Ze zegt zelf het volgende in een recent interview: “Of ik in de jury zal zetelen van die zoektocht? Ik weet van niks. Ik ben niet meer zo betrokken bij het K3-universum.”quote:Op donderdag 29 april 2021 15:53 schreef Japepk het volgende:
En zou Kristel nog een rol gaan spelen?
Volgens uiterst betrouwbare bronnen heeft ze haar haren geblondeerd.quote:Op donderdag 29 april 2021 15:53 schreef Japepk het volgende:
En zou Kristel nog een rol gaan spelen?
Gert schreef natuurlijk al deels mee aan de K3 liedjes. Ik weet niet hoe groot het aandeel van Miguel was (hij komt altijd vrij dominant over), maar misschien is dit wel goed om weer een frisse wind in de muziek te krijgen.quote:Op woensdag 5 mei 2021 08:31 schreef Poedelpoes het volgende:
aan deze tweet lijkt het dat Gert het over gaat nemen?????
Gert heeft inderdaad in het verleden wel meegeschreven aan een paar nummers van K3, maar met het tot stand komen van de meeste K3 nummers heeft hij geen enkele bemoeienis gehad. Bovendien is Verhulst geen componist. Hij kan wel teksten schrijven maar geen muziek componeren. Veel K3 nummers zijn - behalve door Miguel Wiels - mede gecomponeerd door Peter Gillis en de meeste teksten zijn vooral geschreven door Alain Vande Putte. Volgens de database van Ultratop.be is de inbreng van Verhulst beperkt gebleven tot de nummers Amor en De 3 biggetjes (beide uit 2003) en Hoor de wind waait door de bomen en Slot Marsepeinstein (beide uit 2016). Met een catalogus van inmiddels zo'n 250 K3 nummers is die inbreng verwaarloosbaar. Volgens veel sites zou ook Toveren door Verhulst zijn geschreven, maar de database van Ultratop.be bevestigt dat niet en geeft aan dat tekst en muziek van dat nummer behalve door Wiels en Gillis zijn geschreven door Niels William en Johan Vanden Eede.quote:Op woensdag 5 mei 2021 16:05 schreef Japepk het volgende:
[..]
Gert schreef natuurlijk al deels mee aan de K3 liedjes. Ik weet niet hoe groot het aandeel van Miguel was (hij komt altijd vrij dominant over), maar misschien is dit wel goed om weer een frisse wind in de muziek te krijgen.
Dat is een wel erg grove aanname. Het kan ook zo zijn dat hij het gewoon wel welletjes vindt. K3 is niet meer wat het geweest is en het is bekend dat intern niet iedereen het eens was met K3 zoekt K3. Ik kan me voorstellen dat je uit loyaliteit en de spanning van het onbekende doorgaat, maar nu dat ook weer gaat veranderen denkt; de koek is hier voor mij op.quote:Op woensdag 5 mei 2021 18:41 schreef Riparius het volgende:
Mogelijk kan hij zich niet neerleggen bij de beslissing van Studio 100 dat Klaasje eventueel ook zou kunnen worden opgevolgd door een man (of een niet-binair persoon) en wil hij daarom ook niet - al dan niet als (mede)jurylid - bij het komende selectieproces worden betrokken en haakt hij daarom nu af.
Vandaar dat ik ook producer type, ik zie hem altijd achter de knoppen zitten en alles afmixen etc.quote:Op woensdag 5 mei 2021 18:41 schreef Riparius het volgende:
Gert heeft inderdaad in het verleden wel meegeschreven aan een paar nummers van K3, maar met het tot stand komen van de meeste K3 nummers heeft hij geen enkele bemoeienis gehad. Bovendien is Verhulst geen componist. Hij kan wel teksten schrijven maar geen muziek componeren. Veel K3 nummers zijn - behalve door Miguel Wiels - mede gecomponeerd door Peter Gillis en de meeste teksten zijn vooral geschreven door Alain Vande Putte. Volgens de database van Ultratop.be is de inbreng van Verhulst beperkt gebleven tot de nummers Amor en De 3 biggetjes (beide uit 2003) en Hoor de wind waait door de bomen en Slot Marsepeinstein (beide uit 2016). Met een catalogus van inmiddels zo'n 250 K3 nummers is die inbreng verwaarloosbaar. Volgens veel sites zou ook Toveren door Verhulst zijn geschreven, maar de database van Ultratop.be bevestigt dat niet en geeft aan dat tekst en muziek van dat nummer behalve door Wiels en Gillis zijn geschreven door Niels William en Johan Vanden Eede.
Nou, hij heeft er al wel zich over uitgelaten dat hij het niet ziet zitten een jongen in K3.quote:
Lmfaoquote:Op zaterdag 8 mei 2021 15:19 schreef Riparius het volgende:
Hanne, Klaasje en Marthe elke keer zeiden dat ze klaar waren voor de volgende 17 jaar ...
quote:Op zaterdag 8 mei 2021 15:19 schreef Riparius het volgende:
Vandaag is het precies 5 jaar geleden dat Karen, Kristel en Josje voor het laatst samen op het podium stonden bij de grote afscheidstournee waarbij Hanne, Klaasje en Marthe elke keer zeiden dat ze klaar waren voor de volgende 17 jaar ...
Ik zag vanavond pas dat Miguel Wiels vorige week in een interview bij VTM Nieuws desgevraagd ontkende dat de eventuele komst van een jongen bij K3 zijn beslissing zou hebben beïnvloed. Maar ja, hij kon ook moeilijk iets anders zeggen en zat naar mijn smaak toch wel een beetje rond de pot te draaien. Het complete item uit het VTM Nieuws is nu hier te bekijken.quote:Op woensdag 5 mei 2021 19:00 schreef Japepk het volgende:
[..]
Dat is een wel erg grove aanname. Het kan ook zo zijn dat hij het gewoon wel welletjes vindt. K3 is niet meer wat het geweest is en het is bekend dat intern niet iedereen het eens was met K3 zoekt K3. Ik kan me voorstellen dat je uit loyaliteit en de spanning van het onbekende doorgaat, maar nu dat ook weer gaat veranderen denkt; de koek is hier voor mij op.
Omg ja ik kwam daar ook laatst achter, klinkt beetje als een Samson & Gert of Plop demo.quote:Op woensdag 12 mei 2021 20:23 schreef Maartel het volgende:
Ik ontdek vandaag pas dat HKM een kerstnummer heeft opgenomen
Het lijkt me inmiddels sterk. Misschien een Best Of maar daarvan heeft deze line-up er al 2 uitgebracht?quote:Op vrijdag 14 mei 2021 23:14 schreef Riparius het volgende:
De videoclip van Beter als je danst
Zou er nog een album komen met Klaasje waar dit nummer op staat?
Ja, ze hadden beter een re-release van Dans van de Farao album kunnen uit brengen (ala die limited editions van Parels, Alle Kleuren en Tele Rome) met dit nummer erop en evt 2 nieuwe tracks en/of remixes zodat het album iets waard is. Ik neem aan dat Studio 100 gewoon het nieuwe album (met nieuwe nummers zonder Miguel en het nieuwe lid) in dec laat uitkomen met nieuwe lid (want Sinterklaas en Kerst).quote:Op zaterdag 15 mei 2021 02:31 schreef Maartel het volgende:
[..]
Het lijkt me inmiddels sterk. Misschien een Best Of maar daarvan heeft deze line-up er al 2 uitgebracht?
Oei, dus geen 2e CD met 4e versies van Heyah Mama en Oya Lélé dit keer??quote:Op zaterdag 15 mei 2021 15:13 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Ja, ze hadden beter een re-release van Dans van de Farao album kunnen uit brengen (ala die limited editions van Parels, Alle Kleuren en Tele Rome) met dit nummer erop en evt 2 nieuwe tracks en/of remixes zodat het album iets waard is. Ik neem aan dat Studio 100 gewoon het nieuwe album (met nieuwe nummers zonder Miguel en het nieuwe lid) in dec laat uitkomen met nieuwe lid (want Sinterklaas en Kerst).
Las ook dat Miguel gewoon de rechten van alle nummers behoud, dus ben benieuw dof ze uberhaupt nog een best off cd mogen uitbrengen van hem aangezien ik Miguel best wel een Scooter Brauntje zie doen naar Studio 100.
Ik ben benieuwd! Hoop het wel hahahaquote:Op zaterdag 15 mei 2021 16:38 schreef Maartel het volgende:
Oei, dus geen 2e CD met 4e versies van Heyah Mama en Oya Lélé dit keer??
Benieuwd wat ze dan gaan zingen tijdens K2 Zoekt K3
Met dank voor de tip! Nu hier te bekijken.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 13:59 schreef WatIkWil het volgende:
Voor de liefhebbers:
Vanavond komt Kristel om 18.40 op VRT Eén bij “Vlaanderen Vakantieland”.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |