op zijn hoofd geslagen met een zware veerpoot van een Zundapp.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou me anders ook niet bepaald op mijn gemak voelen bij dat idee.
Waar ben je als ik je nodig heb.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou denken jullie hij lult, maar heb op mijn 15e een vreemde junk op zijn hoofd geslagen met een zware veerpoot van een Zundapp.
Hoorde mijn buurvrouw gillen ( die al ouder was) en die vent stond daar met een mes.
Moet je achteraf niet doen, ik stond toevallig een veerpoot te wisselen, een zwaar stuk metaal.
Liep erheen en sloeg hem tegen de slaap. Politie gebeld, die completeerde ons omdat al meerdere mensen hadden gebeld over iemand in de tuin. En nam hem bloedend en al mee.
Zolang er geen UitStraling bij je post staat, geloof ik jequote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou denken jullie hij lult, maar heb op mijn 15e een vreemde junk op zijn hoofd geslagen met een zware veerpoot van een Zundapp.
Hoorde mijn buurvrouw gillen ( die al ouder was) en die vent stond daar met een mes.
Moet je achteraf niet doen, ik stond toevallig een veerpoot te wisselen, een zwaar stuk metaal.
Liep erheen en sloeg hem tegen de slaap. Politie gebeld, die completeerde ons omdat al meerdere mensen hadden gebeld over iemand in de tuin. En nam hem bloedend en al mee.
Nooit gehadquote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik mis het gebruik van m'n Kiplings.
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:06 schreef CherryLips het volgende:
Ik stond net in de gang en liet een wind die een beetje galmde daar en m'n cavia's schrokken zich helemaal de vinkentering.
Heb er drie, al had ik er eentje voor m'n moeder gekocht omdat iedereen mijn koffertje leende en ik hem zelf ook nodig had.quote:
Of sneltoetsen : Mquote:
Oh die hebben ook koffers?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb er drie, al had ik er eentje voor m'n moeder gekocht omdat iedereen mijn koffertje leende en ik hem zelf ook nodig had.
Ja joh. Koffers, tassen, alles.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:11 schreef engine het volgende:
[..]
Oh die hebben ook koffers?Ik ken het alleen als rugzak.
Wat is kerkwierook en wat is daar anders aan dan gewone wierook.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
alles ruikt hier naar kerkwierook en dat is prima
wierook die ze ook in kerken gebruiken. Met mirre.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat is kerkwierook en wat is daar anders aan dan gewone wierook.
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
Dus het ruikt nu muf met een hint van vochtschimmel en bejaardenparfum?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus het ruikt nu muf met een hint van vochtschimmel en bejaardenparfum?
Ken ik niet denk ik.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
wierook die ze ook in kerken gebruiken. Met mirre.
Koekoekquote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De geur van verkrachte jongetjes en opgewonden priesters
Het aroma van Jezus.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus het ruikt nu muf met een hint van vochtschimmel en bejaardenparfum?
Snap niet zo goed waarom je zo'n lucht in je huis zou willen hebbenquote:
Dan klinken die winden van mij zo slecht nog niet.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Snap niet zo goed waarom je zo'n lucht in je huis zou willen hebben
Omdat ik van kerken houquote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Snap niet zo goed waarom je zo'n lucht in je huis zou willen hebben
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan klinken die winden van mij zo slecht nog niet.
Waarom?quote:
Ik was begin van het jaar in dat geval in Oudenbosch, vond het vooral een kitscherige bende eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
geldt uiteraard alleen voor oude katholieke kerken
nou enquote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik was begin van het jaar in dat geval in Oudenbosch, vond het vooral een kitscherige bende eerlijk gezegd.
Vond de andere gebouwen daar veel fascinerender om te zien, de oude kloosters en zulks.quote:
De gebouwen en kunst zijn tof hoor, maar al die geloofsnonsens kan me gestolen worden.quote:
Sagrada Familia is tofquote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De gebouwen en kunst zijn tof hoor, maar al die geloofsnonsens kan me gestolen worden.
prima, als ze maar blijven staanquote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De gebouwen en kunst zijn tof hoor, maar al die geloofsnonsens kan me gestolen worden.
Staan mij niet in de weg.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
prima, als ze maar blijven staan
Dat vind ik altijd wel vet.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Staan mij niet in de weg.![]()
Al wordt er hier een kerk omgetoverd tot woningen.
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:36 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is dit dan.Zie ik nu op Funda.
vet hoorquote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
https://www.funda.nl/koop/amsterdam/huis-87512019-amstelveld-32/
Dit is een boot Ama. Woonboot.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:36 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is dit dan.Zie ik nu op Funda.
Boten Amaquote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit is een boot Ama. Woonboot.
Had eerder iets met erwten en aromat verwacht..quote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:45 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb een boot
Ik heb een hele mooie splinternieuwe boot
Haar naam is Ama en ze ligt hier in de sloot
En ik ga varen op het kanaal
Het is de allermooiste boot van allemaal
Eyyyyquote:
Mooiquote:Op donderdag 22 oktober 2020 06:53 schreef Muck het volgende:
[..]
Eyyyy
Goed hoor!
Drukdrukdruk, vooral met werk, maar wel goed
En hoe is het met jou?
*voelt voorzichtig of er stroom op zijn hek staat.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 08:10 schreef kwiwi het volgende:
Heb net het spel Prison Architect van @:mschol gekregen omdat ie het dubbel had. Dus als jullie niks meer van me horen deze week, ik ben druk bezig met een gevangenis managen de rest van m'n vakantie![]()
Zijn er martelkamers?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 08:10 schreef kwiwi het volgende:
Heb net het spel Prison Architect van @:mschol gekregen omdat ie het dubbel had. Dus als jullie niks meer van me horen deze week, ik ben druk bezig met een gevangenis managen de rest van m'n vakantie![]()
Ik zou bijna een criminele daad begaanquote:Op donderdag 22 oktober 2020 08:10 schreef kwiwi het volgende:
Heb je animal crossing al :p?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 08:10 schreef kwiwi het volgende:
Het hondje van een oud vrouwtje doodschoppen en alle foto's van haar overleden man kapot scheuren voor haar neus of is dat niet voldoende denk je?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 08:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou bijna een criminele daad begaan
Je bent van harte welkom in m'n gevangenisquote:Op donderdag 22 oktober 2020 08:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou bijna een criminele daad begaan
BZZZZZZZZZZZZZZZZTTquote:Op donderdag 22 oktober 2020 08:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
*voelt voorzichtig of er stroom op zijn hek staat.
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 08:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het hondje van een oud vrouwtje doodschoppen en alle foto's van haar overleden man kapot scheuren voor haar neus of is dat niet voldoende denk je?
Gezellig. Doe je ook Keto?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 08:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je bent van harte welkom in m'n gevangenis
Hmm.. daar moet ik nog even over nadenken, moet natuurlijk wel de kosten binnen de perken houdenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 08:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gezellig. Doe je ook Keto?
Ik moest laatst 10 minuten op een jonge hond passen en dat gebeurde me dus, nou ja niet alle foto's maar toen ik even niet oplette vrat die hond drie foto's van de eigenaresse haar overleden man op, inclusief lijstje, kreeg het warm en koud tegelijkertijd.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 08:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ja, daar heb ik dan weer moeite mee. Ik dacht zelf aan te hard rijden, de boete niet betalen en een paar weken brommen.
Dat wordt water en brood zonder broodquote:Op donderdag 22 oktober 2020 08:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm.. daar moet ik nog even over nadenken, moet natuurlijk wel de kosten binnen de perken houden![]()
Hoe staat het met je keto lifestyle?
Inclusief lijstje?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 08:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik moest laatst 10 minuten op een jonge hond passen en dat gebeurde me dus, nou ja niet alle foto's maar toen ik even niet oplette vrat die hond drie foto's van de eigenaresse haar overleden man op, inclusief lijstje, kreeg het warm en koud tegelijkertijd.
"Is dat Henk?"quote:Op donderdag 22 oktober 2020 08:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Inclusief lijstje?
Dan kreeg die dame wel een verrassing toen haar pup de volgnde dag zijn grote boodschap deed
ook weer onzinquote:Op donderdag 22 oktober 2020 08:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik moest laatst 10 minuten op een jonge hond passen en dat gebeurde me dus, nou ja niet alle foto's maar toen ik even niet oplette vrat die hond drie foto's van de eigenaresse haar overleden man op, inclusief lijstje, kreeg het warm en koud tegelijkertijd.
Alles dat US zegt is uit het leven gegrepen toch?quote:
Net als toen die demente hond van ons een stuk vitrage had opgegeten en de volgende dag langs de weg weer uit stond te schijten.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 08:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Inclusief lijstje?
Dan kreeg die dame wel een verrassing toen haar pup de volgende dag zijn grote boodschap deed
Denk dat sommige mensen het al een heel avontuur vinden als het 23 graden is in plaats van de voorspelde 22 gradenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 08:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Had je het bij 1 of 2 foto's aannemelijker gevonden?
nee, iets verwarrender. Dit is gelukkig gewoon de vertrouwde hyperbool.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 08:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Had je het bij 1 of 2 foto's aannemelijker gevonden?
Onze pup heeft vroeger een stuk plint van een halve meter opgekauwd. Spijkertjes netjes uitgespuugd.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 08:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Net als toen die demente hond van ons een stuk vitrage had opgegeten en de volgende dag langs de weg weer uit stond te schijten.
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 08:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Onze pup heeft vroeger een stuk plint van een halve meter opgekauwd. Spijkertjes netjes uitgespuugd.
Vraag je dit aan mij?quote:
Oh niet hier nog 6 dagen twijfelen met alle bijbehorende taferelenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 09:19 schreef bitterbal het volgende:
Na een nachtje slapen besloten huis te laten gaan![]()
Verstandig wel, er komen echt nog wel betere kansen.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 09:19 schreef bitterbal het volgende:
Mjaquote:Op donderdag 22 oktober 2020 09:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh niet hier nog 6 dagen twijfelen met alle bijbehorende taferelen
quote:Baudet liet zich testen op vergiftiging na Parooldebat
Forumleider Thierry Baudet stelde na een verkiezingsdebat georganiseerd door Het Parool in debatcentrum De Balie in 2018 dat hij was vergiftigd. Onderzoek in het ziekenhuis wees daar echter niet op. Volgens oud-partijgenoot Henk Otten probeerde Baudet te verhullen dat hij zich slecht op het debat had voorbereid.
waar gaat je huis naartoe?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 09:19 schreef bitterbal het volgende:
Hmm zo afgewerkt weet ik niet, buurt was voor mij behalve de waarde van het huis ook geen ding. de trap wel... en het is net te duur.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 09:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Verstandig wel, er komen echt nog wel betere kansen.
oh. met je kofferquote:Op donderdag 22 oktober 2020 09:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh niet hier nog 6 dagen twijfelen met alle bijbehorende taferelen
je wilde een ander huis kopen?quote:
Zo'n enorme trap dan of wat?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 09:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hmm zo afgewerkt weet ik niet, buurt was voor mij behalve de waarde van het huis ook geen ding. de trap wel... en het is net te duur.
maar mooi huissie hoor
Klinkt als een goede beslissing.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 09:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hmm zo afgewerkt weet ik niet, buurt was voor mij behalve de waarde van het huis ook geen ding. de trap wel... en het is net te duur.
maar mooi huissie hoor
quote:
Het klonk een beetje als verliefd worden op een knap meisje van lage criminele komafquote:Op donderdag 22 oktober 2020 09:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Klinkt als een goede beslissing.
jaquote:Op donderdag 22 oktober 2020 09:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo'n enorme trap dan of wat?
Nooit last van gehad eigenlijk.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 09:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het klonk een beetje als verliefd worden op een knap meisje van lage criminele komaf
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 09:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het klonk een beetje als verliefd worden op een knap meisje van lage criminele komaf
'Af en toe komt ze thuis met een nieuwe tv en een paar bloedspetters op haar shirt, maar verder is ze een geweldige vrouw'.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 09:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben ook al een jaar bezig met mijn hobbykamer opruimen, wilde eigenlijk een budget kast bij de Ikea halen zodat een hoop zooi gewoon uit het zicht kan, is die natuurlijk niet op voorraad bij de Ikea hierquote:Op donderdag 22 oktober 2020 09:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nooit last van gehad eigenlijk.
En ik heb helemaal geen zin om naar Ikea te gaan, maar ik wil m'n hobbykamer opruimen en daar wil ik bakken voor.
Heb je het nu over jezelf?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 09:32 schreef bitterbal het volgende:
meisje uit slechte wijk met potentie
Die vond ik op basis van de foto's heel erg mooi.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 09:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja had gisteren bezichtiging
https://www.funda.nl/koop(...)ukelaarsstraat-43-a/
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 09:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'Af en toe komt ze thuis met een nieuwe tv en een paar bloedspetters op haar shirt, maar verder is ze een geweldige vrouw'.
ja was het ook . echtquote:Op donderdag 22 oktober 2020 09:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die vond ik op basis van de foto's heel erg mooi.
Nee gewoon kwark en banaanquote:Op donderdag 22 oktober 2020 09:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb je bijdehandjes gegegeten voor ontbijt
mooi wel.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 09:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja had gisteren bezichtiging
https://www.funda.nl/koop(...)ukelaarsstraat-43-a/
voor mij ook iets te duur hoor.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 09:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mooi wel.
buiten mijn budget uiteraard, maar wel mooi
Fu, zul je altijd zien.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 09:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben ook al een jaar bezig met mijn hobbykamer opruimen, wilde eigenlijk een budget kast bij de Ikea halen zodat een hoop zooi gewoon uit het zicht kan, is die natuurlijk niet op voorraad bij de Ikea hier
Maar die woonkamer en terras is wel echt chill.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 09:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
voor mij ook iets te duur hoor.
Ik herhaal;quote:
Ja stellingkasten had ik vorig jaar neergezet, maar dat ziet er nog steeds zo rommelig uit met alles er zo los inquote:Op donderdag 22 oktober 2020 09:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Fu, zul je altijd zien.
Ik heb dus een stellingkast staan, niet heel geweldig, maar ik heb op dit moment ook geen zin om dat om te gaan gooien, maar ik hoop dat ik met wat verschillende maten bakken de boel wat netter krijg. Maandag maar naar Haarlem.
ja de buurt. maar das zon breed begripquote:Op donderdag 22 oktober 2020 09:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik herhaal;
"Het klinkt een beetje als verliefd worden op een knap meisje van lage criminele komaf"
Heb je hem gebruikt als vliegenmepper?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 09:40 schreef bitterbal het volgende:
volgens mij is mijn laptop overleden
Te duur, rottrap.quote:
Ik zag dat Kuggis-bakken er eigenlijk perfect inpassen, dus nu wil ik die.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 09:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja stellingkasten had ik vorig jaar neergezet, maar dat ziet er nog steeds zo rommelig uit met alles er zo los in. Zie wel dat die bij Barendrecht beschikbaar is maar heb geen zin om daarheen te gaan denk ik.
moet er niet aan denken om 2 bakken bier naar de 3e etage te moeten dragenquote:
Of wat voor zwaar ding ook, aangezien bezorgers niet hoger hoeven te tillen.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 09:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
moet er niet aan denken om 2 bakken bier naar de 3e etage te moeten dragen
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 09:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je hem gebruikt als vliegenmepper?
Als je iedere keer dat je een broodje paling gaat kopen een zwanger meisje tegenkomt met een mes in haar buik dan smaakt dat broodje paling na verloop van tijd ook een stukje minder.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 09:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja de buurt. maar das zon breed begrip
Maar wat doet die niet meer dan?quote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 09:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je iedere keer dat je een broodje paling gaat kopen een zwanger meisje tegenkomt met een mes in haar buik dan smaakt dat broodje paling na verloop van tijd ook een stukje minder.
Even een nieuw bankstel naar boven brengenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 09:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Of wat voor zwaar ding ook, aangezien bezorgers niet hoger hoeven te tillen.
Zit die aan de oplader?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 09:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
opstarten. doe nu weer een poging, had net grijs beeld
hmm, nee, dit doet het voor mij niet.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 09:44 schreef bitterbal het volgende:
dit is ook een optie. wel schiedam maar lijkt leukte zijn. huis is wat klein wel
https://www.funda.nl/koop(...)351-broersvest-31-d/
Zeker vanwege die homp vleesquote:Op donderdag 22 oktober 2020 09:44 schreef bitterbal het volgende:
dit is ook een optie. wel schiedam maar lijkt leukte zijn. huis is wat klein wel
https://www.funda.nl/koop(...)351-broersvest-31-d/
wat doet het niet?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 09:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, nee, dit doet het voor mij niet.
wel een eigen dry-age kast
Betraptquote:Op donderdag 22 oktober 2020 09:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zeker vanwege die homp vlees
[ afbeelding ]
Dus er is eigenlijk niks aan de handquote:
3 a 4 jaar denk ik?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 09:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus er is eigenlijk niks aan de handZo oud is dat ding toch ook nog niet?
Dat lijkt wel de heup van een vrouwenlijk.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 09:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zeker vanwege die homp vlees
[ afbeelding ]
Die badkamer vind ik erger dan een beetje zwarte verfquote:Op donderdag 22 oktober 2020 09:47 schreef bitterbal het volgende:
maar dat zwart is echt verschrikkelijk
Ik krijg engtevrees van die keuken, de badkamer is vreselijk. het dakterras ook. en al die foto's van de buurt spreken me ook niet aan.quote:
Vreemd wel, misschien eens een keertje helemaal opnieuw installeren?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 09:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
3 a 4 jaar denk ik?
Mja dit doet die wel vaker.
ja het is niet perfect neequote:Op donderdag 22 oktober 2020 09:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die badkamer vind ik erger dan een beetje zwarte verf
Dat daktteras kan je toch leuk maken? En wat is engtevrees?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 09:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik krijg engtevrees van die keuken, de badkamer is vreselijk. het dakterras ook. en al die foto's van de buurt spreken me ook niet aan.
ja, maar dan moet je het helegebouw gaan schilderenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 09:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat daktteras kan je toch leuk maken? En wat is engtevrees?
in een slachthuis staat niet alles open en bloot in het rek om bloedspetters te vangen.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 09:53 schreef UitStraling het volgende:
Dat keukentje is een beetje armoedig en lijkt op een mini slachthuisje.
Mja, is nu snel wat kopen om dat voor te zijn echt een betere optie?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 09:55 schreef bitterbal het volgende:
Het kutte is wel dat volgend jaar overdrachtsbelasting naar 8 procent gaat voor een 2e huis
ja als het een goed huis is wel natuurlijkquote:Op donderdag 22 oktober 2020 09:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, is nu snel wat kopen om dat voor te zijn echt een betere optie?
staan trouwens best leuke dingen te koop daarquote:
Het is nu eind oktober, zelfs al vind je nu een huis is de kans klein dat je die dit jaar al hebt.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 09:55 schreef bitterbal het volgende:
Het kutte is wel dat volgend jaar overdrachtsbelasting naar 8 procent gaat voor een 2e huis
Ik bedoel meer dat je je wensen niet teveel naar beneden moet bijstellen om dit jaar nog even snel wat te kopen.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 09:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja als het een goed huis is wel natuurlijk
En dit.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 09:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is nu eind oktober, zelfs al vind je nu een huis is de kans klein dat je die dit jaar al hebt.
oh nee maar dat doe ik ook niet. maar het scheelt wel echt veel geldquote:Op donderdag 22 oktober 2020 09:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat je je wensen niet teveel naar beneden moet bijstellen om dit jaar nog even snel wat te kopen.
Wat is het nu?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 10:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh nee maar dat doe ik ook niet. maar het scheelt wel echt veel geld
De mijne spontaan pleinvrees.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 10:01 schreef CherryLips het volgende:
Mijn bezoekers krijgen ook altijd spontaan engtevrees.
Ik nodig nooit mensen uit, dat scheeltquote:Op donderdag 22 oktober 2020 10:01 schreef CherryLips het volgende:
Mijn bezoekers krijgen ook altijd spontaan engtevrees.
Dit.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 10:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik nodig nooit mensen uit, dat scheelt
Ballenmelkerquote:Op donderdag 22 oktober 2020 10:04 schreef bitterbal het volgende:
maar er wordt onderscheid gemaakt tussen hoofd verblijf of niet. Als ik het zo begrijp betaal ik geen 8 procent als ik er zelf ga wonen
Dat was ik.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 10:09 schreef CherryLips het volgende:
Wie had het er laatst over? I, Tonya staat nu op Netflix.
Ik niet, maar ik heb die wel al gezien.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 10:09 schreef CherryLips het volgende:
Wie had het er laatst over? I, Tonya staat nu op Netflix.
en een kettingtakel aan de gevel voor de boodschappen..quote:Op donderdag 22 oktober 2020 10:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon een traplift installeren
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 10:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en een kettingtakel aan de gevel voor de boodschappen..
Of die kerel van AH met je boodschappen naar boven laten jakkerenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 10:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en een kettingtakel aan de gevel voor de boodschappen..
Als ik toch takels ga hangen dan maak ik er ook 1 aan de trap.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 10:19 schreef UitStraling het volgende:
En ter inbraakpreventie in een slechte wijk, een sensor bij de trap met hondengeluiden, geen enkele inbreekneger die daar langs komt.
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 10:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als ik toch takels ga hangen dan maak ik er ook 1 aan de trap.
Als ik dan thuis ben kan ik de trap optakelen en een ophaalbrug voor mijn mini paleisje.
bij het pad naar mijn voordeur is dat best te maken eigenlijkquote:
En daaronder dan krokodillenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 10:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als ik dan thuis ben kan ik de trap optakelen en een ophaalbrug voor mijn mini paleisje.
DOEEEEquote:Op donderdag 22 oktober 2020 10:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bij het pad naar mijn voordeur is dat best te maken eigenlijk
Dat kon ik toen ik nog ergens anders in het centrum van Dordrecht woondequote:Op donderdag 22 oktober 2020 10:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niks moetquote:Op donderdag 22 oktober 2020 10:56 schreef bitterbal het volgende:
denk dat ik wel moet kijken bij die 1 in schiedam
Oh wauw.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 10:57 schreef UitStraling het volgende:
![]()
https://nos.nl/artikel/23(...)GrXmQasCJpRbwdD4QYdk
Mensen die in en rond Rotterdam wonen leven gemiddeld 8 jaar korter plus de laatste 10 jaar van hun leven hebben ze vaker last van COPD, houden ze daar rekening mee met hypotheekverstrekking?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 10:56 schreef bitterbal het volgende:
denk dat ik wel moet kijken bij die 1 in schiedam
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mensen die in en rond Rotterdam wonen leven gemiddeld 8 jaar korter plus de laatste 10 jaar van hun leven hebben ze vaker last van COPD, houden ze daar rekening mee met hypotheekverstrekking?
Ik zag een inktviplampquote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:05 schreef bitterbal het volgende:
deze is ook wel leuk
https://www.funda.nl/koop(...)rderhavenkade-19-a2/
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mensen die in en rond Rotterdam wonen leven gemiddeld 8 jaar korter plus de laatste 10 jaar van hun leven hebben ze vaker last van COPD, houden ze daar rekening mee met hypotheekverstrekking?
Sniper gun en prijsschietenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:08 schreef bitterbal het volgende:
oh dat zit tegenover een basisschool
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:08 schreef bitterbal het volgende:
ja maar basisschool is echt een nogo. dat trek ik nog slechter dan de buren nuquote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:09 schreef UitStraling het volgende:
Dat keukentje heeft de juiste opzet, sta te tenminste niet tegen een dode blinde muur aan te koekeloeren.
Ik zat me net af te vragen waarom ze geen fatsoenlijke uitzichtsfoto's hadden.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:08 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zat me net af te vragen waarom ze geen fatsoenlijke uitzichtsfoto's hadden.
Zitten we hier dagelijks opsporing verzocht in de gaten te houden.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dan beter dat leuke huis en de dagelijkse avonturen van een snack door zuid
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zitten we hier dagelijks opsporing verzocht in de gaten te houden.
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:13 schreef bitterbal het volgende:
mijn tante zag ook teveel getinte mensen he. Nou zij is ook echt getint. Moest haar er even aan herinneren dat zij er net zo uit ziet
Tante Fleur?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:13 schreef bitterbal het volgende:
mijn tante zag ook teveel getinte mensen he. Nou zij is ook echt getint. Moest haar er even aan herinneren dat zij er net zo uit ziet
Dankzij malle huizen kijken heb ik wel geleerd wat aandachtspunten/rode vlaggen zijn op Funda, it's a win I guess?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
echt hoe ze dat allemaal weten te verstoppen
vindt ze jou ook getint?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:13 schreef bitterbal het volgende:
Altijd prachtig als ze krampachtig het huis van een van de buren uit beeld houden. Dan weet je dat je even Google Streetview moet raadplegen.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dankzij malle huizen kijken heb ik wel geleerd wat aandachtspunten/rode vlaggen zijn op Funda, it's a win I guess?
ja ben wel lichter. Maar zij doet zich altijd heel sjiek voor terwijl ze er zelf ook zo uit ziet natuurlijk. Trek ik slechtquote:
Jep. Of net even de autosloperij buiten beeld ofzo.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Altijd prachtig als ze krampachtig het huis van een van de buren uit beeld houden. Dan weet je dat je even Google Streetview moet raadplegen.
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jep. Of net even de autosloperij buiten beeld ofzo.
Maar je kunt toch sjiek én getint zijn?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ben wel lichter. Maar zij doet zich altijd heel sjiek voor terwijl ze er zelf ook zo uit ziet natuurlijk. Trek ik slecht
ja maar zo neerkijken op je medegetintiers vind ik niet gepast :p En dan zelf ook je naam aanpassen omdat je er zelf ook zo op wordt aangekeken.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar je kunt toch sjiek én getint zijn?
nee joh, allemaal tuig van de richel. Zonder uitzondering.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zoals Oprah?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat eerste is wel raar. Dat tweede snap ik wel als je denkt dat je anders bepaalde banen niet krijgt of zoquote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar zo neerkijken op je medegetintiers vind ik niet gepast :p En dan zelf ook je naam aanpassen omdat je er zelf ook zo op wordt aangekeken.
ja ze werkte altijd in de particuliere thuiszorg. Die hebben dan liever geen fatima maar wel een fleurquote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat eerste is wel raar. Dat tweede snap ik wel als je denkt dat je anders bepaalde banen niet krijgt of zo
Dat is eigenlijk wel treurigquote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ze werkte altijd in de particuliere thuiszorg. Die hebben dan liever geen fatima maar wel een fleur
ja en dan zelf ook zo zijn.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk wel treurig
Dan snap ik 'm nog wel ja, de naam aanpassen. Maar neerkijken?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ze werkte altijd in de particuliere thuiszorg. Die hebben dan liever geen fatima maar wel een fleur
ja ze kijkt gigantisch neer op mensen. onterecht. Maar ze geeft veel om status en goede afkomst :p Dus haar meenemen naar zon wijk is sowieso al een slecht idee :pquote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan snap ik 'm nog wel ja, de naam aanpassen. Maar neerkijken?
Ridouan Taghi assurantiekantoor, ja of nee?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk wel treurig
nee zo neerkijken op mensen net zoals op haar wordt neergekeken als ze zichzelf als fatima zou voorstellenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wie? De klanten zijn ook fatima's? Of de thuiszorgorganisatie?
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ridouan Taghi assurantiekantoor, ja of nee?
Dus je gaat gelijk bieden?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:25 schreef bitterbal het volgende:
bij dat huis in schiedam kan je beneden gelijk kippetjes eten bij chicken spot
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dus je gaat gelijk bieden?
Ja hierquote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:25 schreef bitterbal het volgende:
en bram ladage wie vond dat nou zo lekker?
Moet je eerst 25 schreeuwende en jengelende kinderen neerhoeken die voor je in de rij staan.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:25 schreef bitterbal het volgende:
bij dat huis in schiedam kan je beneden gelijk kippetjes eten bij chicken spot
is dat niet gewoon een snackbar?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:25 schreef bitterbal het volgende:
en bram ladage wie vond dat nou zo lekker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |