SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
geilquote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stinkende geisha's achter 't hekje.
Wat een hoop woorden voor "Kijk mij een lekker lijf hebben" zegquote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Een broek zien en twijfelen aan de maat omdat dom hoofd.![]()
De maattabel staat er gewoon bij, maar voor m'n gevoel moet ik de grotere maat hebben, ook al weet ik dat de stukken door de webshop zelf opgemeten zijn (en dat klopt ook met wat random kledingstukken die ik heb) en de kleinere maat beter past bij wat ik twee weken geleden opgemeten heb.
Wat een kluchtquote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:47 schreef Dr_Flash het volgende:
een extra journaal![]()
Voor de reactie van WA op zijn griekenland-oepsie.
Een extra journaal. Maak er even een heel drama van anders zeg.
Dat was eigenlijk m'n laatste gedachte.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat een hoop woorden voor "Kijk mij een lekker lijf hebben" zeg
Jezusquote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:47 schreef Dr_Flash het volgende:
een extra journaal![]()
haha zei hij dat?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
“We zijn betrokken. Maar niet...onfeilbaar.”
Prachtig
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
haha zei hij dat?Die houden we erin.
Mijn nieuwe handtekening;quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Prachtig
Ik had hetzelfdequote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:47 schreef Dr_Flash het volgende:
een extra journaal![]()
Ja, leek me ook wel een goeie, als mod.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn nieuwe handtekening;
"Ik ben betrokken, maar niet...onfeilbaar"
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Prachtig
Uur langer volgehouden dan verwacht, dus win?quote:
huehuehuequote:Op woensdag 21 oktober 2020 13:02 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb m'n broek aangetrokken, maar ik ben niet... onpaalbaar.
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 13:02 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb m'n broek aangetrokken, maar ik ben niet... onpaalbaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 13:06 schreef CherryLips het volgende:
https://nl.aliexpress.com(...)233374%2315176%23205
...
Als ze daar nu het journaal mee beginnen. Nee hoor dit valt in het niet bij een foutje van de koningquote:Op woensdag 21 oktober 2020 13:01 schreef bitterbal het volgende:
sneu dit
https://nos.nl/artikel/23(...)ientallen-doden.html
Oh wauw.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 13:06 schreef CherryLips het volgende:
...
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 13:06 schreef CherryLips het volgende:
...
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 13:08 schreef CherryLips het volgende:
https://nl.aliexpress.com(...)233564%2316062%23591
Hier konden ze ook veel kanten mee op.
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 13:08 schreef CherryLips het volgende:
Wel verleidelijk om uit de pot te drinken.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 13:08 schreef CherryLips het volgende:
Als brandende onder het voorwiel van je auto leggen en er honderd keer overheen rijden.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 13:11 schreef Budapestenaar het volgende:
Scheur mijn nagel op een hoerenpistachenoot die niet open wil
Mijn nagel?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 13:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als brandende onder het voorwiel van je auto leggen en er honderd keer overheen rijden.
Het is dat het alternatief me niks lijkt.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 13:15 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik was nooit vķķr de monarchie, maar er ook niet echt tegen. Maar door zo’n klucht neig ik toch wel steeds meer naar afschaffing.
Las vanmorgen een opiniestuk van een mafklapper dat we terughoudend moesten zijn in onze kritiek want anders zou Willem-Alexander zomaar eens de handdoek in de ring kunnen gooien.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 13:15 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik was nooit vķķr de monarchie, maar er ook niet echt tegen. Maar door zo’n klucht neig ik toch wel steeds meer naar afschaffing.
Gelijk een metaalvergiftiging omdat ze gemaakt zijn van een of ander omgesmolten oorlogsschipquote:Op woensdag 21 oktober 2020 13:16 schreef CherryLips het volgende:
https://nl.aliexpress.com(...)233468%2315615%23603
Deze vind ik stiekem wel leuk.
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 13:16 schreef CherryLips het volgende:
https://nl.aliexpress.com(...)03278524_33011849564
En voor in de tuin
quote:Zou eerder vet en unieke dan dunne en middelmatige
Al die hippe sieradenwinkeltjes halen die shit volgens mij ook gewoon uit China.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 13:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gelijk een metaalvergiftiging omdat ze gemaakt zijn van een of ander omgesmolten oorlogsschip
God wat een teringbende zou dat worden.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 13:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Las vanmorgen een opiniestuk van een mafklapper dat we terughoudend moesten zijn in onze kritiek want anders zou Willem-Alexander zomaar eens de handdoek in de ring kunnen gooien.
Stukjes Henk-Willem van de Hr. Ms. De Ruyter.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 13:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gelijk een metaalvergiftiging omdat ze gemaakt zijn van een of ander omgesmolten oorlogsschip
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 13:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Las vanmorgen een opiniestuk van een mafklapper dat we terughoudend moesten zijn in onze kritiek want anders zou Willem-Alexander zomaar eens de handdoek in de ring kunnen gooien.
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 13:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stukjes Henk-Willem van de Hr. Ms. De Ruyter.
Op Ameland hadden ze drijvende zeehondenkopjes voor in de vijverquote:Op woensdag 21 oktober 2020 13:16 schreef CherryLips het volgende:
https://nl.aliexpress.com(...)03278524_33011849564
En voor in de tuin
Die zit ook in huis, samen thuis werkenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 13:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moeten we je vriendin informeren? Waar brengen ze je heen?
O ik dacht eerst dat het heel luguber was maar dan is het natuurlijk net alsof er zeehonden boven water komenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 13:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Op Ameland hadden ze drijvende zeehondenkopjes voor in de vijverOok leuk. Geen foto van
ja van schuimplastic of balsahout of zoquote:Op woensdag 21 oktober 2020 13:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ik dacht eerst dat het heel luguber was maar dan is het natuurlijk net alsof er zeehonden boven water komen
Gezelligquote:Op woensdag 21 oktober 2020 13:21 schreef Leonos het volgende:
[..]
Die zit ook in huis, samen thuis werken
Verkeerde plant gekocht.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 13:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gezellig![]()
Mijn kamerplant zegt helaas niet zo veel
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 13:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Tot ziens dan!
Eigenlijk snap ik niet waarom hij er niet mee kapt. Hij zou een heerlijk leventje hebben, zonder het koekhappen en meelevend knikken naar debieltjes.
Een Calathea nemen, die ritselt nog.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 13:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gezellig![]()
Mijn kamerplant zegt helaas niet zo veel
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 13:23 schreef UitStraling het volgende:
"Oeh Willem pick mia hardo want iek krijgt die rare koekhapperts nicht uit mijn hoofdje, kom auf jungen opf fur die viertel dochter"
Geil accentquote:Op woensdag 21 oktober 2020 13:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Die moet toch ook zichzelf helemaal in een scheur lachen samen met Maxima na zo'n dagje koekhappen.
"Oeh Willem pick mia hardo want iek krijgt die rare koekhapperts nicht uit mijn hoofdje, kom auf jungen opf fur die viertel dochter"
Een kale Thea. Ik schrijf ‘m op.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 13:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een Calathea nemen, die ritselt nog.
Of niet en dan heb je afleiding door het dramagedrag.
Ruimt lekker op altijd.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 14:11 schreef kwiwi het volgende:
Zo, eens even 5 jaar aan thuisadministratie opgeruimd, paar kilo papier in de kliko
Ik ga vandaag maar eens wat beslissingen nemen over m'n kastindeling, de chaos wordt niet minder van er alleen maar over miepen.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 14:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heerlijk, gelijk weer extra ruimte in de kast
Ik denk dat ik binnenkort gewoon eens een containertje laat komen.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 14:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heerlijk, gelijk weer extra ruimte in de kast
Lubachquote:Op woensdag 21 oktober 2020 14:16 schreef IJsdraakje het volgende:
Lol
https://nos.nl/artikel/23(...)ker-lange-frans.html
Ik las net even in dat topic in COR. Maar er zijn een hoop mensen die niet helemaal begrepen hebben hoe het werkt met allerlei vertragingen die in meldingen zitten.quote:
Elke paar jaar weer een wedstrijdje met de grootste mafklappers wie de baas mag spelenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 13:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is dat het alternatief me niks lijkt.
Baudet vs Wildersquote:Op woensdag 21 oktober 2020 14:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Elke paar jaar weer een wedstrijdje met de grootste mafklappers wie de baas mag spelen
Nou als je dan zo'n presidentsverkiezing krijgt als in de VS en je hebt keuze uit die 2 is er wel ergens iets heel erg misgegaanquote:Op woensdag 21 oktober 2020 14:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Baudet vs Wilders
Dat wordt popcorn hamsteren
Knoflookwolk om je heen de hele dag.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 14:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
Pesto smaakt goed. Als ik ze vanavond bij de bootcamp niet omverblaas mbt knoflook weet ik het ook niet meer![]()
![]()
![]()
Klopt. Misschien een tegenhanger ala Arie Slob of een SGP-er er tegen overquote:Op woensdag 21 oktober 2020 14:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou als je dan zo'n presidentsverkiezing krijgt als in de VS en je hebt keuze uit die 2 is er wel ergens iets heel erg misgegaan
Yep.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 14:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Knoflookwolk om je heen de hele dag.
Ja wordt er allemaal niet veel beter op, vooral omdat je dan alleen maar de keuze uit extremen krijgt. Nee laat ons Willy maar gewoon lekker blijven zitten.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 14:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Klopt. Misschien een tegenhanger ala Arie Slob of een SGP-er er tegen over
Dan is het nog gigantisch misgegaan hoor tbh...
Dit ja.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 14:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja wordt er allemaal niet veel beter op, vooral omdat je dan alleen maar de keuze uit extremen krijgt. Nee laat ons Willy maar gewoon lekker blijven zitten.
Ja, op zich, de dag ging redelijk omquote:
Merk er niks van hier.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 15:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het wordt een beetje stormachtig nu
Dan komt die wind vanzelf.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 15:33 schreef Karzai het volgende:
hier ook windstil
maak vanvond een bonenprutje, heb nog een paar taco's en geraspte kaas
ja, dan komen die windjes vanzelf welquote:Op woensdag 21 oktober 2020 15:33 schreef Karzai het volgende:
hier ook windstil
maak vanvond een bonenprutje, heb nog een paar taco's en geraspte kaas
quote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 15:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, dan komen die windjes vanzelf wel
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 15:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij zit diep in het binnenland.
wat maak je bij de bloemkool?quote:
Maakt cp company nu ook kinderjassen?quote:
lijkt eerder op the walking dead..quote:
Bahquote:
dan ga ik toch voor de bloemkoolquote:Op woensdag 21 oktober 2020 15:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Bah
Hier puntpaprika's gevuld met huisgemaakte pesto en geitenkaas
Dit klinkt lekkerquote:Op woensdag 21 oktober 2020 15:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Bah
Hier puntpaprika's gevuld met huisgemaakte pesto en geitenkaas
Ligt er misschien aan wat je gewend bent, maar ik vind van niet (en heb de op één na duurste versie). Ik heb 'm ook echt gekocht voor korte ritjes, boodschappen, en omdat je makkelijk skispullen voor 4 personen in de kofferbak kwijt kunt. Voor langere ritten zou ik in die prijsklasse eerder voor een peugeot of renault gaan.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 15:33 schreef Budapestenaar het volgende:
@:kwiwi rijdt zo'n Duster eigenlijk een beetje lekker op wat langere ritjes?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Watquote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:10 schreef van_Lamehuizen het volgende:
De Cabal muilkorft Kanjer Fransie!!! Werken mogelijk samen met Baas B.!!!! Kom in verzet mensen!!!!
Om over de inhoud nog maar te zwijgen.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dom kuthoofd heeft die gast ook
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Om over de inhoud nog maar te zwijgen.
Is ie niet cum laude geslaagd op een gymnasium? (Geen idee wat ie verder heeft gedaan, naast rappen en nu youtbube videos maken.)quote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dom kuthoofd heeft die gast ook
Picsquote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:12 schreef FranticDJ het volgende:
Middagvaren letterlijk de zonsondergang tegemoet
Wie zegt dat ik dit moet missenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk je niet dit te gaan missen?
Ja m, na vertrek ff geslingerd en vlak voor aankomst ook weer ff 12u slingeren.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:17 schreef Amarantha het volgende:
Zee ziet er ook rustig uit, zo vind ik het wel leuk.
Dacht dat je een walfunctie had gevonden, nou beter dan.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik dit moet missen
Heb alleen gezegd dat ik andere dingen met bootjes ga doenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dacht dat je een walfunctie had gevonden, nou beter dan.
?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Heb alleen gezegd dat ik andere dingen met bootjes ga doen
Neah. Ben geen sloeberquote:
Was pas een week bekend toch?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:38 schreef Karzai het volgende:
Badr geveld
https://www.instagram.com/p/CGhz5gtjBSl/
Ik ga straks naar de Plus. Bier kopen. Kan het declareren bij de baas. Vrijdag Oktoberfestborrel met z'n allen op Teamsquote:
leukquote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga straks naar de Plus. Bier kopen. Kan het declareren bij de baas. Vrijdag Oktoberfestborrel met z'n allen op Teams
nou er is wel een maximumbedrag genoemd en de tieten die ik daarvoor kan krijgen.... Doe maar nietquote:
niet zo kieskeurig flesquote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nou er is wel een maximumbedrag genoemd en de tieten die ik daarvoor kan krijgen.... Doe maar niet
Geen zin om allemaal te gaan lezen hoor.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://twitter.com/pietu(...)sieen-lange-frans%2F
Is kort filmpjequote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Geen zin om allemaal te gaan lezen hoor.
Was het ook. Jammer dat pijnboompitten zo duur zijn, anders maakte ik wel wekelijks die pesto.quote:
hey ho captain jack!quote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
Tijd om naar het park te wandelen voor de bootcamp
zit er geen cd speler in je nieuwe pc?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:16 schreef kwiwi het volgende:
Weet één van jullie dit toevallig? GAM / Games downloaden en naar andere pc verplaatsen
Nee en dat spel kan ik ook alleen als download vinden hier..quote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:18 schreef Karzai het volgende:
[..]
zit er geen cd speler in je nieuwe pc?
Ok, ja ik heb geen idee, nog nooit een spel gedownloadquote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:20 schreef CherryLips het volgende:
Als je het via Steam downloadt, kun je het toch ook weer op je nieuw pc downloaden? Misschien dat je het eerst moet deactiveren op de oude pc.
ja dat kan welquote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ok, ja ik heb geen idee, nog nooit een spel gedownloadDacht misschien is het gelinkt aan een bepaalde PC o.i.d.
Nope, aan een account.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ok, ja ik heb geen idee, nog nooit een spel gedownloadDacht misschien is het gelinkt aan een bepaalde PC o.i.d.
Deactiveren hoeft niet, alleen gelijktijdig online doet 'ie (begrijpelijk) wat moeilijk over.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:20 schreef CherryLips het volgende:
Als je het via Steam downloadt, kun je het toch ook weer op je nieuw pc downloaden? Misschien dat je het eerst moet deactiveren op de oude pc.
Wat zeiden ze toen je ging bellen?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:27 schreef Dr_Flash het volgende:
en nog steeds geen post. Ik had gisteren al iets zullen krijgen volgens de app en dat dreigt ook vandaag niet te komen. Om van de geregistreerde post maar helemaal te zwijgen. Besta ik nog wel PostNL?? Joehoesukkels
dingen als "heb je een nummer?" Nee natuurlijk niet. Wel een plaatje in de app.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat zeiden ze toen je ging bellen?
Dit is fok, niet de Facebook klachten pagina.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:27 schreef Dr_Flash het volgende:
en nog steeds geen post. Ik had gisteren al iets zullen krijgen volgens de app en dat dreigt ook vandaag niet te komen. Om van de geregistreerde post maar helemaal te zwijgen. Besta ik nog wel PostNL?? Joehoesukkels
gereageerdquote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:16 schreef kwiwi het volgende:
Weet één van jullie dit toevallig? GAM / Games downloaden en naar andere pc verplaatsen
Ja flesje bij postnl zijn ze soms een beetje dom maar we zijn betrokken met jouw probleem en het komt eraanquote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Hmm ja dan weet ik het ook niet.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dingen als "heb je een nummer?" Nee natuurlijk niet. Wel een plaatje in de app.
klopt kan; 99% van de games hoef je niet te deactiveren (er zijn er enkele die dat hebben maar die sterven langzaam uit gelukkig)quote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:20 schreef CherryLips het volgende:
Ja haat aan dat deactiveren, dan is je pc gestorven en kun je de game dus niet deactiveren.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:35 schreef mschol het volgende:
[..]
klopt kan; 99% van de games hoef je niet te deactiveren (er zijn er enkele die dat hebben maar die sterven langzaam uit gelukkig)
enige is dat je met een steam account maar op 1 pc tegelijkertijd online mag zijn
ik moet zeggen dat het meestal wel goed geregeld is: of veel activaties, of een goede manier oude activaties te verwijderenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja haat aan dat deactiveren, dan is je pc gestorven en kun je de game dus niet deactiveren.
waait nog beetje hard hierquote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Fok it. Het is gewoon heerlijk weer. Op naar het balkon
Die ik nooit aanquote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:48 schreef mschol het volgende:
[..]
al uitnodigingen verstuurd voor het "ben eindelijk thuis" feestje?
Omdat hij dan al zijn toelagen, paleizen, huizen, inboedel, vervoermiddelen en 90% van zijn kleding kwijt is?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 13:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Tot ziens dan!
Eigenlijk snap ik niet waarom hij er niet mee kapt. Hij zou een heerlijk leventje hebben, zonder het koekhappen en meelevend knikken naar debieltjes.
Gelukkig staat dit diepgaand poëtisch meesterwerk nog wel onlinequote:
En toen was Fransie al profetischquote:Moppie moppie moppie
Ik vind je helemaal toppie
Ik krijg je niet meer uit m'n koppie
ooh moppie
quote:Jij bent een vrouw, en ik ben een man
Een man die staat verward in zijn streken
Niet zo kieskeurig. Gewoon kortemouwtjes hierquote:
Heb je het gelijk gekocht?quote:
Wil je het hebben of dat niet?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja verliefd misschien niet maar wel echt mooi
Gasrekening van 300 per maand.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:16 schreef bitterbal het volgende:
de verwarming stond ook standje 100 dus voelde mij ook gelijk comfi
ja 'levendig'quote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:17 schreef bitterbal het volgende:
ik vond het gezellig maar wel echt multiculti achterstandswijk. Geloof dat we in de staat zelfs een raam zagen met kogelgat
Nee je weet het wel te verkopen zoquote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:17 schreef bitterbal het volgende:
sommige huizen goed onderhouden sommige waren de ramen met tape beplakt
Ben ook niet de makelaarquote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Nee je weet het wel te verkopen zo
'ja op funda staat wel voor de handige klusser maar eigenlijk is het gewoon een vervallen teringbende in een tokkiewijk'quote:
Wel goed voor je streetcred. Met zo'n woning kun je bij tolli G voor de dag komen.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:17 schreef bitterbal het volgende:
Geloof dat we in de staat zelfs een raam zagen met kogelgat
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:21 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Wel goed voor je streetcred. Met zo'n woning kun je bij tolli G voor de dag komen.
Ik woon ook wel redelijk in een achterstandswijk maar merk ik niet heel veel van eigenlijk.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja wijk is idd achterstands. maar veel nieuwbouw en dingen die worden gebouwd ook
ja het is de vraag hoeveel last je er van hebt. Mijn tante die graag op stand zit vind het niets maar ik geef er weer minder omquote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik woon ook wel redelijk in een achterstandswijk maar merk ik niet heel veel van eigenlijk.
Nee, het zijn bij jou de buren die in de wietmeur zitten.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik woon ook wel redelijk in een achterstandswijk maar merk ik niet heel veel van eigenlijk.
Bij een normaal huis heb je vaak gewoon een schuur in de achtertuin waar je meerdere scooters kwijt zou kunnenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:21 schreef bitterbal het volgende:
zelfs de berging die hoog genoeg was voor de scooter. maar dan moest er iets van een ramp worden gemaakt want nu hing het 3 tredes naar beneden
temperatuur is ook prima, het waait alleen echt harde windstotenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet zo kieskeurig. Gewoon kortemouwtjes hier
nou ja de vraagprijs is echt op het randje.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:24 schreef Karzai het volgende:
12 jaar geleden was dit ook een aardige achterstandswijk, nu wonen er alleen nog maar yuppen.en is mijn huis 2 ton meer waard
ik zeg kopen!
ja maar i wil dus geen bovenburen meer :pquote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij een normaal huis heb je vaak gewoon een schuur in de achtertuin waar je meerdere scooters kwijt zou kunnen
Verkapte "kijk mij een rijke overwaarde tatta zijn"-postquote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:24 schreef Karzai het volgende:
12 jaar geleden was dit ook een aardige achterstandswijk, nu wonen er alleen nog maar yuppen.en is mijn huis 2 ton meer waard
ik zeg kopen!
Daarom zeg ik ook normaal huis en niet appartementquote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar i wil dus geen bovenburen meer :p
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook normaal huis en niet appartement
jaquote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:25 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Verkapte "kijk mij een rijke overwaarde tatta zijn"-post
Ik vind een rijtjeshuis eigenlijk al te dicht op de burenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
alsof een appartement niet normaal is
naja ik geef een tip, wijken kunnen omhoog gaanquote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:25 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Verkapte "kijk mij een rijke overwaarde tatta zijn"-post
ja gebeurd hier nu ookquote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:27 schreef Karzai het volgende:
[..]
naja ik geef een tip, wijken kunnen omhoog gaan
nu zal er maar weinig naar beneden gaan.. komt niks bij en er zijn alleen maar meer woningen nodigquote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:27 schreef Karzai het volgende:
[..]
naja ik geef een tip, wijken kunnen omhoog gaan
de verwachte crisis. mijn tante zegt dat ik moet wachten maar das wel een echte doemdenker.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:29 schreef mschol het volgende:
[..]
nu zal er maar weinig naar beneden gaan.. komt niks bij en er zijn alleen maar meer woningen nodig
330 was het voor 100 m2quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja de vraagprijs is echt op het randje.
Voor woongenot betalen begrijp ik wel.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:29 schreef bitterbal het volgende:
maar goed de gedachte dat ik niet constant met een noice cancelling koptelefoon op mijn hoofd moet zitten thuis is mij nu ook echt veel waard
nee, ja of de oven of magnetron is kapot en dat gaan ze niet meer fixenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:33 schreef Karzai het volgende:
en je hoeft er niets aan te doen toch?
ja zsou er bijna een moord voor plegenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voor woongenot betalen begrijp ik wel.
hmm is goedkoop hoorquote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
133 vierkante meters
325 is de vraagrpijs
Maar dan kun je in haar geval beter een hutje op de hei kopen voor 3 ton zodat je gegarandeerd geen buren in je buurt hebtquote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voor woongenot betalen begrijp ik wel.
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zsou er bijna een moord voor plegen
Maar wel een doemdenker op stand.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
de verwachte crisis. mijn tante zegt dat ik moet wachten maar das wel een echte doemdenker.
Je weet dat het vermogen van de oranjes ongeveer 1 miljard euro bedraagt? Dat de familie naast de drie paleizen die ze ‘lenen’ van de staat enorm veel eigen onroerend goed heeft in binnen- en buitenland? En dat ze alleen al als grootaandeelhouder van Shell jaarlijks een vorstelijk inkomen tegemoet kunnen zien?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Omdat hij dan al zijn toelagen, paleizen, huizen, inboedel, vervoermiddelen en 90% van zijn kleding kwijt is?
En waarschijnlijk gaat maxima bij hem weg en maakt Amalia alsnog aanspraak op de troon
schilderswijk?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
de wijk is slecht he
tis geen amsterdam
ja heb je een klein huis maar woon je wel in een sjieke buurtquote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:37 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Maar wel een doemdenker op stand.
Maar kun je dan nog op de bilderbergconferenties samenzweren met de groten der aarde?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je weet dat het vermogen van de oranjes ongeveer 1 miljard euro bedraagt? Dat de familie naast de drie paleizen die ze ‘lenen’ van de staat enorm veel eigen onroerend goed heeft in binnen- en buitenland? En dat ze alleen al als grootaandeelhouder van Shell jaarlijks een vorstelijk inkomen tegemoet kunnen zien?
zo kort door de bochtquote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:42 schreef Modus het volgende:
[..]
'nuff said. Dat moet je echt niet willen.
Niet zo schilderswijkofoob,quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:42 schreef Modus het volgende:
[..]
'nuff said. Dat moet je echt niet willen.
Het is jouw geld. Maar ik denk dat je het niet moet doen.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zo kort door de bocht![]()
ik heof niet mijn kinderen daar te laten spelen ofzo he
enige smoesje is de vraagprijs.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Wel mooi hoe dit gaat:
$User: "Klinkt fantastisch Bal, kopen!"
Bal: "Nee want $smoesje"
$User: "Nou het lijkt me niks hoor"
Bal: "Ja maar $smoesje!"
ja maar tegenwoordig heb je die tijd niet meer he, alles verkoopt zo snelquote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:50 schreef Karzai het volgende:
je moet er eigenlijk een paar keer naartoe gaan
even op internet kijken hoeveel incidenten er zijn
je ziet het ook wel vaak aan de winkels die zijn
Ze organiseren er wel leuke buurtactiviteiten:quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:48 schreef bitterbal het volgende:
maar goed een slechte buurt is nogal breed he. in de schilderswijk heb ik ook gewoond en had ik het prima naar mijn zin.
Geen goede reden om dan toch te kopen.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar tegenwoordig heb je die tijd niet meer he, alles verkoopt zo snel
nou ja je kan niet meer zo lang denken.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:52 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Geen goede reden om dan toch te kopen.
Niet gewoon kopen in bimma.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:51 schreef Karzai het volgende:
Nieuw- west of zuid-oost hoef ik ook niet te wonen in Amsterdam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |