SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Your beauty never ever scared me.
Over de zin des levens?quote:Op maandag 19 oktober 2020 23:02 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Trusten dan maar.
Stond op het punt een epistel te typen, volgende keer maar weer dan.
Ja en wij danquote:Op maandag 19 oktober 2020 23:02 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Trusten dan maar.
Stond op het punt een epistel te typen, volgende keer maar weer dan.
Ik vind dit altijd zo kut want 1 of 2 dagen later hangt er toch weer was.quote:Op maandag 19 oktober 2020 23:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn was is ook weer opgevouwen; toch nog iets nuttigs gedaan vanavond.
Doordeweeks heb ik mijn thuiswerk outfit aan.quote:Op maandag 19 oktober 2020 23:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind dit altijd zo kut want 1 of 2 dagen later hangt er toch weer was.
Wie heeft het over als neger verkleed gaan ?quote:Op maandag 19 oktober 2020 23:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het is toch niet raar dat donkere mensen het niet tof vinden dat we jaarlijks als neger verkleed over straat gaan? Das toch geen waanidee?
Dit is niet echt het beloofde epistel is het wel?quote:Op maandag 19 oktober 2020 23:05 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik denk dat we beter allemaal dood kunnen en vooral niet moeten zorgen voor nageslacht
Groeten aan Gerda, Henk en Ingridquote:Op maandag 19 oktober 2020 23:05 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Wie heeft het over als neger verkleed gaan ?
Is het dan niet veel verstandiger om uit te leggen waar die verkleed partij voor staat?
Dan hebben ze ook niet het idee te maken te hebben met een heel land van rasisten, want daar heeft het gewoonweg helemaal niets mee te maken.
Maar goed, het is waarschijnlijk te veel werk om uit te zoeken hoe het hulpje van sinterklaas ontstaan én zwart geworden is. dus schreeuwen we maar met de rest mee dat het racistisch is![]()
truste
Gooit 30 bloedzuigers in het bed van friemel, was vroeger ook normaalquote:Op maandag 19 oktober 2020 23:05 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Is het dan niet veel verstandiger om uit te leggen waar die verkleed partij voor staat?
Dan hebben ze ook niet het idee te maken te hebben met een heel land van rasisten, want daar heeft het gewoonweg helemaal niets mee te maken.
Maar goed, het is waarschijnlijk te veel werk om uit te zoeken hoe het hulpje van sinterklaas ontstaan én zwart geworden is. dus schreeuwen we maar met de rest mee dat het racistisch is![]()
truste
Kart maar krochtig.quote:Op maandag 19 oktober 2020 23:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit is niet echt het beloofde epistel is het wel?
Neequote:Op maandag 19 oktober 2020 23:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit is niet echt het beloofde epistel is het wel?
NOuja de dikke rode lippen en het kroeshaar?quote:Op maandag 19 oktober 2020 23:05 schreef friemelaar het volgende:
[..]
truste
Oké jij staat sinds vanavond in het vakje doomsday preppers.quote:Op maandag 19 oktober 2020 23:05 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik denk dat we beter allemaal dood kunnen en vooral niet moeten zorgen voor nageslacht
quote:Op maandag 19 oktober 2020 23:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oké jij staat sinds vanavond in het vakje doomsday preppers.
Teleurstellend.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |