SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zuchtquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 21:35 schreef Samzz het volgende:
Jezus, de lijst die ik besteld heb moet uit Zweden komen. Als t een IKEA lijst blijkt ga ik stennis schoppen.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 21:37 schreef Lospedrosa het volgende:
Sorry garpje ik ben uitmuntend gemutst vandaag.
Raar woord eigenlijk wel, gemutst.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 21:37 schreef Lospedrosa het volgende:
Sorry garpje ik ben uitmuntend gemutst vandaag.
Echt hequote:
wat voor baan?quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 21:47 schreef Samzz het volgende:
Ik heb mezelf Irregular Choice schoenen cadeau gedaan om te vieren dat ik een baan heb gevonden.
Het zijn ijsjes schoenen.
Misschien wel niet.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 21:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
We horen over 2 maanden wel hoe kut het daar is.
Tegenwoordig weet je t niet he.quote:
Nou ik hoop het niet voor je. Jouw glas is soms wel snel halfvol dus ik wacht het even af.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 21:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien wel niet.
[..]
Tegenwoordig weet je t niet he.
Mijn glas is altijd vol. Als t niet met water is, dan wel met lucht.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 21:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou ik hoop het niet voor je. Jouw glas is soms wel snel halfvol dus ik wacht het even af.
Malle schoenen altijd +1quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 21:47 schreef Samzz het volgende:
Ik heb mezelf Irregular Choice schoenen cadeau gedaan om te vieren dat ik een baan heb gevonden.
Het zijn ijsjes schoenen.
Knalroze met witte glitterschoenen met een ijsco op de neusquote:
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 21:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Knalroze met witte glitterschoenen met een ijsco op de neus.
Ik denk dat ik ze met kerst aan doe.
IJsbaan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |