abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195774012
quote:

_O- _O-
In order to understand, I destroyed myself
- Fernando Pessoa
  woensdag 21 oktober 2020 @ 21:39:47 #127
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_195774187
quote:
quote:
On Wednesday October 21, a national tribute will be paid to Samuel Paty, the beheaded teacher at Conflans Sainte-Honorine on Friday. On this occasion, the president of the Occitanie region decided to project the Charlie Hebdo cartoons on the facades of the two regional hotels.
https://www.en24news.com/(...)and-montpellier.html
Vanuit de overheid ook. Dit is bijzonder.
pi_195774223
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 21:35 schreef Eufonie het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

_O- _O-
Triest dat het nodig is. Triest wat de aanleiding was.

Maar dit zouden ze overal in Europa moeten doen.
pi_195779263
quote:
4s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 21:41 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

En bv maandag op alle scholen (basis, voortgezet, hoger en universitair) les in vrijheid van meningsuiting.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  donderdag 22 oktober 2020 @ 09:53:23 #130
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_195780464
quote:

[..]

Volkomen mee eens.. iemand hier met Twitter om het voorstel naar rubberen Rutte te twitteren?
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  donderdag 22 oktober 2020 @ 09:57:50 #131
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_195780530
quote:

[..]

En dan?
Zijn er dan ineens geen zwakzinnigen meer?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  donderdag 22 oktober 2020 @ 09:59:25 #132
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_195780552
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 09:57 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

En dan?
Dan laten de zwakzinnigen zich mogelijk zien..
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  donderdag 22 oktober 2020 @ 10:01:07 #133
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_195780570
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 09:57 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

En dan?
Denk je dat terrorisme weggaat als je de planners en uitvoerders als zwakzinnig wegzet?
  donderdag 22 oktober 2020 @ 10:02:43 #134
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_195780596
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 09:59 schreef nixxx het volgende:

[..]

Dan laten de zwakzinnigen zich mogelijk zien..
Die hebben zichzelf al geregeld te kijk gezet anders.
  donderdag 22 oktober 2020 @ 10:03:28 #135
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_195780609
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 10:01 schreef Iblardi het volgende:

[..]

Denk je dat terrorisme weggaat als je de planners en uitvoerders als zwakzinnig wegzet?
Oh, ik wist niet dat ik in dezelfde positie zat. Sorry dat ik mijn verantwoordelijkheden en taken al die jaren uit de weg ben gegaan.
  donderdag 22 oktober 2020 @ 10:06:50 #136
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_195780665
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 10:03 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Oh, ik wist niet dat ik in dezelfde positie zat. Sorry dat ik mijn verantwoordelijkheden en taken al die jaren uit de weg ben gegaan.
Ik vatte je commentaar op als een poging tot bagatelliseren. Waarschijnlijk onterecht.
pi_195781163
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 13:49 schreef Scorpie het volgende:
Wanneer zijn de eerste demonstraties in Nederland van de woke community?
Het verbaast me dat er zo weinig reacties komen op deze afschuwelijke moordpartij.
Bij de moord op George Floyd hebben we lange tijd wereldwijd rellen gehad. Oke, dit was wel een andere situatie,maar toch vind ik de reacties op de brute slachtpartij op Samuel Paty matig.
  donderdag 22 oktober 2020 @ 10:54:57 #138
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_195781353
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 10:06 schreef Iblardi het volgende:

[..]

Ik vatte je commentaar op als een poging tot bagatelliseren. Waarschijnlijk onterecht.
Correct.

quote:
1s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 10:43 schreef An_0_Niem het volgende:

[..]

Het verbaast me dat er zo weinig reacties komen op deze afschuwelijke moordpartij.
Bij de moord op George Floyd hebben we lange tijd wereldwijd rellen gehad. Oke, dit was wel een andere situatie,maar toch vind ik de reacties op de brute slachtpartij op Samuel Paty matig.
Omdat blanken geen slachtoffer kunnen zijn, toch.
pi_195782346
Wilders;

twitter

Er voelen zich wat moslims aangesproken. Even kijken hoe het zit met de zelfreflectie...
twitter

twitter

Oh laat maar, kansloos verhaal blijft het.
pi_195787711
quote:
4s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 11:53 schreef SpaceOddity het volgende:
Wilders;

[ twitter ]

Er voelen zich wat moslims aangesproken. Even kijken hoe het zit met de zelfreflectie...
[ twitter ]
[ twitter ]

Oh laat maar, kansloos verhaal blijft het.
Tuurlijk blijft dat kansloos. Er is namelijk geen zelfreflectie mogelijk bij terrormoslims.
Wat had je gedacht?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_195798185
Halsema wil in gesprek met Amsterdamse leraren na onthoofding Franse docent

Burgemeester Halsema gaat contact zoeken met Amsterdamse leraren om te horen of zij in de klas te maken hebben met dezelfde dreiging als de vermoorde Franse docent Samuel Paty. Dat zei de burgemeester donderdagmiddag in reactie op vragen van het CDA.

“Ons hebben signalen bereikt dat Amsterdamse leraren zich zorgen maken naar aanleiding van dit afschuwelijke incident,” zegt burgemeester Halsema. Volgens haar is langer bekend dat niet elke leraar zich even vrij voelt om gevoelige onderwerpen te bespreken vanwege de sfeer in de klas, de buurt of onder de ouders, maar zou die vrijheid wel moeten bestaan.

‘Amsterdammerschap’
“Ik zal, samen met wethouder Moorman van Onderwijs, initiatief nemen om contact op te nemen met leraren om te vragen wat zij nodig hebben. Docenten moeten elk onderwerp dat zij belangrijk vinden kunnen bespreken met hun leerlingen.”

Op Amsterdamse scholen wordt al een tijdje extra stevig ingezet op burgerschapsonderwijs. Het vak wordt ‘Amsterdammerschap’ genoemd en gaat in op thema’s zoals de betekenis van vrijheid, omgang met het nieuws en complottheorieën en gevoelige onderwerpen zoals de verandering van zwarte piet, antisemitisme of discriminatie.
https://www.parool.nl/ams(...)nse-docent~beca148d/
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  vrijdag 23 oktober 2020 @ 01:01:06 #142
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_195798683
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 23:49 schreef voetbalmanager2 het volgende:

Burgemeester Halsema gaat contact zoeken met Amsterdamse leraren om te horen of zij in de klas te maken hebben met dezelfde dreiging als de vermoorde Franse docent Samuel Paty. Dat zei de burgemeester donderdagmiddag in reactie op vragen van het CDA.

[ afbeelding ]

“Ons hebben signalen bereikt dat Amsterdamse leraren zich zorgen maken naar aanleiding van dit afschuwelijke incident,” zegt burgemeester Halsema. Volgens haar is langer bekend dat niet elke leraar zich even vrij voelt om gevoelige onderwerpen te bespreken vanwege de sfeer in de klas, de buurt of onder de ouders, maar zou die vrijheid wel moeten bestaan.

‘Amsterdammerschap’
“Ik zal, samen met wethouder Moorman van Onderwijs, initiatief nemen om contact op te nemen met leraren om te vragen wat zij nodig hebben. Docenten moeten elk onderwerp dat zij belangrijk vinden kunnen bespreken met hun leerlingen.”

Op Amsterdamse scholen wordt al een tijdje extra stevig ingezet op burgerschapsonderwijs. Het vak wordt ‘Amsterdammerschap’ genoemd en gaat in op thema’s zoals de betekenis van vrijheid, omgang met het nieuws en complottheorieën en gevoelige onderwerpen zoals de verandering van zwarte piet, antisemitisme of discriminatie.
Ah, fijn. "Volgens haar is langer bekend dat niet elke leraar zich even vrij voelt om gevoelige onderwerpen te bespreken vanwege de sfeer in de klas, de buurt of onder de ouders, maar zou die vrijheid wel moeten bestaan."

Je weet dus als burgemeester al langer dat dit leeft, maar besluit gewoon om er geen fuck aan te doen. Blijkbaar niet belangrijk genoeg, of niet waar/overdreven/'stigmatiserend'/whatever. Laat die docenten het zelf maar uitzoeken.

Het is blijkbaar nodig dat het hoofd van een onschuldig iemand in Frankrijk wordt afgezaagd alvorens er opeens vol actie wordt ondernomen, met holle retoriek dat "docenten elk onderwerp dat zij belangrijk vinden, moeten kunnen bespreken met hun leerlingen." Dat moet een vanzelfsprekendheid zijn, Halsema. Niet iets waarvoor je nu opeens publiekelijk in de bres moet springen, want dat betekent dat je daarvoor ernstig hebt verzaakt.

Daarnaast ook die benaming, 'Amsterdammerschap'. Weer tekenend voor het waanbeeld dat 'Amsterdammers' een unieke groep mensen binnen Nederland is, met een volkomen eigen set normen en waarden en leefwijze, los van de rest. :')
pi_195798848
quote:

[ afbeelding ]

‘Amsterdammerschap’

Halsema had al eerder eens te maken met de uitwassen van de islam. Haar oplossing? Weg rennen en oogkleppen op jongons!

En;

Na de mislukte staatsgreep in Turkije vier jaar geleden waren er spanningen tussen haar leerlingen met een Turkse achtergrond.

In 2015 bleek uit een onderzoek in opdracht van het ministerie van Onderwijs dat één op de vijf leraren moeite heeft om in de klas een gesprek te voeren over fundamentalisme. Bijna één op de zes docenten heeft moeite rechts-extremisme te bespreken.

Laten we het maar niet hebben over Theo. Of Salman.

Bitch please. :')
pi_195800099
quote:

[ afbeelding ]

‘Amsterdammerschap’

Allemaal best relevante onderwerpen. Er ontbreekt er echter eentje. Eentje die het mogelijk maakt dat al deze onderwerpen zonder schroom besproken kunnen worden. Eentje die de basis is van meningsverschillen, begrip en tolerantie.

Begin daar eerst maar eens mee, en behandel daarna die andere onderwerpen pas.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_195803612
Vergeet corona, het echte virus dat door Europa waart heet islam.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  vrijdag 23 oktober 2020 @ 12:52:56 #146
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_195804431
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 12:04 schreef Hathor het volgende:
Vergeet corona, het echte virus dat door Europa waart heet islam.
Maar wat is nou een passend vaccin?
Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
pi_195804636
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 12:52 schreef Tengano het volgende:

[..]

Verlichting.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_195804678
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2020 13:04 schreef Hathor het volgende:

Verlichting.
Jammer dat je daar niet deze P.I. bij gebruikt hebt: 3.gif
  vrijdag 23 oktober 2020 @ 13:18:53 #149
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_195804933
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 13:04 schreef Hathor het volgende:

[..]

Verlichting.
Dat betekent ook dat eerst het oude moet worden afgebroken en daar wordt momenteel al hard aan gewerkt. Misschien zijn we al op de goede weg.

https://metro.co.uk/2020/(...)ng-on-roof-13444621/
Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
  vrijdag 23 oktober 2020 @ 13:34:02 #150
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_195805295
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 12:52 schreef Tengano het volgende:

[..]

Heropvoedingskampen waar ze leren zich te concentreren op het juiste pad in het leven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')