Hahaquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 06:05 schreef minilot het volgende:
We hadden trouwens afgelopen week evaluatie van de peuterspeelgroep - een losse observatie die daaruit kwam: er is blijkbaar een jongetje in z'n klas dat verzot is op Günthers rode laarsjes en er steeds mee wil knuffelen en zijn hoofd erop leggen enzo...
..terwijl Günther ze aan heeft!![]()
Oh oh. 🙈 Snap ik wel. Groeit gelukkig weer aan!quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 11:59 schreef Adrian4 het volgende:
Mijn peuter heeft net zijn eigen pony afgeknipt en nu moet ik steeds huilen als ik hem zie
kan ik me helemaal voorstellen! Laatst had de kapper de kapteins haar gruwelijk verpest (te leek wel zon tondeusekopje, terwijl ik had gevraagd om een lange bovenkantquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 11:59 schreef Adrian4 het volgende:
Mijn peuter heeft net zijn eigen pony afgeknipt en nu moet ik steeds huilen als ik hem zie
Gelukkig groeit het weer aan, maar.... maar... zijn mooie haarquote:Uhhm ja, daar kan ik wel wat mee, maar ik denk dat je de bui al voelt hangen. Dat wordt hoogstwaarschijnlijk een tondeuse koppie en ik ben bang echt flink kort. Tjonge zeg, hij heeft wel heel erg uitgehaald en ook nog net op een plaats waar niet echt iets mee te doen valt. Ik wil dit best voor je doen, maar heel kunstig is het niet, als je wilt/durft kun je dit ook zelf, als je maar een tondeuse hebt. (Of iemand die je kent) Snap dat je ontzettend bent geschrokken
Die eerste foto is écht hoe ze is. Zo intens. Intens blij, maar ook intens boos of verdrietig als het even niet wil.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 13:49 schreef LeSage het volgende:
NJ, die snoet![]()
![]()
Ik kom mijn peuter te leen aanbieden. Weekje ofzo. En dan graag weer leuk terugbrengen.
Vandaag al vanaf 6 uur strijd. Om alles.
Ik zit nu al bijna een half uur naast hem terwijl hij slaapt, gewoon om even te onthouden dat hij eigenlijk een super lief klein kereltje is.
![]()
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 11:59 schreef Adrian4 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
Leuke kerel @ToT !quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 13:56 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Mini-ToT ontwikkelt zich steeds verder. Echt leuk om steeds nieuwe dingen te ontdekken!
Alleen zijn humeurtje na zijn middagdutje blijft wel een probleem, plus het slapengaan an sich, en geen groenten willen eten.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 15:09 schreef rena het volgende:
[..]Oh dat lijkt me wel echt schrikken en ik zou ook best een beetje boos zijn als ze dat deed, hoe reageerde hij op jouw reactie?
Twist, wel eens fijn als ze elders spoken toch
NJ, wat is ze groot geworden![]()
Knap meisje met een eigen willetje zo te horen, die van mij is precies zo
ToT, die van jou ook alweer peuter joh, wat een knap mannetje om te zien!
LeSageHopelijk komt hij gauw door deze fase heen, maar oh wat kan het vermoeiend zijn soms he
![]()
Met mijn peuter gaat het goed, ze doet het nu prima op de psz hoewel wegbrengen nog af en toe drama is maar niet zo vaak meer gelukkig. Ze kletst de hele dag en is ontzettend pienter, je kunt niet alles meer zeggen waar ze bij is want ze snapt heel veel al![]()
Ze begint ook ontzettend te veranderen in haar gezichtje vind ik;Gaat snel hé... Ik schrik er ook van als ik jouw dame zie! Is ook een heel meisje geworden!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vind het wel mooi als er een beetje pit in zit, maar af en toe ......![]()
Alleen sla!quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 18:59 schreef NicolasJoy het volgende:
[..]
Leuke kerel @:ToT !Hopelijk de problemen snel wat beter!
Helemaal geen groente?
Ja hier ook, dat geluid is echt verschrikkelijk.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 09:43 schreef BellaaElisa het volgende:
Zijn er hier meerdere kindjes die tandenknarsen? In de nacht is het zo erg dan lijkt het alsof ze haar tanden wilt breken of iets, dat geluid!![]()
![]()
Donderdag naar de tandarts met haar voor het eerst, super spannend. Ze heeft ook 1 extra tand best apart. Ben benieuwd wat die gaat zeggen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |