SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tsetjeen of hoe schrijf je dat? uit moskouquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja was het trouwens geen Russische islamiet?
Daar heb je een punt, meestal heb ik totaal geen moeite om een film gewoon na een uur ofzo uit te zetten zonder dat ik zin heb om de rest te willen zien of af te vragen hoe iets afloopt.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Je moet m sowieso niet herkijken, of zonder alcohol ofzo![]()
Wat vind jij wel een goeie film?
Tsjetsjenië, ook zo'n mooi land ja.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Tsetjeen of hoe schrijf je dat? uit moskou
Maar goed gisteren las ik de vadervan een leerling en nu is het een 18 jarige
You got a point.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:22 schreef bitterbal het volgende:
van wat ik heb begrepen hebben de meeste moslims ook niet zelf de koran gelezen omdat deze vrij ingewikkeld is
vandaar dat ze zo vatbaar zijn voor wat de imam zegt
De echte engerds elke letter een leven lang maar de meesten doen een beetje aan cherry picking denk ik.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou weet ik niet de gemiddelde christen wel de bijbel leest of de jood de thora
k denk dat de eerste versies ook helemaal niet te lezen zijn voor de gemiddelde man/vrouwquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De echte engerds elke letter een leven lang maar de meesten doen een beetje aan cherry picking denk ik.
Als je een beetje opgelet had dan was je nu je zesde kind aan het borstvoeden.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:26 schreef bitterbal het volgende:
k kreeg vroeger op de basisschool elke dag voorgelezen uit de kinderbijbel. Onzin ook he
Maar goed dat ik dat niet deed danquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je een beetje opgelet had dan was je nu je zesde kind aan het borstvoeden.
En morgenochtend vroeg opstaan om in stemmig zwart te gaan bidden.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar goed dat ik dat niet deed dan
ja moest ook welles naar de kerk en kersmis in de kerk.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En morgenochtend vroeg opstaan om in stemmig zwart te gaan bidden.
oh jammerquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, ik wou eigenlijk nog een discussie starten over QAnon maar ik bedacht me dat ik veel liever ga slapen
Mijn idee, laten we in ieder geval eens kinderindoctrinatie d.m.v. religie verbieden voor hun 18e, dat is een goed beginnetje.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja moest ook welles naar de kerk en kersmis in de kerk.
zou verboden moeten worden
k stem voor maar das denk ik tegen de grondwetquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn idee, laten we in ieder geval eens kinderindoctrinatie d.m.v. religie verbieden voor hun 18e, dat is een goed beginnetje.
Ook zin in nuquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:31 schreef Budapestenaar het volgende:
Oeh, mijn favoriete Griek heeft een afhaaltentje geopend
Die ga ik komende week sponsoren![]()
Vreemd eigenlijk, het zou grondwettelijk verboden moeten zijn eigenlijk.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
k stem voor maar das denk ik tegen de grondwet
Oh Maleficent 2 trekt me dan weer helemaal niet zo geloof ik. Wat was er tof aan?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:22 schreef Fogel het volgende:
[..]
Daar heb je een punt, meestal heb ik totaal geen moeite om een film gewoon na een uur ofzo uit te zetten zonder dat ik zin heb om de rest te willen zien of af te vragen hoe iets afloopt.
Films die ik niet perse uit wilde zetten: Lord of the Rings en toevallig eergister Maleficent 2 gekeken en ook niet de behoefte gehad om iets anders te gaan doen.
Vrijheid van religie?:Pquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vreemd eigenlijk, het zou grondwettelijk verboden moeten zijn eigenlijk.
Ja religie is nog zo'n middeleeuws relict waar we nog steeds eens mee moeten afrekenen. Lukt niet in een paar dagen ben ik bangquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat q gedoe wat je net noemde heeft ook religieuze trekken, meer als een complottheoriequote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja religie is nog zo'n middeleeuws relict waar we nog steeds eens mee moeten afrekenen. Lukt niet in een paar dagen ben ik bang
Ja daarom moet je je eigen religie (sprookje) niet opdringen aan kinderen, kunnen ze later in alle vrijheid zelf nog kiezen, dat is pas echte vrijheid.quote:
Paar maanden dan?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja religie is nog zo'n middeleeuws relict waar we nog steeds eens mee moeten afrekenen. Lukt niet in een paar dagen ben ik bang
Was tof gemaakt, vooral dat.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh Maleficent 2 trekt me dan weer helemaal niet zo geloof ik. Wat was er tof aan?
dat vinden de gelovige niet natuurlijkquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja daarom moet je je eigen religie (sprookje) niet opdringen aan kinderen, kunnen ze later in alle vrijheid zelf nog kiezen, dat is pas echte vrijheid.
Bizarre shitquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat q gedoe wat je net noemde heeft ook religieuze trekken, meer als een complottheorie
Ja die telt eigenlijk al niet echt mee als het gaat om wetgeving maken, trias politica, dus die mag hier niet over meepratenquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat vinden de gelovige niet natuurlijk
Kan, heeft alleen nul zin want kinderen worden doorgaans in huis opgevoed door hun eigen ouders met eventueel religieus getinte normen en waarden en kijk op het levenquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik geloof zelfs 5.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:38 schreef FranticDJ het volgende:
komen toch ook nog 2 delen van Avatar?
QAnon is fantastisch, letterlijk vooralquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat q gedoe wat je net noemde heeft ook religieuze trekken, meer als een complottheorie
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gyros met een kledder tzadziki
Ik heb een paar weken geleden een docu zitten kijken van een Nederlandse vrouw die dit hele spul gelooft. Echt, wat die niet allemaal aan elkaar rijgtquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja vind ik wel. In nederland blijkbaar 12 duizend volgers/leden/gekkies
zag zo op insta ook een foto van een dame.. berg aan pijnstillers en een heel grote doos canesten gyno.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:43 schreef Molo het volgende:
Een programma over schimmelkaas uit Yorkshire, en tussendoor reclame over vaginale schimmelcreme.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Denk dat we pech hebben, James Cameron heeft zoveel interesses, passies en hobby's dat ik vrees dat die van zijn hand niet meer gaan komen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oh joh. ben benieuwd.
vond die eerste film wel gaaf gemaakt eigenlijk.
Heb je de link nog?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb een paar weken geleden een docu zitten kijken van een Nederlandse vrouw die dit hele spul gelooft. Echt, wat die niet allemaal aan elkaar rijgt
hmm naja wat ik laatst las was dat er al 2 klaar waren, maar weet niet of die van zijn hand zijn.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk dat we pech hebben, James Cameron heeft zoveel interesses, passies en hobby's dat ik vrees dat die van zijn hand niet meer gaan komen.
wattanquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Verrek ineens valt er een kwartje.
Ik ben eerlijk gezegd helemaal klaar met dat soort mensen, als ik maar een greintje ervan opmerk dan kap ik het af en jaag ze weg.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb een paar weken geleden een docu zitten kijken van een Nederlandse vrouw die dit hele spul gelooft. Echt, wat die niet allemaal aan elkaar rijgt
Iets doms, ik maak zelfs wel eens Gyros maar maak dan altijd de fout om rode ui even mee te bakken maar dat moet rauw zijn natuurlijkquote:
Lekker manquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die tent heeft een mixed grill met friet en salade voor 13,50
ahaquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iets doms, ik maak zelfs wel eens Gyros maar maak dan altijd de fout om rode ui even mee te bakken maar dat moet rauw zijn natuurlijk
Walgelijk jonguhquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zag zo op insta ook een foto van een dame.. berg aan pijnstillers en een heel grote doos canesten gyno.
Ik begin niet meer aan zelf maken, krijg dat niet voor elkaarquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iets doms, ik maak zelfs wel eens Gyros maar maak dan altijd de fout om rode ui even mee te bakken maar dat moet rauw zijn natuurlijk
Oh mennnn, ik snap het hoor... Maar dat gaat natuurlijk niet helpen zo vrees ikquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:52 schreef bitterbal het volgende:
Drukte op Londense terrassen
Met 11 graden buiten zitten is misschien niet heel comfortabel, maar dat weerhoudt deze inwoners van Londen er niet van om een terrasje te pakken. In Londen gelden sinds vandaag strengere maatregelen. Mensen die geen huishouden vormen, mogen niet meer samen binnen zitten in cafés of restaurants. Buiten zitten mag wel, met een maximumaantal van zes mensen en op voldoende afstand.
[ afbeelding ]
Ik denk dat youtube ‘m verwijderd heeft. Staat niet meer in mijn historiequote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je de link nog?
K heb iets gezien met danny die er een paar sprak
O nee, ik vind het razend interessant om te zien in wat voor onzin anderen geloven. Daarom vind ik religie ook zo boeiend.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben eerlijk gezegd helemaal klaar met dat soort mensen, als ik maar een greintje ervan opmerk dan kap ik het af en jaag ze weg.
Er woont hier een paar deuren verderop een oud Grieks echtpaartje, die laat ik die kruiden altijd mensen, echt wel goed te knarsen hoor, alleen die rode ui was me ontschoten.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik begin niet meer aan zelf maken, krijg dat niet voor elkaar
Maar klopt ja, rauw in dit geval
Jammer dat je er zo van uit je bek gaat meuren
Ja, dat zou ik ook niet willen missen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Lekker man
Alleen om die reden zou ik al nooit vegetariër willen zijn
Minder vlees, prima, maar af en toe geroosterd vlees, hmmmm
Nou zegquote:
oh ja dacht dat ze dat zouden gaan doen jaquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk dat youtube ‘m verwijderd heeft. Staat niet meer in mijn historie
Religie heeft nog zo zijn decorum en geschiedenis die me boeit maar echt die zweverigheid en totale gekte waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O nee, ik vind het razend interessant om te zien in wat voor onzin anderen geloven. Daarom vind ik religie ook zo boeiend.
Zitten alleen in de randstad en Groningen toch..toch??!quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben eerlijk gezegd helemaal klaar met dat soort mensen, als ik maar een greintje ervan opmerk dan kap ik het af en jaag ze weg.
Mijn hemel, je zal zulke ouders hebbenquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Religie heeft nog zo zijn decorum en geschiedenis die me boeit maar echt die zweverigheid en totale gekte waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah![]()
Die nuchterheid gaat vrij ver wat mijn appelboom betreft, mijn nichtje heeft zelfs haar schoonouders de deur uitgezet een week of twee geleden, die is getrouwd met een superleuke succesvolle muzikant en heeft er de grappigste tweeling ter wereld mee gekregen, echter zijn ouders zijn nogal van het zweven en van de achterdochtige conspiracy kant, ze heeft ze twee minuten laten praten over die onzin (Hugo de Jonge moet dood want die zit aan kinderen) en ze de deur uitgezet met de boodschap dat ze werkelijk nooit meer welkom zijn, hij janken als een dolle maar hij snapt haar wel, zielig ergens voor hem.
In je mancave?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:59 schreef Lospedrosa het volgende:
Heb vanavond een 7.1 surroundgeluid installatie van 300W en actieve sub van 350w aangesloten, samen met het grote scherm echt een bios ervaring thuis.
Laat de lockdown maar komuhhh![]()
Komt serieus door corona ook, vroeger hielden die mensen zelf hun bek wel over dat soort onzin en werden ze uitgelachen en had je er simpelweg geen last van (kon je lekker heksengrapjes maken als ze de deur uit waren) echter kruipt uit ieder hoekje wel een gekkie en vullen ze dagelijks wel de media waardoor ze gesterkt worden in hun opvatting, en het gaat in huiselijke kring al heel snel over corona. de maatregelen, mondkapjes, wel of geen vakantie, etc etc dus is er bijna geen ontkomen aan.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn hemel, je zal zulke ouders hebben![]()
De buurvrouw van mijn vader is zo. Die staat de hele dag giftige kruidenmengseltjes te brouwen voor haar zieke man en gelooft totaal niet in corona. Elke dag tien minuten zon is voldoende bescherming, is haar heilige overtuiging
Zoiets in je mancave zettenquote:
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:59 schreef Lospedrosa het volgende:
Heb vanavond een 7.1 surroundgeluid installatie van 300W en actieve sub van 350w aangesloten, samen met het grote scherm echt een bios ervaring thuis.
Laat de lockdown maar komuhhh![]()
En ze vinden elkaar dankzij social media en gaan elkaar daar lopen opjutten. Vroeger had je een heks in Zalk en eentje in Diemen-West, maar die spraken elkaar nooit.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Komt serieus door corona ook, vroeger hielden die mensen zelf hun bek wel over dat soort onzin en werden ze uitgelachen en had je er simpelweg geen last van (kon je lekker heksengrapjes maken als ze de deur uit waren) echter kruipt uit ieder hoekje wel een gekkie en vullen ze dagelijks wel de media waardoor ze gesterkt worden in hun opvatting, en het gaat het in huiselijke kring al heel snel over corona. de maatregelen, mondkapjes, wel of geen vakantie, etc etc dus is er bijna geen ontkomen aan.
Ja of verzin het maar, dat de duiven ons bespioneren bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:04 schreef Molo het volgende:
Hugo is een klaphark, maar aan kinderen zitten slaat echt nergens op
Niet iedereen heeft het omniversum in zijn woonkamer, zoals jijquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zoiets in je mancave zetten![]()
Leeft hij van een uitkering ofzo
Ja idd, beetje pauperquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zoiets in je mancave zetten![]()
Leeft hij van een uitkering ofzo
Nou ja, dat is wel waar natuurlijk. Zat er vanavond nog eentje op het balkon met een kapot ledlampje in zijn linkeroog.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja of verzin het maar, dat de duiven ons bespioneren bijvoorbeeld.
Sorry, ik ben de minder bedeelde in de samenleving vergetenquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft het omniversum in zijn woonkamer, zoals jij
en toen vloog die terug naar zijn laadstation?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, dat is wel waar natuurlijk. Zat er vanavond nog eentje op het balkon met een kapot ledlampje in zijn linkeroog.
Yep en er is iets gaande ook in de Nederlandse maatschappij, wij zijn zuiniger geraakt op onze sneeuwvlokjes dan op de normale mensen en sinds ze we een onevenredige stem en positie hebben gegeven die net wat meer waard is dan die van de normale mens overschreeuwen ze de boel.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En ze vinden elkaar dankzij social media en gaan elkaar daar lopen opjutten. Vroeger had je een heks in Zalk en eentje in Diemen-West, maar die spraken elkaar nooit.
Nou, dát is dan wel weer waarquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja of verzin het maar, dat de duiven ons bespioneren bijvoorbeeld.
Heeft iemand wel eens zo'n duif op zijn laadstation gevonden eigenlijk?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
en toen vloog die terug naar zijn laadstation?
Kan gebeuren. Stap jij nog op het vliegtuig naar je buitenhuis?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sorry, ik ben de minder bedeelde in de samenleving vergeten
denk die complotgekkies?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heeft iemand wel eens zo'n duif op zijn laadstation gevonden eigenlijk?
Ik heb even op het resetknopje gedrukt en toen ging hijquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
en toen vloog die terug naar zijn laadstation?
waar zit dat knopje danquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb even op het resetknopje gedrukt en toen ging hij
Nee, heb er binnenkort een weekje in het Hertogdom op zitten. Dan vertrek ik weer naar de regio waar al het werkend volk zit.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kan gebeuren. Stap jij nog op het vliegtuig naar je buitenhuis?
Hij kijkt wel zo jaquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:10 schreef Budapestenaar het volgende:
Allemaal met een mondkapje behalve Willem. Mokkend in dat busje omdat hij naar huis moest
[ afbeelding ]
Dat neem ik de media heel erg kwalijk. Die bedrijven alleen nog maar clickbaitjournalistiek. Hoe buitennissiger hoe beter. Heeft voor mij niks meer met journalistiek te maken. Maar ja, ik ben nog opgevoed in de lijn van Henk Hofland en zo.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yep en er is iets gaande ook in de Nederlandse maatschappij, wij zijn zuiniger geraakt op onze sneeuwvlokjes dan op de normale mensen en sinds ze we een onevenredige stem en positie hebben gegeven die net wat meer waard is dan die van de normale mens overschreeuwen ze de boel.
Railing van balkons zijn datquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heeft iemand wel eens zo'n duif op zijn laadstation gevonden eigenlijk?
Op de plek waar bij echte duiven de cloaca zitquote:
Lekkerquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee, heb er binnenkort een weekje in het Hertogdom op zitten. Dan vertrek ik weer naar de regio waar al het werkend volk zit.
Mompel kan ik niet met de speedboot spelen mompel.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hij kijkt wel zo ja![]()
Zit ik met die dominante Latina kut en die zeikkinderen de hele week op dat kutpaleis, kutleven godverdomme
Ja bizar is dat hč, had het er van de week nog met iemand over hoe kwalijk de pers daarmee omgaat, dacht dat wij Nederlanders nuchterder waren maar je kunt geen krant openslaan, geen TV zender opzetten, Facebook niet openen of je komt weer zo'n kakelende gek tegen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat neem ik de media heel erg kwalijk. Die bedrijven alleen nog maar clickbaitjournalistiek. Hoe buitennissiger hoe beter. Heeft voor mij niks meer met journalistiek te maken. Maar ja, ik ben nog opgevoed in de lijn van Henk Hofland en zo.
Groen?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Op de plek waar bij echte duiven de cloaca zit
Moet je dus wel verdomd goed opletten of het een spionduif is, anders heb je een groene vinger.
Tienduizend gekkies (give or take) worden tot norm verheven en 16.990.000 redelijke mensen zien hun mening totaal niet weerspiegeld in de media. Bizar.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja bizar is dat hč, had het er van de week nog met iemand over hoe kwalijk de pers daarmee omgaat, dacht dat wij Nederlanders nuchterder waren maar je kunt geen krant openslaan, geen TV zender opzetten, Facebook niet openen of je komt weer zo'n kakelende gek tegen.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hij heeft het dus al een keer bij een echte duif gedaan
ik zie je ook al zo staan loeren naar je balkon achter het raam. Wachtend totdat je weer je vinger in een duif kan stoppen.quote:
De lockdown duurt nu al te lang, Bitterbalquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik zie je ook al zo staan loeren naar je balkon achter het raam. Wachtend totdat je weer je vinger in een duif kan stoppen.
Precies goed verwoordquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tienduizend gekkies (give or take) worden tot norm verheven en 16.990.000 redelijke mensen zien hun mening totaal niet weerspiegeld in de media. Bizar.
Ik ga denk ik dat nummer voor verwarde mensen voor je bellenquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De lockdown duurt nu al te lang, Bitterbal
Hoe weet jij dit?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:20 schreef bitterbal het volgende:
ze schijten 13 kilo per jaar he.
en van heel veel duivenpoep, echt heel veel kan je heel ziek worden
Wraaklustige beestjes. In mijn vorige huis scheten ze mijn balkon onder. Keer emmertje water naar die beesten gegooid. Dat kwam me op een waar bombardement te staanquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:20 schreef bitterbal het volgende:
ze schijten 13 kilo per jaar he.
en van heel veel duivenpoep, echt heel veel kan je heel ziek worden
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik ga denk ik dat nummer voor verwarde mensen voor je bellen
daarom nu dus die vinger er in?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wraaklustige beestjes. In mijn vorige huis scheten ze mijn balkon onder. Keer emmertje water naar die beesten gegooid. Dat kwam me op een waar bombardement te staan
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:22 schreef UitStraling het volgende:
Ik weet het al, denk dat bitterbal ooit een keer een jaar lang een duif in een kooitje heeft opgesloten en daarna zijn poep heeft gewogen
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:22 schreef bitterbal het volgende:
daa
[..]
daarom nu dus die vinger er in?
Het vult die anders lege dagen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:22 schreef bitterbal het volgende:
daa
[..]
daarom nu dus die vinger er in?
Benedenburen vonden het ook wat storend dat het plafond zo doorzakte zeker?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:23 schreef bitterbal het volgende:
heb dat ook met een olifant geprobeerd, zijn poep een jaar te wegen maar werd toch snel wat te veel
ja had toch laatst die lekkage op balkon...quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Benedenburen vonden het ook wat storend dat het plafond zo doorzakte zeker?
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:25 schreef UitStraling het volgende:
Je handen in de cloaca's steken van twee duiven en in de winter als handschoenen dragen.
Toch maar naar het asiel gebracht en gezegd dat het een Egyptische windhond is?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja had toch laatst die lekkage op balkon...
Ama wil liever roze handschoenen dus die zie dan met 2 flamingo's langslopenquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:25 schreef UitStraling het volgende:
Je handen in de cloaca's steken van twee duiven en in de winter als handschoenen dragen.
ja ze geloofde het ook nogquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Toch maar naar het asiel gebracht en gezegd dat het een Egyptische windhond is?
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ama wil liever roze handschoenen dus die zie dan met 2 flamingo's langslopen
Wat een racistische post zeg. Niet de huidskleur maar de islamitische geloofsovertuiging is een probleem.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vrijheid van expressie uitleggen op een school met getinte kinderen is gewoon ook niet al te snugger.
Kaasdrabquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:27 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Wat een racistische post zeg. Niet de huidskleur maar de islamitische geloofsovertuiging is een probleem.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ama wil liever roze handschoenen dus die zie dan met 2 flamingo's langslopen
Wat gay wel hoorquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Ik ga voor twee Ara's denk ik, lekker opvallen joehoe
awww voor baby'squote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:29 schreef UitStraling het volgende:
Voor vrouwen met kleine handen, kolibriwanten
Zo die zit onder de plak.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Religie heeft nog zo zijn decorum en geschiedenis die me boeit maar echt die zweverigheid en totale gekte waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah![]()
Die nuchterheid gaat vrij ver wat mijn appelboom betreft, mijn nichtje heeft zelfs haar schoonouders de deur uitgezet een week of twee geleden, die is getrouwd met een superleuke succesvolle muzikant en heeft er de grappigste tweeling ter wereld mee gekregen, echter zijn ouders zijn nogal van het zweven en van de achterdochtige conspiracy kant, ze heeft ze twee minuten laten praten over die onzin (Hugo de Jonge moet dood want die zit aan kinderen) en ze de deur uitgezet met de boodschap dat ze werkelijk nooit meer welkom zijn, hij janken als een dolle maar hij snapt haar wel, zielig ergens voor hem.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok pak ik wel twee eenden dan, goed zo?
Die onderste daar zit een grote mannenhand in de cloaca dat weet ik zeker.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:32 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
eng beestquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:33 schreef bitterbal het volgende:
echt de natuur jongens
[ afbeelding ]
Een harpij, majestueus zijn die.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:33 schreef bitterbal het volgende:
echt de natuur jongens
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die onderste daar zit een grote mannenhand in de cloaca dat weet ik zeker.
nee ik ook nietquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:35 schreef CherryLips het volgende:
Ik zal wel naar de hel gaan nu maar dit zou ik niet direct blank noemen
https://www.instagram.com/p/CGdOUxblgmJ/?igshid=2j5ymh8dhjun
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:35 schreef CherryLips het volgende:
Ik zal wel naar de hel gaan nu maar dit zou ik niet direct blank noemen
https://www.instagram.com/p/CGdOUxblgmJ/?igshid=2j5ymh8dhjun
Is dat echt een bestaand beest?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Begrijp wel dat die junglestammen in geesten geloven
jaquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dat echt een bestaand beest?
Die tweede fotoquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://designyoutrust.co(...)ace-youve-ever-seen/
Gek beestje hequote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die tweede foto![]()
Alsof zijn vrouwtje net haar verenrok naar beneden heeft getrokken
Ja die zijn ook zeer zeldzaamquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
niet zo gek als een bitterbalcobra
Oei dat klinkt eng.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
niet zo gek als een bitterbalcobra
Heb ik Thailand wel een keer een junglehut gehad als slaapplek, dat was naast een smalle snelstromende rivier en aan de overkant was een steile hoge rotsklif, daar nestelde op 20? meter hoogte een stuk of zes neushoornvogels, zelden zoiets indrukwekkends gezien, heb daar de hele dag op een stoeltje omhoog zitten kijken, sierlijke beesten zijn dat en ze hebben iets verdomde intelligents.quote:
Bleh mosterdquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nee joh, die zijn lekker met wat mosterd en aromat.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nee joh, die zijn lekker met wat mosterd en aromat.
oh, beschermde diersoort?quote:
tijd om volgepropt te worden met taart aldusquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:47 schreef Amarantha het volgende:
Ik sta op nummer 1 qua aantal likes, mijn leven is compleet.
- pinkt traantje weg -
Bleh taart.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
tijd om volgepropt te worden met taart aldus
Uhm.. ok, van dat groene piepschuimspul waar je nepplanten inzet dan.quote:
Oeh dat is lekker om in te knijpen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Uhm.. ok, van dat groene piepschuimspul waar je nepplanten inzet dan.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oeh dat is lekker om in te knijpen.
God flashbacks naar de bloemenzaak van m'n ouders. We hadden ook zilveren. Moest je niet in je ogen krijgen en we mochten er ook niet in prikken. Heb er nog wel kerststukjes in staan maken en biedermeiertjes. Misschien van de kerst weer eens doen.quote:
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:57 schreef Amarantha het volgende:
Ik had meer reacties verwacht van oeh ja dat is chill om te doen.
Slurpt alle vocht op? Geen ideequote:
Misschien van oorsprong een merknaam? Het heet in principe steekschuim dacht ik. En ik heb flashbacks naar dozen met in mooie groene jaren 80-letters Oasis erop.quote:
Ah, net als dat er mensen zijn die Aromat Knorr noemenquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 23:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien van oorsprong een merknaam? Het heet in principe steekschuim dacht ik. En ik heb flashbacks naar dozen met in mooie groene jaren 80-letters Oasis erop.
Maizenaquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 23:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ah, net als dat er mensen zijn die Aromat Knorr noemen
nee kijk nou hoe schattigquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 23:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik dacht, nou gaat ie keihard schaterlachen, niks..
Dat zoiets liefs ook zo lekker weg knaagt hčquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 23:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik dacht, nou gaat ie keihard schaterlachen, niks..
ja das wel naarquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 23:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat zoiets liefs ook zo lekker weg knaagt hč
Hoe lang zou die in de oven moeten?quote:
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 23:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee kijk nou hoe schattig
je zou er bijna vegetariër van worden
Die Savannah Guthrie is welquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 23:07 schreef bitterbal het volgende:
die man is niet goed hoor
https://9gag.com/gag/aAeNLLp
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:19 schreef bitterbal het volgende:
ik kan mij wel vinden in die vorm ja
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 23:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
https://www.katja.nl/biggetjes/
Die vind ik dan weer niet lekker.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 23:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
https://www.katja.nl/biggetjes/
Je doet maar gewoon even lekker een beetje normaal.quote:
jE dOeT MAaR gEWoOn EvEN LekKEr nORmAaLquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 23:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je doet maar gewoon even lekker een beetje normaal.
En je was er nog wel zo blij mee?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 23:15 schreef Amarantha het volgende:
Als die schapen mij morgen weer wakker mekkeren ga ik ze echt in de pan gooien.
Ja was tot vanochtend.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 23:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En je was er nog wel zo blij mee?
Ok koppensnellertje.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 23:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jE dOeT MAaR gEWoOn EvEN LekKEr nORmAaL
Hoe laat gaat de BBQ open, ik vraag dit voor een vriendin.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 23:15 schreef Amarantha het volgende:
Als die schapen mij morgen weer wakker mekkeren ga ik ze echt in de pan gooien.
Breezah Ananananananasquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 23:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jE dOeT MAaR gEWoOn EvEN LekKEr nORmAaL
Als ze morgen dat weer doen dan rond een uurtje of 18:00 denk ik.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 23:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoe laat gaat de BBQ open, ik vraag dit voor een vriendin.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 23:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als ze morgen dat weer doen dan rond een uurtje of 18:00 denk ik.
KSC schapie schapie BBQ meet bij Ama op 1.5 meterquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 23:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als ze morgen dat weer doen dan rond een uurtje of 18:00 denk ik.
Ballie heeft haarzelf al uitgenodigd dus zou wel handig zijn om voor de zekerheid wat stokbroodjes te halen voor de rest.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 23:18 schreef Amarantha het volgende:
Er lopen een stuk of 30 schapen daar (denk nog wel meer) dus genoeg voor iedereen.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 23:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ballie heeft haarzelf al uitgenodigd dus zou wel handig zijn om voor de zekerheid wat stokbroodjes te halen voor de rest.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 23:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ballie heeft haarzelf al uitgenodigd dus zou wel handig zijn om voor de zekerheid wat stokbroodjes te halen voor de rest.
Door al dit soort opmerkingen denk ik soms dat je 10 meter in het vierkant bentquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 23:20 schreef bitterbal het volgende:
misschien laat ik wel 1 schaap over voor jullie :p
bitterbal op 0.21quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 23:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Stiekem is ze de herrijzenis van Ammit.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 23:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Door al dit soort opmerkingen denk ik soms dat je 10 meter in het vierkant bent
quote:Haar rol komt terug in haar naam, die betekent Verslinder of, nauwkeuriger en minder eufemistisch, Botten-eter, en haar titels als Verslinder van de doden, Verslinder van miljoenen (Am-heh in het Egyptisch), Eter van harten en Grootheid van de dood.
Ik ga er gewoon aan proberen te wennen voor die sporadische keer dat ik hier ben.quote:
Betraptquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 23:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Stiekem is ze de herrijzenis van Ammit.
[..]
Aaaaaa, je naamquote:
Je bent nog steeds wel lief hoor.quote:
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 23:34 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ben in dronken staat plantjes aan het verpotten en een documentaire over uitroeptekens aan het kijken, prima manier om een zaterdagavond door te komen tijdens semi-quarantaine.
quote:Op zondag 18 oktober 2020 09:03 schreef Lospedrosa het volgende:
Op RTL4 zijn ze al een kwartier aan het ouwehoeren en promoten van een nep waterontharder (magneet).
Dat dit anno 2020 nog steeds gebeurd.
quote:Op zondag 18 oktober 2020 09:16 schreef UitStraling het volgende:
https://speld.nl/2020/10/(...)-met-privevliegtuig/
Laat je chique eten komen ga je voor de TV hangenquote:Op zondag 18 oktober 2020 09:12 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik ga een stuk mtb’en met vrienden, dan eten, even naar het bos, dan lekker de ronde kijken, daarna eten laten komen van restaurant en voor de tv eten.
quote:Op zondag 18 oktober 2020 09:25 schreef Karzai het volgende:
Misschien even een stukkie ergens naartoe rijden, de auto staat alweer een maand stil
Maar waarheen?
Een leuke betaalde dame? Of twee?quote:
Leukquote:Op zondag 18 oktober 2020 09:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://indebuurt.nl/denh(...)-in-den-haag~145855/
Naarden?quote:Op zondag 18 oktober 2020 09:25 schreef Karzai het volgende:
Misschien even een stukkie ergens naartoe rijden, de auto staat alweer een maand stil
Maar waarheen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |