Mogguh @Drizztquote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:29 schreef GGMM het volgende:
Gewoon afschaffen die politiek, is niks aan.
Ik ben al een tijdje wakker.quote:
Dit is een leugen en dat weet je best.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben al een tijdje wakker.
Ik had gewoon geen behoefte aan jullie
Nou ja vooral aan jou niet eigenlijk.
Ik kreeg een push-bericht van de NOS dat Amalia en die andere achtergebleven waren in Griekenland.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit is een leugen en dat weet je best.
Partij voor de Toekomstquote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat is dan nog wel goed?
VVD?
Je weet dat push-berichten worden afgestemd op je interesses hé?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kreeg een push-bericht van de NOS dat Amalia en die andere achtergebleven waren in Griekenland.
Blijkbaar is dat belangrijker dan een leraar die onthoofd wordt.
Tijd voor een grote schoonmaak in het modteam op VBL.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben al een tijdje wakker.
Ik had gewoon geen behoefte aan jullie
Nou ja vooral aan jou niet eigenlijk.
Tijd voor klummie om er mee te stoppen idd.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Tijd voor een grote schoonmaak in het modteam op VBL.
[ afbeelding ]
Wie?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Tijd voor klummie om er mee te stoppen idd.
Er meequote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Precies.quote:
Nou, dat kijk ik toch niet.quote:Abbey Hoes: Ik ga niet in mijn blote kont, zodat de film beter verkoopt
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Er mee![]()
@:ggmm check deze gast!
er meequote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Faal ik evenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Er mee![]()
@:ggmm check deze gast!
Like gegevenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:42 schreef GGMM het volgende:
Blij zijn met een like van Elan.
Dat zegt veel over je leven.
Wie is Abby Hoes.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:39 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/show/ab(...)r-verkoopt~aa341146/
[..]
Nou, dat kijk ik toch niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |