het moment van bestellen zou genomen moeten worden, niet bezorgtijdquote:Op zondag 18 oktober 2020 23:12 schreef Kyran het volgende:
Even bitchen ...Berichtje van AH.
[..]
Dit gaat toch helemaal voorbij aan waarom zo'n maatregel genomen wordt? Door dit soort belachelijke dingen te doen jaag je burgers op de kast en gaat men schoppen tegen maatregels.
Dat is geen bier.quote:Op zondag 18 oktober 2020 23:36 schreef Claudia_x het volgende:
En ik neem aan dat je wel gewoon 0% bier kunt kopen? Tijd om de overstap te maken!
Eh nope. Je betaald bij aflevering dus dan is dat de aankooptijdquote:Op zondag 18 oktober 2020 23:36 schreef THEFXR het volgende:
[..]
het moment van bestellen zou genomen moeten worden, niet bezorgtijd
Ik vel er geen oordeel over - ik ben geen bierdrinker. Alcoholvrije wijn is niet te zuipen, maar ik heb van kenners begrepen dat alcoholvrije bier heel aardig is.quote:
Dat is wel heel onmogelijk om te handhaven als je dat wil he?quote:Op zondag 18 oktober 2020 23:36 schreef THEFXR het volgende:
[..]
het moment van bestellen zou genomen moeten worden, niet bezorgtijd
quote:Op zondag 18 oktober 2020 23:38 schreef Tijn het volgende:
Wat een gezeur over die slots, johJe kunt ook afhalen, he? Plaats je even een aparte bestelling voor je alcohol op een moment voor 8 uur, haal je dan je kratje bier op, opgelost.
Ik zou het eerlijk gezegd niet meer weten, laatste keer dat ik 0,0 dronk was het nog gewon malt, maar bier drinken zonder minstens aangeschoten te worden vind ik sowieso onzinnigquote:Op zondag 18 oktober 2020 23:38 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vel er geen oordeel over - ik ben geen bierdrinker. Alcoholvrije wijn is niet te zuipen, maar ik heb van kenners begrepen dat alcoholvrije bier heel aardig is.
de maatregel op zich is al dwaasquote:Op zondag 18 oktober 2020 23:38 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Dat is wel heel onmogelijk om te handhaven als je dat wil he?
Mogen mensen dan ook met kratten bier over straat? Ze hebben het smiddags al gekocht? Werkt toch niet?
waarschijnlijk hebben mensen die online betellen geen auto of rijbewijsquote:Op zondag 18 oktober 2020 23:38 schreef Tijn het volgende:
Wat een gezeur over die slots, johJe kunt ook afhalen, he? Plaats je even een aparte bestelling voor je alcohol op een moment voor 8 uur, haal je dan je kratje bier op, opgelost.
En het rammelt wel behoorlijk achter op de fiets...quote:Op zondag 18 oktober 2020 23:41 schreef THEFXR het volgende:
[..]
waarschijnlijk hebben mensen die online betellen geen auto of rijbewijs
Want dat heb je nodig om boodschappen te doen? Wondere wereld.quote:Op zondag 18 oktober 2020 23:41 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Je kunt ook een extra levering plaatsen voor alleen je alcohol natuurlijk. Moet je wel aan het minimumbedrag komen, nou poe poe, wat een strafquote:Op zondag 18 oktober 2020 23:41 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Laat mij raden zonder het te lezen; Science!quote:Op zondag 18 oktober 2020 23:41 schreef Claudia_x het volgende:
Hoppa: Waarom is alcoholvrij bier ineens zoveel lekkerder dan vroeger?
moet je dus 2x thuis zijnquote:Op zondag 18 oktober 2020 23:44 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je kunt ook een extra levering plaatsen voor alleen je alcohol natuurlijk. Moet je wel aan het minimumbedrag komen, nou poe poe, wat een straf
Welnee. Bestellen gaat puur om het gemak, tijdwinst, en het niet zelf je winkelwagentje vol moeten gooien, fysiek. Ik denk dat dat veel vaker de redenen zijn dan geen auto of rijbewijs.quote:Op zondag 18 oktober 2020 23:41 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Dat zou uitgerekend nu geen probleem moeten zijnquote:
Ja toch? Ik ben niet eens op vakantie geweest dit jaar!quote:Op zondag 18 oktober 2020 23:48 schreef Claudia_x het volgende:
Ja mensen, we wisten niet dat een pandemie zo erg afzien zou worden.
Ik ook niet....quote:Op zondag 18 oktober 2020 23:48 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja toch? Ik ben niet eens op vakantie geweest dit jaar!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |