De schoonzoon van Willem van Hanegem. Flink eerbetoon ook geweest buiten het stadion vorige week.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 10:52 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Dat was de laatste wens van een overleden medesupporter, begreep ik.
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 10:52 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Dat was de laatste wens van een overleden medesupporter, begreep ik.
Ok thanks, dacht al zoiets inderdaad. In Engeland was dat doek gecensureerd waarschijnlijk.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 10:54 schreef Caland het volgende:
[..]
De schoonzoon van Van Hanegem is overleden. Was vooral een vast gezicht bij uitpotjes en een wat bekendere supporter onder de supporters. Dat spandoek was voor hem.
Lekker kankeren op Diemersquote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:03 schreef Zipportal het volgende:
Vanavond weer schuimbekkend voor de TV.
Pelle zou bij het zien van zijn gelaat wel een vrij treffende conclusie kunnen trekken vermoed ik.quote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Pelle zou bij het zien van zijn gelaat wel een vrij treffende conclusie kunnen trekken vermoed ik.
Ik vond tegen Sparta Nieuwkoop het spel ontzettend vertragen. Had heel vaak 2 tot 3 keer nodig om de bal onder controle te krijgen en dan vervolgens een hele slome voortzetting.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:08 schreef onlogisch het volgende:
Hopelijk gaat Kökcü weer eens ouderwets vlammen.
Vond hem al een goede indruk maken in die invalbeurt bij Willem IIquote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:08 schreef onlogisch het volgende:
Hopelijk gaat Kökcü weer eens ouderwets vlammen.
En hij heeft een prima basistechniek. Zal ook gewoon de nodige aanpassingsproblemen hebben, aangezien hij de afgelopen jaren onderin de Eredivisie heeft gespeeld.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Beetje overdreven wel eerlijk gezegd. Tegen PEC en Willem II goed gespeeld.
Het wordt er ook niet makkelijk op als er weinig spelers in vorm zijn en het gewoon niet loopt.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En hij heeft een prima basistechniek. Zal ook gewoon de nodige aanpassingsproblemen hebben, aangezien hij de afgelopen jaren onderin de Eredivisie heeft gespeeld.
Onze uitbalans in Europa is niet heel erg opbeurend.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:03 schreef Zipportal het volgende:
Vanavond weer schuimbekkend voor de TV.
Ik denk dat je dit seizoen weinig moet uitgaan van verschil tussen uit of thuis spelen. Volgens mij was afgelopen zondag ook gedeeltelijk het probleem dat we er niet als één legioen achter konden staan op het moment dat het niet lukte. Dat maakt toch vaak het verschil in dat soort rotpotjes. Het maakt ook geen reet uit of je in een lege Kuip speelt of in een ander groot stadion (wat voor maar een kwart gevuld gaat zijn), sterker zelfs, dan heb ik liever het laatste eigenlijk.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 16:48 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Onze uitbalans in Europa is niet heel erg opbeurend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |