Wel een beetje terecht, je kunt ook overdrijven in een etappekoers.quote:Op zondag 18 oktober 2020 16:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
253, jeetje.
Zoiets zou de Tour nooit doen.
Almeida gaat geheid nog veel verder terugvallen, dit waren nog makkelijke dagen, maar volgende week wordt er met minuten gesmeten als je 1x een slechtere dag hebt. En dat moraal gaat flink omlaag zodra je het roze kwijt bentquote:
Better safe than sorry, of hij moet vrijdag nog steeds een vijfde rit hoger inschalen dan ciclamino.quote:
Dat is eigenlijk vrij bizar te noemen, van Hindley.quote:Op zondag 18 oktober 2020 17:03 schreef Aguero het volgende:
[ twitter ]
~6,27 W/Kg volgens de Dr. F formule
Wel beetje te laat geschakeld als Hart moest wachten op Thomas in die Etna-rit.quote:Op zondag 18 oktober 2020 16:42 schreef Koffieplanter het volgende:
INEOS is wel indrukwekkend bezig sinds het uitvallen van Thomas, knap.
Die hoefde niet te wachten toch?quote:Op zondag 18 oktober 2020 17:06 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Wel beetje te laat geschakeld als Hart moest wachten op Thomas in die Etna-rit.
Allebei?quote:Op zondag 18 oktober 2020 17:35 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wat een bizarre Giro toch. Hindley en Tao de sterksten? Wilco moet nu wel de duidelijke favoriet zijn bij de bookies, maar ik kan dat nog steeds niet geloven.
En is Sunweb nou zo bizar sterk of rijdt de rest achteruit?
De rest muv DQSquote:Op zondag 18 oktober 2020 17:35 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wat een bizarre Giro toch. Hindley en Tao de sterksten? Wilco moet nu wel de duidelijke favoriet zijn bij de bookies, maar ik kan dat nog steeds niet geloven.
Werd al vrij snel gemeld toch? Toen leek het nog relatief onbeduidend, maar met deze TGH had Narvaez nog van groot belang kunnen zijn.quote:Op zondag 18 oktober 2020 17:55 schreef Marcoss het volgende:
Narvaez en Edet (zoals een beetje verwacht) niet gefinisht
Oh, had gemist dat het al bevestigd was, het was ook continu schakelen vandaagquote:Op zondag 18 oktober 2020 18:00 schreef showtimer het volgende:
[..]
Werd al vrij snel gemeld toch? Toen leek het nog relatief onbeduidend, maar met deze TGH had Narvaez nog van groot belang kunnen zijn.
Hij zei dat hij een tijd stil had gestaan met Thomas ofzo. Maar wellicht voorafgaand aan de klim dan. Hij doelt dan op dat hij toen een cartouche had verschoten voor de klim misschien?quote:
6.3 watt per kilo is wel deftig hoor, Nibali heeft wel eens grote rondes gewonnen met mindere wattages zeg ik uit mijn hoofd.quote:Op zondag 18 oktober 2020 17:35 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ten Dam vertelde ook dat Dumoulin dankzij pannenkoeken de Giro van 2017 heeft gewonnen.quote:Op zondag 18 oktober 2020 17:46 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Ze hadden vandaag goede pannenkoeken bij Sunweb, dat verklaart alles.
Ik vond Majka, Nibali en Fugl wel vies slecht voor hun doen vandaag. Schoot toch door mijn hoofd, ik hoop dat ze geen covid hebben. Ik zweer als Nibali covid heeft dan is vandaag de laatste rit gereden van deze giro.quote:
Nibali was gisteren ook al niet heel goed natuurlijk, Majka met plek 5 wel een “normale” klassering, maar normaal achter andere renners..quote:Op zondag 18 oktober 2020 18:36 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik vond Majka, Nibali en Fugl wel vies slecht voor hun doen vandaag. Schoot toch door mijn hoofd, ik hoop dat ze geen covid hebben. Ik zweer als Nibali covid heeft dan is vandaag de laatste rit gereden van deze giro.
Ben ik de enige die het een beetje gehad heeft met de kelderman bestaat niet grap?quote:Op zondag 18 oktober 2020 16:41 schreef franklop het volgende:
[ twitter ]
Het is al gejinxt. We zijn klaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |