abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195799967
We hadden trouwens afgelopen week evaluatie van de peuterspeelgroep - een losse observatie die daaruit kwam: er is blijkbaar een jongetje in z'n klas dat verzot is op Günthers rode laarsjes en er steeds mee wil knuffelen en zijn hoofd erop leggen enzo...
..terwijl Günther ze aan heeft! :D :')
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 23 oktober 2020 @ 08:58:40 #27
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_195800840
Ha, dat zijn de originelere berichten, minilot! Hoe gaat het met hem daar? Ben jij alweer gewend aan je Güntherloze intervallen?

Ik heb nog nooit nieuwe schoenen gekocht. Wel tweedehandse, en ook een hoop gekregen. Ik weet dat het belangrijk is, zeker in het begin, maar Jacob heeft heel lang op slofjes gelopen voor hij schoenen kreeg en is thuis vaak blootsvoets en verder veel afwisselen. Daarmee geloof ik het wel eerlijk gezegd. Hij is vooral team laars inderdaad, want plassenstampen (of erdoorheen crossen op de loopfiets) blijft toch hemel op aarde.

En ik moest laatst aan Franny denken want zij kreeg een poos geleden opmerkingen van de opvang over dat haar zoon geen pogingen deed zich zelf aan en uit te kleden. Wij hoorden laatst hetzelfde! Zelfstandigheid = zelfvertrouwen is hun motto. Jacobs motto: helpen = lief.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_195801076
Juul loopt net als haar grote broer het liefste op blote voeten. Helaas is dat buiten niet mogelijk. (de tuin is door de vorige bewoonster aangelegd, de tegels liggen niet helemaal goed en hebben scherpe randen)
Ons huis is nogal koud in de winter en dit jaar hebben we ze beide eindelijk zover om sloffen te dragen. Juul had echt ijsklontjes voeten. We hebben Bergstein sloffen voor allebei gekocht, die vinden ze heerlijk zitten.

Juul draagt oude sneakers van B en haar nichtje, laarzen en van die leren laarsjes, volgens mij van Scapino. Bij Van Haren heb je ook goede leren schoentjes overigens, stuk goedkoper dan bijv shoesme.
pi_195805590
Voeten laten opmeten in de kinderschoenenwinkel, blijkt ie nog helemaal geen nieuwe schoenen nodig te hebben :? Weet niet of de meting klopt (of die van ons :+ ).
Wel nieuwe laarzen gekocht (elders) met raketten en astronauten erop en lichtjes in de zolen. Simon is er helemaal blij mee. Tijdens de lunch zei hij een paar keer "Ik ben echt heel blij met mijn nieuwe laarzen" O+
pi_195808072
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 06:05 schreef minilot het volgende:
We hadden trouwens afgelopen week evaluatie van de peuterspeelgroep - een losse observatie die daaruit kwam: er is blijkbaar een jongetje in z'n klas dat verzot is op Günthers rode laarsjes en er steeds mee wil knuffelen en zijn hoofd erop leggen enzo...
..terwijl Günther ze aan heeft! :D :')
Haha _O-
pi_195808290
Wat betreft schoenen ben ik wel duur uit. Ik vind het zelf opmeten lastig dus laat dat liever in de dichtstbijzijnde schoenenwinkel doen en koop daar dan ook schoenen. En die zijn duur. En Casper is 3 maten gegroeid in 6 maanden tijd. :X Maar dan weet ik voor mezelf dat ie met goed (passend) schoeisel de deur uit gaat dus daar wat meer geld aan uitgeven vind ik zelf niet zo heel erg. (En ik woon ver van een stad dus mede daardoor kies ik toch voor de kleine lokale schoenenwinkel plus dat ik daarmee de kleine ondernemer hier ook weer steun voor er helemaal niks meer over blijft :') )

[ Bericht 5% gewijzigd door LaBelleFleur27 op 23-10-2020 16:32:48 ]
pi_195821485
Dat hadden wij ook Belle, maar helaas die schoenenwinkel is weg. Tientallen jaren een begrip maar het toch niet gered, zo zonde.

Juul heeft een nieuwe favoriet om te kijken: de zoete zusjes _O- B kijkt dat wel eens en nu kijken ze het dus samen. Met name de Vlogs van Disney zijn favoriet.
pi_195821993
Mijn peuter heeft net zijn eigen pony afgeknipt en nu moet ik steeds huilen als ik hem zie :'(
pi_195822186
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 11:59 schreef Adrian4 het volgende:
Mijn peuter heeft net zijn eigen pony afgeknipt en nu moet ik steeds huilen als ik hem zie :'(
Oh oh. 🙈 Snap ik wel. Groeit gelukkig weer aan!
Protège moi de mes désirs.
pi_195822439
quote:
kan ik me helemaal voorstellen! Laatst had de kapper de kapteins haar gruwelijk verpest (te leek wel zon tondeusekopje, terwijl ik had gevraagd om een lange bovenkant :X ). Duurde toen echt even voor ik m weer mooi vond :@
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_195849756
Ik had de foto van Kevin naar mijn kapster gestuurd met de vraag of ze er iets mee kan.
Ik krijg dit antwoord terug. ;(
quote:
Uhhm ja, daar kan ik wel wat mee, maar ik denk dat je de bui al voelt hangen. Dat wordt hoogstwaarschijnlijk een tondeuse koppie en ik ben bang echt flink kort. Tjonge zeg, hij heeft wel heel erg uitgehaald en ook nog net op een plaats waar niet echt iets mee te doen valt. Ik wil dit best voor je doen, maar heel kunstig is het niet, als je wilt/durft kun je dit ook zelf, als je maar een tondeuse hebt. (Of iemand die je kent) Snap dat je ontzettend bent geschrokken
Gelukkig groeit het weer aan, maar.... maar... zijn mooie haar ;(
pi_195852797
Ach Adrian, dat meen je niet..! :X Heeft hij erg lang haar?
Hier groeit het altijd razendsnel, hopelijk is dat bij de jouwe ook zo!

Hier hebben ze de herfstvakantie afgesloten met een logeerpartijtje bij opa en oma gisteren. Ik dacht nog: dat wordt een eitje voor opa en oma, omdat Pitbull prima slaapt tegenwoordig.
Maar nee hoor: hij voelt dus feilloos aan dat ie daar alles kan maken en heeft dus de halve nacht gespookt :')
Hopelijk slaapt ie vannacht dan des te beter :+
pi_195883968
Hoe gaat het met de peuters?

De mijne heeft (overdag) goede zin!

pi_195884038
NJ, die snoet O+ O+

Ik kom mijn peuter te leen aanbieden. Weekje ofzo. En dan graag weer leuk terugbrengen.
Vandaag al vanaf 6 uur strijd. Om alles.
Ik zit nu al bijna een half uur naast hem terwijl hij slaapt, gewoon om even te onthouden dat hij eigenlijk een super lief klein kereltje is.

:'( :P
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_195884099
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 13:49 schreef LeSage het volgende:
NJ, die snoet O+ O+

Ik kom mijn peuter te leen aanbieden. Weekje ofzo. En dan graag weer leuk terugbrengen.
Vandaag al vanaf 6 uur strijd. Om alles.
Ik zit nu al bijna een half uur naast hem terwijl hij slaapt, gewoon om even te onthouden dat hij eigenlijk een super lief klein kereltje is.

:'( :P
Die eerste foto is écht hoe ze is. Zo intens. Intens blij, maar ook intens boos of verdrietig als het even niet wil. :9 Sinds kort heeft ze de hangende schouders en pruillip geperfectioneerd als iets niet naar de zin is. :D En ze is lief de laatste dagen, heel lief. Overdag dan. *)

Nog even genieten van de slaappeuter. :* Foto's en filmpjes van de leuke momenten erbij zoeken en dan heeeeel hard je best doen 'm niet achter het behang te plakken. :+
pi_195884178

Mini-ToT ontwikkelt zich steeds verder. Echt leuk om steeds nieuwe dingen te ontdekken! *O*
Alleen zijn humeurtje na zijn middagdutje blijft wel een probleem, plus het slapengaan an sich, en geen groenten willen eten. -O-
pi_195885422
quote:
:o Oh dat lijkt me wel echt schrikken en ik zou ook best een beetje boos zijn als ze dat deed, hoe reageerde hij op jouw reactie?

Twist, wel eens fijn als ze elders spoken toch :P

NJ, wat is ze groot geworden :o O+ Knap meisje met een eigen willetje zo te horen, die van mij is precies zo _O-

ToT, die van jou ook alweer peuter joh, wat een knap mannetje om te zien!

LeSage :* Hopelijk komt hij gauw door deze fase heen, maar oh wat kan het vermoeiend zijn soms he :%

Met mijn peuter gaat het goed, ze doet het nu prima op de psz hoewel wegbrengen nog af en toe drama is maar niet zo vaak meer gelukkig. Ze kletst de hele dag en is ontzettend pienter, je kunt niet alles meer zeggen waar ze bij is want ze snapt heel veel al _O-

Ze begint ook ontzettend te veranderen in haar gezichtje vind ik;
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O+
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_195885839
Oh wat zijn jullie peuters leuk!!
Die koppies O+

Hier is Juul wat uit haar doen. Morgen wordt er een voorzetwand tegen de buitenmuur van haar slaapkamer geplaatst en haar plafond wordt vervangen. Donderdag komt dan de stukadoor. Haar kamer is nu leeg op haar bedje na, die gaat er morgenochtend uit en dan slaapt ze in een campingbedje naast ons bed tot de stuc droog genoeg is. Ze is vooral boos dat haar kledingkast nu in de slaapkamer van B staat. Ze is ervan overtuigd dat B die van haar afpakt. Benieuwd hoe de komende dagen gaan....
pi_195889452
quote:
80s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 13:56 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]

Mini-ToT ontwikkelt zich steeds verder. Echt leuk om steeds nieuwe dingen te ontdekken! *O*
Alleen zijn humeurtje na zijn middagdutje blijft wel een probleem, plus het slapengaan an sich, en geen groenten willen eten. -O-
Leuke kerel @ToT ! :D Hopelijk de problemen snel wat beter!
Helemaal geen groente?
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 15:09 schreef rena het volgende:

[..]

:o Oh dat lijkt me wel echt schrikken en ik zou ook best een beetje boos zijn als ze dat deed, hoe reageerde hij op jouw reactie?

Twist, wel eens fijn als ze elders spoken toch :P

NJ, wat is ze groot geworden :o O+ Knap meisje met een eigen willetje zo te horen, die van mij is precies zo _O-

ToT, die van jou ook alweer peuter joh, wat een knap mannetje om te zien!

LeSage :* Hopelijk komt hij gauw door deze fase heen, maar oh wat kan het vermoeiend zijn soms he :%

Met mijn peuter gaat het goed, ze doet het nu prima op de psz hoewel wegbrengen nog af en toe drama is maar niet zo vaak meer gelukkig. Ze kletst de hele dag en is ontzettend pienter, je kunt niet alles meer zeggen waar ze bij is want ze snapt heel veel al _O-

Ze begint ook ontzettend te veranderen in haar gezichtje vind ik;
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O+
Gaat snel hé... Ik schrik er ook van als ik jouw dame zie! Is ook een heel meisje geworden! :o
Vind het wel mooi als er een beetje pit in zit, maar af en toe ...... :9
pi_195889575
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 18:59 schreef NicolasJoy het volgende:

[..]

Leuke kerel @:ToT ! :D Hopelijk de problemen snel wat beter!
Helemaal geen groente?

Alleen sla! _O- En SOMS een paar hapjes van een groente-loempia. :P
pi_195899687
Zijn er hier meerdere kindjes die tandenknarsen? In de nacht is het zo erg dan lijkt het alsof ze haar tanden wilt breken of iets, dat geluid! :X :X
Donderdag naar de tandarts met haar voor het eerst, super spannend. Ze heeft ook 1 extra tand best apart. Ben benieuwd wat die gaat zeggen..
pi_195900309
quote:
1s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 09:43 schreef BellaaElisa het volgende:
Zijn er hier meerdere kindjes die tandenknarsen? In de nacht is het zo erg dan lijkt het alsof ze haar tanden wilt breken of iets, dat geluid! :X :X
Donderdag naar de tandarts met haar voor het eerst, super spannend. Ze heeft ook 1 extra tand best apart. Ben benieuwd wat die gaat zeggen..
Ja hier ook, dat geluid is echt verschrikkelijk. :{ word er helemaal naar van.

@NicolasJoy wat een knappie is het ook O+

Vanmorgen weer eens sinds een jaar bij het CB geweest, Y is al 93cm, lange dame. 8-)
pi_195901597
Hier ook 0 groente hoor, soms per ongeluk iets als het door de pastasaus/curry/nasi zit, maar meestal wordt het er vakkundig uitgevist -O-

Hij eet dan wel weer guacamole :D daar zit vast ergens een vitamine in toch.
  woensdag 28 oktober 2020 @ 11:49:53 #49
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_195901675
Oh hier ook geen groente en ook heel slecht fruit.
Alleen banaan en smoothies met aardbei, peer.
Sinasappelsap gaat er wel makkelijk in.

En wat groente betreft alleen door de pasta pesto of ajam paniki kan ik wat verstoppen.
Oh en hij likt graag tomaten uit :')

Maar kan me er niet heel erg druk om maken, bij mijn dochter hetzelfde :P been there done that, die eet nu zga alles.
pi_195902129
Ja en het cb vertelde me ooit dat zolang hij wel fruit en vlees eet hij dan echt wel genoeg binnen krijgt en dat ze echt niet zomaar een tekort krijgen. We bieden het gewoon elke keer aan en er komt vast een moment dat hij het eens wil proberen. We doen het nu vooral een beetje spelenderwijs.. kun je een bos maken van je brocoli, kun je een lange rups maken van je boontjes ect. Dan is hij er in ieder geval mee bezig en op een goeie dag likt ie zn vingers af en proeft ie iets :D. Ik maak me er niet druk om, het is vooral soms wat onhandig met elders eten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')