SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Je had ook gewoon kunnen lachen om mijn grapje.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
zijn er bij Ajax ook wel een stuk of 6 die het al gehad hebbenGroot fan van User Wotte![]()
vooruit doe ik het alsnogquote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Je had ook gewoon kunnen lachen om mijn grapje.![]()
![]()
Vanavond speelt Ajax.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
Ik ben oprecht benieuwd hoe we het eraf gaan brengen.We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.![]()
Veel gaat afhangen van de Ajax-verdediging.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:13 schreef YourCaptor het volgende:
Ik ben oprecht benieuwd hoe we het eraf gaan brengen.And what rough beast, its hour come round at last,
Ben benieuwd naar de opstellingquote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:15 schreef Perrin het volgende:
[..]
Veel gaat afhangen van de Ajax-verdediging.Groot fan van User Wotte![]()
Onana - Tagliafico, Blind, Schuurs, Mazraoui - Gravenberch, Kudus, Klaassen - Promes, Tadic, NeresAnd what rough beast, its hour come round at last,
En in de basis?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:21 schreef Perrin het volgende:
Onana - Tagliafico, Blind, Schuurs, Mazraoui - Gravenberch, Kudus, Klaassen - Promes, Tadic, Neres![]()
Dan rollen we die Feyenoorders zo op.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:21 schreef Perrin het volgende:
Onana - Tagliafico, Blind, Schuurs, Mazraoui - Gravenberch, Kudus, Klaassen - Promes, Tadic, NeresJe hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
Geen Anthony?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:21 schreef Perrin het volgende:
Onana - Tagliafico, Blind, Schuurs, Mazraoui - Gravenberch, Kudus, Klaassen - Promes, Tadic, Neresblablablabla![]()
Bronquote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:21 schreef Perrin het volgende:
Onana - Tagliafico, Blind, Schuurs, Mazraoui - Gravenberch, Kudus, Klaassen - Promes, Tadic, NeresGroot fan van User Wotte![]()
And what rough beast, its hour come round at last,
voetbalzonequote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:26 schreef Perrin het volgende:
[..]
https://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=378828![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:26 schreef Perrin het volgende:
[..]
https://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=378828![]()
Groot fan van User Wotte![]()
Schaam je dat je dat nu nog niet bent.quote:And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: