Hey schoonheidquote:Op donderdag 22 oktober 2020 20:01 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Omdat er in zijn kansloze leventje verder nooit wat gebeurt
is goed maar...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 20:14 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
is goed maar...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TR
Gewoon 22 gradenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 20:15 schreef doggy112 het volgende:
Op welke stand staar jullie verwarming?
Die van mij op 5 maar heb het nog steeds koud
Hoezo aansteldag hahaquote:Op donderdag 22 oktober 2020 20:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
@:hermiehermann is er ook weer, maar vandaag is helaas zijn aansteldag
Dan is er vast een nieuwe game uit ofzoquote:Op donderdag 22 oktober 2020 20:16 schreef HPLC het volgende:
[..]
hij heeft zo eens in de zoveel tijd een dag dat hij niet online komt
Standje sambalquote:Op donderdag 22 oktober 2020 20:15 schreef doggy112 het volgende:
Op welke stand staar jullie verwarming?
Die van mij op 5 maar heb het nog steeds koud
No deal broquote:Op donderdag 22 oktober 2020 20:20 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Hoezo? Is gewoon een dienstverlening, wij proberen hier een deal te maken
Ben Sinterklaas niet, ga je kontje ergens anders hoererenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 20:22 schreef doggy112 het volgende:
[..]
No deal bro
Dacht miss wil je mij een gift geven, maar jammer genoeg niet dus
Rustig aanquote:Op donderdag 22 oktober 2020 20:23 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Ben Sinterklaas niet, ga je kontje ergens anders hoereren
Zullen wij samen wat leuks gaan doenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 20:27 schreef doggy112 het volgende:
Jammer dat het nog steeds zo dood is hier
Oh daarom kent niemand jou meer.quote:
Poe hey nou nou zwaar hoorquote:
Altijd uitslapenquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 09:12 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Ja ik heb al 2 jaar slaap tekort
Maar geen probleem ga volgende maand met pensioen
WAJong is niet hetzelfde als pensioen hequote:Op vrijdag 23 oktober 2020 09:12 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Ja ik heb al 2 jaar slaap tekort
Maar geen probleem ga volgende maand met pensioen
Ik krijg 0 euro van de staat. Moet alleen maar afdragen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 10:10 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
WAJong is niet hetzelfde als pensioen he
Klinkt alsof je een ervaringsdeskundige bent. Heb je het een poging gegeven en verdrink je nu maar je problemen?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 01:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Eens met klacht.
Mooie is ook dat bij veel van die personen andere psychische klachten spelen die niet zoals hun wel denken verdwenen zijn als ze opeens een ander geslacht hebben.
Waarom post je het hier?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 10:44 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Klinkt alsof je een ervaringsdeskundige bent. Heb je het een poging gegeven en verdrink je nu maar je problemen?
KLB topic waar het uit komt zit potdicht.quote:
Wat een kutmodsquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 10:55 schreef Catkiller het volgende:
[..]
KLB topic waar het uit komt zit potdicht.
@Solotovski verdrinkt alleen baby's.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 10:44 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Klinkt alsof je een ervaringsdeskundige bent. Heb je het een poging gegeven en verdrink je nu maar je problemen?
Helpt tegen het huilenquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 11:25 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
@:solotovski verdrinkt alleen baby's.
Waarom ben je eigenlijk geen mod meer?quote:
En terecht. Kutdingen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 11:25 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
@:solotovski verdrinkt alleen baby's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |