Er zitten altijk gekken tussen, maar de politie kan daar gewoon tegen optreden. Dit gaat om een terreurdreiging en dat vindt ik te ver gaan. Dan zal het me niet verbazen als we de kant van australië opgaan waarbij politie op de deurmant staat als je iets negatiefs post over het beleid van de overheid.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 12:58 schreef capricia het volgende:
[..]
Tegengeluid is prima.
Wat echter de grens overschrijdt is dat er mensen bedreigd en aangevallen worden. Dat is niet okay. Lijkt me volstrekt normaal dat er dan ingegrepen gaat worden.
Stel een btw-er duikt het konijnenhol in hoe vel moet hij/zij de laptop brighness instellen?quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 12:07 schreef Summers het volgende:
[..]
Yep allemaal mensen met vooroordelen die zich nog nooit hebben verdiept in bnw en denken alles te weten en waarvan ik het advies nooit zou aannemen . Alle bnw gerelateerde zaken hebben alleen bnwers verstand van .
Mijn vrouw werkt met demente ouderen.. Sommige werden rustiger van geen bezoek anderen miste het wel (zover dat nog kan als je zwaar dement bent..)quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 12:50 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Vraag me ook af of veel bejaarden nu echt zouden kiezen voor x maanden langer leven, maar 'opgesloten' zitten of niet.
Er is wel iets meer dan politie nodig.. Ik neem aan dat je hier ook de inlichtingen dienst nodig hebt om personen op de radar te krijgen etc..quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 13:10 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Er zitten altijk gekken tussen, maar de politie kan daar gewoon tegen optreden.
Er word veel gedaan via FB daar zijn verschillende pagina's waar je met je ei terecht kan..quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 13:24 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Mijn vrouw werkt met demente ouderen.. Sommige werden rustiger van geen bezoek anderen miste het wel (zover dat nog kan als je zwaar dement bent..)
[..]
Er is wel iets meer dan politie nodig.. Ik neem aan dat je hier ook de inlichtingen dienst nodig hebt om personen op de radar te krijgen etc..
Wat denk je zelf? Die zeggen "maak mij maar dood?"quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 12:50 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Vraag me ook af of veel bejaarden nu echt zouden kiezen voor x maanden langer leven, maar 'opgesloten' zitten of niet.
Ah, vooroordelen, zo vervelend.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 12:07 schreef Summers het volgende:
[..]
Yep allemaal mensen met vooroordelen die zich nog nooit hebben verdiept in bnw en denken alles te weten en waarvan ik het advies nooit zou aannemen . Alle bnw gerelateerde zaken hebben alleen bnwers verstand van .
De paar die ik ken gaan inderdaad liever wat eerder dood dan opgesloten te zitten ja.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 13:41 schreef illusions het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Die zeggen "maak mij maar dood?"
In Nederland is dat ook een optie, dus ze kunnen kiezen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 13:46 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
De paar die ik ken gaan inderdaad liever wat eerder dood dan opgesloten te zitten ja.
Begin dit jaar niet echt hoor. In een bejaardentehuis heb ik het over he.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 13:47 schreef illusions het volgende:
[..]
In Nederland is dat ook een optie, dus ze kunnen kiezen.
Geen bezoek, niet naar je man/vrouw want andere afdeling, niet bij je stervende partner kunnen zijn....quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 13:48 schreef illusions het volgende:
Vraag me af in hoeverre die mensen dan nu opgesloten zitten, in vergelijking met pre-Corona tijden.
Nu niet, dus ik snap het punt niet zo.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 13:48 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Geen bezoek, niet naar je man/vrouw want andere afdeling, niet bij je stervende partner kunnen zijn....
Begin dit jaar was dit het geval.
Daar is echt wel van geleerd..quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 13:48 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Geen bezoek, niet naar je man/vrouw want andere afdeling, niet bij je stervende partner kunnen zijn....
Begin dit jaar was dit het geval.
Crtlaltdelete had het hierover....quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 13:50 schreef illusions het volgende:
[..]
Nu niet, dus ik snap het punt niet zo.
Dat verklaart het wel ja, daar komt wel vaker incoherent gelul vandaan.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 13:53 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Crtlaltdelete had het hierover....
Wait what?quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 14:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
Stop er maar mee, mensen, heb net in een ander pareltje van een BNW-topic vernomen dat heel deze corona-hoax is opgezet door de paus om ons allemaal tot universele armoede te dwingen en zijn kont te kussen. De corona-maatregelen zijn daar een voorbereiding op.
Dat lucht op.
Bij welke afdeling was dat?quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 14:41 schreef Izzy73 het volgende:
Het was vanochtend zeldzaam stil en rustig hier in het ziekenhuis.
Het is nog steeds treurig, gemaskerd personeel en bezoek is ook niet optimaal, 1.5m en met mondvod. Voor de dementerende moeder van een vriendin van mij schijnt het allemaal best ingrijpend te zijn. Zij kan gelukkig nog haar moeder aanraken en zo stiekem knuffelen want ze knipt de haren van haar moeder, haar zus mag dit niet.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 13:46 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
De paar die ik ken gaan inderdaad liever wat eerder dood dan opgesloten te zitten ja.
quote:Een gewaarschuwd mens die een week later opnieuw een overtreding begaat, ontvangt dan direct een boete, zo legt voorzitter Bruls uit. Ook overtreders die bijvoorbeeld lachen om de berisping die zij ontvangen, gaan onmiddellijk op de bon. "Wil je niet luisteren? Dan een boete. Wij zetten een stap naar voren. Handhavers gaan voortaan sneller op groepjes af. Hierin komt een landelijke lijn", vertelt Bruls.[quote]
Lachen wordt niet beboet, een waarschuwing krijgen en de agent uitlachen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 17:16 schreef Summers het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ptreden-waarschuwing
Zelfs lachen word beboet
[..]
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 17:20 schreef illusions het volgende:
[..]
Lachen wordt niet beboet, een waarschuwing krijgen en de agent uitlachen.
Lijkt me logisch. Flik dat in een ander land en je krijgt met de stok.
Je leest weer eens niet kritisch genoeg.
MSM bron trouwens, hypocrietje van me. Dacht dat je dat per definitie niet geloofde?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |