abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8030560
Fok! te Nederland is een succesvolle en zelfstandige Internetsite. Men biedt een compleet pakket aan fora, nieuws en vermaak, "de mens als middelpunt" vormt het uitgangspunt. Er wordt geopereerd vanuit een integrale benadering. De organisatie telt vele medewerkers (crewleden) en heeft vele disciplines in huis. Solitaire werkzaamheden worden geinitieerd en gerealiseerd. Fok! heeft haar sporen reeds verdiend met diverse spraakmakende items. fok! is op zoek naar kandidaten voor de funtie van:

Arcee (statistische spin in het web bij opsommingsprojecten)

De baan:
Binnen Fok! bent u verantwoordelijk voor de lijstjes en opsommingen. U bent uw eigen baas en rapporteert direct aan het forum. Een veelheid aan taken komt op uw bordje te liggen, zoals het maken van lijstjes op verzoek van users of crewleden. Ook onderhoudt u externe contacten met andere lijstjesmakers. U wordt geacht mee te denken met de fokkers en relevante andere personen.

Profiel:
U beschikt over een degelijke Internet-vooropleiding en heeft relevante werkervaring op het gebied van opsommingen. Bij voorkeur heeft u een aantoonbare affiniteit met Fok! Gezien de interne ontwikkelingen heeft u kennis van grote en lange lijstjes. Cijfermatig inzicht, analytisch vermogen en communicatieve vaardigheden zijn tevens relevant om te kunnen slagen in deze veelzijdige functie.

Fok! biedt:
Een interessante uitdaging om in een zelfstandige positie richting en sturing te geven aan de lijstjes situatie van een succesvolle Internetsite.

Belangstelling?
Plaats uw sollicitatie met duidelijke motivatie en uw curriculum vitae onder deze fisrt post. Een assesment maakt deel uit van de sollicitatieprocedure.

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  FOK!fotograaf dinsdag 21 januari 2003 @ 17:37:05 #2
17893 Forno
pi_8030645
Hoeveel betaald het?
pi_8030683
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 17:37 schreef Forno het volgende:
Hoeveel betaald het?
Als dat je eerste vraag is bij een sollicitatie lig je er al snel uit zeg.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 21 januari 2003 @ 17:39:08 #4
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_8030707
. Arcee. .

Wie moet er anders over Jack van Gelder zeiken? En met wie moet ik anders over machten en priemgetallen praten? En bovendien is hij de eerste user die viel voor Drs P.

Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_8030717
Kan de ouwe niet gewoon terugkomen?

En hoi Isa

Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_8030745
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 17:39 schreef Ripley het volgende:
Kan de ouwe niet gewoon terugkomen?

En hoi Isa

Hij is zoek

Hoi Ripley

FOK!fotograaf dinsdag 21 januari 2003 @ 17:42:11 #7
17893 Forno
pi_8030770
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 17:38 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Als dat je eerste vraag is bij een sollicitatie lig je er al snel uit zeg.

Normaal vraag ik eerst hoeveel vakantiedagen en pauze ik heb.
pi_8030877
Ik hoop dat we nog serieuze reacties krijgen, *zucht*.

Een Arcee is hard nodig in een organisatie als Fok. Hoe weet ik nu wie er het meest in K&L post of op wie ik het meest reageer en of mensen die veel in digital posten ook veel in seksualiteit en de relatie tussen mensen die in feedback en in klaagbaak posten.

pi_8030897
* Vision vindt ook dat ie maar moet terugkomen
Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
  dinsdag 21 januari 2003 @ 17:49:00 #10
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_8030913
* ChOas :

Ervaring met Perl/MySQL

"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
pi_8030955
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 17:47 schreef Isabeau het volgende:
In dít forum? .
pi_8030995
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 17:51 schreef LoekB het volgende:

In dít forum? .

De meeste lijstjes zullen hier worden geplaatst en ik plaats dan ook de vacature doelbewust in dit forum. Je moet toch wel affiniteit hebben met de doelgroep, vind ik.
  FOK!fotograaf dinsdag 21 januari 2003 @ 17:56:02 #13
17893 Forno
pi_8031034
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 17:47 schreef Isabeau het volgende:
Het staat in onzin, zet het dan in FB ofzo?
pi_8031112
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 17:56 schreef Forno het volgende:

Het staat in onzin, zet het dan in FB ofzo?

Moet een FA dan even doen
  dinsdag 21 januari 2003 @ 18:01:28 #15
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_8031140
Maar Arcee is meer dan lijstjes. Hij is ook een liefhebber van goede muziek en een schaatsfan.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  dinsdag 21 januari 2003 @ 18:02:04 #16
25301 Gorro
Reject False Icons
pi_8031148
* Gorro was ook gek op de Arcee-statistieken

Wil wel weer eens weten hoe hoog ik nu sta bij het ftr-forum. De vorig keer in korte tijd binnengekomen op de 25e plaats en we zijn nu al weer een tijdje verder...

pi_8031214
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 18:01 schreef I.R.Baboon het volgende:
Maar Arcee is meer dan lijstjes. Hij is ook een liefhebber van goede muziek en een schaatsfan.
De enige echte originele Arcee zal niet te vervangen zijn, alleen het lijstjes-deel van Arcee trachten we te vervangen. Ode aan Arcee, Arcee ole.
pi_8032137
quote:
Hij had een goede smaak voor vrouwen
Laetitia o.a.
Het was iets met groen.
pi_8032184
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 18:46 schreef bosmeneer het volgende:

[..]

Hij had een goede smaak voor vrouwen
Laetitia o.a.

En voor hondjes.

Quincy

Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_8032294
Jaja, Arcee was uniek en ik had een speciale band met Arcee, maar we zoeken nu een Lijstjesmaker (synoniem hoervoor: een Arcee)
pi_8034718
Is arcee er dan zat van?
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_8034775
quote:
Psies, en hij is ook nog eens haske aardig.
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 21:02 schreef Chandler het volgende:
Is arcee er dan zat van?
Arcee geeft even een pauze ingelast.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_8034934
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 21:02 schreef Chandler het volgende:
Is arcee er dan zat van?
Arcee is zoek! Ik heb het liefst een originele enige echte Arcee voor die functie Maar ik mis de lijstjes (en hiermee impliceer ik dus dat ik Arcee mis)
  dinsdag 21 januari 2003 @ 21:21:27 #24
35140 CosmoKramer
eenmansklooster
pi_8035035
Misschien dat als de beloning een mooie Tag achter de username is dat er meer mensen zijn die het willen doen...?

pi_8035064
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 21:21 schreef CosmoKramer het volgende:
Misschien dat als de beloning een mooie Tag achter de username is dat er meer mensen zijn die het willen doen...?

Zou jij het dan willen doen?

Maar inmiddels begin ik echt te denken dat Arcee heel briljant was.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')