SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zuchtquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 21:35 schreef Samzz het volgende:
Jezus, de lijst die ik besteld heb moet uit Zweden komen. Als t een IKEA lijst blijkt ga ik stennis schoppen.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 21:37 schreef Lospedrosa het volgende:
Sorry garpje ik ben uitmuntend gemutst vandaag.
Raar woord eigenlijk wel, gemutst.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 21:37 schreef Lospedrosa het volgende:
Sorry garpje ik ben uitmuntend gemutst vandaag.
Echt hequote:
wat voor baan?quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 21:47 schreef Samzz het volgende:
Ik heb mezelf Irregular Choice schoenen cadeau gedaan om te vieren dat ik een baan heb gevonden.
Het zijn ijsjes schoenen.
Misschien wel niet.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 21:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
We horen over 2 maanden wel hoe kut het daar is.
Tegenwoordig weet je t niet he.quote:
Nou ik hoop het niet voor je. Jouw glas is soms wel snel halfvol dus ik wacht het even af.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 21:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien wel niet.
[..]
Tegenwoordig weet je t niet he.
Mijn glas is altijd vol. Als t niet met water is, dan wel met lucht.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 21:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou ik hoop het niet voor je. Jouw glas is soms wel snel halfvol dus ik wacht het even af.
Malle schoenen altijd +1quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 21:47 schreef Samzz het volgende:
Ik heb mezelf Irregular Choice schoenen cadeau gedaan om te vieren dat ik een baan heb gevonden.
Het zijn ijsjes schoenen.
Knalroze met witte glitterschoenen met een ijsco op de neusquote:
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 21:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Knalroze met witte glitterschoenen met een ijsco op de neus.
Ik denk dat ik ze met kerst aan doe.
IJsbaan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 22:06 schreef Modus het volgende:
[..]
IJsbaan?IJsschoenenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
beetje wappie ookquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 22:17 schreef UitStraling het volgende:
Vaag verhaal blijft dit
https://www.nu.nl/buitenl(...)lfgemaakt-wapen.html
neequote:Op dinsdag 20 oktober 2020 22:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je die Netflix documentaire gezien, American murder: the family next door?
Zeker, zelfs nieuwe APK op mijn hart sinds gisterenquote:
oh vetquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 22:21 schreef Toekito het volgende:
[..]
Zeker, zelfs nieuwe APK op mijn hart sinds gisteren
3 maandenquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 22:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh vetVoor hoe lang ben je nu weer goedgekeurd?
Is dat een zware operatie?quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 22:23 schreef Toekito het volgende:
[..]
3 maanden![]()
Dan wordt er een operatie voor nieuwe batterij gepland.
Spannend?quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 22:23 schreef Toekito het volgende:
[..]
3 maanden![]()
Dan wordt er een operatie voor nieuwe batterij gepland.
valt wel mee. Ligt eraan waar je het tegen af zet maar zit wel onderin denk ik.quote:
Nog niet, pas de dag ervoor denk ik. Was vorige x ook. Pas de dag voor de operatie werd ik gespannen.quote:
Is je herstel dan lang?quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 22:24 schreef Toekito het volgende:
[..]
valt wel mee. Ligt eraan waar je het tegen af zet maar zit wel onderin denk ik.
Dat hele verhaal heeft me destijds enorm getriggerd. Daar zou een goede film van gemaakt kunnen worden.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 22:17 schreef UitStraling het volgende:
Vaag verhaal blijft dit
https://www.nu.nl/buitenl(...)lfgemaakt-wapen.html
Ja zat vandaag wat normale filmpjes van hem te kijken van de Deense TV, helemaal normaal is hij niet.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 22:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat hele verhaal heeft me destijds enorm getriggerd. Daar zou een goede film van gemaakt kunnen worden.
Totaal verknipt en hoog intelligent die man.
volgens artsen zo'n 6 weken. Maar vorige x was ik zelf na week of 4 op de been.quote:
hmm das nog best lang voor een nieuwe accuquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 22:28 schreef Toekito het volgende:
[..]
volgens artsen zo'n 6 weken. Maar vorige x was ik zelf na week of 4 op de been.
Als de draden eruit gaan en verwisseld worden kan het zomaar oplopen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 22:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm das nog best lang voor een nieuwe accu
Waarom trek je die nu niet aan dan?quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 22:32 schreef bitterbal het volgende:
kijk uit naar morgen ochtend als ik mijn flamingo badjas aankan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |