Assen blijft een beetje schommelen, de gemeente waar ik werk ook. Gemeente waar m'n ouders wonen zwakt wel duidelijk af, hopelijk zet het door.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:24 schreef Em31 het volgende:
[..]
Volgens mij begint het nu in het noorden wel af te vlakken de laatste dagen
Mijn gemeente 2 meer dan gisteren, maar zat vorige week dagelijks rond 40 besmettingen. Voor de gehele provincie daalt het aantal besmettingen.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:29 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Assen blijft een beetje schommelen, de gemeente waar ik werk ook. Gemeente waar m'n ouder wonen zwakt wel duidelijk af, hopelijk zet het door.
Twente lijkt ook wel wat af te vlakken nu.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:27 schreef ESF1Gamer het volgende:
Opvalt dat in het noorden afvlakt of zelfs daalt het aantal besmettingen.
Wij hebben bijna een week rond de 30 besmettingen gezeten met zo'n 31k inwonersquote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:30 schreef molloot200 het volgende:
We zitten nu op +30, dat is voor een gemeente met om en nabij 40.000 inwoners best slecht.
Ja, dan gaat het ook wel snel, maar ik hoor hier ook heel veel geluiden van mensen die corona hebben of zich laten testen. Hier gaat het dus ook niet geweldigquote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:33 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij hebben bijna een week rond de 30 besmettingen gezeten met zo'n 31k inwoners
We zitten inmiddels weer 3 dagen onder de 20. Houwe zo.
Laten we gids regio's voor de rest van Nederland zijn.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:31 schreef Arizona het volgende:
[..]
Twente lijkt ook wel wat af te vlakken nu.
Nog beter zou zijn als geen andere regio van Nederland jullie regio achterna zou gaanquote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Laten we gids regio's voor de rest van Nederland zijn.
Laten we Friesland maar volgen ja. Twente staat op Zeer Ernstig dus zo'n lichtend voorbeeld zijn wij nietquote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Laten we gids regio's voor de rest van Nederland zijn.
Die volg ik niet?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:36 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nog beter zou zijn als geen andere regio van Nederland jullie regio achterna zou gaan
Als volgende week nog steeds dezelfde aantallen zijn dan kun je invloed van scholen ook wel uitsluiten.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:38 schreef Em31 het volgende:
Als ik op pletdecurve.nl kijk zitten er weinig testen van de afgelopen dagen bij van het noorden, kan dan ook door de herfstvakantie van vorige week komen misschien (minder connecties).
Word je niet geregistreerd naar woonplaats in plaats van testplaats?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:44 schreef usagi414 het volgende:
Ik begrijp die cijfers af en toe echt niet. Gisteren stond mijn regio boven de 200 en vandaag rond de 60.
Zouden het dan allemaal Amsterdammers zijn die zich hier laten testen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |