Kan je nu niet even bellen? Ik weet hier dat de eigenaresse op zaterdag aanwezig is voor administratieve dingen. Je kunt het altijd proberen. Ik zou er helemaal gek van worden als ze me zo tot maandag lieten wachten. En ik denk dat als je dit uit zou leggen ze meteen snappen waarom je belt op zaterdag.quote:Op vrijdag 6 november 2020 23:59 schreef aapieannie het volgende:
Nou toch maar even mn hart luchten want ik ben vandaag met een naar gevoel vertrokken bij het kdv.
Al begin van de dag werd ik door 1 van de leidsters gevraagd, of ze mij mocht bellen om een afspraak te maken voor een gesprek. Ik gaf hierop aan dat is prima, ik ben vandaag thuis dus te bereiken. Geen telefoon gehad voor ik de kinderen ging ophalen.
Kaylee deed nog al lang over het verzamelen van haar spullen dus ik vroeg tussen neus en lippen door, joh waar gaat het eigenlijk over. Zegt de leidster ja daar ga ik nu niet inhoudelijk op in, daar willen we in prive over praten, maar we maken ons een beetje zorgen over de jongens.
Hier schrok ik van, naar ons weten hebben ze het daar leuk. Dat staat ook in elk dagboek verhaaltje, dat ze een fijne dag hebben gehad en leuk hebben gespeeld. Zo af en toe word er niet geslapen, en Vincent vind een nee horen erg moeilijk en schiet dan in een driftbui, maar dat lijkt mij peuter eigen.
Ik gaf gelijk aan dat als het om het lopen van Jeremy gaat dat het gesprek niet nodig is. Hij moet een bril, hii ziet links vrij weinig daarom loopt hij altijd met de rechterkant van zijn hoofd naar voren gedraaid. Daarop gaf de leidster aan dat ze dit herkende maar dat dit niet de essentie van het gesprek zou zijn, en dat ze er over op wilde houden want ze vond het al moeilijk genoeg.
Ik heb nu aangedrongen dat zij maandag gelijk belt voor een afspraak, maar dat het gesprek wat mij betreft ook gelijk maandag plaats vind. Het bellen ging ze maandag doen, maar of het gesprek er dan ook kwam kon zij niet beloven.
Wij zitten nu ons gek te denken waar het gesprek eventueel over zou kunnen gaan. Hebben we iets essentiels gemist de afgelopen tijd? Waarom makem zij zich zorgen, als wij dat als ouders niet doen..
Ze worden elke week gewassen en in schone kleding gebracht dus het kan ook niet om hygiene gaan...
Sorry, dit is een heel lang verhaal geworden. Maar wellicht kunnen jullie mee denken...
Vriend heeft dit net geprobeerd, maar er is niemand aanwezig. En de mailbox waar je heen word geleid is ook vol, dus we kunnen ook geen bericht achterlaten.quote:Op zaterdag 7 november 2020 09:35 schreef Adrian4 het volgende:
[..]
Kan je nu niet even bellen? Ik weet hier dat de eigenaresse op zaterdag aanwezig is voor administratieve dingen. Je kunt het altijd proberen. Ik zou er helemaal gek van worden als ze me zo tot maandag lieten wachten. En ik denk dat als je dit uit zou leggen ze meteen snappen waarom je belt op zaterdag.
Normaal heb ik mn mondje wel bij me, maar hier stond ik toch even met mn mond vol tanden zegmaar..quote:Op zaterdag 7 november 2020 12:06 schreef SacreCoeur het volgende:
want ze vond het al moeilijk genoeg![]()
Ik denk dat ik hier toch wel pissig was geworden.
Blijkbaar niet zo moeilijk om er een weekend mee te wachten, dus dan zal het wel niets bijzonders zijn.
En als het wel allemaal zo erg is dan is de aanpak zeer onproffesioneel.
Zijn ze aangesloten bij een overkoepelende organisatie? Wellicht zou je het dan daar nog eens kunnen neerleggen. Het is gewoon niet tof om haar altijd vies of muf terug te krijgen...quote:Op zaterdag 7 november 2020 14:05 schreef exode het volgende:
Dat is erg naar aapie, stom aangepakt vooral zeg.
Hier worden we een beetje moedeloos van KDV en poep. Juul komt of thuis met een luier vol poep of doorlek vlekken in haar kleding of ze stinkt enorm naar poep. Kortom poep.
We hebben het aangekaart bij het ophalen, telefonisch met de mentor van Juul en via de App. Geen idee wat nu nog. Verder zijn we supertevreden, Juul komt ook altijd vrolijk thuis en gaat er met veel plezier heen.
Juul is al een week lekker moe, ze slaapt goed en lang genoeg maar ze is gewoon moe. Daardoor wordt ze lamlending en knuffelt ze enorm veel vooral met haar grote broer.
De luiers zijn niet van ons, dus dat moeten ze zelf zien zeg maar. Juul doet exact hetzelfde als B deed als ze heeft gepoept. Het niet zeggen en juist wat wegblijven zodat je het niet altijd ruikt. Dus ik snap wel dat ze het wel eens over het hoofd zien. Maar als je haar dan verschoont, pak even reservekleding die altijd in haar tas zit.quote:Op zaterdag 7 november 2020 15:07 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Zijn ze aangesloten bij een overkoepelende organisatie? Wellicht zou je het dan daar nog eens kunnen neerleggen. Het is gewoon niet tof om haar altijd vies of muf terug te krijgen...
Wat misschien nog zou kunnen helpen, een grotere maat luiers met wat meer absorptie? Als ze daar minder vaak verschonen en ze daardoor doorlekt kan dat daardoor miss nog een beetje helpen?
Los daarvan is t natuurlijk gewoon stom van ze
Ik denk eigenlijk dat als Mijm deze vraag zou krijgen hij zou zeggen: ‘Als ik moest plassen.’ Een peuter kan volgens mij nog moeilijk oorzaak-gevolg benoemen en zeker niet bij een vraag over plassen.quote:Op zaterdag 7 november 2020 20:50 schreef PKM het volgende:
Ik heb een kleine ergernis met de peuterspeelzaal. Geen idee of ik er echt wat mee moet.
Als Banaan in zijn broek plast en ze vragen waarom, dan zegt hij "omdat ik dat leuk vind". Ze hebben hem toen al eens zelf zijn kleertjes uit laten trekken.
Ik zou eigenlijk willen dat ze hem helpen naar een ander antwoord, zoals "het was een ongelukje" of "het plasje kwam heel snel".
Als je hem namelijk zou vragen waarom hij van de trap valt dan zou hij ook zeggen "omdat ik dat leuk vind". Ik snap eigenlijk dus niet waarom ze dit antwoord accepteren als waarheid.![]()
Denk dat ik ze maandag er toch even over bel want dat zit me niet zo lekker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |