Als je 7e dags adventist bent wel ja.quote:Op maandag 19 oktober 2020 21:35 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Voor de echte bijbelkennis moet je bij Ali Kannibali zijn trouwens.
Klopt.quote:Op maandag 19 oktober 2020 22:04 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Voor de harde kern hier is dat inderdaad niet te verwachten, jullie zijn al te ver heen. Maar er zijn veel lurkers hier, voor wie argumenten misschien nog iets betekenen. Ik vermoed dat Etto het daarvoor doet.
Dus de msm imiteren en andere volwassenen hun vrije wil niet respecteren , ze als kleutertjes wilt behandelen die niet voor zichzelf na kunnen denken en jij wilt bepalen/manipuleren wat ze wel en niet geloven , goed bezig man , daar zou iedereen kotsend van wegrennen die niet 5 jaar isquote:
Uhm nee... mensen aanspreken op hun valse bronnen, aantonen waarom het valse bronnen zijn en ze attenderen op het feit dat ze laster plegen.quote:Op maandag 19 oktober 2020 23:04 schreef Summers het volgende:
[..]
Dus de msm imiteren en andere volwassenen hun vrije wil niet respecteren , ze als kleutertjes wilt behandelen die niet voor zichzelf na kunnen denken en jij wilt bepalen/manipuleren wat ze wel en niet geloven , goed bezig man , daar zou iedereen kotsend van wegrennen die niet 5 jaar is
Een lurker hier; wat mij betreft doe je dat meer dan prima, ik mag je reacties graag lezen.quote:Op maandag 19 oktober 2020 23:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Uhm nee... mensen aanspreken op hun valse bronnen, aantonen waarom het valse bronnen zijn en ze attenderen op het feit dat ze laster plegen.
Carry on.
Je hebt niet de kennis om te kunnen beoordelen wat wel en niet vals is in bnw en haat is niet de weg naar de waarheidquote:Op maandag 19 oktober 2020 23:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Uhm nee... mensen aanspreken op hun valse bronnen, aantonen waarom het valse bronnen zijn en ze attenderen op het feit dat ze laster plegen.
Carry on.
Iedereen kan dat checken. Dat heet onderzoek doen.quote:Op maandag 19 oktober 2020 23:44 schreef Summers het volgende:
[..]
Je hebt niet de kennis om te kunnen beoordelen wat wel en niet vals is in bnw en haat is niet de weg naar de waarheid
Voorouders hebben gestreden voor vrijheid , niet voor onderdrukking . Ga jezelf voor de gek houden .quote:Op maandag 19 oktober 2020 23:43 schreef A.C.R. het volgende:
[..]
Een lurker hier; wat mij betreft doe je dat meer dan prima, ik mag je reacties graag lezen.
Het is spijtig dat tegenstanders van het gecreëerde kwaad en de zelfbenoemde waarheidszoekers steeds verder gaan. In een situatie als deze bestaat het leven van beleidsbepalers uit constante uitdagingen die voor iedereen nieuw zijn, waardoor het beleid grotendeels beïnvloed wordt door voortschrijdend inzicht. Hierdoor zal je het nooit goed kunnen doen, dat is jammer, maar logisch. De ene (bevolkings)groep ondervindt meer gevolgen van het beleid/de maatregelen, om uiteenlopende redenen. Juist daarom is het ook helemaal niet gek dat discussie ontstaat. Ruimte voor deze discussie wordt echter compleet weggevaagd doordat tegenstanders steeds meer vervallen in een extreme vorm van handelen: onderbouwde argumenten worden nauwelijks aangehaald, het lijkt belangrijker om een soort kwaad te 'onthullen' met behulp van kreten in hoofdletters met een 'zie je wel!'-sentiment, of het gebruik van minachtende benamingen voor de mensen die wel de adviezen opvolgen.
Ja, een beleid raakt iedereen. Nee, je doet het niet voor jezelf (bv. een mondkapje dragen). Nee, wij zijn niet zielig en geen gevangene van onze overheid, onze voorouders draaien zich om in hun graf met zo'n denkwijze. Ja, je mag vinden dat het beleid meer raakt dan misschien noodzakelijk lijkt.
Respect, normale argumenten en besef dat het niet om de 'ik' maar om de 'wij' draait: dat alles brengt je een stuk verder en maakt dat je serieuzer genomen wordt.
Precies als je internet hebt en boven de 18 bent heb je geen enkel excuus meer om niet op de hoogte te zijn van welk onderwerp dan ook en is de volwassene 100% verantwoordelijk voor de kennis die hij of zij wel of niet heeftquote:Op maandag 19 oktober 2020 23:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Iedereen kan dat checken. Dat heet onderzoek doen.
Klopt, mijn grootvader bijvoorbeeld. Artillerist. Die mag creperen van BNW'ers want oud en toch al bijna dood.quote:Op maandag 19 oktober 2020 23:51 schreef Summers het volgende:
[..]
Voorouders hebben gestreden voor vrijheid , niet voor onderdrukking . Ga jezelf voor de gek houden .
Doei welterustenquote:Op maandag 19 oktober 2020 23:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Klopt, mijn grootvader bijvoorbeeld. Artillerist. Die mag creperen van BNW'ers want oud en toch al bijna dood.
Hup hup, open gooien alles.
Dat is toch je argument? Is niet zo dodelijk, corona, en treft toch alleen bejaarden.quote:Op maandag 19 oktober 2020 23:56 schreef Summers het volgende:
[..]
Doei welterustenemotionele chantage werkt alleen nog maar bij mensen die nog in de msm geloven .
Groepsdruk is een illusie , zodra je dat doorziet POEF weg geloof en heeft het geen invloed meer op je beslissingenquote:Op maandag 19 oktober 2020 23:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat is toch je argument? Is niet zo dodelijk, corona, en treft toch alleen bejaarden.
Emotionele chantage... aldus de mevrouw die continu over kiddo's moet praten om haar achterlijke complotten te slijten. "Think of the chiiiiiiiiiiiiildren".... Hou toch op man.
Ja, weer zo'n Xenos WC-tegel.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 00:00 schreef Summers het volgende:
[..]
Groepsdruk is een illusie , zodra je dat doorziet POEF weg geloof en heeft het geen invloed meer op je beslissingen
'Onderdrukking'... schaamteloze kreet van gepamperde generaties na de WO's. Ik, ik, ik.quote:Op maandag 19 oktober 2020 23:51 schreef Summers het volgende:
[..]
Voorouders hebben gestreden voor vrijheid , niet voor onderdrukking . Ga jezelf voor de gek houden .
Wie met een vinger wijst moet goed kijken want er wijzen er dan 3 naar jou . Misschien zie jij het wel verkeerd , houd er rekening mee dat andere mensen dat weer van jou zullen vinden . Gepamperde generatie met een mondpamper .quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 00:03 schreef A.C.R. het volgende:
[..]
'Onderdrukking'... schaamteloze kreet van gepamperde generaties na de WO's. Ik, ik, ik.
Doe eens niet zo hysterisch joh, een aantal maanden geleden zou je dit soort onzin wellicht niet eens kunnen bedenken. Maar nu heb je er 2 nieuwsitems over gezien en slaat helemaal door. Snap je nu werkelijk niet hoeveel invloed de propaganda heeft op je?quote:Op maandag 19 oktober 2020 20:47 schreef capricia het volgende:
[..]
Die mensen kunnen niet op een normale manier meer naar hun werk.
Ze worden fysiek en verbaal aangevallen.
Door aluhoedjes. Die roepen dat Rutte bloed van babies drinkt. Idem met Pieter Omzigt, die is een vieze vuile pedo en moet dood. Ze gaan inmiddels via een andere uitgang naar buiten. En ze lopen niet meer zonder bewaking over dat plein naar hun werk.
Dat onze volksvertegenwoordigers aanspreekbaar zijn voor ons allemaal is een groot goed. Gewoon, op dat plein kon je ze aanspreken. En die complot-mensen maken dit helemaal stuk. Rutte fietst dus niet meer naar zijn werk.
Wouw. Wat een self fulfilling prophecy.
Ik vraag me af of mensen zich hier niet voor schamen.
Er is een reden dat deze groep op een lijst met terreurdreigingen staat. En die reden is niet propaganda. Die reden is oa die uitzending over hoe je Rutte neer moet leggen. En de gedragingen van diezelfde kliek rondom politici.
Erm, de beelden hebben we allemaal kunnen zien.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 00:22 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Doe eens niet zo hysterisch joh, een aantal maanden geleden zou je dit soort onzin wellicht niet eens kunnen bedenken. Maar nu heb je er 2 nieuwsitems over gezien en slaat helemaal door. Snap je nu werkelijk niet hoeveel invloed de propaganda heeft op je?
Als ze morgen beelden laten zien van Rutte in gesprek met kermit de kikker dan geloof je ook in het bestaan van sprekende handpoppen? O wacht ._.._. je avatar.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 00:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Erm, de beelden hebben we allemaal kunnen zien.
Ik wacht wel af tot men het doorheeft en zelf moe is geworden van die emotionele rollercoaster waar men zich steeds in laat trekken door de msm en de politiek . Angst en voor rede vatbaar gaan niet samen , men moet zelf kiezen door wat ze zich laten leiden .quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 00:22 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Doe eens niet zo hysterisch joh, een aantal maanden geleden zou je dit soort onzin wellicht niet eens kunnen bedenken. Maar nu heb je er 2 nieuwsitems over gezien en slaat helemaal door. Snap je nu werkelijk niet hoeveel invloed de propaganda heeft op je?
Je bent zelf het bangste wezen wat er is is... met je complotten en elites en satanisten en bloedoffers.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 00:55 schreef Summers het volgende:
[..]
Ik wacht wel af tot men het doorheeft en zelf moe is geworden van die emotionele rollercoaster waar men zich steeds in laat trekken door de msm en de politiek . Angst en voor rede vatbaar gaan niet samen , men moet zelf kiezen door wat ze zich laten leiden .
Ik geloof niet dat je beseft wat onderdrukking inhoud..quote:Op maandag 19 oktober 2020 23:51 schreef Summers het volgende:
[..]
Eens zien hoe dat hier zou gaan met een anti maatregelen demonstratiequote:Op dinsdag 20 oktober 2020 07:01 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat je beseft wat onderdrukking inhoud..
Er zijn landen waar vouwen niks mogen alleen kinderen baren en het huishouden doen.
Zodra ze zich een beetje voor zichzelf willen opkomen eindigen ze op het schavot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |