SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zuchtquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 21:35 schreef Samzz het volgende:
Jezus, de lijst die ik besteld heb moet uit Zweden komen. Als t een IKEA lijst blijkt ga ik stennis schoppen.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 21:37 schreef Lospedrosa het volgende:
Sorry garpje ik ben uitmuntend gemutst vandaag.
Raar woord eigenlijk wel, gemutst.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 21:37 schreef Lospedrosa het volgende:
Sorry garpje ik ben uitmuntend gemutst vandaag.
Echt hequote:
wat voor baan?quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 21:47 schreef Samzz het volgende:
Ik heb mezelf Irregular Choice schoenen cadeau gedaan om te vieren dat ik een baan heb gevonden.
Het zijn ijsjes schoenen.
Misschien wel niet.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 21:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
We horen over 2 maanden wel hoe kut het daar is.
Tegenwoordig weet je t niet he.quote:
Nou ik hoop het niet voor je. Jouw glas is soms wel snel halfvol dus ik wacht het even af.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 21:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien wel niet.
[..]
Tegenwoordig weet je t niet he.
Mijn glas is altijd vol. Als t niet met water is, dan wel met lucht.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 21:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou ik hoop het niet voor je. Jouw glas is soms wel snel halfvol dus ik wacht het even af.
Malle schoenen altijd +1quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 21:47 schreef Samzz het volgende:
Ik heb mezelf Irregular Choice schoenen cadeau gedaan om te vieren dat ik een baan heb gevonden.
Het zijn ijsjes schoenen.
Knalroze met witte glitterschoenen met een ijsco op de neusquote:
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 21:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Knalroze met witte glitterschoenen met een ijsco op de neus.
Ik denk dat ik ze met kerst aan doe.
IJsbaan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 22:06 schreef Modus het volgende:
[..]
IJsbaan?IJsschoenenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
beetje wappie ookquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 22:17 schreef UitStraling het volgende:
Vaag verhaal blijft dit
https://www.nu.nl/buitenl(...)lfgemaakt-wapen.html
neequote:Op dinsdag 20 oktober 2020 22:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je die Netflix documentaire gezien, American murder: the family next door?
Zeker, zelfs nieuwe APK op mijn hart sinds gisterenquote:
oh vetquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 22:21 schreef Toekito het volgende:
[..]
Zeker, zelfs nieuwe APK op mijn hart sinds gisteren
3 maandenquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 22:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh vetVoor hoe lang ben je nu weer goedgekeurd?
Is dat een zware operatie?quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 22:23 schreef Toekito het volgende:
[..]
3 maanden![]()
Dan wordt er een operatie voor nieuwe batterij gepland.
Spannend?quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 22:23 schreef Toekito het volgende:
[..]
3 maanden![]()
Dan wordt er een operatie voor nieuwe batterij gepland.
valt wel mee. Ligt eraan waar je het tegen af zet maar zit wel onderin denk ik.quote:
Nog niet, pas de dag ervoor denk ik. Was vorige x ook. Pas de dag voor de operatie werd ik gespannen.quote:
Is je herstel dan lang?quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 22:24 schreef Toekito het volgende:
[..]
valt wel mee. Ligt eraan waar je het tegen af zet maar zit wel onderin denk ik.
Dat hele verhaal heeft me destijds enorm getriggerd. Daar zou een goede film van gemaakt kunnen worden.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 22:17 schreef UitStraling het volgende:
Vaag verhaal blijft dit
https://www.nu.nl/buitenl(...)lfgemaakt-wapen.html
Ja zat vandaag wat normale filmpjes van hem te kijken van de Deense TV, helemaal normaal is hij niet.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 22:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat hele verhaal heeft me destijds enorm getriggerd. Daar zou een goede film van gemaakt kunnen worden.
Totaal verknipt en hoog intelligent die man.
volgens artsen zo'n 6 weken. Maar vorige x was ik zelf na week of 4 op de been.quote:
hmm das nog best lang voor een nieuwe accuquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 22:28 schreef Toekito het volgende:
[..]
volgens artsen zo'n 6 weken. Maar vorige x was ik zelf na week of 4 op de been.
Als de draden eruit gaan en verwisseld worden kan het zomaar oplopen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 22:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm das nog best lang voor een nieuwe accu
Waarom trek je die nu niet aan dan?quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 22:32 schreef bitterbal het volgende:
kijk uit naar morgen ochtend als ik mijn flamingo badjas aankan
Ja heb nu smurfkleding aanquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 22:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom trek je die nu niet aan dan?
badjas.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 22:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Flamingominijurk is toch ook smurferig?
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 22:37 schreef Toekito het volgende:
ik ben dus niet de enige met een gebrek hier.
Voelde fijn om na het douchen gisteren mijn mario-onesie na half jaar ofzo weer aan te trekken.
Peignoir dan maar.quote:
Is praktisch hetzelfde.quote:
Er is gewoon geen sexy woord voor.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 22:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Peignoir is wel een woord dat ruikt naar 4711.
Kimono?quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 22:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Er is gewoon geen sexy woord voor.
Da's toch net weer te specifiek.quote:
Jij als Neerlandicus zou toch een mooi nieuw woord moeten kunnen verzinnen wat we voortaan kunnen gaan gebruiken.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 22:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Er is gewoon geen sexy woord voor.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 22:47 schreef bitterbal het volgende:
dat is het toch niet
het is gewoon een badjas
uitstraling doet het er maar mee
Ok, hoe laat?quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 22:47 schreef bitterbal het volgende:
dat is het toch niet
het is gewoon een badjas
uitstraling doet het er maar mee
En dan omrollenquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 22:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mogen je caafs welles naast je slapen?
Nee. Ze plassen overal.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 22:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mogen je caafs welles naast je slapen?
Wat je zegt ben je zelfquote:
Kurk er in?quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 23:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die kun je om de vijf minuten verschonen.
Dikkere luier?quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 23:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Welk beest zeikt er nu om de vijf minuten?quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 23:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ooit gehad?quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 23:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
k vind dwerghamsters echt super schattig
Cavia'squote:Op dinsdag 20 oktober 2020 23:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Welk beest zeikt er nu om de vijf minuten?
Die heb ik ook heel lang gehad. Ben nu voor het eerst in 26 jaar hamsterloos.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 23:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
k vind dwerghamsters echt super schattig
Ik had alleen vissen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 23:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee. ben niet verder gekomen als een wandelende tak genaamd Takkie
Voelt zeker als een handicap?quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 23:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die heb ik ook heel lang gehad. Ben nu voor het eerst in 26 jaar hamsterloos.
Verstandig wel.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 23:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
RIP Takkiequote:Op dinsdag 20 oktober 2020 23:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Meneer Snorremansquote:
Toen de laatste dood was stond ik nog heel vaak met een blokje paprika en een blaadje witlof in de keuken van "wat wilde ik hier ook alweer mee doen?"quote:
awwwquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 23:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toen de laatste dood was stond ik nog heel vaak met een blokje paprika en een blaadje witlof in de keuken van "wat wilde ik hier ook alweer mee doen?"
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 23:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Muizen zeiken en schijten vrijwel doorlopendquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 23:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Welk beest zeikt er nu om de vijf minuten?
Zijn te klein ook om er nog een blaas in te passenquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 23:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Muizen zeiken en schijten vrijwel doorlopend
Beetje de oma's van de dierenwereld dus?quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 23:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Muizen zeiken en schijten vrijwel doorlopend
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 23:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja een fret vind ik tof. Hond ook. Eigenlijk best veel wel vind ik leuk
Fretquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 23:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja een fret vind ik tof. Hond ook. Eigenlijk best veel wel vind ik leuk
Kleine stomazakjesquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 23:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zijn te klein ook om er nog een blaas in te passen
Ze zijn wel grijsquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 23:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje de oma's van de dierenwereld dus?
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 23:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In mijn vorige huis had ik last van muizen. Vond er weinig aan
Heb je ze welles van dichtbij gezien. Het zijn super schattige beestjes zoquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 23:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In mijn vorige huis had ik last van muizen. Vond er weinig aan
Lijkt me toch te veel op nertsenquote:
badjas*quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 23:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is een kleine peignoir, die kunnen ze ook uitdoen dan zijn ze roze.
Ja, maar ze hielden me ‘s nachts wakker met hun geknaagquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 23:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je ze welles van dichtbij gezien. Het zijn super schattige beestjes zo
quote:
Een muizenonesiequote:Op dinsdag 20 oktober 2020 23:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is een kleine peignoir, die kunnen ze ook uitdoen dan zijn ze roze.
Dan had je moeten terugknagen zodat ze zouden begrijpen hoe irritant ze warenquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 23:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, maar ze hielden me ‘s nachts wakker met hun geknaag
Een valletje met een lik pindakaas was effectieverquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 23:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan had je moeten terugknagen zodat ze zouden begrijpen hoe irritant ze waren
Jij vindt een nerts schattig?quote:
Ja zo wel jaquote:
Als ze bijten. Gemene tandjes.quote:
Eh, dat is bij iedere beet wel.quote:
Nou een beet van een oma zonder tanden is wel te hebben.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 23:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eh, dat is bij iedere beet wel.
De vraag is alleen... Hoe smaken ze?quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 23:21 schreef bitterbal het volgende:
een fretje
[ afbeelding ]
Das toch een te mooi beestje ook
Geen beest.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 23:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou een beet van een oma zonder tanden is wel te hebben.
Denk ik dan
Die wil je echt niet ruikenquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 23:21 schreef bitterbal het volgende:
een fretje
[ afbeelding ]
Das toch een te mooi beestje ook
Geen idee.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 23:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
De vraag is alleen... Hoe smaken ze?
Misschien vindt opa van welquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 23:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen beest.Tenminste, meestal niet.
Ik kan het ze gelukkig niet vragen.quote:
Halve fret met frietquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 23:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
De vraag is alleen... Hoe smaken ze?
De ouders van een vriend hielden tot een half jaar geleden nertsen. Maar nooit gebetenquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 23:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ben nog nooit gebeten door een nerts. heb er ook geen een in het echt gezien![]()
jij wel?
Neuh kan ook plagerig zijnquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 23:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eh, dat is bij iedere beet wel.
Serieuze beet bedoel ik.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 23:23 schreef engine het volgende:
[..]
De ouders van een vriend hielden tot een half jaar geleden nertsen. Maar nooit gebeten
[..]
Neuh kan ook plagerig zijn
Ik had vroeger als kind vaak een nachtmerrie dat ik door een vos werd gebetenquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 23:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Serieuze beet bedoel ik.![]()
Ik kan die van het paard nog voelen, verdorie.
monstersquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 23:23 schreef engine het volgende:
[..]
De ouders van een vriend hielden tot een half jaar geleden nertsen. Maar nooit gebeten
[..]
Neuh kan ook plagerig zijn
Ik krijg serieus net een filmpje van een spelende vos in bed met de tekst "wil je mijn vosje zijn? "quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 23:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had vroeger als kind vaak een nachtmerrie dat ik door een vos werd gebeten
Zo zie je maar dat dromen bedrog zijn. In plaats van door een vos word je nu opgejaagd door een bitterbal.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 23:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had vroeger als kind vaak een nachtmerrie dat ik door een vos werd gebeten
Die kreeg je natuurlijk van Megan Fox.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 23:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik krijg serieus net een filmpje van een spelende vos in bed met de tekst "wil je mijn vosje zijn? "
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 23:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo zie je maar dat dromen bedrog zijn. In plaats van door een vos word je nu opgejaagd door een bitterbal.
Als dat zo zou zijn dan zou ik dit deze zin niet typenquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 23:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die kreeg je natuurlijk van Megan Fox.
Nou bedankt Marcoquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 23:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo zie je maar dat dromen bedrog zijn. In plaats van door een vos word je nu opgejaagd door een bitterbal.
Ja ik ben ook tegen maar die mensen zijn echt geen monsters.quote:
MONSTERS!!!quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 23:30 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ik ben ook tegen maar die mensen zijn echt geen monsters.
Denk toch dat je beter een vos in bed kunt hebben dan een bitterbalquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 23:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou bedankt Marcodeze probeert in ieder geval niet in mijn kuiten te bijten tot nu toe.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 23:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk toch dat je beter een vos in bed kunt hebben dan een bitterbal
Niet allahu snackbar?quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 23:28 schreef bitterbal het volgende:
En als het zover is roep ik SNACKATTACK
Een lekker warm zacht vachtje of warme smeuige ragout, lastig lastig.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 23:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk toch dat je beter een vos in bed kunt hebben dan een bitterbal
In Frankrijk wel maar in Nederland zijn we momenteel meer bezig met viruswappies.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 23:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ah is dat nu een dingetje die hashtag?
Ssst.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 23:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In Frankrijk wel maar in Nederland zijn we momenteel meer bezig met viruswappies.
serieus? Weet gewoon door al het werk door niet meer of ik nu al aangeboden hadquote:
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 23:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
serieus? Weet gewoon door al het werk door niet meer of ik nu al aangeboden had
Lamme Fransquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 23:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In Frankrijk wel maar in Nederland zijn we momenteel meer bezig met viruswappies.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 23:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oooohja dadelijk maken ze we wakker.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 23:58 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Die is niet goed idd. Limburg of Brabant, zeker weten.
Welke gasten? Ik blijf erbij: Verdeel en heers. Bange mensen (welke kant dan ook) zijn kneedbaar. Hoop zo dat we ons niet gek laten maken.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 00:03 schreef Koen66 het volgende:
Maar viruswappies![]()
Ik heb nog geen zinnige uitspraak gelezen van die gasten
Die gasten die met een IQ van onder de 90 en wat levensissues die daarmee te maken hebben en zelf hun waarheid gaan zoeken op internet?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 00:09 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Welke gasten? Ik blijf erbij: Verdeel en heers. Bange mensen (welke kant dan ook) zijn kneedbaar. Hoop zo dat we ons niet gek laten maken.
Is dat al niet zo aan de andere kant? Duizenden "geleerde" virologen die allemaal wat anders zeggen. Hoe moeten "we" weten wat de waarheid is als niks meer de waarheid is en gebaseerd op hoe je opgeleid bent. Wie was jouw leraar en dat geldt beide kanten op. Wat is de waarheid?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 00:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die gasten die met een IQ van onder de 90 en wat levensissues die daarmee te maken hebben en zelf hun waarheid gaan zoeken op internet?
Ze maken elkaar zo gek met hun onzin dat er binnenkort eentje doordraait vrees ik.
Simpel, niet die duizenden zogenaamde geleerden lezen op internetje (want dat kan ook een meisje van 16 met vlechtjes zijn of een boerse dronken Rus of een werknemer van FB) en naar je regering en het RIVM luisteren, opgelost.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 00:18 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Is dat al niet zo aan de andere kant? Duizenden "geleerde" virologen die allemaal wat anders zeggen. Hoe moeten "we" weten wat de waarheid is als niks meer de waarheid is en gebaseerd op hoe je opgeleid bent. Wie was jouw leraar en dat geldt beide kanten op. Wat is de waarheid?
Ik wist dat jij een volgzaam typje bentquote:Op woensdag 21 oktober 2020 00:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Simpel, niet die duizenden zogenaamde geleerden lezen op internetje (want dat kan ook een meisje van 16 met vlechtjes zijn of een boerse dronken Rus of een werknemer van FB) en naar je regering en het RIVM luisteren, opgelost.
Dat dus, ik probeer ieder 'nieuwsfeit' of het nu van Rutte, Trump, RIVM of viruswappies afkomt nuchter te beoordelen en zelf conclusies te trekkenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 00:26 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ik wist dat jij een volgzaam typje bentEn jahaaa, doe ik ook, maar je moet wel vraagtekens blijven plaatsen.
Kritisch zijn op je eigen regering en vraagtekens bij het beleid zetten wil nog niet zeggen dat je meteen moet geloven in een platte Aarde bevolkt door afluisterende duiven die gesponsord worden door een miljonairs-pedoclub.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 00:26 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ik wist dat jij een volgzaam typje bentEn jahaaa, doe ik ook, maar je moet wel vraagtekens blijven plaatsen.
Nouja, dat dus, saaaaaaai.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 00:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat dus, ik probeer ieder 'nieuwsfeit' of het nu van Rutte, Trump, RIVM of viruswappies afkomt nuchter te beoordelen en zelf conclusies te trekken
Brabanders onderling hč?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 00:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zeer zinnige posts van Uitstraling
Nu je het zegt, die duivenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 00:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kritisch zijn op je eigen regering en vraagtekens bij het beleid zetten wil nog niet zeggen dat je meteen moet geloven in een platte Aarde bevolkt door afluisterende duiven die gesponsord worden door een miljonairs-pedoclub.
Dan kun je beter je internetabonnement opzeggen voor je eigen gezondheid, alhoewel ze zo wel makkelijk te volgen zijn natuurlijk
Kom dan, ik tegen jouw aannamesquote:Op woensdag 21 oktober 2020 00:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kritisch zijn op je eigen regering en vraagtekens bij het beleid zetten wil nog niet zeggen dat je meteen moet geloven in een platte Aarde bevolkt door afluisterende duiven die gesponsord worden door een miljonairs-pedoclub.
Dan kun je beter je internetabonnement opzeggen voor je eigen gezondheid, alhoewel ze zo wel makkelijk te volgen zijn natuurlijk
Denk dat saai wel een reden is waarom mensen de gekste dingen bedenken ja, zeker als je geen reet te doen hebt in het leven of niets bereikt hebt.quote:
Ik zou hem doenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 00:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zeer zinnige posts van Uitstraling
Hey, hoiquote:Op woensdag 21 oktober 2020 00:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk dat saai wel een reden is waarom mensen de gekste dingen bedenken ja, zeker als je geen reet te doen hebt in het leven of niets bereikt hebt.
Mijn feiten tegen de fantasie van gekkies bedoel je?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 00:31 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Kom dan, ik tegen jouw aannames
Informatie op waarde willen en kunnen schatten, awyeahquote:Op woensdag 21 oktober 2020 00:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat dus, ik probeer ieder 'nieuwsfeit' of het nu van Rutte, Trump, RIVM of viruswappies afkomt nuchter te beoordelen en zelf conclusies te trekken
En ik vergat Lamme Fransquote:Op woensdag 21 oktober 2020 00:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Informatie op waarde willen en kunnen schatten, awyeah![]()
Belangrijkste ever
Kloptquote:Op woensdag 21 oktober 2020 00:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat is toch waar het werkelijk om gaat, neuken?
Slaap lekkerquote:Op woensdag 21 oktober 2020 00:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik ga wel slapen dan kunnen jullie je gang gaan
AI da's nie bestquote:Op woensdag 21 oktober 2020 00:42 schreef Molo het volgende:
Crap!!!
Favo acteur!
https://nos.nl/artikel/23(...)es-heeft-kanker.html
The Dude
Werken, klussen in huis en beetje uitzieken nogquote:
Vakantie vierenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 00:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Werken, klussen in huis en beetje uitzieken nog![]()
Jij?
Oh heerlijk! Klinkt goed zeg!quote:Op woensdag 21 oktober 2020 00:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Vakantie vieren![]()
Zit in huisje bij Lochem.
Morgenochtend eens kijken wat die dag te doen, vandaag gewandeld, gezwommen en gebowld
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 07:35 schreef Karzai het volgende:
Die is nu de remkabels van je auto aan het doorknagen
Ja, Haags heeft onaangekondigd vakantie opgenomenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 07:55 schreef FranticDJ het volgende:
Wel stil hier zonder vroege ochtendploeg
In het schavot deze oproerkraaiersquote:Op woensdag 21 oktober 2020 07:56 schreef Budapestenaar het volgende:
23:10
Gisteren
Viroloog Ab Osterhaus en antropoloog Ginny Mooy pleiten voor een korte totale lockdown. ,,We moeten het virus wegdrukken, uit het land drijven. Met een totale lockdown. Binnen 4 weken zijn we het kwijt. Er zijn een aantal landen die het virus op die manier hebben weggedrukt, zoals Nieuw-Zeeland en Japan."
Volgens Osterhaus heeft Nederland een eindstrategie nodig. ,,Die hebben we nu niet. Op een gegeven moment - met de mentaliteit die de mensen hebben - komt het virus weer omhoog."
Ginny Mooy: ,,We zijn gewoon niet snel genoeg. Dat is een van de grootste problemen. Iedere keer als het een beetje naar beneden gaat, denken we: oh, het is genoeg. We kunnen weer vooruit. Mensen hebben behoefte aan perspectief en aan leven. We zijn hier al te lang mee bezig. Dan moet je ervoor zorgen dat de boodschap duidelijk is. Ik ben voor een hele strenge en een zo kort mogelijke lockdown. Hoe kort, ligt aan aantal besmettingen. Met drie á vier weken zou je ver kunnen komen."
Osterhaus is er niet gerust op. ,,Ik maak me grote zorgen, en ik denk dat we ons allemaal zorgen moeten maken. Ik voorspel als we niks anders doen, dan zien we de lijn verder omhoog gaan. Ginny Mooy: ,,Het moet bijna naar nul."
verschil is wel dat nieuw zeeland en japan eilanden zijn, dus minder grensverkeer en die hadden al niet zo gek veel besmettingen dacht ik.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 07:56 schreef Budapestenaar het volgende:
Gisteren
Viroloog Ab Osterhaus en antropoloog Ginny Mooy pleiten voor een korte totale lockdown. ,,We moeten het virus wegdrukken, uit het land drijven. Met een totale lockdown. Binnen 4 weken zijn we het kwijt. Er zijn een aantal landen die het virus op die manier hebben weggedrukt, zoals Nieuw-Zeeland en Japan."
Volgens Osterhaus heeft Nederland een eindstrategie nodig. ,,Die hebben we nu niet. Op een gegeven moment - met de mentaliteit die de mensen hebben - komt het virus weer omhoog."
Ginny Mooy: ,,We zijn gewoon niet snel genoeg. Dat is een van de grootste problemen. Iedere keer als het een beetje naar beneden gaat, denken we: oh, het is genoeg. We kunnen weer vooruit. Mensen hebben behoefte aan perspectief en aan leven. We zijn hier al te lang mee bezig. Dan moet je ervoor zorgen dat de boodschap duidelijk is. Ik ben voor een hele strenge en een zo kort mogelijke lockdown. Hoe kort, ligt aan aantal besmettingen. Met drie á vier weken zou je ver kunnen komen."
Osterhaus is er niet gerust op. ,,Ik maak me grote zorgen, en ik denk dat we ons allemaal zorgen moeten maken. Ik voorspel als we niks anders doen, dan zien we de lijn verder omhoog gaan. Ginny Mooy: ,,Het moet bijna naar nul."
Ja, goed idee wel.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 07:56 schreef Budapestenaar het volgende:
Gisteren
Klopt, al was en ís het grensbeleid hier natuurlijk gewoon compleet het tegenovergestelde, dat had ook niet gehoeven en vast fors gescheeldquote:Op woensdag 21 oktober 2020 08:07 schreef Karzai het volgende:
Dat zijn twee eilanden, denk dat dat hier niet werkt
Je was oke.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 08:11 schreef Molo het volgende:
Gewoon iedere coronalijer kapot schieten, dan is het zķ over
Al ben ik nog in afwachting van testresultaten.... Hmmzzzz, misschien toch geen goed idee
Ab
Het is buiten ook een zwembad hierquote:Op woensdag 21 oktober 2020 08:14 schreef Karzai het volgende:
Ik ga naar het zwembad vandaag, dat mag nog wel
Geen idee wat het is. (Ja wel welk spul er gespoten is) maar het stinkt en makes my nose go itchyquote:
Niets, je zult het zelf moeten halen.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 08:42 schreef Karzai het volgende:
Wat brengt ons deze regenachtige herfstdag?
4711?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 08:37 schreef FranticDJ het volgende:
Het meurt hier naar oude oma parfum.
Losplan maken, laadplan maken, brandoefening naar het schijntquote:Op woensdag 21 oktober 2020 08:42 schreef Karzai het volgende:
Wat brengt ons deze regenachtige herfstdag?
Dat is een merk Eau de Cologne, aka odeklonje, aka oude oma parfum.quote:
en een beetje waterquote:Op woensdag 21 oktober 2020 08:58 schreef LTVDK het volgende:
Het is wel stralend grijs weer vandaag he
Dit is van dat weer dat sterke karakters smeed.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 08:58 schreef LTVDK het volgende:
Ahquote:Op woensdag 21 oktober 2020 08:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Keuls water, toch wel het meest beroemde omaluchtje ter wereld al eeuwen lang.
smeedtquote:Op woensdag 21 oktober 2020 09:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is van dat weer dat sterke karakters smeed.
https://nl.wikipedia.org/wiki/4711_(merknaam)quote:Op woensdag 21 oktober 2020 09:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ahben niet thuis in die merken joh.
Geen idee. Ik zit achter de daglichtlamp. Ik ben het komende uur half blind.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 08:58 schreef LTVDK het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |