Waar is dit topic anders voor?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 10:50 schreef Pino112 het volgende:
Houd die Discord-onzin gewoon in jullie Discord ofzo.
Dit boeit echt niemand.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 10:31 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik: vanwege deze drie factoren is de kans zeer aanwezig dat er niemand gaat rijden en de vlucht wegblijft
Jij: NEE NEE NEE NEE NEE NEE KAPPEN MET DEZE SHIT JIJ ONGELOOFLIJKE RANSMAKAAK
*Cyclingmole publiceert voorbeschouwing*
Jij: O, ja, hij heeft wel een punt. Die drie factoren die hij noemt, zo had ik het nog niet bekeken. Ja, ik geloof hem wel, de vlucht heeft zeker kans.
Om netjes aan iedereen te vertellen welk team je hebt en na de etappe te vertellen hoe je team het heeft gedaan. EN ANDER NIKS.quote:
Het is ook nog eens niet waar maar goed, ik ga binnenkort ook maar eens wat leuke passages lekken uit de discord. Over zijn drankgebruik bijvoorbeeld.quote:
Hahaha, ik geniet hier enorm van.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 10:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het is ook nog eens niet waar maar goed, ik ga binnenkort ook maar eens wat leuke passages lekken uit de discord. Over zijn drankgebruik bijvoorbeeld.
Zijn dat joun woorden?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 10:59 schreef Mani89 het volgende:
Wisten jullie bijvoorbeeld dat @:Koffieplanter een hele leuke zus heeft? (waar ik niet mee op date mag)
Wat als we nu allemaal "Ja" zeggen ?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 10:59 schreef Mani89 het volgende:
Wisten jullie bijvoorbeeld dat @:Koffieplanter een hele leuke zus heeft? (waar ik niet mee op date mag)
Dit zijn gewoon de wekelijkse meltdowns.quote:
Denk dat dat systeemtechnisch niet mogelijk isquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:52 schreef crv het volgende:
De spelersmarkt kan toch gewoon weer even open tot aan de echte start?
Ik heb het over het gezeik dat hier wat onderling gegein is.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit zijn gewoon de wekelijkse meltdowns.
Ja, dit gebeurt hier zo vaak inderdaad. Al mag daar best een beetje komisch op ingespeeld worden, maar zonder die wekelijkse meltdowns wordt dit topic wel heel saai.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:59 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb het over het gezeik dat hier wat onderling gegein is.
ow ja, dan is het natuurlijk niet geheel eerlijk meer...quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:58 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk dat dat systeemtechnisch niet mogelijk is
(en je kunt de andere teams al zien natuurlijk, dat lijkt me dan ook weer niet de bedoeling)
En sowieso kan niet iedereen meer kijken nu natuurlijkquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:01 schreef crv het volgende:
[..]
ow ja, dan is het natuurlijk niet geheel eerlijk meer...
Wielco door de natte finale loodsen lijkt me niet onrealistisch.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 10:37 schreef franklop het volgende:
Mag aannemen dat Denz niet meesprint, want krachten sparen voor morgen. Tijdrit al vergeten?
5 man mee!quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 10:15 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Tot anderhalve minuut geleden was dit mijn team. Droomplannen verwoest door nonvaleurs van Israel en Cofidis.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |