Waarschijnlijk deed ze het voor het Rituals pakketje.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een modje van KLB. Ze probeerde een beetje aan te pappen met user @:Scrummie
@:Scrummie wimpelde haar af. Pijnlijk een blauwtje te lopen als je door @:Scrummie wordt afgewezen.
Vreselijk vermoeiend, dat soort vrouwen.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:Scrummie wimpelde haar af. Pijnlijk een blauwtje te lopen als je door @:Scrummie wordt afgewezen.
Vrouwen je kan beter kippen houden! Ze slikken toch allemaal zaad.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vreselijk vermoeiend, dat soort vrouwen.
Nee, geen ruzie.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:52 schreef GGMM het volgende:
hebben we ruzie met amarantha?
Dat heb ik even gemist. Ik vind haar eigenlijk best aardig.
Maar als jullie ruzie gemaakt hebben zal dat wel een goede reden hebben, dus nu haat ik haar.
Retweetquote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:42 schreef GGMM het volgende:
Blij zijn met een like van Elan.
Dat zegt veel over je leven.
eensquote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Vrouwen je kan beter kippen houden! Ze slikken toch allemaal zaad.
Nou vooruit dan maarquote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, geen ruzie.
Ze kan best aardig zijn, ik ken haar niet. Laat je oordeel over haar niet afhangen van een meningsverschil waar jij compleet buiten stond GGMM.
@Amaranthaquote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vreselijk vermoeiend, dat soort vrouwen.
Ik vind haar wel vervelend ja, maar dat komt vooral omdat ze mij haat. Aangezien ik overal mee weg schijn te komen.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:52 schreef GGMM het volgende:
hebben we ruzie met amarantha?
Dat heb ik even gemist. Ik vind haar eigenlijk best aardig.
Maar als jullie ruzie gemaakt hebben zal dat wel een goede reden hebben, dus nu haat ik haar.
Oh zij.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Er zijn wel veel mensen die een hekel aan jou hebben zeg.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik vind haar wel vervelend ja, maar dat komt vooral omdat ze mij haat. Aangezien ik overal mee weg schijn te komen.
Krijg de tering joh achterlijke teringdebiel.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh zij.
Zou wel een goede match zijn, twee niet al te slimme wietverslaafden die graag naar zwakzinnige series kijken.
Gebeurt dat bij jou al bij netjes voorstellen ja?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:56 schreef Scrummie het volgende:
Maar misschien als @:Amarantha zich gewoon even netjes voorstelt, wie weet wat er dan nog kan groeien.
Ah, er wordt weer gelekt. TjackaGodquote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik vind haar wel vervelend ja, maar dat komt vooral omdat ze mij haat. Aangezien ik overal mee weg schijn te komen.
Je penis zeker!quote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:56 schreef Scrummie het volgende:
Maar misschien als @:Amarantha zich gewoon even netjes voorstelt, wie weet wat er dan nog kan groeien.
Goede tip. Direct even een tijdslot geboekt bij je moeder.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Gebeurt dat bij jou al bij netjes voorstellen ja?
Dan zou ik maar eens naar de hoeren gaan maat. Even die druk eraf.
Lekkenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er zijn wel veel mensen die een hekel aan jou hebben zeg.
Ik vraag me af aan wie dat ligt.
Dit zegt ze ook voor de schermen anders.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lekken
Benieuwd hoe hier tegen wordt opgetreden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |