Goeie vraag. Het enige wat ik kan bedenken is het 'vrijwillige' triagebeleid met ouderen eigenlijk...quote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:59 schreef Pleun2011 het volgende:
Na al die maanden Covid begrijp ik eigenlijk nog steeds niet waarom we in Nederland relatief zoveel doden hebben in vergelijking met bijv Duitsland en Zwitserland. Zo slecht is de gezondheidszorg hier niet, toch?
Ligt er ook erg aan welke doden je aan COVID-19 toeschrijft, dat verschilt nogal per land.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:59 schreef Pleun2011 het volgende:
Na al die maanden Covid begrijp ik eigenlijk nog steeds niet waarom we in Nederland relatief zoveel doden hebben in vergelijking met bijv Duitsland en Zwitserland. Zo slecht is de gezondheidszorg hier niet, toch?
Dat doe ik liever niet met 'fake'-nieuws, maar ik waardeer de aardige woorden.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:52 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Voor juichen is het sowieso te vroeg, maar de grafiek zelf en het erbij behorende artikel waren uitstekend. Precies wat we nodig hebben om de waan van de dag wat te ontstijgen.
Virus ging meer rond in verzorgingstehuizen?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:59 schreef Pleun2011 het volgende:
Dit vooral ja.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:02 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ligt er ook erg aan welke doden je aan COVID-19 toeschrijft, dat verschilt nogal per land.
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 20:40 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Wacht maar, morgen wordt bekend dat Ab Osterhaus samen met Jaap van Dissel de leiders zijn van een satanistische pedofielenbende. Dan zal het hier wel storm lopen.
Naar verluid zal een Nederlandse rapper voor de muzikale ondersteuning zorgen.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 20:40 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Wacht maar, morgen wordt bekend dat Ab Osterhaus samen met Jaap van Dissel de leiders zijn van een satanistische pedofielenbende. Dan zal het hier wel storm lopen.
Drukte is prima, het type drukte wat minder.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:15 schreef Mammietje het volgende:
[..]![]()
Hij heeft wel gelijk!![]()
Zie je tegen de drukte op?
Dan moet je er wel live bij zijn natuurlijk, want daarna gaat het de censuur in!quote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:15 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Naar verluid zal een Nederlandse rapper voor de muzikale ondersteuning zorgen.
Yep, de sfeer is hier ook zeer wisselend.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:17 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Drukte is prima, het type drukte wat minder.
Neuh, de normale gasten hier zijn prima, af en toe eens een rotopmerking maar verder geen probleem, een invasie van conspiracy gelover zou ik wel problematisch vindenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:20 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Yep, de sfeer is hier ook zeer wisselend.
En dat hangt niet van de cijfers af.
Ja verdomd zeg...quote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:25 schreef Claudia_x het volgende:
Maar wat verwacht Jelmer Visser dan, een luchtalarm? Het coronadashboard is geüpdatet, dat ís het seintje.
Ik ben het ook tegengekomen in een nieuwsbericht van een lokaal medium.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:27 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Dit is gewoon gemeld via ANP. Ik las hier vanavond al een bericht over in de volkskrant.
Wat ik me nu eigenlijk wel afvraag... Werken we vanaf nu nog met regio's? Of is dat al aan de kant geschoven?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:30 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik ben het ook tegengekomen in een nieuwsbericht van een lokaal medium.
Uitstekende vraag vooral omdat we totaal niets meer over regio's horen inmiddels.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:31 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Wat ik me nu eigenlijk wel afvraag... Werken we vanaf nu nog met regio's? Of is dat al aan de kant geschoven?
Hebben die regio's extra maatregelen op de landelijke?
Het risiconiveau heeft vooralsnog geen gevolgen. De strenge maatregelen die het kabinet vorige week aankondigde, gelden in het hele land en blijven nog minstens drie weken van kracht. Wanneer het aantal nieuwe besmettingen genoeg is teruggelopen, wil het kabinet overstappen op een regionale aanpak. Dan moeten in elke regio aparte maatregelen en beperkingen gelden op basis van het risiconiveau. Bij ‘zeer ernstig’ zijn bijvoorbeeld geen evenementen mogelijk, bij zorgelijk en ernstig kan dat op kleine schaal. Bovendien mogen bij risiconiveau ‘zeer ernstig’ bijvoorbeeld minder mensen een huwelijk bijwonen.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:31 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Wat ik me nu eigenlijk wel afvraag... Werken we vanaf nu nog met regio's? Of is dat al aan de kant geschoven?
Hebben die regio's extra maatregelen op de landelijke?
Nee he?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:32 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Uitstekende vraag vooral omdat we totaal niets meer over regio's horen inmiddels.
Vraag het Jelmer. Hij leest hier mee hè. Of hij wordt gewezen op verwijzingen naar hem door wie dan ook.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:25 schreef Claudia_x het volgende:
Maar wat verwacht Jelmer Visser dan, een luchtalarm? Het coronadashboard is geüpdatet, dat ís het seintje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |