quote:Op maandag 19 oktober 2020 23:10 schreef miss_sly het volgende:
[..]
*Zoekt ook de krant op bij de meeting
Was je oude versleten?quote:Op maandag 19 oktober 2020 23:17 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee, en ja
Dit is mijn 2e nick in uh...21 jaar?
Ja daar lijkt het wel op inderdaad. Sommigen weten meer dan wat je zou verwachten op basis van registratiedatum.quote:Op maandag 19 oktober 2020 23:13 schreef Tijn het volgende:
[..]
Huuu dat is wel lang geleden zeg
[edit] is iedereen een kloon, is dat hoe het is? Zijn er eigenlijk maar 6 users op dit hele forum ooit geweest?
Ik heb nog steeds dezelfde nick, al...ook iets van 20 jaar, denk ik.quote:Op maandag 19 oktober 2020 23:17 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee, en ja
Dit is mijn 2e nick in uh...21 jaar?
Owh boy (girl), en je kan het nog navertellen?quote:Op maandag 19 oktober 2020 23:13 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb ooit sjun mogen ontmoeten bij een meeting, maar ik kan me bij god niet meer herinneren of het een POL-meeting was en wie er verder bij aanwezig waren.
Klaarblijkelijk niet. Ik weet er echt niks meer van. Ik heb alleen nog een soort beeld van de Oudemanhuispoort op mijn netvlies, maar wat we daar deden? Een lezing bijwonen?quote:Op maandag 19 oktober 2020 23:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh boy (girl), en je kan het nog navertellen?![]()
![]()
No clonequote:Op maandag 19 oktober 2020 23:13 schreef Tijn het volgende:
[..]
[edit] is iedereen een kloon, is dat hoe het is? Zijn er eigenlijk maar 6 users op dit hele forum ooit geweest?
No clonequote:Op maandag 19 oktober 2020 23:13 schreef Tijn het volgende:
[..]
Klopt! En oud-mod van WGRquote:Op maandag 19 oktober 2020 23:15 schreef Mammietje het volgende:
[..]
En een oud OUDer.... eigenlijk sjokt ze overal rond volgens mij!
Jezus jij bent ook al oud.quote:Op maandag 19 oktober 2020 23:21 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Claudia_x is een kloon van @:Claudia, al heb ik @:Claudia inmiddels ook weer in bezit.
Niet op meets geweest volgens mij..quote:
Yupsquote:
Ook in SHO bijv. En in de SC van OUD. Om maar wat te noemen.quote:Op maandag 19 oktober 2020 23:16 schreef zalkc het volgende:
[..]
WGR en K&W zie ik haar nu veel, heeft net een nieuwbouwhuis gekocht/aangenomen
Ongetwijfeld. Mogelijk niet hier, echterquote:Op maandag 19 oktober 2020 23:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jezus jij bent ook al oud.
Zijn er ook nog mensen die van mijn leeftijd zijn?
Jawel. Maar niet in jouw tijd.quote:Op maandag 19 oktober 2020 23:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Niet op meets geweest volgens mij..
Heb er even geen gezicht bij..
Moet dit opgevat worden als stille hintquote:Op maandag 19 oktober 2020 23:23 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Mogelijk niet hier, echter
Claudia is niet oud, hoorquote:Op maandag 19 oktober 2020 23:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jezus jij bent ook al oud.
Zijn er ook nog mensen die van mijn leeftijd zijn?
Vast niet. Is best leuk, zo'n snotneusje erbij!quote:Op maandag 19 oktober 2020 23:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Moet dit opgevat worden als stille hint
Ik was er iig niet bijquote:Op maandag 19 oktober 2020 23:20 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Klaarblijkelijk niet. Ik weet er echt niks meer van. Ik heb alleen nog een soort beeld van de Oudemanhuispoort op mijn netvlies, maar wat we daar deden? Een lezing bijwonen?
Natuurlijk nietquote:Op maandag 19 oktober 2020 23:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Moet dit opgevat worden als stille hint
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |