SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haal die vieze kleine rondjes van het bord!quote:
dit wil ik nuquote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 09:15 schreef FranticDJ het volgende:
Aanvulling op TT: en onwijs stinkende poepjes
hmm, een bitterbal in een flamingobadjas ...quote:Op woensdag 21 oktober 2020 09:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dit wil ik nu![]()
Leuk dekbed. Dat zou prima bij mijn flamingobadjas passen. die echt gruwelijk lekker zit
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 09:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, een bitterbal in een flamingobadjas ...
vlaggetje?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 09:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
met extra vrolijk vlaggetje ook
Mag niet he, 1,5 meter en zo..quote:Op woensdag 21 oktober 2020 09:19 schreef bitterbal het volgende:
maar als jullie konden voelen hoe zacht die badjas is
zo'n vlaggetje maar dan vrolijkquote:Op woensdag 21 oktober 2020 09:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vlaggetje?
ik kan me er nog geen beeld bij vormen.
Ja sorry.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 09:17 schreef bitterbal het volgende:
ik had vannacht weer een GGZ patient in de straat mij urenlang heeft wakker gehouden
Die bovenste bitterbal zit toch maar mooi een Hollandse paal inquote:Op woensdag 21 oktober 2020 09:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zo'n vlaggetje maar dan vrolijk
[ afbeelding ]
Ja, erg vervelend.quote:
hoe lelijk? ik moet nog een nieuwe lamp in mn huiskamer hebben.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 09:22 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nu allemaal reclames van die lelijke Rietveldlampen.
Viruswappies dus.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 09:26 schreef bitterbal het volgende:
nou zeg
Eén of meerdere kunstvandalen hebben begin deze maand in Berlijnse musea zeker zeventig objecten beschadigd, laat de Duitse politie dinsdag aan Die Zeit en Deutschlandfunk weten.
Het gaat om een van de grootste reeksen vernielingen van kunstobjecten in Duitsland sinds het einde van de Tweede Wereldoorlog, melden de media.
Onder meer Egyptische sarcofagen, beeldhouwwerken en schilderijen uit de negentiende eeuw zijn bespoten met een olieachtige substantie. Het spul heeft vlekken op de objecten achtergelaten.
Onder meer het Pergamonmuseum, Neuen Museum en Alte Nationalgalerie zijn gedupeerd. Volgens Die Zeit zijn andere musea niet over het vandalisme geīnformeerd. Het is niet duidelijk waarom dat niet is gebeurd.
Wie achter de aanvallen zit, is niet duidelijk. Die Zeit meldt dat de samenzweringsideoloog Attila Hildmann in augustus en september op sociale media schreef dat de "troon van satan" zich in het Pergamonmuseum bevindt. Hij noemde het museum het centrum van de "wereldwijde satanistenscene en coronacriminelen".
https://www.nu.nl/enterta(...)VGrnZtzq0IAcjAuPZ77M
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 09:26 schreef bitterbal het volgende:
nou zeg
Eén of meerdere kunstvandalen hebben begin deze maand in Berlijnse musea zeker zeventig objecten beschadigd, laat de Duitse politie dinsdag aan Die Zeit en Deutschlandfunk weten.
Het gaat om een van de grootste reeksen vernielingen van kunstobjecten in Duitsland sinds het einde van de Tweede Wereldoorlog, melden de media.
Onder meer Egyptische sarcofagen, beeldhouwwerken en schilderijen uit de negentiende eeuw zijn bespoten met een olieachtige substantie. Het spul heeft vlekken op de objecten achtergelaten.
Onder meer het Pergamonmuseum, Neuen Museum en Alte Nationalgalerie zijn gedupeerd. Volgens Die Zeit zijn andere musea niet over het vandalisme geīnformeerd. Het is niet duidelijk waarom dat niet is gebeurd.
Wie achter de aanvallen zit, is niet duidelijk. Die Zeit meldt dat de samenzweringsideoloog Attila Hildmann in augustus en september op sociale media schreef dat de "troon van satan" zich in het Pergamonmuseum bevindt. Hij noemde het museum het centrum van de "wereldwijde satanistenscene en coronacriminelen".
https://www.nu.nl/enterta(...)VGrnZtzq0IAcjAuPZ77M
Dat zal vast helpenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 09:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb wel een Egyptisch beeldje ergens staan in huis, dadelijk even stukgooien.
uhm kan het stoppen met regenen vandaag?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 09:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
UitStraling lost de problemen in de wereld wel op![]()
Verder nog iets?
Koffie graag.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 09:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
UitStraling lost de problemen in de wereld wel op![]()
Verder nog iets?
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 09:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
uhm kan het stoppen met regenen vandaag?
quote:
Gvd druk zoquote:
Knakworstje ook goed?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 09:35 schreef bitterbal het volgende:
Oh!! Uitstraling mag ik een Berlijnse Curryworst
29,95, als je hem voor een uur besteld kan je er vanavond onder slapenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 09:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dit wil ik nu![]()
Leuk dekbed. Dat zou prima bij mijn flamingobadjas passen. die echt gruwelijk lekker zit
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 09:40 schreef Karzai het volgende:
[..]
29,95, als je hem voor een uur besteld kan je er vanavond onder slapen
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 09:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Al is de dag nog zo azijn, de worsten uit Brabant zijn fijn"
Ab moet z'n grote bek eens dicht houdenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 09:44 schreef bitterbal het volgende:
ab zegt een totale lockdown en daarna massaal die sneltesten inzetten
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 09:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ab moet z'n grote bek eens dicht houden
welke, je link doet het nietquote:Op woensdag 21 oktober 2020 09:47 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil deze
https://www.smulderstextiel.nl/pip-studio/
ziet er zeker niet rijk genoeg uit?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 09:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voor een kinderkamer voor een blind meisje van vier jaar oud zeker ja.
Nu je het zegt...quote:Op woensdag 21 oktober 2020 09:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ziet er zeker niet rijk genoeg uit?
quote:
is die winkel betrouwbaar?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 09:51 schreef CherryLips het volgende:
Ze hebben bij Shein ook leuke overtrekken maar die maten zijn irritant.
Thailand, niet geklikt.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 09:54 schreef bitterbal het volgende:
het begin
https://nos.nl/video/2353(...)ten-in-thailand.html
Pehehe, dat sproeien.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 09:54 schreef bitterbal het volgende:
het begin
https://nos.nl/video/2353(...)ten-in-thailand.html
quote:
Sommige mensen hebben echt te veel tijd.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 09:59 schreef bitterbal het volgende:
Er zit iemand bij op1 die werd bedreigd toen hij met corona in het ziekenhuis lag door die wappies. Hij was een acteur en werd betaald. sommige mensen hebben hem zelfs gezocht in het ziekenhuis
[..]
Echt gestoordquote:Op woensdag 21 oktober 2020 10:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben echt te veel tijd.
ze mogen plinten komen plakken.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 10:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben echt te veel tijd.
het is wachten op nepteststraten die de boel oplichtenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 10:02 schreef UitStraling het volgende:
08:30
De teststraten schieten als paddenstoelen uit de grond. Naast de zeven locaties van de GGD, verschijnen er ook steeds meer commerciële testlocaties waar snotterende en kuchende mensen getest worden. Voor 100 euro gaan ze door de snelteststraat, maar wie houdt daar toezicht op?
Hahaha 100 euro betalen jonguh anders ga je lekker dood.
Wacht op Los.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 10:03 schreef bitterbal het volgende:
die man uit dat ziekenhuis was sporter. nu 37 en hij zegt dat hij wat kan lopen.
Eng wel. dit is geen dikkerd ofzo
En Aboutaleb heeft een beetje buikpijn. Echt raar.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 10:03 schreef bitterbal het volgende:
die man uit dat ziekenhuis was sporter. nu 37 en hij zegt dat hij wat kan lopen.
Eng wel. dit is geen dikkerd ofzo
Groepsimmuniteitquote:
Ja staan daar 8 Marokkanen op hun scootertje in een brandsteegjequote:Op woensdag 21 oktober 2020 10:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het is wachten op nepteststraten die de boel oplichten
Ja. trump ook niks aan hand.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 10:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En Aboutaleb heeft een beetje buikpijn. Echt raar.
Ja dat blijft een mooie ja.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 10:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Groepsimmuniteit
Zo, die ook weer gehad
Dat je beroofd wordt én corona oploopt.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 10:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja staan daar 8 Marokkanen op hun scootertje in een brandsteegje
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 10:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja staan daar 8 Marokkanen op hun scootertje in een brandsteegje
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 10:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat je beroofd wordt én corona oploopt.
De roofbesmetsteegquote:Op woensdag 21 oktober 2020 10:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat je beroofd wordt én corona oploopt.
Die grote haakneuzen waardoor het met mondkapje lijkt alsof ze een wandelende bungalowtent zijnquote:Op woensdag 21 oktober 2020 10:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
nou ja herken je niet in de pakjes
Die man heeft zoveel plastische chirurgie ondergaan dat hij nu 100% polyester isquote:Op woensdag 21 oktober 2020 10:07 schreef bitterbal het volgende:
Die engerd berlusconi heeft het ook gewoon overleefd toch?
Beetje sissen.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 10:07 schreef Budapestenaar het volgende:
En je vond het al verdacht dat ze een stiletto wilden gebruiken voor je neusprikkert
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 10:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die man heeft zoveel plastische chirurgie ondergaan dat hij nu 100% polyester is
ja maar die berlusconi is ook al boven de 80 toch? trump oud en overgewicht..quote:Op woensdag 21 oktober 2020 10:07 schreef IJsdraakje het volgende:
Nou ja, punt is dat de meeste het gewoon overleven natuurlijk, dus statistisch gezien is het niet zo gek.
Het zijn joodse marokkanen?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 10:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die grote haakneuzen waardoor het met mondkapje lijkt alsof ze een wandelende bungalowtent zijn
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 10:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die man heeft zoveel plastische chirurgie ondergaan dat hij nu 100% polyester is
Ja maar ik wil de rest van mijn leven wel gewoon dingen kunnen doen, zoals lopen en m'n eigen bed opmaken, traplopen.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 10:07 schreef IJsdraakje het volgende:
Nou ja, punt is dat de meeste het gewoon overleven natuurlijk, dus statistisch gezien is het niet zo gek.
Bed opmaken zou ik dan weer minder missen.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 10:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar ik wil de rest van mijn leven wel gewoon dingen kunnen doen, zoals lopen en m'n eigen bed opmaken, traplopen.
Wat vet.quote:De Amerikaanse ruimtesonde Osiris-Rex is vannacht geland op het oppervlak van de planetoīde Bennu, zo'n 333 miljoen kilometer van ons vandaan. De sonde heeft daar ruimtegruis opgezogen en neemt dat nu weer mee terug naar de aarde. Wetenschappers hopen dat het gruis ons meer kan leren over het ontstaan van de aarde.
De rotsblokken waaruit de aarde is ontstaan, lijken namelijk op de planetoīde. Die is trouwens niet veel groter dan het Empire State Building. Wel veel ouder: Bennu is ongeveer 4,5 miljard jaar geleden ontstaan, net als de aarde.
Het duurt wel even voordat Osiris-Rex met het ruimtegruis weer terug op aarde is: waarschijnlijk gebeurt dat pas in 2023. Wetenschappers van NASA zijn in ieder geval blij dat het eerste deel van de missie geslaagd is.
Het verloop is nogal grillig ja.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 10:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar die berlusconi is ook al boven de 80 toch? trump oud en overgewicht..
het is meer het idee dat je er gewoon niet van uit kan gaan dat je niet erg ziek wordt op deze leeftijd
Ja als iemand het anders voor je zou doenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 10:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bed opmaken zou ik dan weer minder missen.
Grote dromen wel.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 10:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar ik wil de rest van mijn leven wel gewoon dingen kunnen doen, zoals lopen en m'n eigen bed opmaken, traplopen.
Een vriendin van me heeft lichamelijk nergens last van, ze zegt alleen dat smaak en reukvermogen nog steeds niet helemaal terug zijn en ze is al 3 maanden gezond verklaart.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 10:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
The chances of anything coming from Bennu, are a million to one he said...quote:
hmm ja dat is wel zoquote:Op woensdag 21 oktober 2020 10:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het verloop is nogal grillig ja.
Al moet je er bij namen als Trump en Berlusconi natuurlijk ook van uitgaan dat er een legertje privézorg omheen staat. Dat plus vroege diagnose zal ook wel schelen.
Ja komt dat grind eindelijk op Aarde aan bevat het een oersoepvirus waardoor iedereen kieuwen en een cloaca krijgt.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 10:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
The chances of anything coming from Bennu, are a million to one he said...
Ik maak mijn bed eigenlijk nooit opquote:Op woensdag 21 oktober 2020 10:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja als iemand het anders voor je zou doen
Onder water kunnen ademenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 10:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja komt dat grind eindelijk op Aarde aan bevat het een oersoepvirus waardoor iedereen kieuwen en een cloaca krijgt.
en denk je dan ook dat je erg ziek wordt?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 10:15 schreef IJsdraakje het volgende:
Verder ga ik er nog steeds vanuit dat ik vast wel op ga lopen.
Ik bedoelde meer verschonenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 10:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik maak mijn bed eigenlijk nooit op
Ik denk dat iedereen het uiteindelijk wel een keertje krijgt.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 10:15 schreef IJsdraakje het volgende:
But still they coooooomequote:Op woensdag 21 oktober 2020 10:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja komt dat grind eindelijk op Aarde aan bevat het een oersoepvirus waardoor iedereen kieuwen en een cloaca krijgt.
O ja, dat doe ik wel.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 10:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer verschonen
En sorry, wat.
Net als aids en ebola en hanta.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 10:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen het uiteindelijk wel een keertje krijgt.
vast wel.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 10:15 schreef IJsdraakje het volgende:
Dat is met poepen ook zo, steeds je reet afvegen en wassen en voordat je het weet zit je daar weerquote:Op woensdag 21 oktober 2020 10:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O ja, dat doe ik wel.
Ja, ik vind het zo zinloos
het levert ook meer stofmijt omdat het niet doorluchtquote:Op woensdag 21 oktober 2020 10:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O ja, dat doe ik wel.
Ik heb weinig complicerende factoren die meespelen, dus ik verwacht eigenlijk een weekje beroerd, als dat het al is.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 10:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
en denk je dan ook dat je erg ziek wordt?
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 10:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Net als aids en ebola en hanta.
eensquote:Op woensdag 21 oktober 2020 10:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is met poepen ook zo, steeds je reet afvegen en wassen en voordat je het weet zit je daar weer
Ebola is wel makkelijker hoor, gewoon bij elkaar opsluiten en wachten tot ze omgevallen zijn.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 10:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Net als aids en ebola en hanta.
Dus je hebt gewoon zo'n opengeslagen deken, verfrommeld op bed.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 10:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O ja, dat doe ik wel.
ja nou die jongen uit de op1 uitzending met perfecte conditie dacht dat ook:Pquote:Op woensdag 21 oktober 2020 10:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb weinig complicerende factoren die meespelen, dus ik verwacht eigenlijk een weekje beroerd, als dat het al is.
Mja, dat doe je voor hygiëne, maar bed opmaken is alleen voor het zicht.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 10:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is met poepen ook zo, steeds je reet afvegen en wassen en voordat je het weet zit je daar weer
Ook dat.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 10:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het levert ook meer stofmijt omdat het niet doorlucht
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 09:47 schreef FranticDJ het volgende:
@:ltvdk dat wordt trouwen in een flamingo pak
Perfecte conditie zegt weinig over andere factoren die mee kunnen spelen he.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 10:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja nou die jongen uit de op1 uitzending met perfecte conditie dacht dat ook:P
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 10:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dus je hebt gewoon zo'n opengeslagen deken, verfrommeld op bed.
jawel maar daar werd niet over gesprokenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 10:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Perfecte conditie zegt weinig over andere factoren die mee kunnen spelen he.
Niet al teveel sporten, valt me op dat jongere sporters een gecompliceerder ziektebeeld hebben en dat valt ergens wel te verklaren met wat we nu weten.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 10:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb weinig complicerende factoren die meespelen, dus ik verwacht eigenlijk een weekje beroerd, als dat het al is.
checkquote:Op woensdag 21 oktober 2020 10:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niet al teveel sporten, valt me op dat jongere sporters een gecompliceerder ziektebeeld hebben en dat valt ergens wel te verklaren met wat we nu weten.
Wees maar niet bang wehequote:Op woensdag 21 oktober 2020 10:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niet al teveel sporten, valt me op dat jongere sporters een gecompliceerder ziektebeeld hebben en dat valt ergens wel te verklaren met wat we nu weten.
Een hoop dingen hoef je ook nog lang niet te weten (geldt net zo goed voor mij dat, dat weet ik). Maar ik ga niet in angst leven omdat er iemand op een tv-programma hard geraakt werd. Er zijn namelijk ķķk heel veel mensen die er weinig last van hebben, dus de kans dat ik in die groep val, is minimaal net zo groot, maar waarschijnlijk groter.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 10:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jawel maar daar werd niet over gesproken
En kostbare tijd en het verminderd het risico op doorschieten met wc papier waardoor je ook nog eens je vinger kunt gaan wassen.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 10:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
scheelt ook echt wc papier trouwens
Bron?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 10:23 schreef UitStraling het volgende:
valt me op dat jongere sporters een gecompliceerder ziektebeeld hebben en dat valt ergens wel te verklaren met wat we nu weten.
Gewoon niet zo agressief vegen.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 10:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En kostbare tijd en het verminderd het risico op doorschieten met wc papier waardoor je ook nog eens je vinger kunt gaan wassen.
Zie je, ik heb gewoon een vrouw nodig.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 10:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ow. Ik trek de boel altijd even glad, klop m'n kussen op, en sla het dekbed open.
Definieer sporten.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 10:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja daar heb je ook gelijk inquote:Op woensdag 21 oktober 2020 10:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een hoop dingen hoef je ook nog lang niet te weten (geldt net zo goed voor mij dat, dat weet ik). Maar ik ga niet in angst leven omdat er iemand op een tv-programma hard geraakt werd. Er zijn namelijk ķķk heel veel mensen die er weinig last van hebben, dus de kans dat ik in die groep val, is minimaal net zo groot, maar waarschijnlijk groter.
Nee hoor, ik doe het ook nooit.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 10:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zie je, ik heb gewoon een vrouw nodig.
Opgeruimd huis, opgeruimd hoofd pas ik vreemd genoeg alleen toe op m'n slaapkamer.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 10:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zie je, ik heb gewoon een vrouw nodig.
Intensief sporten is een aanslag op je immuunsysteem.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 10:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
k ga nu ff poepen weerquote:Op woensdag 21 oktober 2020 10:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En kostbare tijd en het verminderd het risico op doorschieten met wc papier waardoor je ook nog eens je vinger kunt gaan wassen.
O, mijn huis is wel heel opgeruimd. En schoon ookquote:Op woensdag 21 oktober 2020 10:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Opgeruimd huis, opgeruimd hoofd pas ik vreemd genoeg alleen toe op m'n slaapkamer.
Da's ook wel goed op zich, want het helpt hopelijk bij de jongere generaties zich wat beter aan de maatregelen te houden.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 10:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja daar heb je ook gelijk ink schrik altijd even als ik die jonge gevallen zie
Zal meer pfffrrt, pruttel, pruttel, prfffffffffttt klinken.quote:
Doe ik de slaapkamer, jij de rest.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 10:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, mijn huis is wel heel opgeruimd. En schoon ook
Ja, dat doen de meeste recreanten dus al niet.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 10:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja echt overdreven waardoor je immuunsysteem reeds op standje hysterisch staat.
Klinkt als een topochtend.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 10:29 schreef LTVDK het volgende:
Stromende regen, harde wind waardoor de paraplu telkens half wegvliegt, straat open gebroken dus lekker door de natte klei naar de tandarts, kom je daar de kamer binnen met zo'n bak licht dat het buiten nog donkerder lijkt waardoor je het idee hebt dat het avond is. En dan ook nog een gaatje waardoor ik volgende week terug moet
Lijkt wel alsof het vanmiddag droog gaat worden, althans volgens buienradar, dat is dus net zo betrouwbaar als de gemiddelde politicus.quote:
Als je erg weinig doet en je loopt een keer een rondje dan kan het al nodig zijn voor je immuunsysteem om hard aan het werk te gaanquote:Op woensdag 21 oktober 2020 10:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, dat doen de meeste recreanten dus al niet.
Ben je viruswappie geworden?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 10:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lijkt wel alsof het vanmiddag droog gaat worden, althans volgens buienradar, dat is dus net zo betrouwbaar als de gemiddelde politicus.
Dus elke dag een paar uur rondjes lopen kan wel?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 10:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja echt overdreven waardoor je immuunsysteem reeds op standje hysterisch staat.
De aarde is hexagonaal!quote:
uh-ohquote:Op woensdag 21 oktober 2020 10:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je erg weinig doet en je loopt een keer een rondje dan kan het al nodig zijn voor je immuunsysteem om hard aan het werk te gaan
Doe je al erg lang toch, dan lijkt het me weinig schade aanrichten.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 10:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus elke dag een paar uur rondjes lopen kan wel?
Vanmiddag hier dus gewoon stralende zonquote:
Dacht dat alleen oude vrouwen daar last van hadden.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 10:46 schreef CherryLips het volgende:
Verrek bijna een kaak door het geeuwen.
België boeit me niet.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 10:47 schreef mschol het volgende:
[..]
zeeland en België ontspringen de dans
Botten kun je niet verrekken. Spieren kun je verrekken.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 10:46 schreef CherryLips het volgende:
Verrek bijna een kaak door het geeuwen.
kaakspier ?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 10:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Botten kun je niet verrekken. Spieren kun je verrekken.
het regent nogquote:Op woensdag 21 oktober 2020 10:45 schreef UitStraling het volgende:
Brabant
Op het onbeschreven blad …
Op het onbeschreven blad van de ochtendlucht.
Schrijft een vogel poëzie.
Als de zon schijnt is alles fijner, al je problemen zijn er nog wel maar ze lijken kleiner en je vergeet ze zo lekker snel.quote:
Ben ik toch ook?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 10:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dacht dat alleen oude vrouwen daar last van hadden.
ja precies dusquote:Op woensdag 21 oktober 2020 10:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als de zon schijnt is alles fijner, al je problemen zijn er nog wel maar ze lijken kleiner en je vergeet ze zo lekker snel.
Het ligament dat m'n onderkaak aan m'n harses houdt dan.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 10:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Botten kun je niet verrekken. Spieren kun je verrekken.
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 10:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mooie tattoo voor op een zwembandje.
In welke film is dat ook alweer, dat die vent zijn onderkaak finaal afbreekt?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 10:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het ligament dat m'n onderkaak aan m'n harses houdt dan.
American History X? Op de stoep?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 10:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In welke film is dat ook alweer, dat die vent zijn onderkaak finaal afbreekt?
Oeh goeie maar die was het niet.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
American History X? Op de stoep?
Denk dat het een zombiefilm was, daar valt ook altijd alles vanaf.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oeh goeie maar die was het niet.
Wat ik vooral gezien heb, is lui die een paar keer per week een laf rondje doen en daarna aan de cappuccino gaan. Als ze dat nu hetzelfde doen, is er weinig aan de hand.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 10:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je erg weinig doet en je loopt een keer een rondje dan kan het al nodig zijn voor je immuunsysteem om hard aan het werk te gaan
gewoon je camera een kopstoot geven, ben je daar ook weer van verlostquote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:10 schreef Budapestenaar het volgende:
Over twintig minuten een meeting die de online variant wordt van ogen uitkrabben en kopstoten geven
Die dikke vijftigers die je soms met rood aangelopen hoofd ziet draven. En die ik al wandelend bijna inhaal. Die lopen wel risico. Is het niet op corona dan wel op een hartinfarctquote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wat ik vooral gezien heb, is lui die een paar keer per week een laf rondje doen en daarna aan de cappuccino gaan. Als ze dat nu hetzelfde doen, is er weinig aan de hand.
Ik heb wel zwaardere en minder zware workouts, maar niet zwaarder dan pre-corona.
Die laat ik lekker uit.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:14 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon je camera een kopstoot geven, ben je daar ook weer van verlost
Ja, die slopen zichzelf linksom of rechtsom wel.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die dikke vijftigers die je soms met rood aangelopen hoofd ziet draven. En die ik al wandelend bijna inhaal. Die lopen wel risico. Is het niet op corona dan wel op een hartinfarct
Ja, daarna gaan ze verder met chips vreten op de bankquote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, die slopen zichzelf linksom of rechtsom wel.Maar die houden het over het algemeen ook maar een maandje vol.
Heerlijk!quote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:29 schreef Karzai het volgende:
om 1 uur paar baantjes zwemmen op mijn gemakje
oh lekkerquote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:29 schreef Karzai het volgende:
om 1 uur paar baantjes zwemmen op mijn gemakje
Mijn uurtarief is wel omhoog gegaanquote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:30 schreef UitStraling het volgende:
Maatje vroeg, heeyyyy vanavond bijkleppen en bieren en lust je ook wat te vreten?
Ik zeg ja doe maar bitterballen en toen moest ik luidruchtig gniffelen en u denkt hij dat ik niet in orde ben.
Wat op zich ook echt zo is trouwensquote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:30 schreef UitStraling het volgende:
nu denkt hij dat ik niet in orde ben.
Mooi zo, ik val wel op chique en mijn portemonnee kan wel tegen een stootje.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mijn uurtarief is wel omhoog gegaan
De verbazing duurde ook maar 0,02 secondequote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat op zich ook echt zo is trouwens
ga je lekker zwembandjes knabbelen ja?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mooi zo, ik val wel op chique en mijn portemonnee kan wel tegen een stootje.
Nu pas?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:30 schreef UitStraling het volgende:
Maatje vroeg, heeyyyy vanavond bijkleppen en bieren en lust je ook wat te vreten?
Ik zeg ja doe maar bitterballen en toen moest ik luidruchtig gniffelen en u denkt hij dat ik niet in orde ben.
en waar zwem jij?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:32 schreef Karzai het volgende:
bad is in drie delen verdeeld, borstcrawlers, snelle zwemmers en langzame zwemmers
Hoe laat?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mooi zo, ik val wel op chique en mijn portemonnee kan wel tegen een stootje.
Vrij uniek wel dus zou zeggen 1500quote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:35 schreef UitStraling het volgende:
1000 euro voor een flamingodansje in een flamingopeignoir, is dat teveel geld denken jullie?
20:00quote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vrij uniek wel dus zou zeggen 1500
Zou er een paar nulletjes achter plakken hoor.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vrij uniek wel dus zou zeggen 1500
doe ik vanavond als ik binnen ben.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou er een paar nulletjes achter plakken hoor.
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:43 schreef UitStraling het volgende:
"zit scheet in te houden"
[ link | afbeelding ]
dat zeggen al die diensten..quote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Wat een aanprijzing.
Reclame van Netflix: "Je kan het altijd opzeggen".
Gewoon negers wit schminken, "probleem" opgelost.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:46 schreef mschol het volgende:
[..]
die moet nog even door de pek heen gehaald worden
Tenzij je anders afspreekt, moet het wel maandelijks opzegbaar zijn.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:45 schreef mschol het volgende:
[..]
dat zeggen al die diensten..
ergens wel logisch want een abo is niet altijd direct opzegbaar
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:43 schreef UitStraling het volgende:
"zit scheet in te houden"
[ link | afbeelding ]
waar haal je die nou vandaanquote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:44 schreef UitStraling het volgende:
"Knoflooksaus erbij?"
[ link | afbeelding ]
Ik vond die Ginny Mooy die gisteren bij Op1 zat wel iets bijzonders hebbenquote:
Die lijkt me wel ook wel leuk en pittig ja.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vond die Ginny Mooy die gisteren bij Op1 zat wel iets bijzonders hebben
Kan ook, ook Stockholm wordt genoemd iddquote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:19 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik dacht dat Giethoorn Venetië was?
"Klein Parijs" - 's-Hertogenboschquote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:18 schreef Dr_Flash het volgende:
"Het Venetië van het Noorden" - Amsterdam
"Manhattan aan de Maas" - Rotterdam
Wie weet er nog meer van zulke benamingen voor plaatsen die naar andere plaatsen genoemd zijn? Ik ben een lijstje aan het maken
Ik zat al te wachten op een Klein Marokko oid.quote:
k moet meer op de fiets. net 5km gedaanquote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vond die Ginny Mooy die gisteren bij Op1 zat wel iets bijzonders hebben
Dat is net een opwarmrondje.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
k moet meer op de fiets. net 5km gedaan
Tilburg, het Borgerhout van Nederland.quote:
Voor dat geld kom ik dansen.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:35 schreef UitStraling het volgende:
1000 euro voor een flamingodansje in een flamingopeignoir, is dat teveel geld denken jullie?
Deventer is al Moskou aan de IJsselquote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:26 schreef UitStraling het volgende:
Deventer, de zuidpool van het noorden.
Tien euro als je niet gaat dansen.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voor dat geld kom ik dansen.
Ja sorry fles, ik vind het nogal een vreemd iets om de ene stad naar de andere te noemenquote:
Ik ken er gewoon niet meer.quote:
ja dat is het op zich ook wel, maar om dan maar gewoon random twee plaatsnamen te gaan noemen slaat ook niet echt ergens op. Dusjah, beetje jammer zoquote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja sorry fles, ik vind het nogal een vreemd iets om de ene stad naar de andere te noemen
en dan een mondkapjespersoon die een schijthebber aftuigt of zoquote:
Nou in die ik noemde zit wel een kern van waarheid hoor, toeristisch gezien niet helemaal bruikbaar misschien.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dat is het op zich ook wel, maar om dan maar gewoon random twee plaatsnamen te gaan noemen slaat ook niet echt ergens op. Dusjah, beetje jammer zo
Dus dezequote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en dan een mondkapjespersoon die een schijthebber aftuigt of zo
nja. De demarcatie is ook niet echt helder natuurlijk. Misschien moet ik het ook gewoon niet op fok vragen zoietsquote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou in die ik noemde zit wel een kern van waarheid hoor, toeristisch gezien niet helemaal bruikbaar misschien.
hoerenkinderen allemaal.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:32 schreef UitStraling het volgende:
Fles dacht een nieuwe hobby te hebben gevonden, keihard zijn ze hier.
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:32 schreef UitStraling het volgende:
Komt door alle hoerenpasta.quote:
Er heerst hier gewoon een vrij ruime mate van interpretatiequote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:32 schreef UitStraling het volgende:
FTFYquote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:37 schreef UitStraling het volgende:
wappie wappie wappie, must be fappie, in a smart man's world.
Nee, gewoon in je flamingojas naar binnen springenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:38 schreef bitterbal het volgende:
zouden makelaars kijken naar wat je aan hebt?
Nee joh.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:38 schreef bitterbal het volgende:
zouden makelaars kijken naar wat je aan hebt?
Het werd gemaakt door bordelen om de mannen te lokken aangezien het zo stonkquote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ga die toch een keer maken, intrigerende naam.
Raar dan tochquote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het werd gemaakt door bordelen om de mannen te lokken aangezien het zo stonk
ja en de knoflookquote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Raar dan toch![]()
Komt zeker door die kleine zoute visjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |