abonnement Unibet Coolblue
pi_195827695
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 09:48 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Je zult wel regels overtreden hebben, law and order ben je toch voorstander van? _O-
  zaterdag 24 oktober 2020 @ 16:53:23 #102
8369 speknek
Another day another slay
pi_195827798
Misschien denken ze dat je Engels bent?

They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_195833395
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_195833426
Nog iemand die claimt de inhoud van de laptop te hebben gezien en dat het "horrific" was:

twitter
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_195833447
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 16:48 schreef Scrummie het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Deze tweet was geflagged??
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_195833614
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 21:22 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Deze tweet was geflagged??
Ja :D

Die tweet moet ik verwijderen, en een 06 achterlaten als ik nu weer toegang wil.
pi_195833804
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 21:29 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ja :D

Die tweet moet ik verwijderen, en een 06 achterlaten als ik nu weer toegang wil.
Je kunt niet eerst om opheldering vragen? (ben niet zo bekend met Twitter)
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_195833831
FLASHBACK: Beau Biden Agreed to Lenient Plea Deal for DuPont Heir Who Raped 3-Year-Old — No Prison Time

A well-connected heir to the Dupont fortune got no prison time after admitting to raping his three-year-old daughter, thanks in part to the actions of then-Delaware Attorney General Beau Biden, son of Democratic presidential nominee Joe Biden.

It was February 6, 2009, when Robert H. Richards IV, the great-grandson of Irénée du Pont, the heir to his family’s fortune, admitted to the crime, The News Journal reported.

Richards was charged with two counts of second-degree rape in October 2007, punishable by a minimum of 20 years in prison if convicted

“Attorney General Beau Biden’s office indicted him on the same charges in January 2008,” explained the News Journal. “But in June of that year, days before a scheduled trial, [prosecutor Renee] Hrivnak allowed Richards to plead guilty to one count of fourth-degree rape, which carries no mandatory prison time with sentencing guidelines that recommend a sentence of zero to 30 months in prison.”

“I feel horrible what I did to my daughter,” the defendant said during his hearing in front of Superior Court Judge Jan R. Jurden.

“I feel very remorseful and very sad about what, the damage that I’ve done to her. There’s no excuse for what I’ve done to her. It’s horrible and, and I’d like probation, like [attorney Eugene] Maurer has said,” he begged.

The judge gave him an eight-year prison sentence but suspended all of it in favor of Level-II probation which would require an intensive treatment program at an inpatient psychiatric clinic in Massachusetts and monthly meetings with a probation officer.

“The only reason I’m doing this is so that probation can be transferred, and I don’t know what we’re going to do if Massachusetts won’t accept it,” the judge said.

“Probation can be transferred to Massachusetts in order for you to complete this Massachusetts program and you will successfully complete that. That is a condition of you being out on probation,” she said. “You understand that?”

“The intent of the court is that you get to Massachusetts and you successfully complete that treatment as soon as possible,” she reiterated.

But Richards did not complete the program. He did not even start the program, The News Journal reported.

Which begs the question, who signed off on this?

The answer is the late son of Joe Biden, Beau Biden.

Artikel gaat verder:

https://pjmedia.com/news-(...)prison-time-n1076224
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
  zondag 25 oktober 2020 @ 01:19:18 #109
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_195837637
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 21:37 schreef Probably_on_pcp het volgende:
FLASHBACK: Beau Biden Agreed to Lenient Plea Deal for DuPont Heir Who Raped 3-Year-Old — No Prison Time

A well-connected heir to the Dupont fortune got no prison time after admitting to raping his three-year-old daughter, thanks in part to the actions of then-Delaware Attorney General Beau Biden, son of Democratic presidential nominee Joe Biden.

It was February 6, 2009, when Robert H. Richards IV, the great-grandson of Irénée du Pont, the heir to his family’s fortune, admitted to the crime, The News Journal reported.

Richards was charged with two counts of second-degree rape in October 2007, punishable by a minimum of 20 years in prison if convicted

“Attorney General Beau Biden’s office indicted him on the same charges in January 2008,” explained the News Journal. “But in June of that year, days before a scheduled trial, [prosecutor Renee] Hrivnak allowed Richards to plead guilty to one count of fourth-degree rape, which carries no mandatory prison time with sentencing guidelines that recommend a sentence of zero to 30 months in prison.”

“I feel horrible what I did to my daughter,” the defendant said during his hearing in front of Superior Court Judge Jan R. Jurden.

“I feel very remorseful and very sad about what, the damage that I’ve done to her. There’s no excuse for what I’ve done to her. It’s horrible and, and I’d like probation, like [attorney Eugene] Maurer has said,” he begged.

The judge gave him an eight-year prison sentence but suspended all of it in favor of Level-II probation which would require an intensive treatment program at an inpatient psychiatric clinic in Massachusetts and monthly meetings with a probation officer.

“The only reason I’m doing this is so that probation can be transferred, and I don’t know what we’re going to do if Massachusetts won’t accept it,” the judge said.

“Probation can be transferred to Massachusetts in order for you to complete this Massachusetts program and you will successfully complete that. That is a condition of you being out on probation,” she said. “You understand that?”

“The intent of the court is that you get to Massachusetts and you successfully complete that treatment as soon as possible,” she reiterated.

But Richards did not complete the program. He did not even start the program, The News Journal reported.

Which begs the question, who signed off on this?

The answer is the late son of Joe Biden, Beau Biden.

Artikel gaat verder:

https://pjmedia.com/news-(...)prison-time-n1076224
Ik vraag me af wat je nog denkt te gaan "sleutelen" aan iemand die een kind van 3 verkracht wat dan ook nog eens z'n eigen kind is?
pi_195837737
Check de drek op Hunter die nu vrijgegeven wordt, 2 video's nu, op https://gvt.org.

En een telefoongesprek papa Joe over Ukraine, opgenomen 2 weken na de verkiezing van Trump.

twitter



Trump gaat weer winnen, no doubt
  zondag 25 oktober 2020 @ 02:24:09 #111
88981 Nood-kloon
(Genetisch wan-product.)
pi_195837870
quote:
9s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 20:44 schreef Tocadisco het volgende:

[..]

Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik Rudy's bezorgdheid over kinderen misschien iets serieuzer had genomen als hij zelf niet net wat te veel interesse in jonge meisjes had:

https://www.theguardian.c(...)ne-in-new-borat-film
En getrouwd was met zijn nicht...
Ik poep op AZ Alkmaar.
  zondag 25 oktober 2020 @ 02:30:40 #112
88981 Nood-kloon
(Genetisch wan-product.)
pi_195837888
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 20:52 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Als dit allemaal gelogen is, waarom klaagt Biden deze mensen niet aan voor laster? Vanwaar dat er nauwelijks een reactie komt?

[ twitter ]
Streisand effect.
Dat win je nooit. Al win je de rechtszaak, de aandacht die de leugen krijgt is veel schadelijker. En kijk wie er met dit verhaal aan de haal gaan. New York post. Een vod van Rupert Murdoch. Vreemd wel dat zelfs Foxnews, ook van Murdoch, geen aandacht wilde geven aan deze door Rusland opgezette leugen. Verder OANN, het extreme broertje van Foxnews. De gemiddelde Amerikaan interesseert het allemaal geen hol. COVID-19 en de economie zijn veel belangrijker maar daar heeft de Oranje Trol in het Witte Huis geen oren naar. Het gaat hem alleen om persoonlijke aanvallen op personen die hem niet welgevallen.
Ik poep op AZ Alkmaar.
pi_195837936
Yup, heel het verhaal klinkt gewoon heel ongeloofwaardig. Tot nu toe zijn het echt alleen maar achterlijke mensen die dit (een beetje) serieus nemen.

De FBI heeft dit "bewijs" al een maand of 10 in hun bezit en ze hebben helemaal niets geroepen over hunter, illegale deals in China of materiaal met minderjarigen erop.

Concreet bewijs dat de laptop van Hunter is, is ook nergens te vinden.

Totdat de FBI of een andere legitieme instantie er iets over durft te roepen, is het slechts een leuk verhaal dat alleen idioten serieus nemen.
  zondag 25 oktober 2020 @ 02:51:57 #114
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_195844259
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 02:51 schreef IndoorKite het volgende:
Yup, heel het verhaal klinkt gewoon heel ongeloofwaardig. Tot nu toe zijn het echt alleen maar achterlijke mensen die dit (een beetje) serieus nemen.

De FBI heeft dit "bewijs" al een maand of 10 in hun bezit en ze hebben helemaal niets geroepen over hunter, illegale deals in China of materiaal met minderjarigen erop.

Concreet bewijs dat de laptop van Hunter is, is ook nergens te vinden.
Totdat de FBI of een andere legitieme instantie er iets over durft te roepen, is het slechts een leuk verhaal dat alleen idioten serieus nemen.
Ja zo nep dat advocatenbureau van Biden's familie om de laptop vroeg en zo nep dat er elke dag weer nieuwe foto's naar buitenkomen. _O-

Die nieuwe foto's _O- AVK / Voor al uw grappige memes/filmpjes/gifjes over de kandidaten oa, En FBI een serieuze instantie noemen. Trump moet Rudy Guilliani hoofd maken van de FBI. Guilliani heeft wel ervaring met RICO cases.

https://twitter.com/biden_sex/status/1320154280330817536
Click at your own risk *nfsw foto's in tweet* (zit wel beveiliging op zodat je niet iets direct ziet)

[ Bericht 5% gewijzigd door epicbeardman op 25-10-2020 14:04:27 ]
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_195844921
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 13:53 schreef epicbeardman het volgende:

En FBI een serieuze instantie noemen. Trump moet Rudy Guilliani hoofd maken van de FBI.
:')

Like I said, alleen achterlijke mensen die dit serieus nemen. :)
pi_195845036
Floodgates zijn open, foto's van Hunters iCloud komen naar buiten met het uur. Het vage is dat er nu chinezen achter zitten die het verspreiden. (Zullen wel paar slinkse republikeinen achter zitten)

https://gnews.org/449933/

quote:
Thanks to Mr. Alvin Jiang (Mr. Jiang Zhicheng), Mr. Bruno Wu (Mr. Wu Zheng), Mr. Zhang Hongwei, Chairman of the Orient Group Inc.,and many more people who will remain anonymous.

We apologize if the video from Hunter Biden has caused you any serious discomfort! But it is for the sake of justice that we, the New Federal State of China, have made this video public. Because the friends of the communist are our enemies.
Hier een samenvatting van wat nieuw is.

crack in een vermoedelijke overheids uitgegeven auto. Heeel veel NSFW dickpicks *jummy* _O- en veel meer in action foto's.

Willen de chinezen nu ook al dat Trump wint? :{
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  zondag 25 oktober 2020 @ 15:21:24 #118
471046 YoungDriller
Stampt graag op lange tenen
pi_195846582
Op de frontpage is ook wel duidelijk dat sommige users dit soort pedoseksuelen graag een hand boven het hoofd houden on Trump maar te laten verliezen.

Walgelijk. :N
  zondag 25 oktober 2020 @ 15:23:14 #119
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_195846626
Toch zie ik de relevantie niet van de piemelorris van Hunter met de run for office van Joe Biden.
pi_195846855
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 15:23 schreef the-eye het volgende:
Toch zie ik de relevantie niet van de piemelorris van Hunter met de run for office van Joe Biden.
Op gnews staat:

quote:
This video shows only the tip of the iceberg of what is important in the Chinese Communist Party’s Blue-Gold-Yellow (BGY) program. They take advantage of all those Western politicians, celebrities, and their families who are greedy for Chinese wealth, and threaten them by getting hold of and recording their sex and drug videos, forcing them to sell out their countries and people, and even their own national security in order to cooperate with the Chinese Communist Party’s world domination.

U.S. presidential candidate Joe Biden is 100% controlled by the Chinese Communist Party as one of the most successful political instances of the BGY program. He is also a target of the CCP’s 3F plan, which aims to “fall, fail, and fell,” to weaken, destroy and kill America!

The Chinese Communist Party’s use of this tactic to threaten Biden and his sons and to bribe them with large amounts of wealth is one of the major causes of the disputes over the South China Sea, US-China trade, intellectual property rights, and energy prices, etc., as well as Biden’s provision of large numbers of CIA intelligence agents in China to the Chinese Communist Party.

The Chinese Communist Party has such a BGY program in the United States and in several Western countries in Europe. We will have millions of videos and photos of government officials, corrupt people, traitors, and criminals colluding with the Communist Party to dominate the world.
Dit gaf ik ook al week geleden aan in ander topic n.a.v. vraag waarom dit relevant is. Eigenlijk mag Biden blij zijn dat het nu al naar buiten komt, dan hebben ze minder chantage mogelijkheden.

China heeft Biden's familie in controle met zulke foto's en mails en deals.

https://gnews.org/
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  zondag 25 oktober 2020 @ 15:37:45 #121
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_195847021
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 15:32 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Op gnews staat:
[..]

Dit gaf ik ook al week geleden aan in ander topic n.a.v. vraag waarom dit relevant is. Eigenlijk mag Biden blij zijn dat het nu al naar buiten komt, dan hebben ze minder chantage mogelijkheden.

China heeft Biden's familie in controle met zulke foto's en mails en deals.

https://gnews.org/
Okee
zijn er geen plaatjes van Ivanka? :9~
pi_195848810
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 21:21 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Nog iemand die claimt de inhoud van de laptop te hebben gezien en dat het "horrific" was:

[ twitter ]
Wel mooi dat er in deze clip dus helemaal niks nuttigs gezegd wor
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 15:32 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Op gnews staat:
[..]

Dit gaf ik ook al week geleden aan in ander topic n.a.v. vraag waarom dit relevant is. Eigenlijk mag Biden blij zijn dat het nu al naar buiten komt, dan hebben ze minder chantage mogelijkheden.

China heeft Biden's familie in controle met zulke foto's en mails en deals.

https://gnews.org/
Dit dus. Als Biden op deze manier in de pocket van China zat dan hebben ze meer aan hem als hij in het witte huis zit.

Maar blijkbaar heeft China dus nog liever een onchantabele trump als president van hun grootste vijand dan een gecompromiteerde Biden.
pi_195848899
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 15:37 schreef the-eye het volgende:

[..]

Okee
zijn er geen plaatjes van Ivanka? :9~
Nee maar er zijn wel claims gaande vanuit OANN dat Nathalie Biden (nichtje van Biden) dat zij op foto's staat.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nathalie Biden overal naartoe meenam toen hij VP was.
Zelfs naar Korea ging ze mee naar DMZ.


Zie dit filmpje van vragen over die foto's. https://streamable.com/np42e2 van https://www.oann.com/ en die hebben vragen bij Delaware politie neergelegd.

Ik vind dit maar eng allemaal, en krijg een naar gevoel.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  zondag 25 oktober 2020 @ 16:36:56 #124
8369 speknek
Another day another slay
pi_195848978
Gnews, welke nauw samenwerkt met Bannon en de eigenaar die een vriendje is van Trump, heeft natuurlijk ook al vaker onzin gepusht.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_195849105
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 16:36 schreef speknek het volgende:
Gnews, welke nauw samenwerkt met Bannon en de eigenaar die een vriendje is van Trump, heeft natuurlijk ook al vaker onzin gepusht.
Het gaat altijd maar over Trump he? als dit bij Eric of Trump junior naar buiten was gekomen was het natuurlijk wel geloofwaardig. Al die foto's zijn niet nep. Het is duidelijk uit de iCloud. Ook de iMessages naar papa. Er komt nog veel meer.

Het is echt een schande alom en linksen kijken weg omdat oranjeman toch weg moet. Als dit allemaal bij 1 van de Trump's zonen speelde had ik net zo veel vragen gehad. Wat een engerd die Hunter!
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  zondag 25 oktober 2020 @ 16:44:39 #126
8369 speknek
Another day another slay
pi_195849271
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 16:40 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Het gaat altijd maar over Trump he? als dit bij Eric of Trump junior naar buiten was gekomen was het natuurlijk wel geloofwaardig. Al die foto's zijn niet nep. Het is duidelijk uit de iCloud. Ook de iMessages naar papa. Er komt nog veel meer.

Het is echt een schande alom en linksen kijken weg omdat oranjeman toch weg moet. Als dit allemaal bij 1 van de Trump's zonen speelde had ik net zo veel vragen gehad. Wat een engerd die Hunter!
Ik denk inderdaad wel dat de icloud hack echt is. Het ging om de frame eromheen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_195849341
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 16:44 schreef speknek het volgende:

[..]

Ik denk inderdaad wel dat de icloud hack echt is. Het ging om de frame eromheen.
Tja.. wie moet het anders brengen? alle andere media laten hoax story's zoals theatlantic deed met dat Trump veteranen losers noemde door. Terwijl ze hier geen vinger aan branden, geen vragen stellen, compleet wegkijken. De media valt nu echt hard door de mand. Het hele internet eigenlijk. Dit was zo fucking huge geweest als dit tijdens 2016 elections bijvoorbeeld naar boven zou zijn gekomen over 1 van Trumps zijn familie. Echt ongekend dit schandaal(van de media silence).

Wat Biden's zoon allemaal afspeelt zal mij een worst wezen, het feit dat dit zo wordt ingeperkt door Twitter/Facebook/MSM/Google e.d. Oei. Censuur in 2020 al wie had dat ooit gedacht toen het internet begon. Wij wijzen met afgunst naar China vanwege censuur maar zijn geen haar beter.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  zondag 25 oktober 2020 @ 19:48:33 #128
88981 Nood-kloon
(Genetisch wan-product.)
pi_195853245
En de conclusie nu van, hoe bestaat het, Foxnews. Als er al iets vreemds is gebeurd door Hunter Biden, dan gebeurde dat in 2017, Joe Biden was op dat moment niet meer in het Witte Huis aanwezig en kon dus geen vorm van invloed uitoefenen op beleid.

Kortom: heel het verhaal is een natte drol van Giuliani.
Ik poep op AZ Alkmaar.
pi_195853326
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 16:46 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Tja.. wie moet het anders brengen? alle andere media laten hoax story's zoals theatlantic deed met dat Trump veteranen losers noemde door. Terwijl ze hier geen vinger aan branden, geen vragen stellen, compleet wegkijken. De media valt nu echt hard door de mand. Het hele internet eigenlijk. Dit was zo fucking huge geweest als dit tijdens 2016 elections bijvoorbeeld naar boven zou zijn gekomen over 1 van Trumps zijn familie. Echt ongekend dit schandaal(van de media silence).

Wat Biden's zoon allemaal afspeelt zal mij een worst wezen, het feit dat dit zo wordt ingeperkt door Twitter/Facebook/MSM/Google e.d. Oei. Censuur in 2020 al wie had dat ooit gedacht toen het internet begon. Wij wijzen met afgunst naar China vanwege censuur maar zijn geen haar beter.
Je komt enigszins gefrustreerd over. MSM is fake news volgens Trump dus dan is het toch juist netjes dat ze er niet over berichten?
pi_195853414
WaPo laat het nu toch beetje doorschijnen, is WaPo die eerste die hier toch iets over gaat rapporteren?



Muhh Russen! Muhh putin!
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_195853469
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 19:57 schreef epicbeardman het volgende:
WaPo laat het nu toch beetje doorschijnen, is WaPo die eerste die hier toch iets over gaat rapporteren?

[ afbeelding ]

Muhh Russen! Muhh putin!
Nee hoor. Er staat alleen dat vanwege Russische inmening in het verleden er nu niks wordt gedaan met de info.
pi_195853554
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 20:00 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Nee hoor. Er staat alleen dat vanwege Russische inmening in het verleden er nu niks wordt gedaan met de info.
Achja, het nieuws bereikt Amerikanen iig wel :*

https://www.mrctv.org/blo(...)esonating-absolutely

quote:
n CBS, they asked Pennsylvania voters if they were concerned about the “behavior” of Hunter Biden.

“The President has been making an issue of the behavior of Joe Biden's son, Hunter. Is that resonating with anyone?" CBS’s Anthony Mason asked on Wednesday.

“Absolutely,” a voter replied. “I'm concerned if Biden got into office that, you know, if something happened with his son or things start coming out, then he's going to defend his son. He's not going to be defending the country.”

“Hunter Biden has always been an issue for me quite honestly. His behavior is very questionable. Having said that, I'm as concerned about Hunter Biden as I am about the Trump children,” another voter responded.

“Let’s deal with facts also,” another voter said. “If there’s an investigation going in, or there is more material that has to come out, okay –then let’s deal with it when it does.”
Streisand effect
The Streisand effect is a social phenomenon that occurs when an attempt to hide, remove, or censor information has the unintended consequence of further publicizing that information, often via the Internet. :W

Straks als Biden verliest zal de familie wel uit de politiek vertrekken. Gek dat Biden aanhangers in Nederland alles goedkeuren, ookal zal hij kinderen betasten op tv, oh wacht. That's already happening.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_195853612
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 20:03 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Achja, het nieuws bereikt Amerikanen iig wel :*

https://www.mrctv.org/blo(...)esonating-absolutely
[..]

Streisand effect
The Streisand effect is a social phenomenon that occurs when an attempt to hide, remove, or censor information has the unintended consequence of further publicizing that information, often via the Internet. :W
Het Streisand-effect is juist waarom Democraten en MSM er over zwijgen. Dat Trumpianen aan gaslighting doen kan je niet voorkomen, maar dat is niet het Streisand-effect. Het maakt allemaal weinig uit..Trump wordt toch weggevaagd volgende week.
pi_195854372
twitter
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  zondag 25 oktober 2020 @ 20:39:51 #135
8369 speknek
Another day another slay
pi_195854476
quote:
De man die voor liegen de gevangenis ingegaan is maar begin dit jaar een pardon heeft gekregen van Trump, praat nu een keertje de waarheid terwijl hij geen enkele capaciteit heeft om dit in te kunnen zien.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_195855514
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 14:26 schreef epicbeardman het volgende:

Willen de chinezen nu ook al dat Trump wint? :{
Die gasten van Gnews zijn Chinese dissidenten. Ook gaan er geruchten dat het Taiwanese leger meedoet.
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_195855866
Artikel van vorig jaar door Politico:



BIDEN INC. - Over his decades in office, "Middle Class Joe's" family fortunes have closely tracked his politcal career

Artikel:

https://archive.is/7hQ8A
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_195855941
twitter
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_195856035
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_195856845
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 14:26 schreef epicbeardman het volgende:

[ afbeelding ] crack in een vermoedelijke overheids uitgegeven auto.

Als de crack foto's gelinkt zouden worden aan 1 van de kinderen van Trump, reken maar dat de MSM daar verslag van zou doen.
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_195857392
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_195858616
twitter
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_195871378
'Door de mails van Hunter zie ik wat voor een slang Joe Biden eigenlijk is'


https://nos.nl/artikel/23(...)gens-amerikanen.html

Zo zo NOS.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_195874256
twitter


Oef, gestrekt been Candace, kan een twitter ban verwachten vermoed ik.

Het gaat dan over Nathalie Biden, 4 chan autisten hebben al weer "bewijs" gevonden uit een video die moet matchen met haar. Het nichtje van Hunter Biden.

Biden moet zelf wel met een statement komen straks anders gaat dit nooit meer weg, eigen leven gaat dit nieuws dan leiden, ik las dat gnews het zelfs tot 3 dagen na de election met nieuwe foto's/mails komen. Rare strategie als het echt vanuit Trump's kamp zou komen. Dan zal je zeggen ze dumpen alles in een keer online.

[ Bericht 6% gewijzigd door epicbeardman op 26-10-2020 21:50:04 ]
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  maandag 26 oktober 2020 @ 23:11:26 #146
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_195876004

Voor wat het waard is , ik heb het zelf niet echt gevolgd
Ik ben inmiddels overleden
pi_195896645
Alex Jones, Joe Rogan, and Tim Dillon on Hunter Bidens laptop, election meddling, and censorship


Nu gaat het exploderen, Joe Rogan heeft miljoenen kijkers en luisteraars, zeker met Alex Jones net voor de verkiezingen
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  woensdag 28 oktober 2020 @ 08:53:16 #148
8369 speknek
Another day another slay
pi_195899063
Is Candace Owens al geband?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  Moderator woensdag 28 oktober 2020 @ 15:24:42 #150
8781 crew  Frutsel
pi_195906058
Dit zal tegen het zere been zijn van enkelen, voor enkele anderen een geschenk, maar we hebben het even aangekeken maar dit werkt op deze manier niet in NWS

Het is inmiddels geen NWS-meer aangezien er allerlei bronnen worden gebruikt die we hier normaliter niet hanteren dus ik ga het topic sluiten. Infowars en Alex Jones kun je er echt wel buiten laten hoor, dat hoeft hier niet de overhand te krijgen en dat gaat het inmiddels wel doen.

Een NWS-topc is geen verzameling linkdumps, youtubevideo's of socialmedia dumps van 'vage' mensen of 'vage'websites zonder enige vertaling of uitleg.

En het gaat inmiddels ook niet meer over de NYT.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')