quote:
Vanuit de overheid ook. Dit is bijzonder.quote:On Wednesday October 21, a national tribute will be paid to Samuel Paty, the beheaded teacher at Conflans Sainte-Honorine on Friday. On this occasion, the president of the Occitanie region decided to project the Charlie Hebdo cartoons on the facades of the two regional hotels.
https://www.en24news.com/(...)and-montpellier.html
Triest dat het nodig is. Triest wat de aanleiding was.quote:
En bv maandag op alle scholen (basis, voortgezet, hoger en universitair) les in vrijheid van meningsuiting.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:41 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Triest dat het nodig is. Triest wat de aanleiding was.
Maar dit zouden ze overal in Europa moeten doen.
Volkomen mee eens.. iemand hier met Twitter om het voorstel naar rubberen Rutte te twitteren?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:41 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
En dan?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:41 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Dan laten de zwakzinnigen zich mogelijk zien..quote:Op donderdag 22 oktober 2020 09:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En dan?
Zijn er dan ineens geen zwakzinnigen meer?
Denk je dat terrorisme weggaat als je de planners en uitvoerders als zwakzinnig wegzet?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 09:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En dan?
Zijn er dan ineens geen zwakzinnigen meer?
Die hebben zichzelf al geregeld te kijk gezet anders.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 09:59 schreef nixxx het volgende:
[..]
Dan laten de zwakzinnigen zich mogelijk zien..
Oh, ik wist niet dat ik in dezelfde positie zat. Sorry dat ik mijn verantwoordelijkheden en taken al die jaren uit de weg ben gegaan.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 10:01 schreef Iblardi het volgende:
[..]
Denk je dat terrorisme weggaat als je de planners en uitvoerders als zwakzinnig wegzet?
Ik vatte je commentaar op als een poging tot bagatelliseren. Waarschijnlijk onterecht.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 10:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oh, ik wist niet dat ik in dezelfde positie zat. Sorry dat ik mijn verantwoordelijkheden en taken al die jaren uit de weg ben gegaan.
Het verbaast me dat er zo weinig reacties komen op deze afschuwelijke moordpartij.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 13:49 schreef Scorpie het volgende:
Wanneer zijn de eerste demonstraties in Nederland van de woke community?
Correct.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 10:06 schreef Iblardi het volgende:
[..]
Ik vatte je commentaar op als een poging tot bagatelliseren. Waarschijnlijk onterecht.
Omdat blanken geen slachtoffer kunnen zijn, toch.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 10:43 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Het verbaast me dat er zo weinig reacties komen op deze afschuwelijke moordpartij.
Bij de moord op George Floyd hebben we lange tijd wereldwijd rellen gehad. Oke, dit was wel een andere situatie,maar toch vind ik de reacties op de brute slachtpartij op Samuel Paty matig.
Tuurlijk blijft dat kansloos. Er is namelijk geen zelfreflectie mogelijk bij terrormoslims.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:53 schreef SpaceOddity het volgende:
Wilders;
[ twitter ]
Er voelen zich wat moslims aangesproken. Even kijken hoe het zit met de zelfreflectie...
[ twitter ]
[ twitter ]
Oh laat maar, kansloos verhaal blijft het.
Ah, fijn. "Volgens haar is langer bekend dat niet elke leraar zich even vrij voelt om gevoelige onderwerpen te bespreken vanwege de sfeer in de klas, de buurt of onder de ouders, maar zou die vrijheid wel moeten bestaan."quote:Op donderdag 22 oktober 2020 23:49 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Halsema wil in gesprek met Amsterdamse leraren na onthoofding Franse docent
Burgemeester Halsema gaat contact zoeken met Amsterdamse leraren om te horen of zij in de klas te maken hebben met dezelfde dreiging als de vermoorde Franse docent Samuel Paty. Dat zei de burgemeester donderdagmiddag in reactie op vragen van het CDA.
[ afbeelding ]
“Ons hebben signalen bereikt dat Amsterdamse leraren zich zorgen maken naar aanleiding van dit afschuwelijke incident,” zegt burgemeester Halsema. Volgens haar is langer bekend dat niet elke leraar zich even vrij voelt om gevoelige onderwerpen te bespreken vanwege de sfeer in de klas, de buurt of onder de ouders, maar zou die vrijheid wel moeten bestaan.
‘Amsterdammerschap’
“Ik zal, samen met wethouder Moorman van Onderwijs, initiatief nemen om contact op te nemen met leraren om te vragen wat zij nodig hebben. Docenten moeten elk onderwerp dat zij belangrijk vinden kunnen bespreken met hun leerlingen.”
Op Amsterdamse scholen wordt al een tijdje extra stevig ingezet op burgerschapsonderwijs. Het vak wordt ‘Amsterdammerschap’ genoemd en gaat in op thema’s zoals de betekenis van vrijheid, omgang met het nieuws en complottheorieën en gevoelige onderwerpen zoals de verandering van zwarte piet, antisemitisme of discriminatie.
https://www.parool.nl/ams(...)nse-docent~beca148d/
Halsema had al eerder eens te maken met de uitwassen van de islam. Haar oplossing? Weg rennen en oogkleppen op jongons!quote:Op donderdag 22 oktober 2020 23:49 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Burgemeester Halsema gaat contact zoeken met Amsterdamse leraren om te horen of zij in de klas te maken hebben met dezelfde dreiging als de vermoorde Franse docent Samuel Paty. Dat zei de burgemeester donderdagmiddag in reactie op vragen van het CDA.
[ afbeelding ]
“Ons hebben signalen bereikt dat Amsterdamse leraren zich zorgen maken naar aanleiding van dit afschuwelijke incident,” zegt burgemeester Halsema. Volgens haar is langer bekend dat niet elke leraar zich even vrij voelt om gevoelige onderwerpen te bespreken vanwege de sfeer in de klas, de buurt of onder de ouders, maar zou die vrijheid wel moeten bestaan.
‘Amsterdammerschap’
“Ik zal, samen met wethouder Moorman van Onderwijs, initiatief nemen om contact op te nemen met leraren om te vragen wat zij nodig hebben. Docenten moeten elk onderwerp dat zij belangrijk vinden kunnen bespreken met hun leerlingen.”
Op Amsterdamse scholen wordt al een tijdje extra stevig ingezet op burgerschapsonderwijs. Het vak wordt ‘Amsterdammerschap’ genoemd en gaat in op thema’s zoals de betekenis van vrijheid, omgang met het nieuws en complottheorieën en gevoelige onderwerpen zoals de verandering van zwarte piet, antisemitisme of discriminatie.
Allemaal best relevante onderwerpen. Er ontbreekt er echter eentje. Eentje die het mogelijk maakt dat al deze onderwerpen zonder schroom besproken kunnen worden. Eentje die de basis is van meningsverschillen, begrip en tolerantie.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 23:49 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[ afbeelding ]
‘Amsterdammerschap’
Maar wat is nou een passend vaccin?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:04 schreef Hathor het volgende:
Vergeet corona, het echte virus dat door Europa waart heet islam.
Verlichting.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:52 schreef Tengano het volgende:
[..]
Maar wat is nou een passend vaccin?
Dat betekent ook dat eerst het oude moet worden afgebroken en daar wordt momenteel al hard aan gewerkt. Misschien zijn we al op de goede weg.quote:
Heropvoedingskampen waar ze leren zich te concentreren op het juiste pad in het leven.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:52 schreef Tengano het volgende:
[..]
Maar wat is nou een passend vaccin?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |