Arcee (statistische spin in het web bij opsommingsprojecten)
De baan:
Binnen Fok! bent u verantwoordelijk voor de lijstjes en opsommingen. U bent uw eigen baas en rapporteert direct aan het forum. Een veelheid aan taken komt op uw bordje te liggen, zoals het maken van lijstjes op verzoek van users of crewleden. Ook onderhoudt u externe contacten met andere lijstjesmakers. U wordt geacht mee te denken met de fokkers en relevante andere personen.
Profiel:
U beschikt over een degelijke Internet-vooropleiding en heeft relevante werkervaring op het gebied van opsommingen. Bij voorkeur heeft u een aantoonbare affiniteit met Fok! Gezien de interne ontwikkelingen heeft u kennis van grote en lange lijstjes. Cijfermatig inzicht, analytisch vermogen en communicatieve vaardigheden zijn tevens relevant om te kunnen slagen in deze veelzijdige functie.
Fok! biedt:
Een interessante uitdaging om in een zelfstandige positie richting en sturing te geven aan de lijstjes situatie van een succesvolle Internetsite.
Belangstelling?
Plaats uw sollicitatie met duidelijke motivatie en uw curriculum vitae onder deze fisrt post. Een assesment maakt deel uit van de sollicitatieprocedure.
quote:Als dat je eerste vraag is bij een sollicitatie lig je er al snel uit zeg.
Op dinsdag 21 januari 2003 17:37 schreef Forno het volgende:
Hoeveel betaald het?
Wie moet er anders over Jack van Gelder zeiken? En met wie moet ik anders over machten en priemgetallen praten? En bovendien is hij de eerste user die viel voor Drs P.
quote:Hij is zoek
Op dinsdag 21 januari 2003 17:39 schreef Ripley het volgende:
Kan de ouwe niet gewoon terugkomen?En hoi Isa
Hoi Ripley
quote:Normaal vraag ik eerst hoeveel vakantiedagen en pauze ik heb.
Op dinsdag 21 januari 2003 17:38 schreef Isabeau het volgende:[..]
Als dat je eerste vraag is bij een sollicitatie lig je er al snel uit zeg.
Een Arcee is hard nodig in een organisatie als Fok. Hoe weet ik nu wie er het meest in K&L post of op wie ik het meest reageer en of mensen die veel in digital posten ook veel in seksualiteit en de relatie tussen mensen die in feedback en in klaagbaak posten.
Ervaring met Perl/MySQL
quote:In dít forum?
Op dinsdag 21 januari 2003 17:47 schreef Isabeau het volgende:
Ik hoop dat we nog serieuze reacties krijgen, *zucht*.
quote:De meeste lijstjes zullen hier worden geplaatst en ik plaats dan ook de vacature doelbewust in dit forum. Je moet toch wel affiniteit hebben met de doelgroep, vind ik.
Op dinsdag 21 januari 2003 17:51 schreef LoekB het volgende:In dít forum?
.
quote:Het staat in onzin, zet het dan in FB ofzo?
Op dinsdag 21 januari 2003 17:47 schreef Isabeau het volgende:
Ik hoop dat we nog serieuze reacties krijgen, *zucht*.
quote:Moet een FA dan even doen
Op dinsdag 21 januari 2003 17:56 schreef Forno het volgende:Het staat in onzin, zet het dan in FB ofzo?
Wil wel weer eens weten hoe hoog ik nu sta bij het ftr-forum. De vorig keer in korte tijd binnengekomen op de 25e plaats en we zijn nu al weer een tijdje verder...
quote:De enige echte originele Arcee zal niet te vervangen zijn, alleen het lijstjes-deel van Arcee trachten we te vervangen. Ode aan Arcee, Arcee ole.
Op dinsdag 21 januari 2003 18:01 schreef I.R.Baboon het volgende:
Maar Arcee is meer dan lijstjes. Hij is ook een liefhebber van goede muziek en een schaatsfan.
quote:Hij had een goede smaak voor vrouwen
Maar Arcee is meer dan lijstjes. Hij is ook een liefhebber van goede muziek en een schaatsfan.
quote:En voor hondjes.
Op dinsdag 21 januari 2003 18:46 schreef bosmeneer het volgende:[..]
Hij had een goede smaak voor vrouwen
Laetitia o.a.
Quincy
quote:Psies, en hij is ook nog eens haske aardig.
quote:Arcee geeft even een pauze ingelast.
Op dinsdag 21 januari 2003 21:02 schreef Chandler het volgende:
Is arcee er dan zat van?
quote:Arcee is zoek! Ik heb het liefst een originele enige echte Arcee voor die functie
Op dinsdag 21 januari 2003 21:02 schreef Chandler het volgende:
Is arcee er dan zat van?
quote:Zou jij het dan willen doen?
Op dinsdag 21 januari 2003 21:21 schreef CosmoKramer het volgende:
Misschien dat als de beloning een mooie Tag achter de username is dat er meer mensen zijn die het willen doen...?
Maar inmiddels begin ik echt te denken dat Arcee heel briljant was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |