abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_199227869
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 15:53 schreef Japepk het volgende:
En zou Kristel nog een rol gaan spelen?
Ze zegt zelf het volgende in een recent interview: “Of ik in de jury zal zetelen van die zoektocht? Ik weet van niks. Ik ben niet meer zo betrokken bij het K3-universum.”

(Scan van het volledige interview met dank aan Aaron)
pi_199243753
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 15:53 schreef Japepk het volgende:
En zou Kristel nog een rol gaan spelen?
Volgens uiterst betrouwbare bronnen heeft ze haar haren geblondeerd.
pi_199278165
Vandaag herinnerde ik me opeens dat Miguel in 2018 gezegd had dat hij "heel lang geleden" op een feestje iets met een K3'tje gedaan had, wat hij later op Twitter afdeed als een grapje :') Peter van de Veire, een goede vriend van Miguel, vond dat twijfelachtig en vertelde later dat er wel degelijk iets gebeurd is.

Ik vraag me af wie het was en wat er precies gebeurd is. Hebben jullie hier ideëen over? Veel mensen gingen er destijds van uit dat het om Karen ging omdat Miguel in hetzelfde programma zei dat hij Hanne wel zag zitten, maar dat hoeft natuurlijk niet.

Miguel zei dat het met iemand van de oude formatie was. Dat feestje vond dus waarschijnlijk plaats tussen hun ontmoeting in 1998 en het begin van Miguel's relatie met Free in 2003.

Kathleen heeft het inmiddels ontkend, en had tot midden 2003 een lange relatie met David. De andere K3'tjes zaten in die periode ook vaak in een relatie. Karen was natuurlijk met Regi, en die relatie zou begonnen zijn in 1999 (als ik het goed onthouden heb). Zij gingen uit elkaar nadat ze hem in 2002 en 2003 bedrogen had met Gert. Kristel en Gene zijn samen sinds april 2000. Daarvoor had ze geloof ik ook een vriend (ik meen me te herinneren dat Kristel en Gene allebei een relatie met een ander hadden tijdens die cruise naar Isla Margarita in 1999, maar ik weet dat alleen van Gene heel zeker).

Ik vind het vreemd dat Miguel er na al die jaren in 2018 pas over begon, maar geen naam noemde. Misschien beschermt hij iemand die ten tijde van het feestje een relatie had?
pi_199284743
OH MY GOD MIGUEL STOPT ALS K3 PRODUCER

twitter

aan deze tweet lijkt het dat Gert het over gaat nemen?????

[ Bericht 53% gewijzigd door Poedelpoes op 05-05-2021 08:54:51 ]
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
  woensdag 5 mei 2021 @ 16:05:03 #230
436222 Japepk
Padvinder
pi_199290158
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 08:31 schreef Poedelpoes het volgende:
aan deze tweet lijkt het dat Gert het over gaat nemen?????

Gert schreef natuurlijk al deels mee aan de K3 liedjes. Ik weet niet hoe groot het aandeel van Miguel was (hij komt altijd vrij dominant over), maar misschien is dit wel goed om weer een frisse wind in de muziek te krijgen.
't Echte en 't ware!
pi_199292030
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 16:05 schreef Japepk het volgende:

[..]

Gert schreef natuurlijk al deels mee aan de K3 liedjes. Ik weet niet hoe groot het aandeel van Miguel was (hij komt altijd vrij dominant over), maar misschien is dit wel goed om weer een frisse wind in de muziek te krijgen.
Gert heeft inderdaad in het verleden wel meegeschreven aan een paar nummers van K3, maar met het tot stand komen van de meeste K3 nummers heeft hij geen enkele bemoeienis gehad. Bovendien is Verhulst geen componist. Hij kan wel teksten schrijven maar geen muziek componeren. Veel K3 nummers zijn - behalve door Miguel Wiels - mede gecomponeerd door Peter Gillis en de meeste teksten zijn vooral geschreven door Alain Vande Putte. Volgens de database van Ultratop.be is de inbreng van Verhulst beperkt gebleven tot de nummers Amor en De 3 biggetjes (beide uit 2003) en Hoor de wind waait door de bomen en Slot Marsepeinstein (beide uit 2016). Met een catalogus van inmiddels zo'n 250 K3 nummers is die inbreng verwaarloosbaar. Volgens veel sites zou ook Toveren door Verhulst zijn geschreven, maar de database van Ultratop.be bevestigt dat niet en geeft aan dat tekst en muziek van dat nummer behalve door Wiels en Gillis zijn geschreven door Niels William en Johan Vanden Eede.

Het team bestaande uit Wiels, Gillis en Vande Putte is al vanaf het begin van K3 in 1998 de grote motor achter het succes en de karakteristieke sound van K3 en aan die unieke samenwerking van drie heel verschillende creatieve geesten komt nu na 23 jaar een einde. Het is wel zo dat Gillis en Vande Putte hebben aangegeven voor K3 te blijven schrijven, maar het zal niet meer hetzelfde zijn. Na de aankondiging van het vertrek van Klaasje is dit binnen enkele maanden opnieuw een grote slag voor K3.

Wiels geeft dan wel aan dat hij ermee stopt omdat 'het tijd is voor iets anders' en omdat hij 'het gevoel heeft dat hij alles al geschreven heeft', maar je kunt je afvragen waarom hij daar juist nu mee komt, zo kort voor de start op TV van de zoektocht naar een opvolger van Klaasje. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat een en ander iets met elkaar te maken heeft. Mogelijk kan hij zich niet neerleggen bij de beslissing van Studio 100 dat Klaasje eventueel ook zou kunnen worden opgevolgd door een man (of een niet-binair persoon) en wil hij daarom ook niet - al dan niet als (mede)jurylid - bij het komende selectieproces worden betrokken en haakt hij daarom nu af.
  woensdag 5 mei 2021 @ 19:00:28 #232
436222 Japepk
Padvinder
pi_199292339
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 18:41 schreef Riparius het volgende:
Mogelijk kan hij zich niet neerleggen bij de beslissing van Studio 100 dat Klaasje eventueel ook zou kunnen worden opgevolgd door een man (of een niet-binair persoon) en wil hij daarom ook niet - al dan niet als (mede)jurylid - bij het komende selectieproces worden betrokken en haakt hij daarom nu af.
Dat is een wel erg grove aanname. Het kan ook zo zijn dat hij het gewoon wel welletjes vindt. K3 is niet meer wat het geweest is en het is bekend dat intern niet iedereen het eens was met K3 zoekt K3. Ik kan me voorstellen dat je uit loyaliteit en de spanning van het onbekende doorgaat, maar nu dat ook weer gaat veranderen denkt; de koek is hier voor mij op.
't Echte en 't ware!
pi_199294068
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 18:41 schreef Riparius het volgende:
Gert heeft inderdaad in het verleden wel meegeschreven aan een paar nummers van K3, maar met het tot stand komen van de meeste K3 nummers heeft hij geen enkele bemoeienis gehad. Bovendien is Verhulst geen componist. Hij kan wel teksten schrijven maar geen muziek componeren. Veel K3 nummers zijn - behalve door Miguel Wiels - mede gecomponeerd door Peter Gillis en de meeste teksten zijn vooral geschreven door Alain Vande Putte. Volgens de database van Ultratop.be is de inbreng van Verhulst beperkt gebleven tot de nummers Amor en De 3 biggetjes (beide uit 2003) en Hoor de wind waait door de bomen en Slot Marsepeinstein (beide uit 2016). Met een catalogus van inmiddels zo'n 250 K3 nummers is die inbreng verwaarloosbaar. Volgens veel sites zou ook Toveren door Verhulst zijn geschreven, maar de database van Ultratop.be bevestigt dat niet en geeft aan dat tekst en muziek van dat nummer behalve door Wiels en Gillis zijn geschreven door Niels William en Johan Vanden Eede.
Vandaar dat ik ook producer type, ik zie hem altijd achter de knoppen zitten en alles afmixen etc.

quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 19:00 schreef Japepk het volgende:
Dat is een wel erg grove aanname.
Nou, hij heeft er al wel zich over uitgelaten dat hij het niet ziet zitten een jongen in K3.
pi_199330545
Vandaag is het precies 5 jaar geleden dat Karen, Kristel en Josje voor het laatst samen op het podium stonden bij de grote afscheidstournee waarbij Hanne, Klaasje en Marthe elke keer zeiden dat ze klaar waren voor de volgende 17 jaar ...
pi_199330885
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 15:19 schreef Riparius het volgende:
Hanne, Klaasje en Marthe elke keer zeiden dat ze klaar waren voor de volgende 17 jaar ...
Lmfao
pi_199351591
De nieuwe single kun je al pre-saven. Met een vreselijk lelijk gephotoshopte single cover.

twitter
pi_199351743
Vanochtend besteedde De Zevende Dag uitgebreid aandacht aan het stoppen van Miguel Wiels als songwriter voor K3. Ik dacht op grond van de promo's die de afgelopen dagen bij de VRT liepen dat Wiels zelf in de studio zijn besluit om te stoppen zou komen toelichten, maar dat bleek niet het geval. Misschien heeft hij zich bedacht en moest de redactie daarom op het laatste moment op zoek naar iemand anders omdat het item immers al was aangekondigd. Maar goed, het was toch interessant, vandaar dat ik het even online heb gezet. Nu hier te bekijken.
  maandag 10 mei 2021 @ 22:45:22 #238
496143 MeneerNederland
Surrender Your Ego
pi_199365948
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 15:19 schreef Riparius het volgende:
Vandaag is het precies 5 jaar geleden dat Karen, Kristel en Josje voor het laatst samen op het podium stonden bij de grote afscheidstournee waarbij Hanne, Klaasje en Marthe elke keer zeiden dat ze klaar waren voor de volgende 17 jaar ...
_O- Hoeveel jaar zijn we verder, net aan 4 toch? Ze krijgen niks meer uitverkocht.
pi_199367011
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 19:00 schreef Japepk het volgende:

[..]

Dat is een wel erg grove aanname. Het kan ook zo zijn dat hij het gewoon wel welletjes vindt. K3 is niet meer wat het geweest is en het is bekend dat intern niet iedereen het eens was met K3 zoekt K3. Ik kan me voorstellen dat je uit loyaliteit en de spanning van het onbekende doorgaat, maar nu dat ook weer gaat veranderen denkt; de koek is hier voor mij op.
Ik zag vanavond pas dat Miguel Wiels vorige week in een interview bij VTM Nieuws desgevraagd ontkende dat de eventuele komst van een jongen bij K3 zijn beslissing zou hebben beïnvloed. Maar ja, hij kon ook moeilijk iets anders zeggen en zat naar mijn smaak toch wel een beetje rond de pot te draaien. Het complete item uit het VTM Nieuws is nu hier te bekijken.
pi_199393694
Ik ontdek vandaag pas dat HKM een kerstnummer heeft opgenomen (en K3.1 ook een kerstversie van Hand In Hand)
Ik dacht dus al hun muziek te kennen maar vraag me nu af: heeft er iemand een lijst van al hun niet-album tracks?
pi_199396361
Karen, Kristel en Hanne zijn gisteren met z’n allen bij Studio 100 gespot! Ben benieuwd wat er precies gaat gebeuren.

Zo leuk om mijn drie favorietjes bij elkaar te zien.
pi_199402406
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 20:23 schreef Maartel het volgende:
Ik ontdek vandaag pas dat HKM een kerstnummer heeft opgenomen
Omg ja ik kwam daar ook laatst achter, klinkt beetje als een Samson & Gert of Plop demo.
pi_199426557
De videoclip van Beter als je danst

Zou er nog een album komen met Klaasje waar dit nummer op staat?
pi_199427991
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 23:14 schreef Riparius het volgende:
De videoclip van Beter als je danst

Zou er nog een album komen met Klaasje waar dit nummer op staat?
Het lijkt me inmiddels sterk. Misschien een Best Of maar daarvan heeft deze line-up er al 2 uitgebracht?
pi_199434127
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 02:31 schreef Maartel het volgende:

[..]

Het lijkt me inmiddels sterk. Misschien een Best Of maar daarvan heeft deze line-up er al 2 uitgebracht?
Ja, ze hadden beter een re-release van Dans van de Farao album kunnen uit brengen (ala die limited editions van Parels, Alle Kleuren en Tele Rome) met dit nummer erop en evt 2 nieuwe tracks en/of remixes zodat het album iets waard is. Ik neem aan dat Studio 100 gewoon het nieuwe album (met nieuwe nummers zonder Miguel en het nieuwe lid) in dec laat uitkomen met nieuwe lid (want Sinterklaas en Kerst).

Las ook dat Miguel gewoon de rechten van alle nummers behoud, dus ben benieuw dof ze uberhaupt nog een best off cd mogen uitbrengen van hem aangezien ik Miguel best wel een Scooter Brauntje zie doen naar Studio 100.
pi_199435115
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 15:13 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]

Ja, ze hadden beter een re-release van Dans van de Farao album kunnen uit brengen (ala die limited editions van Parels, Alle Kleuren en Tele Rome) met dit nummer erop en evt 2 nieuwe tracks en/of remixes zodat het album iets waard is. Ik neem aan dat Studio 100 gewoon het nieuwe album (met nieuwe nummers zonder Miguel en het nieuwe lid) in dec laat uitkomen met nieuwe lid (want Sinterklaas en Kerst).

Las ook dat Miguel gewoon de rechten van alle nummers behoud, dus ben benieuw dof ze uberhaupt nog een best off cd mogen uitbrengen van hem aangezien ik Miguel best wel een Scooter Brauntje zie doen naar Studio 100.
Oei, dus geen 2e CD met 4e versies van Heyah Mama en Oya Lélé dit keer??
Benieuwd wat ze dan gaan zingen tijdens K2 Zoekt K3 :')
pi_199507928
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 16:38 schreef Maartel het volgende:
Oei, dus geen 2e CD met 4e versies van Heyah Mama en Oya Lélé dit keer??
Benieuwd wat ze dan gaan zingen tijdens K2 Zoekt K3
Ik ben benieuwd! Hoop het wel hahaha
pi_199554317
Voor de liefhebbers:

Vanavond komt Kristel om 18.40 op VTM Eén bij “Vlaanderen Vakantieland”.
pi_199560637
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 13:59 schreef WatIkWil het volgende:
Voor de liefhebbers:

Vanavond komt Kristel om 18.40 op VRT Eén bij “Vlaanderen Vakantieland”.
Met dank voor de tip! Nu hier te bekijken.
pi_199574856
K3 was vorige week te gast in De Cooke & Verhulst Show (de opvolger van Gert Late Night). Nu hier te bekijken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')