ik ben denk ik de enige die het nog niet heeftquote:Op woensdag 21 oktober 2020 14:19 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Amsterdam gaat weer lekker....
Procentueel gezien valt die stijging nog wel mee. De exponentiële groei is wel eens groter geweest.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 14:18 schreef zalkc het volgende:
Maar wat een extreme uitschieter zo ineens.
goodbye stabilisatie, hello persco!quote:Op woensdag 21 oktober 2020 14:15 schreef Benny het volgende:
8743 nieuwe positieve testen
207 nieuwe ziekenhuisopnames
48 nieuwe IC-opnames
59 nieuwe overlijdens
Er liggen 1943 mensen met COVID in het ziekenhuis, waarvan 450 op de IC.
Dat is echt fa... oh nee niet echtquote:
Dat is over 48 uur - sorry, maar dit belooft weinig goeds. Inmiddels bijna 2000 mensen in de ziekenhuizen:quote:Op woensdag 21 oktober 2020 14:21 schreef Tijger_m het volgende:
Laten we nu eens even het eind van de week afwachten, het heeft nu eenmaal tijd nodig voordat je een effect gaat zien van maatregelen.
Nieuwe recordknal in Tillie. Weer helemaal terug als Brabantse coronahotspot.quote:
Whut?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 14:15 schreef Benny het volgende:
48 nieuwe IC-opnames
59 nieuwe overlijdens
Ondertussen hadden we ook wel iets meer effect van de vorige maatregelen mogen zien.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 14:21 schreef Tijger_m het volgende:
Laten we nu eens even het eind van de week afwachten, het heeft nu eenmaal tijd nodig voordat je een effect gaat zien van maatregelen.
Jezus.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 14:15 schreef Benny het volgende:
48 nieuwe IC-opnames
59 nieuwe overlijdens
Positief blijvenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 14:23 schreef dick_laurent het volgende:
Poeh dat is idd even een tegenvaller ditIk had echt grote hoop dat we onder de 8K gingen komen vandaag. Bah...
Dat wordt weer dikke paniek in Den Haag ja. Die dachten vast dat ze er zo zoetjes aan al waren.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 14:22 schreef THEFXR het volgende:
[..]
goodbye stabilisatie, hello persco!
Die vorige maatregelen gingen eigenlijk nergens over. Benieuwd of de maatregelen vanaf vorige week woensdag effect gaan hebben. Maar zo niet, dan heb ik er toch een hard hoofd in dat we het weer snel onder controle gaan krijgen.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 14:24 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ondertussen hadden we ook wel iets meer effect van de vorige maatregelen mogen zien.
Nja zolang ze nog steeds met overledenen van voor de zomer komen blijft dat nog wel even doorgaan ben ik bang.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 14:18 schreef NaturalScience het volgende:
59 overleden ...... dat is pas een hard cijfer.....
Nou denk dat die volledige lockdown gaat moeten komen hoor. Ik vind dit echt schrikbarend slecht...quote:Op woensdag 21 oktober 2020 14:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Jezus.
Alles valt of staat nu dus bij het vorige pakket maatregelen, andere volgende week de volledige lockdown.
Is dat zo dan?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 14:25 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Nja zolang ze nog steeds met overledenen van voor de zomer komen blijft dat nog wel even doorgaan ben ik bang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |